Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Δισκόπλακες και τέλος το τρέμουλο!

Συντονιστής: SUVord

Re: ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΤΡΕΜΟΥΛΟ

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 06 Ιουν 2007, 17:36

helias έγραψε:
PAPAGN έγραψε:
helias έγραψε:Πριν αλλάξεις τις δισκόπλακες πέρνα από το γιατρό να δείς εαν εχεις πάρκινσον. Εγώ τις άλλαξα τρείς φορές και τώρα με ένα χάπι την ημέρα οι δισκόπλακες είναι Ο.Κ. :wink: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Υ.Γ. Επιστήμονας ο μαστρο Γιάννης!!


Ηλία ένα ένα μας τα βγάζεις!!! 8) ..... τα προβλήματα! :D :D

Μπράβο?? Τρεις φορές άλλαξες δισκόπλακες???!!!! Κι εκεί πρώτος?? :D :D
Αν θέλεις να κάνεις καταγγελία πάρε στο τηλ 1520. :D :D

Από την άλλη είσαι τυχεράκιας. Τρείς φορές ήπιες τσάμπα καφέ στο συνεργείο!!!! :D :D

Δεν μους λές??? Τίποτε άλλο??? Κανένα ψαλίδι?? Κανένα αμορτισέρ??? Κανένα δίσκο -πλατώ???? Τίποτε??? Δεν μπορεί!! 8) 8)

Εδώ εγώ που το έχω σχεδόν ακίνητο .... και τις δισκοπλακές μου άλλαξα.... και το αμορτισέρ μου άλλαξα..... και 3 φορές για το κόλλημα της πεταλούδας γκαζιού πήγα ... και τον άξονα άλλαξα ..... και τα λάστιχα άλλαξα... :shock:

Εσύ τόσο ανώδυνα την έχεις βγάλει? Δεν μπορεί!! :D :D


Ελα!!! Πες τα όλα!!!! :D :D


Αν είσαι σωστός σκάναρε το βιβλίο του σέρβις και δημοσίευσέ το!!! :D :D




:D


ΟΧΙ ΜΗΗΗΗΗΗ ΜΗΗΗΗΗ βαράς άλλο όόόόόχιιιιιιιι , θα τα πώ ναι ναι θα τα πώ όλα μή ......

είναι αλήθεια δεν μου έχει βγάλει καμιά βλάβη από τον Ιανουάριο του 2005 μέχρι και σήμερα!!!! και επειδή δεν φοβάμαι το μάτι, σας προκαλώ να το ματιάξετε!!!!!
Δεν παθαίνει τίποτα , είναι σκυλί μαύρο (με μπέζ καθίσματα)!!!!

Δισκόπλακες δεν έχω αλλάξει, γιατί δεν χρειάζεται, αλλά μου άρεσε η σκέψη του πάρκινσον με το τρέμουλο του τικμονιού.
Έχω αλλάξει μόνο εξωτερικές τσιμούχες στις πόρτες γιατί οι καινούργιες είναι πιο ωραίες και στρογγυλές και ήταν μέσα στην εγγύηση!
Ούτε λάστιχα δεν άλλαξα που είναι καραφλά, γιατί τα λεφτά τα έδωσα και πήρα μηχανή (αχ η άτιμη μου πήρε τα μαλλιά)! :P
ααααα του έχω αλλάξει και τα φώτα, το ξέχασα, βέβαια όχι όπως οι suvord kai panian χι χι :wink:

Σοβαρά τώρα πιστεύω ότι δεν πρέπει να αντιδικούμε σ΄αυτό το Forum, γιατί θα το πώ άλλη μια φορά "ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ" και πρέπει να τους συμπαραστεκόμαστε με οποιοδήποτε τίμημα!!!! :cry:

Κάπου είχα διαβάσει για τα δεκάδες χιλιάδες αυτοκίνητα που είχαν πουληθεί (ίσως παγκοσμίως) και γιαυτό το έγραψα.

Σκάνερ καρντιά μου ντεν έκω, αλλά φωτό αν τές απ΄το κουνητό έκω!!



ΛΟΙΠΟΝ ΗΛΙΑ ΛΕΓΕ ΠΟΣΑ ΧΛΜ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ,.......ΛΕΓΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.....ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΑΒΕΡΙΚ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΠΕΙΣΜΑ ΔΕΝ ΠΑΣ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙΣ,Η ΤΑ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ ΣΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΜΠΟΥΚ!!!, ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΛΕΣ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΑΝ!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Re: ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΤΡΕΜΟΥΛΟ

Δημοσίευσηαπό PAPAGN » 06 Ιουν 2007, 17:52

Iperodige δεν πιστεύεις τον Ηλία???

