Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Λειτουργεια 4κινησης στη θεση Auto.

Συντονιστής: SUVord

Δημοσίευσηαπό maverickman » 18 Μαρ 2004, 11:45

για να ρωτησω κατι αλλο
ΣΕ εκτος δρομου κινηση την τετρακινηση την εχετε συνεχεια lock ή επιλεκτικα στα δυσκολα κομματια το γυρνατε?
και για να ειμαι ποιο σαφης οταν κινηστε σε χωμα λασπη κλπ ειστε συνεχεια auto η επιλεγετε καποια πιο δυσκολα κομματια για να την κλειδωσετε.

Παρατηρησα στην κυριακατικη βολτα οτι υπηρχαν καποιες στιγμες οπου πηγαινε καλυτερα με την τετρaκινηση στο lock απο οτι στο auto και αλλες φορες το αντιθετο.
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό juan » 18 Μαρ 2004, 21:46

Στην αρχή το χρησιμοποιούσα πολύ συχνά (on) . Αργότερα κατάλαβα ότι το αυτοκίνητο αντιδρά πολύ καλύτερα με το auto αφου μοιράζει την κίνηση όσο πρέπει. Μόνο σε εξαιρετικά δύσκολα (παχιά άμμος σε παραλία βαθιά λάσπη , και πολύ χιόνι ) . Φαντάσου όταν είχαμε το πολύ χιόνι στην Αθήνα αναγκάστηκα να μεταφέρω ένα γιατρό και να κάνω μια διαδρομή (Μελίσια , Πεντέλη , Μαρούσι ,Παιανία) που στην αρχή πίστευα ότι θα χρειαστω αλυσίδες !! τελικά την έβγαλα σχεδόν όλη με auto (λάστιχα Α/Τ REVO).


Βέβαια όταν το έχεις στο on σε καλό χώμα με γρήγορη οδήγηση μπορείς να κάνεις πολύ ωραία παιχνίδια . Αισθάνεσαι την τετρακίνηση σαν να σερφάρεις στα κύματα.....
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 19 Μαρ 2004, 15:02

Προσωπικά η γνώμη μου είναι να μάθουμε να χρησιμοποιούμε όσο το δυνατόν λιγότερο το 4Χ4 στο ΟΝ. Και λιγότερη φθορά έχει σίγουρα το αυτοκίνητο και καλύτερα θα μάθουμε να το οδηγούμε (μην περιμένουμε πάντα να μας σώζει η τεχνολογία!). Το ΟN εγώ το έχω μόνο για οριακές καταστάσεις. Αν καλομάθεις, στα δύσκολα τί θα κάνεις? Πριν από το MAV. είχα Wrangler και πιο παλιά για λίγο καιρό ένα 90 V8 L.R.
Αυτό που μου έμεινε είναι, πρώτα να στηρίζεσαι στα χέρια σου και μετά στο αυτοκίνητο.

Maverick4wd
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

.

Δημοσίευσηαπό KONSTANTINOS » 19 Μαρ 2004, 22:01

Για να πω την αλήθεια το κλείδωμα το χρησιμοποίησα πολύ λίγες φορές.Σε κάποια φάση σε μία παραλία με παχιά άμμο ενώ πήγαινα με 2η φοβήθηκα (δεν είναι ντροπή) και κατέβασα 1η.Ευτυχώς που πρόλαβα την τελευταία στιγμή και την κλείδωσα γιατί είχε αρχίσει να σκάβει και να βουλιάζει.Ταυτόχρονα βάζω και 2η και βγήκα.Διαφορετικά ακόμη εκεί θα ήμουν.Συμπέρασμα αρκετό γκάζι και άστο να κουνιέται.Θα μου πείτε άλλο η θεωρία και άλλο η πράξη.Ακριβώς αυτό έπαθα λόγω αντζαμωσίνης.
Άβαταρ μέλους
KONSTANTINOS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: 06 Ιαν 2004, 23:06
Τοποθεσία: ARTA

Re: .

Δημοσίευσηαπό maverickman » 20 Μαρ 2004, 07:00

KONSTANTINOS έγραψε:Για να πω την αλήθεια το κλείδωμα το χρησιμοποίησα πολύ λίγες φορές.Σε κάποια φάση σε μία παραλία με παχιά άμμο ενώ πήγαινα με 2η φοβήθηκα (δεν είναι ντροπή) και κατέβασα 1η.Ευτυχώς που πρόλαβα την τελευταία στιγμή και την κλείδωσα γιατί είχε αρχίσει να σκάβει και να βουλιάζει.Ταυτόχρονα βάζω και 2η και βγήκα.Διαφορετικά ακόμη εκεί θα ήμουν.Συμπέρασμα αρκετό γκάζι και άστο να κουνιέται.Θα μου πείτε άλλο η θεωρία και άλλο η πράξη.Ακριβώς αυτό έπαθα λόγω αντζαμωσίνης.


