Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

MAB2003-3,0vsΜΑΒ2005-3,0(--ΜΑΒ2005-2,3vsΜΑΒ2005-3,0)

Συντονιστής: SUVord

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 20 Αύγ 2004, 00:57

juan έγραψε:Με άλλα λόγια εαν είσαι κάτοχος του παλιού ΜΑV και βάλεις λίγο Καρανικόλα ( ''ένα τίγρη στην μηχανή σου'' ) είσαι Super !!!

Όλο το λέμε και δεν τολμάμε ...

Αντε να δούμε
Αντε juan σαν συντονιστης μας πρεπει να κανεις το....τεστ του τιγρη!! Τωρα,σοβαρα σε λιγες μερες παω για το σερβις των 40000 χλμ και θα ρωτησω παλι την εδω αντ/πεια αν υπαρχει κατι επισημα για βελτιωση.Παντως αν η Ford-Hellas ηταν λιγο ποιο ευελικτη και ποιο ευαισθητοποιημενη προς τους...πελατες της σιγουρα θα μπορουσε να κανει κατι για μας τους...αργους!Δειτε κατι....Nissan,Hyundai,Subaru και ισως και αλλες,με δικη τους πρωτοβουλια βελτιωνουν καποια μοντελα για την Ελλαδα,γιατι να μην κανει κατι αντιστοιχο και η Ford??? Δε νομιζω να ειναι τοσο δυσκολο......
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 01 Οκτ 2004, 15:26

Έχει κανείς από το forum το ΜΥ2005 2.3 L ή είμαι ο μόνος?
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό juan » 01 Οκτ 2004, 18:22

maverick4wd έγραψε:Έχει κανείς από το forum το ΜΥ2005 2.3 L ή είμαι ο μόνος?


H απάντηση σε άλλη θεματική ενότητα : ΠΟΙΑ ΕΚΔΟΣΗ MAV EXOYME

http://www.off-road.gr/modules.php?op=m ... pic&t=1040



:P :P :P
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 01 Οκτ 2004, 18:24

Μαλλον μονος και τυχερος.
Γιαυτο γραφε οτι βλεπεις να μαθαινουμε!!
Εχεις κανει την καλυτερη επιλογη διοτι το 2,3 ειναι πλεον με αποσταση καλυτερο απο ολα τα σουβακια εως 2.5 κυβικα και ας γραφουν ακομα οι ειδικοι το Rav ως καλυτερο!!!Βεβαια μολις κατακλαβουν το λαθος τους στην καταταξη που συνηθως ειναι μεχρι τα 2000cc θα βαλουν 1ο το μαβ.2,3 εαν δεν το καταταξουν στην κατηγορια ως 3000cc οπου θα κατεχει την 4η 5η θεση.
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 04 Οκτ 2004, 20:54

Παιδια,καταρχην γεια σας και καλο χειμωνα σε ολους,μιας και εχω....καιρο να εμφανιστω!Θα συμφωνησω οτι το νεο ΜΑ ειναι σαφως καλυτερο και βελτιωμενο σε πολλους τομεις σε σχεση με το παλιο,αλλα πιστευω οτι στον τομεα του κινητηρα-επιδοσεων η Ford,μπορουσε να ειναι λιγο πιο....απλοχερη.Νομιζω οτι το νεο ΜΑ στον τομεα επιδοσεων στα 2,0-2,5 ειναι απλως....υποφερτο! Εμεις το συγκρινουμε με το 2λιτρο και μας κανει μεγαλη διαφορα αλλα θα μπορουσε να ειναι και καλυτερο.Συγνωμη για οσους το εχουνε,απλως ειναι η γνωμη μου.....
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 05 Οκτ 2004, 09:52

Είναι γεγονός ότι η Ford θα μπορούσε να κάνει πολύ περισσότερα για τον κινητήρα 2.3, την στιγμή μάλιστα που από πλευράς τεχνολογίας είναι μπροστά από τον ανταγωνισμό. Παραθέτω ενδεικτικά τα κατωτέρω:
1. Πέντε αντίβαρα εξισορρόπησης αντί για τέσσερα που είναι το σύνηθες
2. Εξελιγμένη εισαγωγή με αυλούς δύο σταδίων για βέλτιστη ροπή
3. Ξεχωριστός πολλαπλασιαστής για κάθε μπουζί
4. Εξελιγμένη διαχείριση κινητήρα με αυξημένες λειτουργίες σχετικά με την προστασία του από βλάβες και υπερθέρμανση
5. Τελευταία έκδοση του On Board Diagnostics (OBD II) κλπ