Με τον Ηλία δίπλα μένουμε. Συνέχεια γύρω γύρω από το σπίτι μου γυρνάει για να μου δείξει πόσο πολλά είναι τα Μάβερικ.


Τώρα πως πάει στην .... Πάτρα :?: :?: για service!!!!!!!!! Δεν ξέρω :!: :twisted: :twisted: :D :D :D :D


Κατα τα λοιπά ουδέν σχόλιο. Εκτός απ αυτό. Karanti εμένα και τσάμπα να μου το δώσεις ευχαριστώ δεν......θα πάρω. Που λέει ο λόγος :D :D Αρκετά έχω τραβήξει. Η διάθεσή μου όταν το πρωτοπήρα ήταν σαν την δική σου.Τώρα ... την ξέρεις!


Μακάρι να μην έχεις κανένα πρόβλημα ποτέ. Στο εύχομαι ειλικρινά και ολόψυχα.

Και μια και το τόπικ είναι για τις δισκόπλακες για πες μας iperodige πότε άνοιξες το αρχικό τόπικ, αν υπάρχει πρόβλημα μείωσης αποτελεσματικότητας των φρένων με στραβές δισκόπλακες, κι αν συνεχίζει να εμφανίζεται το πρόβλημα ακόμη και τώρα 2 χρόνια μετά.
Άβαταρ μέλους
PAPAGN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 10 Φεβ 2006, 10:47

Re: ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΤΡΕΜΟΥΛΟ

Δημοσίευσηαπό helias » 06 Ιουν 2007, 20:57

Στο Μαβερίκ μου έχω κάνει λίγα χλμ, γύρω στα 26.000 χλμ, γεγονός το οποίο καταρίπτει πλήρως το μύθο που με θέλει να τριγυρνώ πέριξ της οικίας του Papagn για να του σπάω τα νεύρα :evil: . (Πάντως πραγματικά κυκλοφορούν πολλά Μάβερικ, με ευτυχισμένους οδηγούς χι χι χι χι χι) :P :P :P :P :P
Ακόμη ένα τεκμήριο, το οποίο ομοίως καταρίπτει τον ανωτέρω μύθο :evil: , είναι ότι στην Πεύκη, καθώς και στο λοιπό Αττικής και Ευβοίας, κυκλοφορώ με την άλλη μου αγάπη, ομοίως on-off, HONDA Transalp. :love4:
Στην Πάτρα, έκανα το πρώτο ετήσιο Service, γιατί μου Ε Μ Ε Ι Ν Ε πάνω στο Χελμό!!!!!!!





χι χι χι :twisted: μη βιαζόμαστε να γελάσουμε για να σοβαρευόμαστε, για να σοβαρευόμαστε :evil:

Έμεινε επειδή πέρασε ένα δρόμο κλειστό το χειμώνα, πάνω από τη λίμνη Φεναιού, και μετά στο δασικό δρόμο στο Χελμό προς το χιονοδρομικό των Καλαβρύτων, κτύπησα το φίλτρο λαδιού και έχασε όλα τα λάδια!!!! (έχω ποστάρει παλαιότερα λεπτομερώς για την πρώτη μου αυτή off road εμπειρία-απειρία και τα ηρωικά επιτεύγματα του θηρίου αυτού του καταπληκτικού επαναλαμβάνω καταπληκτικού αυτοκινήτου ..... που ακούει στο όνομα FORD ΜΑΒΕΡΙΚ)
Από τότε όμως :oops: έβαλα μυαλό!!!! (εκτός από τις συναντήσεις με τους B.R.A.T.) :oops: :oops: :oops:
Η αλήθεια είναι ότι την έβγαλα φθηνά τότε, γιατί τρύπησε μόνο το φίλτρο λαδιού και έτσι κάνοντας το ετήσιο Service, με 110 Ευρώ μόνο !!!! αισθάνθηκα τυχερός.
Ααααα!!!! επίσης με μετέφεραν μέχρι το εξουσιοδοτημένο συνεργείο FORD στην Πάτρα, δωρεάν με την ΕΛΠΑ, λόγω της FORD οδικής βοήθειας και πλήρωσαν το ξενοδοχείο διαμονής μου με την οικογένειά μου .!!! ουάου!!! είδες τί μπορεί να κάνει η Ford για σας. :lol:

Συνάδελφος και φίλος , ψαράς κυνηγός και γενικά πολυταξιδευτής, που τα πήραμε σχεδόν μαζί τα μαβερίκ μας, έχει κάνει γύρω στα 50.000 χλμ και δεν είχε άλλο πρόβλημα εκτός από το ότι πάει για δεύτερη αλλαγή ελαστικών και ότι του έχουν αλλάξει την πεταλούδα του γκαζιού γιατί κόλαγε όπως του Papagn, την οποία εαν έχω καταλάβει τελικά δεν την άλλαξαν.(επίσης ένας άλλος, ιδιοκτήτης μάλιστα Φαρμακείου στην Πεύκη, έχει αλλάξει και αυτός την πεταλούδα του γκαζιού). Άλλο πρόβλημα ΟΥΔΕΝ!!!
Δεν ξέρω...... δεν είδα....... δεν είπα τίποτα εγώ ..... :roll:
Έχουμε μέλλον πίσω μας !
Άβαταρ μέλους
helias
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 14 Φεβ 2006, 03:13
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής

Δημοσίευσηαπό mhtseas » 08 Ιουν 2007, 12:34

karanti έγραψε:
στοιχεια ακουω και στοιχεια δεν βλεπω ενα χρονο τωρα.....
οσο συνεχιζεις ετσι, γινεσαι γραφικος και χανεις το δικιο σου.
.


Φίλε, άκου τώρα τί έμαθα κοντά στον δικηγοράκο μου.Μου είπε
Στάσου λιγο στη αίθουσα του δικαστηρίου.................στο πινάκιο...............
και διάβασε. :protest: VELMAR εναντίον FORD. :bad-words: Μήπως ξέρεις γιατί ;
Κατηγορεί η VELMAR ην FORD για τα σαπάκια που της έδωσε.
Τώρα το παραδέχονται και οι ίδιοι και ρίχνουν τις ευθύνες ο ένας στον άλλον. Αφού θέλεις στοιχεία πήγαινε μία βολτίτσα στα δικαστήρια Αθηνών και θα τα μάθεις όλα. (Πάντως έχει και γαμώ τις καντίνες θα τα επισκέφτομαι συχνα αρχίζει και μου αρέσει). :popcorn:
Ακόμα και οι αντιπροσωπείες εναντιώθηκα στον προμηθευτή τους τώρα; :agrue:
Μήπως τα σαπάκια πνίξαν την πόλη ;
Άβαταρ μέλους
mhtseas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2006, 00:42

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 08 Ιουν 2007, 14:39

mhtseas έγραψε:
karanti έγραψε:
στοιχεια ακουω και στοιχεια δεν βλεπω ενα χρονο τωρα.....
οσο συνεχιζεις ετσι, γινεσαι γραφικος και χανεις το δικιο σου.
.


Φίλε, άκου τώρα τί έμαθα κοντά στον δικηγοράκο μου.Μου είπε
Στάσου λιγο στη αίθουσα του δικαστηρίου.................στο πινάκιο...............
και διάβασε. :protest: VELMAR εναντίον FORD. :bad-words: Μήπως ξέρεις γιατί ;
Κατηγορεί η VELMAR ην FORD για τα σαπάκια που της έδωσε.
Τώρα το παραδέχονται και οι ίδιοι και ρίχνουν τις ευθύνες ο ένας στον άλλον. Αφού θέλεις στοιχεία πήγαινε μία βολτίτσα στα δικαστήρια Αθηνών και θα τα μάθεις όλα. (Πάντως έχει και γαμώ τις καντίνες θα τα επισκέφτομαι συχνα αρχίζει και μου αρέσει). :popcorn:
Ακόμα και οι αντιπροσωπείες εναντιώθηκα στον προμηθευτή τους τώρα; :agrue:
Μήπως τα σαπάκια πνίξαν την πόλη ;



τελος παντων ,μια χαρα σε βλεπω και ευχομαι συνεχεια να ειααι χωρις προβληματα.....θα κανω μια παρατηρηση.....γενικα στο 1 μαβερικ 3.0 τα προβληματα ηταν λιγα.....μιας και σημερα εχει 110.000χλμ με αδεια 1η 010403.....το 2ο μαβ 3.0 εχει σημερα 55.000χλμ και δεν παρουσιασε κατι το σημαντικο,,πλην του τρεμουλου οπου με 350 ευρω λυθηκε μια για παντα!!! αρα λεω το εξης ΜΗΠΩΣ ΤΑ 2.3 ΕΙΝΑΙ ΜΑΠΑ ΤΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ .......μιας και συναρμολογουντε ευρωπη,,,ενω τα 3.0 ερχοντε απευθειας απο κανσασ-τεξας-οχαιο,,δεν θθυμαμαι ακριβως,,!!! ????
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό mhtseas » 09 Ιουν 2007, 13:43

iperodigos έγραψε:
ΜΗΠΩΣ ΤΑ 2.3 ΕΙΝΑΙ ΜΑΠΑ ΤΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ .......μιας και συναρμολογουντε ευρωπη,,,ενω τα 3.0 ερχοντε απευθειας απο κανσασ-τεξας-οχαιο,,δεν θθυμαμαι ακριβως,,!!! ????