καλα ειναι με δευτερα αλλα κοβεται πολυ ευκολα η ατιμη .
Πχ σε χιονι 15 20εκ και σε στενο ορεινο δρομο ειναι απαραιτητη η 1η για να μπορεις να το κουμανταρεις χωρις ανεπιθυμιτες εξοδους...
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό maverickman » 20 Μαρ 2004, 07:05

Παιδια θα εφιστουσα την προσοχη με την επιλογη της 2ας σε κινηση off.
Προσοχη στον δισκο αφηνει οπως λεει και συντοπιτης μου ΡΕΜΟΣ "ετσι ξαφνικα"
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 22 Μαρ 2004, 15:23

Καλά τώρα, κάτι μας είπες για τον δίσκο! Να σου θυμίσω ένα άλλο τραγούδι σχετικό: "Χάρτινο το φεγγαράκι". Και μυρίζει, και πατινάρει, και ζεσταίνεται και σε αφήνει στα κρύα του λουτρού! Έχω ρωτήσει για κάποιον πιο σκληρό. Με έχουν παραπέμψει σε μοντέλα που φοράει το FOCUS σε Group N αλλά επειδή είναι πολύ απότομος, πρέπει να αλλάχτουν και βάσεις κιβωτίου, ίσως και μηχανής, αλλιώς μπορεί να τις κόψεις! Δράμα η κατάσταση!

Maverick4wd
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 23 Μαρ 2004, 22:16

Παιδια το προβλημα του δισκου ειναι πραγματι.....εκνευριστικο.Οσο για αμμο,που αναφερθηκε ο ΚΟΣΤΑΝΤΙΝΟΣ θα σας ελεγα να ΜΗ μπαινετε χωρις 4κινηση!! ειναι σχεδον σιγουρο το κολλημα μολις αγριεψει λιγο η κατασταση,και αλλαγη ταχυτητας με αυτο το αυτοκινητο σε αμμο ειναι εξισου επικινδυνη.Αμμο μονο με πρωτη ταχυτητα για μας.
Για τον συντοπιτη μου manerickman,αν ξερει(σιγουρα) απο παραλια Επανωμης στη μυτη στο Φαρο,εχει πολυ παχια αμμο μπηκα ανετος με φορα,εφτασα εως τη μυτη,σταματησα να ....ρεμβασω και δεν ξεκινουσε με τιποτα...4 αποπειρες αποτυχημενες.Βουλιαζα και εσβηνε,τελικα βγηκα με εκινηση με 4-5000στροφες και αποτομο αφημα του συμπλεκτη που εμεινε κολλημενος στο πατωμα για 10 περιπου.
Εγω παντως στην αμμο πλεον καπως...το ψιλοσκεφτομαι.Μιας και το ανοιξαμε το θεμα,αν εχει κανεις αντιστοιχη εμπειρια ας μας την πει,να εχουμε μια ποιο ολοκληρωμενη αποψη 8) 8) 8)
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό juan » 23 Μαρ 2004, 22:50

Εγω πάλι κάπου στην Ευβοια χρειάστηκε να ξεκολλήσω ένα passat που είχε κολήσει είχε μπεί στην άμμο σχεδόν μέχρι τις πόρτες, Η πρώτη προσπάθεια ήταν αποτυχημένη και μάλιστα με μιά μικροζημιά αφού είχα βάλει πίσω το πλαστικό`στον προφυλακτήρα το οποίο εμπόδιζε το την θηλιά που μπαίνει ο ιμάντας. Έβαλα λοιπόν 4χ4 on μια που ήμουν και εγω μέσα στην άμμο. Μύρισε ο δίσκος σε όλη την παραλία,έσκαψα την άμμο αλλά τίποτα το passat ούτε που κουνήθηκε.. Αντίθετα παραλίγο να σπάσει και το προστατευτικό - πλαστικό του πίσω προφυλακτήρα.

Δευτερη προσπάθεια πιο οργανωμένη : Χρησιμοποιώ την μπροστινή θηλιά για να βάλω τον ιμάντα στην συνέχεια μπαίνει και ο οδηγός στο passat να δώσει λίγο ώθηση και παράλληλα βάλαμε τα πατάκια του passat στα λάστιχα ώστε να πατήσει λίγο και να ξεκολήσει. Ξεκινω λοιπόν με 4χ4on και όπισθεν και αμέσως ξεκόλησε !!!

