Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Δισκόπλακες και τέλος το τρέμουλο!

Συντονιστής: SUVord

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 16 Ιουν 2007, 11:56

PAPAGN έγραψε:Στο link που παραθέτεις δεν φαίνεται να παράγεται το Μάβερικ ή το Escape στην Γερμανία αλλά στις ΗΠΑ. Αυτό μας λένε και [b]εγγράφως και οι εδώ.... ότι δηλαδή κατασκευάζεται στο Κάνσας . Τώρα πως κατασκευάζεται στο Κάνσας και το εργοστάσιο είναι στην Κολωνία.... μόνο αυτοί ξέρουν. 8) [/b]


Δεν το έψαξές καλά , για ξαναδές τα assembly plants και νομίζω ότι μπορείς να θεωρείς τον εαυτό σου τυχερό !!! :twisted: :twisted:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό PAPAGN » 16 Ιουν 2007, 12:26

mprizolas έγραψε:
Δεν το έψαξές καλά , για ξαναδές τα assembly plants και νομίζω ότι μπορείς να θεωρείς τον εαυτό σου τυχερό !!! :twisted: :twisted:


Φίλε Mprizola (ωραίο name!) τα ξαναείδα και δεν βλέπω κάτι!!!!
Μπορείς αυτό που εννοείς να το κάνεις copy???

Τι εννοείς??? Μην μου πεις ότι το δικό μου είναι Αμερικάνικο!!!! :D
Θα κάνω πάρτι!!!! :D :D :D
Άβαταρ μέλους
PAPAGN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 10 Φεβ 2006, 10:47

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 16 Ιουν 2007, 12:35

Φίλε Papagn , τα πράγματα είναι απλά . 1) Επιλέγεις το Sales Company που σε ενδιαφέρει , προφανώς το Ford Europe . 2) Επιλέγεις το μοντέλο που σε ενδιαφέρει , προφανώς το Mav της σωστής χρονολογίας . Σου λέει αυτό :Made by Ford (United States of America) . 3) Κλικάρεις εκεί και βλέπεις τα assembly plants
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό PAPAGN » 16 Ιουν 2007, 12:57

mprizolas έγραψε:Φίλε Papagn , τα πράγματα είναι απλά . 1) Επιλέγεις το Sales Company που σε ενδιαφέρει , προφανώς το Ford Europe . 2) Επιλέγεις το μοντέλο που σε ενδιαφέρει , προφανώς το Mav της σωστής χρονολογίας . Σου λέει αυτό :Made by Ford (United States of America) . 3) Κλικάρεις εκεί και βλέπεις τα assembly plants




Make > Type > Body > Specifications
Home > Makers F > A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 4 5 9 All

Ford > Escape >

Ford Escape






Alternative names
Maverick (Ford - People's Republic of China)
Maverick ()
Escape (Ford - Vietnam)
Escape (Ford - Australia)


Fact file

Info: Available in two guises, XLS and XLT, the Escape offers people SUV style, ruggedness, and room without the parking and fuel hassles. A plethora of interior configurations assures maximum cargo capacity, while not sacrificing comfort levels. The standard stereo features tape and CD players, while the XLT features an in dash 6-disc changer. Front fenders are reinforced for impacts, directing impact energy through the upper and lower doorsills. An energy-absorbing steering column and knee bolsters assist passengers in severe accidents, while pretension-designed seat belts help hold passengers securely in place.
You can research the Escape at Edmunds.com


Assembly plants
Ford (Philippines)


Previous assembly plants
Ford (Malaysia)
Ford (Vietnam)


Sales Company
Ford (Australia)
Ford (People's Republic of China)

Αυτό εννοείς? Τι σημαινει?? Οτι δεν κατασκευάζονται ούτε στην Αμερική , ούτε στην Γερμανία???? Μη μου πεις ότι κατασκευάζονται στις Φιλιππίνες ή την Κίνα γιατί ... θα γίνει Βιετνάμ!!!!! :D :D

Τελικά όντως τι βγαίνει απ αυτό? Που κατασκευάζονται τελικά?
Άβαταρ μέλους
PAPAGN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 10 Φεβ 2006, 10:47

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 16 Ιουν 2007, 13:11

Ο μόνος σίγουρος τρόπος είναι να το βρείς με το VIN ...
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό PAPAGN » 16 Ιουν 2007, 15:27

mprizolas έγραψε:Ο μόνος σίγουρος τρόπος είναι να το βρείς με το VIN ...