Φίλε iperodige αν ισχύει αυτό που αναφέρεις γιατί και εγώ αυτό πιστεύω τότε θα γίνει χαμός. :evil: :evil:
Είσαι σίγουρος ότι τα 2.3 συναρμολογούνται Ευρώπη ; Πώς μπορούμε να το μάθουμε με στοιχεία;Αν γνωρίζεις κάτι παραπάνω σε παρακαλώ βοήθησέ μας!!!!!!!!!! :signhelp:
Να σου πώ την αλήθεια απο πληροφορίες και έγγραφα που έχω μαζέψει προκύπτει ίσως συναρμολόγηση στην Ευρώπη, πιθανώς Γερμανία αλλά δεν είναι σίγουρο. Κάποιος ανέφερε ακόμα και Ασία λές ; :mumum:
Υπάρχει κάποιος να γνωρίζει την αλήθεια γιατί η Αμερική μάλλον αρλούμπα μου φαίνεται. Τα στοιχεία αλλα δείχνουν.
Πάντως σου εύχομαι καλές διαδρομές και εάν είναι off-road ακόμα καλύτερα να το απολαύσεις χωρίς προβλήματα. :car4:
Άβαταρ μέλους
mhtseas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2006, 00:42

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 09 Ιουν 2007, 14:11

mhtseas έγραψε:
iperodigos έγραψε:
ΜΗΠΩΣ ΤΑ 2.3 ΕΙΝΑΙ ΜΑΠΑ ΤΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ .......μιας και συναρμολογουντε ευρωπη,,,ενω τα 3.0 ερχοντε απευθειας απο κανσασ-τεξας-οχαιο,,δεν θθυμαμαι ακριβως,,!!! ????


Φίλε iperodige αν ισχύει αυτό που αναφέρεις γιατί και εγώ αυτό πιστεύω τότε θα γίνει χαμός. :evil: :evil:
Είσαι σίγουρος ότι τα 2.3 συναρμολογούνται Ευρώπη ; Πώς μπορούμε να το μάθουμε με στοιχεία;Αν γνωρίζεις κάτι παραπάνω σε παρακαλώ βοήθησέ μας!!!!!!!!!! :signhelp:
Να σου πώ την αλήθεια απο πληροφορίες και έγγραφα που έχω μαζέψει προκύπτει ίσως συναρμολόγηση στην Ευρώπη, πιθανώς Γερμανία αλλά δεν είναι σίγουρο. Κάποιος ανέφερε ακόμα και Ασία λές ; :mumum:
Υπάρχει κάποιος να γνωρίζει την αλήθεια γιατί η Αμερική μάλλον αρλούμπα μου φαίνεται. Τα στοιχεία αλλα δείχνουν.
Πάντως σου εύχομαι καλές διαδρομές και εάν είναι off-road ακόμα καλύτερα να το απολαύσεις χωρίς προβλήματα. :car4:



ειμαι σχεδον σιγουρος οτι τα 2,3 συναρμολογουντε μαζι με τα μαζντα στην Γερμανια και οτι τα 3.0 μαβ ερχοντε απευθειας απο Αμερικη.....ειναι ευκολο να το ανακαλυψεις κοιτοντας το παρμπριζ σου. Αν ειναι αμερικανικο εχει κολημενο το αυτοκολλητο του τεξας η κανσας η οχαιο κατι τετοιο τελος παντων,,,αν δεν το εχει τοτε ειναι ευρωπαικης συναρμολογησης και δη στην γερμανια....
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό mhtseas » 09 Ιουν 2007, 14:36

iperodigos έγραψε:
ειμαι σχεδον σιγουρος οτι τα 2,3 συναρμολογουντε μαζι με τα μαζντα στην Γερμανια και οτι τα 3.0 μαβ ερχοντε απευθειας απο Αμερικη.....ειναι ευκολο να το ανακαλυψεις κοιτοντας το παρμπριζ σου. Αν ειναι αμερικανικο εχει κολημενο το αυτοκολλητο του τεξας η κανσας η οχαιο κατι τετοιο τελος παντων,,,αν δεν το εχει τοτε ειναι ευρωπαικης συναρμολογησης και δη στην γερμανια....