Ειδικά για το πέμπτο, αναφέρομαι σε αυτό που είχε παρατηρήσει ο iperodigos σε άλλο θέμα σχετικά με τον διαγνωστικό έλεγχο που κάνει το αυτοκίνητο όταν πατάς συνέχεια το κουμπί των χιλιομέτρων και παράλληλα ανοίξεις το κλειδί της μίζας στην θέση 2. Δυστυχώς, ούτε το Owners Manual του escape που κατέβασα από το site της ford αναλύει τους κωδικούς. Προφανώς πρέπει να αναζητήσουμε το Service Manual που έχουν μόνο τα συνεργεία. Προτείνω να ξεκινήσουμε όλοι το κυνήγι προς ανεύρεση του Service Manual και όποιος το βρεί να μας δώσει την διεύθυνση να το πάρουμε και οι υπόλοιποι. Μέχρι τώρα δεν το έχω βρει, τουλάχιστον στο internet.

Κατά τα λοιπά, πιστεύω ότι στην ιπποδύναμη το 2.3 θα μπορούσε άνετα να μας δώσει τους 170 ίππους στους οποίους κυμαίνεται ο ανταγωνισμός. Η ροπή του όμως είναι πολύ καλή και κυρίως διαθέσιμη σχεδόν στο σύνολό της από τις 2.000 μέχρι τις 5.500 στροφές. Αυτό το παρατηρείς και στον δρόμο όπου το αυτοκίνητο ανεβάζει με όλες τις ταχύτητες άνετα, παρόλο τις πιο μακριές σχέσεις του κιβωτίου. Σημειώνω τέλος, ότι από τελευταία έρευνα που έκανα, το μπλοκ του κινητήρα είναι ίδιο με αυτό του transit, το οποίο είναι δοκιμασμένο για την αντοχή του και την γερή κατασκευή του.
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 19 Νοέμ 2004, 04:19

κοιταξτε εδω παιδια για το service manual

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 15172&rd=1
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό maverickman » 21 Νοέμ 2004, 09:42

panayiotis έγραψε:κοιταξτε εδω παιδια για το service manual

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 15172&rd=1

καταλαβε κανεις ποο κοστιζει?
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 21 Νοέμ 2004, 18:26

maverickman έγραψε:
panayiotis έγραψε:κοιταξτε εδω παιδια για το service manual

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 15172&rd=1

καταλαβε κανεις ποο κοστιζει?


0,99 λιρες Αγγλίας. Δηλαδη περιπου 1,5 ευρω ....
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 14 Δεκ 2004, 00:20

Nα ρωτησω τους κατοχους των νεων ΜΑ,αν υπαρχει καποιο κουμπι-διακοπτης ωστε να απομονωνεται καποιος-οι αεροσακοι αν το θελει ο οδηγος.
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 14 Δεκ 2004, 13:23

Δεν υπάρχει κουμπί. Ο αερόσακος απενεργοποιείται μόνος του, αν ο αισθητήρας δεν διαγνώσει πίεση στο κάθισμα του συνοδηγού τουλάχιστον 25 κιλών. Τα λαμπάκι ανάβει με την εκκίνηση του κινητήρα (κάνει έλεγχο το σύστημα) καθώς και κάθε φορά που η πίεση στο κάθισμα αλλάζει από 25 πάνω ή 25 κάτω κιλά (πχ όταν σηκώνεται ή κάθεται ο συνοδηγός). Οι υπόλοιποι αερόσακοι είναι πάντα ενεργοποιημένοι.
Με την ευκαιρία, θέλω να ρωτήσω κάτι γενικής φύσης που αφορά όλα τα αυτοκίνητα γενικά: Οι αερόσακοι δουλεύουν με σβηστό κινητήρα? Δηλαδή, αν σβήσει ο κινητήρας ξαφνικά ενώ κινείσαι και μετά το αυτοκίνητο τρακάρει, θα ανοίξουν οι αερόσακοι? Ίσως να λειτουργούν και με σβηστό κινητήρα αλλά εφόσον ο διακόπτης της μίζας είναι ανοικτός. Πάντως, μην είσαστε σίγουροι ότι η απάντηση θα είναι θετική κα αμφιβάλλω αν «τα μαστόρια» στα συνεργεία μπορούν να μας που 100% σίγουρα.
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 14 Δεκ 2004, 17:18