Φίλε Mprizola με το VIN βάζοντάς το εδώ
http://www.analogx.com/cgi-bin/cgivin.e ... ecode&VIN=


βγάζει αυτό 8)

Vehicle Identification Number (VIN):



Vehicle Identification Number: WF0CU93Z05KA92???
1
W 2
F 3
0 4
C 5
U 6
9 7
3 8
Z 9
0 10
5 11
K 12
A 13
9 14
2 15
- 16
- 17
-


Description Position Raw Data Decoded Data
Region: 1 W Europe
Country: 1-2 WF Germany
Manufacturer: 2-3 F0 Ford Deutschland
Model Specific: 4-8 CU93Z Unknown
Check Digit: 9 0 Valid
Year: 10 5 2005
Assembly Plant: 11 K K
Serial Number: 12-17 A92??? A92???


Δηλαδή Γερμανικό. Οταν το παρήγγειλα μου είπαν ότι είναι Αμερικάνικο και κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στην Αμερική.


Από το παρακάτω λινκ

http://ecudata.auto-diagnostics.info/ford-vin-decoder/

Βάζοντας το VIN

Ford Company Germany; Ford Werke A.G.
Body type 2-door coupe
XX U9
Model line Unknown
Factory ID Unknown
Model Unknown
Body type combi high roof
Year 1989
Month A
Serial Number 92???

Βγαίνει αυτό. Πάλι Γερμανικό. Δίπορτο :?: κουπέ :?: του 1989 αγνώστου ταυτότητας :shock: :shock: :!: :?:

Πάντως πάλι Γερμανικής κατασκευής. Αλλωστε αυτό βγαίνει από τα αρχικά WF0CU.... Γιατί μου το πούλησαν σαν Αμερικάνικο και γραπτώς η FME μου απαντάει ότι "το εργοστάσιο κατασκευής είναι στο Κάνσας ΗΠΑ"??? :evil: . Μπορώ να το σκανάρω και να το κατεβάσω. Ψέμματα λένε??? :?: Η άδειά μου γράφει εργ. κατασκευής Ford Werke Akti που είναι στην γερμανία. Μήπως με εξαπάτησαν??????. και γιατί μετά το έκαναν βόλτες πήγαινε - έλα στον Ατλαντικό??? Αν μου έλεγαν ότι είναι Γερμανικό δεν θα το έπαιρνα. Αλλωστε η χώρα κατασκευής είναι ένα από τα κριτήρια για όλους τους καταναλωτές. Δεν μπορούν να σου λένε Αμερικάνικο και να είναι ...

Ερώτηση: Μήπως υπάρχουν δύο εργοστάσια??:?: Πως το δικό μου είναι Γερμανικό και του Ηλία Αμερικάνικο??? :?: :D Είδαμε βιβλίο σέρβις. Λες να δούμε και άδεια που λέει USA?
Αν το δώ κι αυτό.... :D

Ενας φίλος, μου είπε ότι η FME το 2005 έκανε τζίρο 428 εκατ. ευρώ και το 2006 έκανε 371 εκατ. ευρώ. Επίσης τα κέρδη προ φόρων από 25,7 εκατ ευρώ το 2004 και 22,3 εκατ. το 2005 έπεσαν στα 1,3 εκατ. ευρώ.