Eάν έχει το αυτοκόλλητο που γράφει Κάνσας και απο το τελωνείο προκύπτει Γερμανία τότε τί γίνεται ;
Εάν είναι π.χ συναρμολογημένο στο Κάνσας πόσο χρόνο χρειάζεται για να έρθει Ελλάδα μήπως γνωρίζεις ;
Άβαταρ μέλους
mhtseas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2006, 00:42

Δημοσίευσηαπό Santa » 09 Ιουν 2007, 15:00

Να σας πώ και εγώ τι γνώμη μου?
Φτάσατε στο σημείο να τραβάτε φωτοφραφίες απο το βιβλίο σερβις (Ηλία χωρίς παρεξήγηση...) Έχετε φτάσει στο σημείο να μην παραδέχεστε ορισμένα πράγματα που είναι ΑΛΗΘΙΝΑ !!! Έχετε φτάσει στο σημείο να παρεξηγιόσαστε για πράγματα που σας αφορούν και που και αυτά είναι ΑΛΗΘΙΝΑ....Σταματήστε να κάνετε σαν τις Κατίνες......
Όλοι την πατήσαμε με την Ford. Αλλοι λίγο και αλλοι πολύ.....
Ενα θα σας πώ και κλεινω:
Όταν με το καλό πουλήσετε το αυτοκίνητο ή το αλλάξετε (χωρίς απαραίτητα να έχει ζημιά που δεν το εύχομαι σε κανέναν) και αγοράσετε αλλο, τοτε και μόνο τότε θα καταλάβετε τι οδηγούσατε τόσο καιρο.
Παιδιά μπορούσαμε κάλλιστα με τα λεφτά που δώσαμε για το Maverick να οδηγούμε κλάσεις καλύτερο αυτοκίνητο.....Εγώ το έκανα και ησύχασα.
Ήμουν και εγώ φανατικός και το ξέρετε όλοι. Τόσο φανατικός ώστε μια κρεμαγιέρα λέω δεν είιναι τίποτα να αλλαχθει, ούτε 3 φορές δίσκος, ούτε βάση μηχανής, ούτε 3 αμορτισέρ...Νισάφι πια !!!

Σας εκτιμώ όλους και γιαυτό εξακολουθώ και γράφω σε αυτο το Forum. Mην πάρετε <στραβα> ότι έγραψα...Τα είπα και ξεθύμανα.
Αλλωστε κάποτε στη θέση σας ήμουν και εγώ.....Μην το ξεχνάτε...
Παντα φιλικά !!!!

ΥΓ Εχω κάνει 22,000 χλμ σε 1,5 χρόνο με το Santa fe και η μόνη φορά που επισκέφθηκα συνεργείο ήταν να αλλάξω τα λάδια για το πρώτο σέρβις.....Εσείς???
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Δημοσίευσηαπό mhtseas » 09 Ιουν 2007, 15:18

Φίλε SANTA έκανες την καλύτερη δουλειά το ξεφορτώθηκες και πήρες το SANTA FE το οποίο είναι πολύ ωραίο αυτοκίνητο, μην παρεξηγείς αυτά που γράφουμε αλλά εσύ γνωρίζεις καλύτερα ότι όποιος έχει καεί φυσάει και τι γιαούρτι. Η αδικία σε βγάζει απο τα όρια.
Το ζήτημα είναι εάν έχουν την δυνατότητα να το κάνουν όλοι αυτό.
Άβαταρ μέλους
mhtseas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2006, 00:42

Δημοσίευσηαπό helias » 09 Ιουν 2007, 15:59

Santa έγραψε:Να σας πώ και εγώ τι γνώμη μου?
Φτάσατε στο σημείο να τραβάτε φωτοφραφίες απο το βιβλίο σερβις (Ηλία χωρίς παρεξήγηση...) Έχετε φτάσει στο σημείο να μην παραδέχεστε ορισμένα πράγματα που είναι ΑΛΗΘΙΝΑ !!! Έχετε φτάσει στο σημείο να παρεξηγιόσαστε για πράγματα που σας αφορούν και που και αυτά είναι ΑΛΗΘΙΝΑ....Σταματήστε να κάνετε σαν τις Κατίνες......
Όλοι την πατήσαμε με την Ford. Αλλοι λίγο και αλλοι πολύ.....
Ενα θα σας πώ και κλεινω:
Όταν με το καλό πουλήσετε το αυτοκίνητο ή το αλλάξετε (χωρίς απαραίτητα να έχει ζημιά που δεν το εύχομαι σε κανέναν) και αγοράσετε αλλο, τοτε και μόνο τότε θα καταλάβετε τι οδηγούσατε τόσο καιρο.
Παιδιά μπορούσαμε κάλλιστα με τα λεφτά που δώσαμε για το Maverick να οδηγούμε κλάσεις καλύτερο αυτοκίνητο.....Εγώ το έκανα και ησύχασα.
Ήμουν και εγώ φανατικός και το ξέρετε όλοι. Τόσο φανατικός ώστε μια κρεμαγιέρα λέω δεν είιναι τίποτα να αλλαχθει, ούτε 3 φορές δίσκος, ούτε βάση μηχανής, ούτε 3 αμορτισέρ...Νισάφι πια !!!