Αυτα για άμμο από μένα ......
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό maverickman » 24 Μαρ 2004, 17:48

H άμμος όπως και το χιόνι είναι για μένα οι δυσκολότερες συνθηκες.Και τα δυο θελουν θαρρος και η αμμος θελει και φόρα και προβλεψη.Δεν σταματαμε οπου να 'ναι. Εκμεταλευομαστε την φόρα μας και μιας δεν εχουμε και αργο φιλε " MAVERICKios" δεν σταματαμε με την μουρη στην θαλασσα 15 μετρα πανω απο τον γιαλο η αμμος στην επανωμή κανει κατηφορα σε μερικα σημεια Εκει με παρκαρισμενο το αυτοκινητο στην κατηφορα μπορουμε να ξεκινησουμε ευκολα παντως γενικα καλο θα ειναι να την αποφευγουμε (σκουριες κλπ)


δεν ειμαι ειδικος και εγω εκει την πατησα(Παραλια Επανωμής) και τωρα προσεχω
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό forester » 24 Μαρ 2004, 21:45

Τώρα θα κάνω λίγο το συνήγορο του διαβόλου.... :evil:
Σε κάποιες συζητήσεις (κυρίως στο forum των 4Τ), επέμεναν κάτοχοι Manerick & X-Trail, ότι δεν είναι απαραίτητο το βοηθητικό κιβώτιο στην εκτός δρόμου κίνηση :shock: :shock: :shock:
Έλεγα λοιπόν εκεί, ότι μάλλον μπερδεύουν την εκτός δρόμου κίνηση με τους χωματόδρομους....
Και μου τα "χώνανε" λέγοντας εμμέσως πλην σαφώς, ότι κάνω τον ξερόλα....
Τώρα μυρίζουν οι δίσκοι στα SUVλάκια σας , έτσι :?: :wink: :wink:
Ε! αφού δεν έχετε αργά, πηγαίνετε συνέχεια με 1η και κάντε εκκινήσεις με 4000 σαλ :roll: :roll: :roll:
Πάρτε Forester αδέρφια, να δείτε την υγειά σας κι εκτός δρόμου :D :D :D
Μπορεί trial να μην κάνετε, όμως σε άμμους λάσπες και παχιά - αφράτα χιόνια, θα πετάτε!!!!!! :wink:
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

.

Δημοσίευσηαπό KONSTANTINOS » 24 Μαρ 2004, 22:15

Δως μου πίσω τα 10μύρια που έδωσα και ξέρω εγώ τι θα έπερνα τώρα!!!!!!!!

//////ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ το νεο maverick////// :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
KONSTANTINOS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: 06 Ιαν 2004, 23:06
Τοποθεσία: ARTA

Δημοσίευσηαπό juan » 24 Μαρ 2004, 22:43

forester έγραψε:Τώρα θα κάνω λίγο το συνήγορο του διαβόλου.... :evil:
Σε κάποιες συζητήσεις (κυρίως στο forum των 4Τ), επέμεναν κάτοχοι Manerick & X-Trail, ότι δεν είναι απαραίτητο το βοηθητικό κιβώτιο στην εκτός δρόμου κίνηση :shock: :shock: :shock:
Έλεγα λοιπόν εκεί, ότι μάλλον μπερδεύουν την εκτός δρόμου κίνηση με τους χωματόδρομους....
Και μου τα "χώνανε" λέγοντας εμμέσως πλην σαφώς, ότι κάνω τον ξερόλα....
Τώρα μυρίζουν οι δίσκοι στα SUVλάκια σας , έτσι :?: :wink: :wink:
Ε! αφού δεν έχετε αργά, πηγαίνετε συνέχεια με 1η και κάντε εκκινήσεις με 4000 σαλ :roll: :roll: :roll:
Πάρτε Forester αδέρφια, να δείτε την υγειά σας κι εκτός δρόμου :D :D :D
Μπορεί trial να μην κάνετε, όμως σε άμμους λάσπες και παχιά - αφράτα χιόνια, θα πετάτε!!!!!! :wink:


Να τα που σας τα έλαγα ομοσταυλιτες δεν θέλουν και πολλά για να αρχήσουν τα σχόλια.... :twisted: :twisted: :twisted:

Αλλα εμεις θα τα λέμε τα μειονεκτήματα χωρις φόβο και πάθος :!: :!:

Το τέλειο αυτοκίνητο δεν υπάρχει 8)
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό maverickman » 24 Μαρ 2004, 23:47

juan έγραψε:
forester έγραψε:Τώρα θα κάνω λίγο το συνήγορο του διαβόλου.... :evil:
Σε κάποιες συζητήσεις (κυρίως στο forum των 4Τ), επέμεναν κάτοχοι Manerick & X-Trail, ότι δεν είναι απαραίτητο το βοηθητικό κιβώτιο στην εκτός δρόμου κίνηση :shock: :shock: :shock:
Έλεγα λοιπόν εκεί, ότι μάλλον μπερδεύουν την εκτός δρόμου κίνηση με τους χωματόδρομους....
Και μου τα "χώνανε" λέγοντας εμμέσως πλην σαφώς, ότι κάνω τον ξερόλα....
Τώρα μυρίζουν οι δίσκοι στα SUVλάκια σας , έτσι :?: :wink: :wink:
Ε! αφού δεν έχετε αργά, πηγαίνετε συνέχεια με 1η και κάντε εκκινήσεις με 4000 σαλ :roll: :roll: :roll:
Πάρτε Forester αδέρφια, να δείτε την υγειά σας κι εκτός δρόμου :D :D :D
Μπορεί trial να μην κάνετε, όμως σε άμμους λάσπες και παχιά - αφράτα χιόνια, θα πετάτε!!!!!! :wink:




Να τα που σας τα έλαγα ομοσταυλιτες δεν θέλουν και πολλά για να αρχήσουν τα σχόλια.... :twisted: :twisted: :twisted:

Αλλα εμεις θα τα λέμε τα μειονεκτήματα χωρις φόβο και πάθος :!: :!:

Το τέλειο αυτοκίνητο δεν υπάρχει 8)



Εγω και trail καμνω και σκαρφαλωνω και παχυ χιονι περναω μπορει λιγο να ζοριζομαι αλλα το γουσταρω. Καλως η κακως διαλεξα αυτο το αυτοκινητο και με εχει παει παντου δια του λογου το αληθες

http://www.off-road.gr/modules.php?set_ ... _album.php

http://www.off-road.gr/modules.php?set_ ... _album.php

οσον αφορα για το σχολιο του ομοσταυλιτη juan να πω οτι

ο εχθρος του καλου ειναι το καλυτερο σωστα?????????? :roll:
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό forester » 25 Μαρ 2004, 17:45

maverickman έγραψε:
juan έγραψε:
forester έγραψε:Τώρα θα κάνω λίγο το συνήγορο του διαβόλου.... :evil:
Σε κάποιες συζητήσεις (κυρίως στο forum των 4Τ), επέμεναν κάτοχοι Manerick & X-Trail, ότι δεν είναι απαραίτητο το βοηθητικό κιβώτιο στην εκτός δρόμου κίνηση :shock: :shock: :shock:
Έλεγα λοιπόν εκεί, ότι μάλλον μπερδεύουν την εκτός δρόμου κίνηση με τους χωματόδρομους....




Να τα που σας τα έλαγα ομοσταυλιτες δεν θέλουν και πολλά για να αρχήσουν τα σχόλια.... :twisted: :twisted: :twisted:

Αλλα εμεις θα τα λέμε τα μειονεκτήματα χωρις φόβο και πάθος :!: :!:

Το τέλειο αυτοκίνητο δεν υπάρχει 8)



Εγω και trail καμνω και σκαρφαλωνω και παχυ χιονι περναω μπορει λιγο να ζοριζομαι αλλα το γουσταρω. Καλως η κακως διαλεξα αυτο το αυτοκινητο και με εχει παει παντου δια του λογου το αληθες



Ε! αυτό ακριβώς λέω.....
Είδα τις φωτογραφίες. Αυτό φίλε maverickman το λες offroad και μάλιστα trial :?: :?: :shock: :shock: :shock: :shock:
Σε λασπωμένους χωματόδρομους με νερόλακκους μήκους 2 μέτρων και χιόνι με βάθος ως το ύψος της ζάντας σου???
Και ζορίσεσαι?????
Παιδιά, χωρίς υπερβολή και ίχνος υποτίμισης, απλά δεν κάνετε off road!!!
Eκτός αν πάτε σε πίστες trial (το οποίο ούτε κι εγώ κάνω....) και δεν έτυχε να υπάρχουν φωτογραφίες.....
Αν ζορίζετε δίσκους κλπ σε καταστάσεις όπως στις φωτογραφίες, τότε στις λασπωμένες ανηφοριές και στο μισό μέτρο χιόνι που μπήκα φέτος.... μάλλον θα σας τραβάω :D :D :D
Κι αυτό δεν είναι υπερβολή, μιας και τράβηξα NIVA με απλά λάστιχα σε λασποανηφόρα 50 μέτρα με κλίση 40 μοίρες.....
Και υπάρχουν μάρτυρες γι αυτό, χώρια που την Κυριακή θα είμαστε πάλι εκεί!
Juan θα έρθεις? Τώρα δεν έχει λάσπη και θα ανέβεις εύκολα μάλλον :wink:
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 25 επισκέπτες