Τόσο μεγάλη πτώση σε τζίρο και ειδικά τόση πτώση σε κέρδη??
Ξέρει κανείς αν ισχύει??? 8)


Α! ... και για την ΒΕΛΜΑΡ μου είπε ότι από κέρδη 814.000 περίπου που είχε το 2004, παρουσίασε ζημιές 1.423.000 περίπου το 2005 και 940.000 το 2006.

Ξέρει κανείς αν όντως ισχύει?? 8)
Τελευταία επεξεργασία από PAPAGN και 16 Ιουν 2007, 22:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
PAPAGN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 10 Φεβ 2006, 10:47

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 16 Ιουν 2007, 16:33

Ο μόνος σίγουρος τρόπος για να δείς το εργοστάσιο κατασκευής είναι από το VIN , αν ξέρεις τους κωδικούς εργοστασίων της Ford . Πάντως αν το σκεφτείς λογικά και μόνο την κάθε εταιρεία δεν την συμφέρει να παράγει όχημα στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού και να το πουλάει στην Ευρώπη . Αν δείς τη γενική εικόνα που υπάρχει στον κόσμο της αυτοκινητοβιμηχανίας θα καταλάβεις . Πολλά παραδοσιακά Γιαπωνέζικα αυτοκίνητα φτιάνονται πιά στην Ισπανία , την Ουγγαρία , την Τουρκία , την Ολλανδια την Ιταλία και άλλα πολλά . Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με όλους του κατασκευαστες .....

Αν το αμάξι σου δεν σου έχει βγάλει πρόβλημα δεν υπάρχει λόγος να σε στεναχωρεί . ( Πράγμα που από τα λίγα που έχω δει δεν παίζει ) .
Αν θές να είσαι σίγουρος ζήτα από την FME ή ακόμα καλύτερα από τη Ford Ευρώπης να σου δώσει σε χαρτί την ερμηνεία του VIN σου που θα αναφέρει ρητά το εργοστάσιο κατασκευής . Ακόμα όμως και να μάθεις που κατασκευάστηκε γιατί να έχεις ένα λόγο παραπάνω να σου αναιβένει το αίμα στο κεφάλι ??? Μήπως θυμάσε τα πρώτα γράμματα του Αμερικάνικου ???

Στη Γερμανία είναι από τη Ford Γερμανίας ....
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 16 Ιουν 2007, 16:35

Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό PAPAGN » 16 Ιουν 2007, 18:29

mprizolas έγραψε:Δές και αυτό : http://www.answers.com/topic/list-of-ford-vin-codes


Το έχω δει. Είπαμε όπου WF0 GERMANIA

WF0 Germany Ford Werke A.G.

Αρ. Πλαισίου WF0CU93Z05KA----- Και όλη η παρτίδα ίδια είναι.



Πάντως αν το σκεφτείς λογικά και μόνο την κάθε εταιρεία δεν την συμφέρει να παράγει όχημα στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού και να το πουλάει στην Ευρώπη


Ναι. Συμφωνώ. Σύμφωνα όμως με την άδεια και το VIN έχει παραχθεί στην Ευρώπη. Αν έχει παραχθεί στην Ευρώπη γιατί το πήγανε Αμερική και το ξαναφέρανε. Για να ξεσκάσει?? Κάτι σαν ταξίδι αναψυχής???? :?: :!:

Λες να σκούριασε από τα ταξιδάκια?

Τώρα για το αν έχει ενδιαφέρον το που παρήχθει τελικά νομίζω πως έχει. Είναι σαν να σου πουλάνε Ελληνικό αρνάκι γάλακτος και στην πραγματικότητα να είναι κατεψυγμένη λαθρομετανάστρια προβατίνα.

Απλά εάν δεν είναι Αμερικάνικο είναι ακόμη ένα στοιχείο στο οποίο με έχουν εξαπατήσει. Αυτό ελπίζω να το διαπιστώσουν σύντομα οι αρμόδιες ελεγκτικές υπηρεσίες που έχουμε προσφύγει.