Σας εκτιμώ όλους και γιαυτό εξακολουθώ και γράφω σε αυτο το Forum. Mην πάρετε <στραβα> ότι έγραψα...Τα είπα και ξεθύμανα.
Αλλωστε κάποτε στη θέση σας ήμουν και εγώ.....Μην το ξεχνάτε...
Παντα φιλικά !!!!

ΥΓ Εχω κάνει 22,000 χλμ σε 1,5 χρόνο με το Santa fe και η μόνη φορά που επισκέφθηκα συνεργείο ήταν να αλλάξω τα λάδια για το πρώτο σέρβις.....Εσείς???


Χωρίς παρεξήγηση και εγώ με το MAVERICK 2.3 του 2005, (το οποίο θεωρώ πολύ καλό εντός και εκτός δρόμου και αξιόπιστο αυτοκίνητο) δυο φορές έχω πάει στο συνεργείο και αυτό για να αλλάξω τα λάδια τον πρώτο και τον δεύτερο χρόνο...αυτή είναι η αλήθεια !!!!! :wink:
Δεν τρίζει, δεν χαλάει, είναι σταθερό και δυνατό στα ταξίδια , ικανό στο βουνό, χωράει όλη μου την οικογένεια με τα συμπράγκαλά μας, είναι όμορφο και χαίρομαι να το οδηγώ!!!
Το μέλλον τώρα δεν γνωρίζω τί κρύβει για όλους μας, :dontknow:
Οι αξίες για μένα δεν μετριούνται αλλά τις ζείς, όπως κάθε στιγμή μαζί σας, με τις ατυχίες και τις ευτυχίες μας, με τα μαλώματα και τα πειράγματά μας, με την επικοινωνία μας ακόμα και σε ηλεκτρονική μορφή.
Κάποτε λέγανε για τα Αλφα Ρομέο και τα Φίατ που σκούριαζαν και μάλιστα στο αμάξωμα (εντάξει μετά από χρόνια), έ και, τα Άλφα Ρομέο ήταν είναι και θα είναι για πάντα στην καρδιά μας, είναι κομμάτι του παρελθόντος μας , της ίδιας μας της ζωής. Τα Freelander, λέει ότι παθαίνουν του κόσμου τις ζημιές, έ και , πολύ θα ήθελα να οδηγούσα ένα ζωντανό θρύλο και να ζούσα τα προβλήματά του, όχι δεν είμαι μαζοχιστής, θέλω να ζώ τη ζωή έτσι κιαλλιώς γιατί μιλάμε για αυτοκίνητα και όχι για το εαν έχουμε να ζήσουμε την οικογένειά μας!
Στεναχωριέμαι που κάποιοι από εσάς έχετε ζήσει άσχημες στιγμές με το οποιοδήποτε αυτοκίνητό σας και το έχω γράψει πολλές φορές, στεναχωριέμαι πραγματικά που δεν μπορείτε να το χαρείτε έτσι όπως του πρέπει, έτσι όπως ονειρευόσασταν όταν το αγοράζατε και γιαυτό είναι υπεύθυνη η FORD, αυτή είναι η αλήθεια!
Εγώ ΘΕΛΩ και ΞΕΡΩ (κατά τις δυνατότητές μου) ΝΑ ΖΩ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ, γιατί ήδη περνά και αμέσως γίνεται παρελθόν!!! "Το μέλλον μας (όπως έχει μείνει και στην υπογραφή μου) είναι ήδη πίσω μας"

Φίλε Santa, με παρέσυρες, τα είπα και εγώ και ξεθύμανα...
Έχουμε μέλλον πίσω μας !
Άβαταρ μέλους
helias
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 14 Φεβ 2006, 03:13
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 14 Ιουν 2007, 11:35

Kαλημέρα σε όλους .
Προς τον φίλο Karanti απευθυνόμενος :
Γιατί σε ενοχλεί τόσο πολύ που κάποιος ιδιοκτήτης Ford (ή και οποιουδήποτε άλλου αυτοκινήτου) , όντας "καμμένος" τα λέει χοντρά για το μοντέλο ή την εταιρεία ; Αλλάζει σε τίποτα όσον αφορά το δικό σου αυτοκίνητο που είναι εντάξει , και μακάρι να είναι έτσι πάντα ;
Γιατί τόσο μένος "για μη γενικεύσεις κ.λ.π." ; Άς κάνει στο κάτω - κάτω και ο παθών γενικεύσεις . Σε νοιάζει τόσο πολύ για την φήμη των διαφόρων εταιρειών ; Άν ήταν σε όλα της εντάξει η συγκεκρι-μένη εταιρεία (μητρική ή αντιπροσωπεία ) δεν θα υπήρχε η μικρή έστω παρτίδα προβληματικών Maveric .
Τι δηλαδή....θα τους φερόμαστε με το γάντι ενώ δεν έχουμε δώσει και λίγα λεφτά ,....μην τυχόν και χάσουν μελλοντική πελατεία ;
Σημειωτέον ότι δεν έχω Ford , απλά υπήρξα και εγώ παθών , και τέλος πάντων ακούω περίεργα πράγματα ακόμα και για Mercedes . Θα πρέπει να την σεβαστούμε - φοβηθούμε και να μην δημοσιοποιήσουμε ότι ξέρουμε ; Ίσα - ίσα πιστεύω ότι έτσι "σφίγγονται" οι εταιρείες και προσέχουν περισσότερο τον πελάτη στο μέλλον.
Υ.Γ. Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι φοβάσαι μήπως μειωθεί η μεταπωλητική αξία του δικού σου , άν βγαίνουν τέτοιες ειδήσεις στη φόρα.....κατανοητό εν μέρει.
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό ANDREAS2003 » 15 Ιουν 2007, 12:18