maverick4wd έγραψε:Δεν υπάρχει κουμπί. Ο αερόσακος απενεργοποιείται μόνος του, αν ο αισθητήρας δεν διαγνώσει πίεση στο κάθισμα του συνοδηγού τουλάχιστον 25 κιλών. Τα λαμπάκι ανάβει με την εκκίνηση του κινητήρα (κάνει έλεγχο το σύστημα) καθώς και κάθε φορά που η πίεση στο κάθισμα αλλάζει από 25 πάνω ή 25 κάτω κιλά (πχ όταν σηκώνεται ή κάθεται ο συνοδηγός). Οι υπόλοιποι αερόσακοι είναι πάντα ενεργοποιημένοι.
Με την ευκαιρία, θέλω να ρωτήσω κάτι γενικής φύσης που αφορά όλα τα αυτοκίνητα γενικά: Οι αερόσακοι δουλεύουν με σβηστό κινητήρα? Δηλαδή, αν σβήσει ο κινητήρας ξαφνικά ενώ κινείσαι και μετά το αυτοκίνητο τρακάρει, θα ανοίξουν οι αερόσακοι? Ίσως να λειτουργούν και με σβηστό κινητήρα αλλά εφόσον ο διακόπτης της μίζας είναι ανοικτός. Πάντως, μην είσαστε σίγουροι ότι η απάντηση θα είναι θετική κα αμφιβάλλω αν «τα μαστόρια» στα συνεργεία μπορούν να μας που 100% σίγουρα.



Λειτουργουν και με σβηστο τον κινητηρα!!!


Ασχετο ! αλλα και σχετικο........οσο και να γκαζωσει το 2λιτρο δεν μπορει να φτασει το 3λιτρο....
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 15 Δεκ 2004, 11:39

Ασχετο ! αλλα και σχετικο........οσο και να γκαζωσει το 2λιτρο δεν μπορει να φτασει το 3λιτρο....[/quote]

Γιατί, είχες καμιά αμφιβολία? Εδώ το 2.3 και γίνεται καπνός σε σχέση με το 2.0. Έχουν περάσει και τα δύο από τα χέρια μου και είναι η μέρα με την νύχτα. Θα ήθελα πάντος να δω το 2.3 σε σχέση με το 3.0. Σε τελική ταχύτητα μόλις το 2.3 αγγίξει τα 180 στο κοντέρ, ο κόφτης σου παίρνει την μπουκιά από το στόμα! Το 3.0 που βγάζει (αν βγάζει) κόφτη?
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 15 Δεκ 2004, 12:06

maverick4wd έγραψε:Ασχετο ! αλλα και σχετικο........οσο και να γκαζωσει το 2λιτρο δεν μπορει να φτασει το 3λιτρο....


Γιατί, είχες καμιά αμφιβολία? Εδώ το 2.3 και γίνεται καπνός σε σχέση με το 2.0. Έχουν περάσει και τα δύο από τα χέρια μου και είναι η μέρα με την νύχτα. Θα ήθελα πάντος να δω το 2.3 σε σχέση με το 3.0. Σε τελική ταχύτητα μόλις το 2.3 αγγίξει τα 180 στο κοντέρ, ο κόφτης σου παίρνει την μπουκιά από το στόμα! Το 3.0 που βγάζει (αν βγάζει) κόφτη?[/quote]


Στο κοντερ δειχνει 190+(η βελονα ας πουμε οτι ειναι κοντα στα 195χλμ)
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 15 Δεκ 2004, 23:16

iperodigos έγραψε:
maverick4wd έγραψε:Ασχετο ! αλλα και σχετικο........οσο και να γκαζωσει το 2λιτρο δεν μπορει να φτασει το 3λιτρο....


Γιατί, είχες καμιά αμφιβολία? Εδώ το 2.3 και γίνεται καπνός σε σχέση με το 2.0. Έχουν περάσει και τα δύο από τα χέρια μου και είναι η μέρα με την νύχτα. Θα ήθελα πάντος να δω το 2.3 σε σχέση με το 3.0. Σε τελική ταχύτητα μόλις το 2.3 αγγίξει τα 180 στο κοντέρ, ο κόφτης σου παίρνει την μπουκιά από το στόμα! Το 3.0 που βγάζει (αν βγάζει) κόφτη?



Μικρη μου φαινεται η διαφορα του 2.3 συγκριση με το 2.0. Το δικό μου 2.0 έχει τελικη 174 στο κοντερ. Εκεί δουλευει ο κόφτης....

Σας πάω κόντρα όμως και τους δύο στο ξεκίνημα! Όχι σε φανάρι αλλα σε αμμο..... :P :P :P :P Έχετε να πέιτε τίποτα?
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 34 επισκέπτες