Οι πληροφορίες που μας έχεις δώσει είναι πολύ χρήσιμες φίλε Mprizola. Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
PAPAGN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 10 Φεβ 2006, 10:47

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 17 Ιουν 2007, 05:57

Μα για ποιό λόγο να πάει Αμέρικα και να γυρίσει ???

Σε αυτό που λές για την προβατίνα έχεις απόλυτο δίκιο ..... . Πάντως εγώ όσες φορές έχω πάρει αμάξι , τους δίνω μια μικρή προκαταβολή ( την πρώτη φορά π.χ. 5.000 δραχμές , τη δέυτερη 150 Euro και πάει λέγοντας .... ) και τους λέω ότι άν δεν δώ το αμάξι που θα πάρω δεν τους δίνω τίποτα άλλο . Αν το φέρουν και μου αρέσει το χτυπάω αλλιώς ας το βάλουν στο π@τ* τους - πιπέρι - :oops: .

Τέλος πάντων θαυμάζω το κουράγιο σου και μακάρι να βγάλεις άκρη με τα αστέρια που έμπλεξες ....
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό PAPAGN » 17 Ιουν 2007, 12:01

mprizolas έγραψε:Μα για ποιό λόγο να πάει Αμέρικα και να γυρίσει ???



Τα χαρτιά το λένε. Η φορτωτική λέει ότι ήρθε από Αμερική στην Αμβέρσα. Τώρα πως η άδεια και το VIN ξεκάθαρα λένε ότι το εργοστάσιο είναι στην Ευρώπη.... ένας Θεός ξέρει!!!! Τελικά "ντόπιο" είναι ή "αλλοδαπό"?


Σε αυτό που λές για την προβατίνα έχεις απόλυτο δίκιο ..... . Πάντως εγώ όσες φορές έχω πάρει αμάξι , τους δίνω μια μικρή προκαταβολή ( την πρώτη φορά π.χ. 5.000 δραχμές , τη δέυτερη 150 Euro και πάει λέγοντας .... ) και τους λέω ότι άν δεν δώ το αμάξι που θα πάρω δεν τους δίνω τίποτα άλλο .




Εχεις δίκιο. Ετσι έκανα κι εγώ μέχρι τότε κι έτσι πρέπει να κάνουμε όλοι.

Εδώ είναι ακόμη ένα σημείο εξαπάτησης.

Μου είπανε ότι το ποσό είναι μεγάλο και ότι αυτοί έπρεπε να το καταβάλουν για να εκτελωνισθεί το αυτοκίνητο. Μου είπαν επίσης ότι είναι πολιτική της εταιρείας να γίνεται εξόφληση ολόκληρου του τιμήματος για να γίνει ο εκτελωνισμός.Τους πίστεψα γιατί θεωρούσα ότι πρόκειται για μεγάλες και αξιόπιστες εταιρείες. Δεν μπορούσα τότε να φανταστώ ότι το κάνανε για να μου αρπάξουν ΟΛΑ τα χρήματα πριν το δώ.
Ζητάνε εξόφληση είτε με μετρητά (όπως στην περίπτωσή μου) είτε με δάνειο όλου του τιμήματος πριν δεις το αυτοκίνητο (Το ίδιο συναίβει και με τον Mhtsea και τους υπόλοιπους). Από τα χαρτιά όμως του Τελωνείου και του Υπουργείου Μεταφορών αποδεικνύεται ότι το αυτοκίνητο είχε εκτελωνισθεί 27/12/04. Δηλαδή 7 μήνες πριν το παραλάβω.Βρισκόταν σε ελεύθερο καθεστώς στην SARMED. (Τώρα γιατί εκτελωνίσθηκε 7 μήνες πριν κι αν τυχόν γύρναγε σε εκθέσεις όσο ήταν σε ελεύθερο καθεστώς είναι υπό διερεύνηση). Αρα όταν έλεγαν ότι πρέπει να "εκτελωνισθεί" δεν έλεγαν την αλήθεια γιατί ήταν ήδη εκτελωνισμένο και σκοπός τους ήταν να μου αρπάξουν ΟΛΑ τα λεφτά και μετά να μου πασάρουν το στοκαρισμένο, σκουριασμένο και προβληματικό.