Θέλω να σας πω και εγώ την γνώμη μου σχετικά με το Maverick. Είναι του 2/03 και μλεχρι στιγμής στα σχεδόν 60.000 χλμ. δεν έχει κανένα από τα προβλήματα που αναφέρετε. Και εγώ στα 4 χρόνια έχω πάει 2 φορές στο συνεργείο για τα μεγάλα service και μάλιστα στο τελευταίο άλλαξα και τακάκια. Δεν έχω κανένα πρόβλημα παρόλο που κάθε εβδομάδα κάνω την διαδρομή Αθήνα - Καλάβρυτα και μάλιστα φορτωμένο μέχρι εκεί που δεν πάει. Θα παρακαλέσω αν γίνεται να σεβαστούμε το αυτοκίνητό μας γιατί κάποια στιγμή που θα χρειαστεί να το πουλήσουμε δεν θα το παίρνει κανείς με αυτά που γράφουμε εδώ. Δεν έχει που δεν έχει μεταπωλητηκή αξία μην το ξεφτιλίσουμε κιόλας.
ANDREAS2003
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2003, 10:07
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 16 Ιουν 2007, 08:37

mhtseas έγραψε:
iperodigos έγραψε:
ειμαι σχεδον σιγουρος οτι τα 2,3 συναρμολογουντε μαζι με τα μαζντα στην Γερμανια και οτι τα 3.0 μαβ ερχοντε απευθειας απο Αμερικη.....ειναι ευκολο να το ανακαλυψεις κοιτοντας το παρμπριζ σου. Αν ειναι αμερικανικο εχει κολημενο το αυτοκολλητο του τεξας η κανσας η οχαιο κατι τετοιο τελος παντων,,,αν δεν το εχει τοτε ειναι ευρωπαικης συναρμολογησης και δη στην γερμανια....


Eάν έχει το αυτοκόλλητο που γράφει Κάνσας και απο το τελωνείο προκύπτει Γερμανία τότε τί γίνεται ;
Εάν είναι π.χ συναρμολογημένο στο Κάνσας πόσο χρόνο χρειάζεται για να έρθει Ελλάδα μήπως γνωρίζεις ;


Εδώ θα βρείτε ότι στοιχείο θέλετε για όποιο αμάξι θέλετε : http://www.globalautoindex.com/makelist.plt?letter=F .

( Έχω την εντύπωση ότι μπορεί να μην σας αρέσουν όσα θα δείτε , κάπου το είχα ξαναποστάρει και είχε τα ίδια αποτελέσματα :twisted: :twisted: )
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό PAPAGN » 16 Ιουν 2007, 11:33

mprizolas έγραψε:
mhtseas έγραψε:
iperodigos έγραψε:
ειμαι σχεδον σιγουρος οτι τα 2,3 συναρμολογουντε μαζι με τα μαζντα στην Γερμανια και οτι τα 3.0 μαβ ερχοντε απευθειας απο Αμερικη.....ειναι ευκολο να το ανακαλυψεις κοιτοντας το παρμπριζ σου. Αν ειναι αμερικανικο εχει κολημενο το αυτοκολλητο του τεξας η κανσας η οχαιο κατι τετοιο τελος παντων,,,αν δεν το εχει τοτε ειναι ευρωπαικης συναρμολογησης και δη στην γερμανια....


Eάν έχει το αυτοκόλλητο που γράφει Κάνσας και απο το τελωνείο προκύπτει Γερμανία τότε τί γίνεται ;
Εάν είναι π.χ συναρμολογημένο στο Κάνσας πόσο χρόνο χρειάζεται για να έρθει Ελλάδα μήπως γνωρίζεις ;


Εδώ θα βρείτε ότι στοιχείο θέλετε για όποιο αμάξι θέλετε : http://www.globalautoindex.com/makelist.plt?letter=F .