Και μία απάντηση σε έναν φίλο που έγραψε ότι κάποιοι αμφισβητούν
την ιθαγενεια του και απο αμερικανακι το κανουν γερμανακι.
Εμείς καλέ μου φίλε δεν αμφισβητούμε τίποτε. Απλά μας μπερδεύουν λίγο τα χαρτιά (η άδεια και το VIN) που μας έδωσαν. Αν κάποιος φίλος έχει κάποιο συγκεκριμένο στοιχείο που ξεμπλέκει τα πράγματα ας το γράψει.
Άβαταρ μέλους
PAPAGN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 10 Φεβ 2006, 10:47

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 22 Ιουν 2007, 14:49

ΚΥΡΙΟΙ ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΞΗΓΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΕ ΠΟΙΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΜΑΒΕΡΙΚ

1) ΤΑ 2.3 ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ

2) ΤΑ 3.0 ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ

ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΦΟΡΝΤ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΓΙΓΑΝΤΙΑ ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ....ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΜΑΒΕΡΙΚ ΑΥΤΗ ΣΤΕΛΝΑΙ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΚ!!!! ΘΕΛΕΙΣ ΜΑΒΕΡΙΚ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΛΕΙΠΕΙ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΕΤΝΑΜ ΑΝ ΥΠΑΕΧΕΙ ΣΤΟΚ


ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ........

ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΑΓΟΡΑΣΑΝ ΤΟ 3.0 ΤΟ 2003 ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΑΝ 43.000 ΕΥΡΩ ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑΝ ΤΟ 2004-5 ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΑΝ 36999 ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ 34.000 ΠΕΡΙΠΟΥ....ΞΕΦΤΙΛΑ.....

ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΝΕΟ ΜΑΒΕΡΙΚ ΑΠΟ ΤΟ 2006 ..ΤΟ ΟΝΟΜΑΣΑΝ ΤΟ ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΙΟΣΙΣ.....ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΣΤΟΚ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΚΑΡΙΣΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΣΑΡΟΥΝ ΩΣ 2008 ΜΑΒΕΡΙΚ........

ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ....

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΩ ΤΟ ΒΟΛΒΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟ ΜΑΒΕΡΙΚ 2003 3.0 ΤΟΤΕ ΠΡΟΣΕΧΩ ΔΙΠΛΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΠΟΣΟ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΟΔΗΓΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ.....ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟ ΜΑΒΕΡΙΚ 2004-5 ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΗΓΟΡΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΣΦΑΛΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ........ΣΤΙΣ 33.000-34.000 ΓΙΑ ΤΟΟ 3ΛΙΤΡΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 27-28.000 ΓΙΑ ΤΟ 2.3


ΕΝ ΟΛΙΓΗΣ 44.000+ 37.000 =77.000 ΕΝΩ ΣΗΜΕΡΑ 33.000+33.000 = 66.000 ΕΥΡΩ ΔΗΛΑΔΗ 11.000 ΕΥΡΩ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΘΑ ΜΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕ ΑΝ ΑΓΟΡΑΖΑ ΠΑΛΙ ΤΑ 2 ΝΕΑ ΜΑΒ ΕΝΩ ΤΟ 2003 -5 ΕΔΩΣΑ 77.000 ΕΥΡΩ

Ο ΚΑΤΗΦΟΡΟΣ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΤΙ ΛΕΕΙ...ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό karanti » 25 Ιουν 2007, 08:14

iperodigos έγραψε:ΚΥΡΙΟΙ ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΞΗΓΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΕ ΠΟΙΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΜΑΒΕΡΙΚ

1) ΤΑ 2.3 ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ

2) ΤΑ 3.0 ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ

ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΦΟΡΝΤ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΓΙΓΑΝΤΙΑ ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ....ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΜΑΒΕΡΙΚ ΑΥΤΗ ΣΤΕΛΝΑΙ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΚ!!!! ΘΕΛΕΙΣ ΜΑΒΕΡΙΚ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΛΕΙΠΕΙ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΕΤΝΑΜ ΑΝ ΥΠΑΕΧΕΙ ΣΤΟΚ


φιλε υπεροδηγε,
τα παντα ειναι πιθανα....
αλλα:
1. αυτη ειναι μια συνηθης τακτικη των αυτοκινητοβιομηχανιων. μπορεις να αγορασεις γιαπωνεζικο κατασκευασμενο στην ιαπωνια ή στην αγγλια ή στην τσεχια (για το ιδιο μοντελο μιλαμε).
2. το σιγουρο ειναι οτι το mav και το tribute κατασκευαζονται στο ιδιο εργοστασιο ή στις ιδιες γραμμες παραγωγης.
το vin των mav αρχιζει απο W.... και των tribute απο J.... .
μηπως κατα την μαμα ford τα vin τοποθετουνται αναλογα με την θυγατρικη εταιρεια προωθησης? δηλαδη W για την ford ευρωπης (εδρα: γερμανια) και J για την mazda (εδρα: ιαπωνια)?
3. μην ξεχωριζεις το 3λιτρο απο το 2,3. και στα δυο το vin αρχιζει απο WF0... .
4. τα χαρτια εισαγωγης του δικου μου (αλλα νομιζω και των δικων σας) γραφουν εργοστασιο παραγωγης Kansas USA και εισαγωγη απο τις ΗΠΑ.
λες να το πηγαν βολτα απο την Αυστραλια, την Ιαπωνια ή τις Φιλιπινες (γιατι μονο σ' αυτα τα εργοστασια παραγονται mav) στο Κανσας και απο εκει στην Αγγλια και μετα στο Πειραια για να ερθει στα χερια μας?
τοτε το maverickακι μας δικαιουται και συνταξη απο το ΝΑΤ.
παντως, το παραπανω σαν σεναριο, το βρισκω απιθανο και οικονομικα ασυμφορο για μια εταιρεια του μεγεθους της ford.

iperodigos έγραψε:ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ........

ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΑΓΟΡΑΣΑΝ ΤΟ 3.0 ΤΟ 2003 ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΑΝ 43.000 ΕΥΡΩ ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑΝ ΤΟ 2004-5 ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΑΝ 36999 ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ 34.000 ΠΕΡΙΠΟΥ....ΞΕΦΤΙΛΑ.....

ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΝΕΟ ΜΑΒΕΡΙΚ ΑΠΟ ΤΟ 2006 ..ΤΟ ΟΝΟΜΑΣΑΝ ΤΟ ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΙΟΣΙΣ.....ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΣΤΟΚ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΚΑΡΙΣΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΣΑΡΟΥΝ ΩΣ 2008 ΜΑΒΕΡΙΚ........

ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ....

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΩ ΤΟ ΒΟΛΒΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟ ΜΑΒΕΡΙΚ 2003 3.0 ΤΟΤΕ ΠΡΟΣΕΧΩ ΔΙΠΛΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΠΟΣΟ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΟΔΗΓΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ.....ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟ ΜΑΒΕΡΙΚ 2004-5 ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΗΓΟΡΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΣΦΑΛΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ........ΣΤΙΣ 33.000-34.000 ΓΙΑ ΤΟΟ 3ΛΙΤΡΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 27-28.000 ΓΙΑ ΤΟ 2.3


ΕΝ ΟΛΙΓΗΣ 44.000+ 37.000 =77.000 ΕΝΩ ΣΗΜΕΡΑ 33.000+33.000 = 66.000 ΕΥΡΩ ΔΗΛΑΔΗ 11.000 ΕΥΡΩ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΘΑ ΜΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕ ΑΝ ΑΓΟΡΑΖΑ ΠΑΛΙ ΤΑ 2 ΝΕΑ ΜΑΒ ΕΝΩ ΤΟ 2003 -5 ΕΔΩΣΑ 77.000 ΕΥΡΩ

Ο ΚΑΤΗΦΟΡΟΣ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΤΙ ΛΕΕΙ...ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ!!!