( Έχω την εντύπωση ότι μπορεί να μην σας αρέσουν όσα θα δείτε , κάπου το είχα ξαναποστάρει και είχε τα ίδια αποτελέσματα :twisted: :twisted: )


Η δική μας άδεια γράφει εργοστάσιο κατασκευής Ford Werke AG

Αυτό το εργοστάσιο βρίσκεται στην Γερμανία Address: Pf 710265, 50742 Cologne



Επίσης φαίνεται και από τον αριθμό πλαισίου WF0CU93.......... που με βάση τα πρώτα ψηφία δείχνει σαν εργοστάσιο κατασκευής το Ford Werke.

Στο link που παραθέτεις δεν φαίνεται να παράγεται το Μάβερικ ή το Escape στην Γερμανία αλλά στις ΗΠΑ. Αυτό μας λένε και εγγράφως και οι εδώ.... ότι δηλαδή κατασκευάζεται στο Κάνσας . Τώρα πως κατασκευάζεται στο Κάνσας και το εργοστάσιο είναι στην Κολωνία.... μόνο αυτοί ξέρουν. 8)

Τελικά το θέμα μάλλον δεν είναι που κατασκευάζεται το Μάβερικ αλλά το που ανήκει η Γερμανία. Στην Ευρώπη ή στις ΗΠΑ?? :?: :?: :D :D :D

Και αφού κατασκευάστηκε στην Γερμανία (ΕΟΚ) γιατί μετά πήγε στις ΗΠΑ και πήρε ταξινόμηση 1,5 χρόνο πριν μου το πουλήσουν??? Γιατί έτσι γράφει το επίσημο πιστοποιητικό Τελωνείου. Χώρα προηγούμενης ταξινόμησης ΗΠΑ. Και μετά ξαναήρθε από τις ΗΠΑ στην Αμβέρσα και μετά στην Ελλάδα. Περιοδεία έκανε?? Βολτίτσες??? Θαλασσινές βολτίτσες??? :D :D

Αλήθεια ξέρει κανείς αν ένα αυτοκίνητο που έχει ταξινομηθεί 1,5 χρόνο πριν σε άλλη χώρα εκτός ΕΟΚ θεωρείται καινούργιο ή μεταχειρισμένο??? 8)

Επίσης από τα VIN (αριθμοί πλαισίων) των αυτοκινήτων στα παρακάτω λινκ με τα πλαίσια της FORD τα βρίσκουμε σαν κατασκευασμένα στην Γερμανία το 2005 ή σαν δίπορτα ανοικτά κουπέ του 1989!!!! Πάντως είτε δίπορτα είτε τετράπορτα στην Γερμανία και όχι το 2004. Τώρα γιατί έκαναν περιοδεία στις ΗΠΑ..... :?: :?: Να βαφτιστούν Αμερικάνικα πήγαν?? :?: Υπάρχουν ερωτηματικά. Με αεροπλάνο πήγαν και ήρθαν ή με ταχύπλοο???? :?: :?: :evil: Πόσο καιρό θέλουν να πάνε και να έρθουν??



Μπορούν οι φίλοι που δεν έχουν πρόβλημα και το αυτοκίνητό τους είναι ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ :D :D :D να βάλουν τους αριθμούς πλαισίων παρακάτω και να μας πουν αν και σ αυτούς βγάζει εργοστάσιο κατασκευής Γερμανία? Οπου 0 μηδέν και όχι όμικρον. Αν και φαίνεται και από την άδεια. Εκτός αν η άδειά σας γράφει εργοστάσιο ΗΠΑ. 8) 8)

http://www.analogx.com/cgi-bin/cgivin.e ... ecode&VIN=



http://ecudata.auto-diagnostics.info/ford-vin-decoder/


Εν κατακλείδι κατασκευή Γερμανία, πηγαίνει στις ΗΠΑ , μετά Αμβέρσα Βέλγιο και μετά διασχίζοντας όλη την Ευρώπη Ελλάδα . Είδε πολλά μέρη του κόσμου. :D

Κάτι δηλαδή σαν Ομόνοια - Παγκράτι μέσω Ρόδου (να πάρει μια γεύση κι από καράβι πήγαινε έλα !) και μετά οδικά μέσω Θεσσαλονίκης . Καλά τα μεταφορικά κόστη δεν τα υπολόγισαν?????

Μήπως όταν μας έλεγαν ότι κατασκευάζεται στις ΗΠΑ μας ψιλοπαραπλανούσαν? Εγώ το πήρα γιατί θεωρούσα ότι ήταν Αμερικάνικο αν ήταν Γερμανικό δεν θα το έπαιρνα. 8) 8) 8)
Άβαταρ μέλους
PAPAGN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: 10 Φεβ 2006, 10:47

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 36 επισκέπτες