για το παραπανω εχεις δικιο, αλλα και αυτο αποτελει συνηθισμενη τακτικη των αυτοκινητοβιομηχανιων.
βγαζουν ενα νεο μοντελο και το πουλανε ακριβα και με ελαχιστες ευκολιες.
μετα απο 2-3 χρονια, για να συναγωνιστουν αλλα "νεα" μοντελα αλλων εταιριων, αναγκαζονται να αρχισουν τις "ευκολιες" ή τελικα να ριξουν την τιμη.
εγω ανηκω στους τυχερους που το πηρα στην τελευταια τιμη, που ομως δεν θα ειναι και η χαμηλοτερη.
πιστευω οτι αργοτερα για να ξεστοκαρουν θα πουλησουν και φτηνοτερα....
μην αδικεις ομως τον εαυτο σου. εσυ αγορασες ζεστο κουλουρι κι εμεις μπαγιατικο. γι αυτο το πληρωσες ακριβοτερα.
το παραπανω δεν εχει να κανει, σαφως, με την ποιοτητα και την ικανοτητα του αυτοκινητου, παρα μονο με την θεση του στο σημερινo marketing της αγορας.
τελος, για την συγκριση με το volvo, δεν ειναι δικαια. με τα χρηματα που εδωσες για το volvo αγοραζες 2 mav. συγκρινε το καλυτερα με μια ml ή με ενα x5.
Άβαταρ μέλους
karanti
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 17 Μαρ 2006, 16:38

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 25 Ιουν 2007, 12:06

karanti έγραψε:
iperodigos έγραψε:ΚΥΡΙΟΙ ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΞΗΓΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΕ ΠΟΙΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΜΑΒΕΡΙΚ

1) ΤΑ 2.3 ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ

2) ΤΑ 3.0 ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ

ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΦΟΡΝΤ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΓΙΓΑΝΤΙΑ ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ....ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΜΑΒΕΡΙΚ ΑΥΤΗ ΣΤΕΛΝΑΙ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΚ!!!! ΘΕΛΕΙΣ ΜΑΒΕΡΙΚ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΛΕΙΠΕΙ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΕΤΝΑΜ ΑΝ ΥΠΑΕΧΕΙ ΣΤΟΚ


φιλε υπεροδηγε,
τα παντα ειναι πιθανα....
αλλα:
1. αυτη ειναι μια συνηθης τακτικη των αυτοκινητοβιομηχανιων. μπορεις να αγορασεις γιαπωνεζικο κατασκευασμενο στην ιαπωνια ή στην αγγλια ή στην τσεχια (για το ιδιο μοντελο μιλαμε).
2. το σιγουρο ειναι οτι το mav και το tribute κατασκευαζονται στο ιδιο εργοστασιο ή στις ιδιες γραμμες παραγωγης.
το vin των mav αρχιζει απο W.... και των tribute απο J.... .
μηπως κατα την μαμα ford τα vin τοποθετουνται αναλογα με την θυγατρικη εταιρεια προωθησης? δηλαδη W για την ford ευρωπης (εδρα: γερμανια) και J για την mazda (εδρα: ιαπωνια)?
3. μην ξεχωριζεις το 3λιτρο απο το 2,3. και στα δυο το vin αρχιζει απο WF0... .
4. τα χαρτια εισαγωγης του δικου μου (αλλα νομιζω και των δικων σας) γραφουν εργοστασιο παραγωγης Kansas USA και εισαγωγη απο τις ΗΠΑ.
λες να το πηγαν βολτα απο την Αυστραλια, την Ιαπωνια ή τις Φιλιπινες (γιατι μονο σ' αυτα τα εργοστασια παραγονται mav) στο Κανσας και απο εκει στην Αγγλια και μετα στο Πειραια για να ερθει στα χερια μας?
τοτε το maverickακι μας δικαιουται και συνταξη απο το ΝΑΤ.
παντως, το παραπανω σαν σεναριο, το βρισκω απιθανο και οικονομικα ασυμφορο για μια εταιρεια του μεγεθους της ford.

iperodigos έγραψε:ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ........

ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΑΓΟΡΑΣΑΝ ΤΟ 3.0 ΤΟ 2003 ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΑΝ 43.000 ΕΥΡΩ ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑΝ ΤΟ 2004-5 ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΑΝ 36999 ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ 34.000 ΠΕΡΙΠΟΥ....ΞΕΦΤΙΛΑ.....

ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΝΕΟ ΜΑΒΕΡΙΚ ΑΠΟ ΤΟ 2006 ..ΤΟ ΟΝΟΜΑΣΑΝ ΤΟ ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΙΟΣΙΣ.....ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΣΤΟΚ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΚΑΡΙΣΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΣΑΡΟΥΝ ΩΣ 2008 ΜΑΒΕΡΙΚ........

ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ....

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΩ ΤΟ ΒΟΛΒΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟ ΜΑΒΕΡΙΚ 2003 3.0 ΤΟΤΕ ΠΡΟΣΕΧΩ ΔΙΠΛΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΠΟΣΟ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΟΔΗΓΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ.....ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟ ΜΑΒΕΡΙΚ 2004-5 ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΗΓΟΡΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΣΦΑΛΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ........ΣΤΙΣ 33.000-34.000 ΓΙΑ ΤΟΟ 3ΛΙΤΡΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 27-28.000 ΓΙΑ ΤΟ 2.3


ΕΝ ΟΛΙΓΗΣ 44.000+ 37.000 =77.000 ΕΝΩ ΣΗΜΕΡΑ 33.000+33.000 = 66.000 ΕΥΡΩ ΔΗΛΑΔΗ 11.000 ΕΥΡΩ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΘΑ ΜΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕ ΑΝ ΑΓΟΡΑΖΑ ΠΑΛΙ ΤΑ 2 ΝΕΑ ΜΑΒ ΕΝΩ ΤΟ 2003 -5 ΕΔΩΣΑ 77.000 ΕΥΡΩ

Ο ΚΑΤΗΦΟΡΟΣ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΤΙ ΛΕΕΙ...ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ!!!

για το παραπανω εχεις δικιο, αλλα και αυτο αποτελει συνηθισμενη τακτικη των αυτοκινητοβιομηχανιων.
βγαζουν ενα νεο μοντελο και το πουλανε ακριβα και με ελαχιστες ευκολιες.
μετα απο 2-3 χρονια, για να συναγωνιστουν αλλα "νεα" μοντελα αλλων εταιριων, αναγκαζονται να αρχισουν τις "ευκολιες" ή τελικα να ριξουν την τιμη.
εγω ανηκω στους τυχερους που το πηρα στην τελευταια τιμη, που ομως δεν θα ειναι και η χαμηλοτερη.
πιστευω οτι αργοτερα για να ξεστοκαρουν θα πουλησουν και φτηνοτερα....
μην αδικεις ομως τον εαυτο σου. εσυ αγορασες ζεστο κουλουρι κι εμεις μπαγιατικο. γι αυτο το πληρωσες ακριβοτερα.
το παραπανω δεν εχει να κανει, σαφως, με την ποιοτητα και την ικανοτητα του αυτοκινητου, παρα μονο με την θεση του στο σημερινo marketing της αγορας.
τελος, για την συγκριση με το volvo, δεν ειναι δικαια. με τα χρηματα που εδωσες για το volvo αγοραζες 2 mav. συγκρινε το καλυτερα με μια ml ή με ενα x5.


ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΔΙΚΟ... ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΒΟΛΒΟ ΠΑΛΙ ΠΟΛΛΑ ΕΔΩΣΑ!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 39 επισκέπτες