Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Allos enas maverickios...

Συντονιστής: SUVord

Re: .

Δημοσίευσηαπό maverickman » 08 Σεπ 2004, 22:46

maverickman έγραψε:σχετικα με τις αλλαγες λαδιων ...κυκλοφορουν πολλα ανεκδοτα :lol: :lol: :lol: αλλα και η φημη που λεει οτι π.χ. "τα λαδια που εχει το αυτοκινητο απο την μανα του ειναι ειδικα και περιεχουν στοιχεια που δημιουργουν μια λεπτη προστατευτικη στρωση και συνεπως κακως τα αλλαζουμε στα 5000 η στα 10000 km.Θα πρεπει να συμβουλευομαστε τον κατασκευαστη.
Ποια ειναι η γνωμη σας? Μπορει καποιος να το επιβεβαιωσει? Ή και να το διαψευσει... :?:


KONSTANTINOS έγραψε:Το δικό μου το πήρα πριν 11 μήνες και έχω κάνει 12000χιλ.Ρώτησα την τοπική αντιπροσωπεία και ήταν ρητοί ότι δεν πρέπει να αλλάξω λάδια στις 5000 ή 7500χιλ.όπως έκανα με το παλιό ιχ που είχα.Σε επανελλημένη ερωτησή μου είπαν ότι αν θέλω να τα αλλάζω κάθε 5000χιλ αλλά τα πρώτα πρέπει να τα αφήσω όπωσδήποτε 15000χιλ ή ένα χρόνο γιατί είναι τα πρώτα από την εταιρία και έίναι ειδικά για το στρώσιμο του κινητήρα.Δεν ξέρω τίποτε άλλο σχετικό αλλά θα τους πιστέψω.Κάτι παραπάνω ξέρουν.Πρέπει να ξέρουν.Εσεις τι λέτε?


:!: ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΞΕΡΩ και εγω :)
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό mavlover » 09 Σεπ 2004, 02:29

Μην καίγόμαστε ρε παιδιά για τέτοια θέματα. 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ. ΣΤΑ 15000 ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ? Ε ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΑ 15 000 ΘΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΩ. Θα κάτσω να σκάσω. Άσε που μου την είπαν όταν τους πήρα να τους ρωτήσω για τη στάθμη του λαδιού: Μην ασχολείστε κύριε ούτε καν το καπό να ανοίγετε. Το μόνο πράγμα που έχετε είναι να έρθετε σε εμάς στα 15000 χμ. Αλλά βέβαια αυτός έδωσε 11 μύρια? εγω τα δωσα. τέλοσ πάντων

ΥΓ: Κάποιος έχει αναφέρει παλιά (ΘΕΜΑ: Κόφτης παρ.1) ότι είχε πίασει με 2η 6500 στροφές. Θέλω να ρωτήσω τι ταχύτητα είχε εκέινη την ώρα?
mavlover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 06 Σεπ 2004, 00:02

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 09 Σεπ 2004, 11:41

ΜΗΝ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ!!!
ΘΑ ΤΡΕΧΕΤΕ ΝΑ ΣΒΗΝΕΤΕ ΛΑΜΠΑΚΙΑ ΜΕΤΑ!!!!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό mavlover » 12 Σεπ 2004, 19:26

Ρε παιδιά καθόμουνα και διάβαζα το θέμα <<Αναφέρετε τυχόν προβλήματα που έχετε παρατηρήσει>> και έφριξα. Αμάξι έχω πάρει ή μαντρακά? Χρειάζεται να περνάω με βαζελίνη το σιδηρόδρομο από το ηλεκτρικό κάθισμα? Στη διαδρομή της ηλιοροφής είδα ότι έχει κάτι σαν βαζελίνη? Τα δερμάτινα καθίσματα με τι τα περνάμε? Ειδα και τη ρεζέρβα και έφριξα. Άμα είμαι σε off road αυτή δεν με βγάζει ούτε ένα χιλιόμετρο..!! Μα τι μαλάκες που είναι...!!! Κοινή λογική θέλει. Κάτι τελευταίο που θέλω να τονίσω είναι η πολύ μικρή διαδρομή του γκαζιού αντίθετα με το tribute. Καλά δεν λέω?
mavlover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 06 Σεπ 2004, 00:02

Δημοσίευσηαπό maverickman » 13 Σεπ 2004, 09:47

mavlover έγραψε:Ρε παιδιά καθόμουνα και διάβαζα το θέμα <<Αναφέρετε τυχόν προβλήματα που έχετε παρατηρήσει>> και έφριξα. Αμάξι έχω πάρει ή μαντρακά? Χρειάζεται να περνάω με βαζελίνη το σιδηρόδρομο από το ηλεκτρικό κάθισμα? Στη διαδρομή της ηλιοροφής είδα ότι έχει κάτι σαν βαζελίνη? Τα δερμάτινα καθίσματα με τι τα περνάμε? Ειδα και τη ρεζέρβα και έφριξα. Άμα είμαι σε off road αυτή δεν με βγάζει ούτε ένα χιλιόμετρο..!! Μα τι μαλάκες που είναι...!!! Κοινή λογική θέλει. Κάτι τελευταίο που θέλω να τονίσω είναι η πολύ μικρή διαδρομή του γκαζιού αντίθετα με το tribute. Καλά δεν λέω?


:?: μηπως εχει να κανει με το cruise control τιποτε?
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 13 Σεπ 2004, 14:02

maverickman έγραψε:
mavlover έγραψε:Ρε παιδιά καθόμουνα και διάβαζα το θέμα <<Αναφέρετε τυχόν προβλήματα που έχετε παρατηρήσει>> και έφριξα. Αμάξι έχω πάρει ή μαντρακά? Χρειάζεται να περνάω με βαζελίνη το σιδηρόδρομο από το ηλεκτρικό κάθισμα? Στη διαδρομή της ηλιοροφής είδα ότι έχει κάτι σαν βαζελίνη? Τα δερμάτινα καθίσματα με τι τα περνάμε? Ειδα και τη ρεζέρβα και έφριξα. Άμα είμαι σε off road αυτή δεν με βγάζει ούτε ένα χιλιόμετρο..!! Μα τι μαλάκες που είναι...!!! Κοινή λογική θέλει. Κάτι τελευταίο που θέλω να τονίσω είναι η πολύ μικρή διαδρομή του γκαζιού αντίθετα με το tribute. Καλά δεν λέω?


Ε καλά τώρα! Κάνεις πως δεν ξέρεις! Και το ηλεκτρικό κάθισμα του οδηγού σκουριάζει (να ζητήσεις να σου το βάψουν όπως έκανα εγώ), και ο κεντρικός άξονας σκουριάζει και τα πίσω ημιαξόνια σκουριάζουν και τα λάστιχα στις πόρτες ενίοτε τρίζουν, μαζί με την πίσω πόρτα στο 2001-2003 και τα παράθυρα μπορεί να τρίξουν όταν είναι μισάνοιχτα κλπ, κλπ. Όσον αφορά την ρεζέρβα, το πρόβλημα ήταν γνωστό για το ΜΥ2001-2003. Στο ΜΥ2005 ευτυχώς βάλανε κανονική. Αν θες, μπορείς να βάλεις και εσύ κανονική μέσα στο πορτ μπαγκάζ (δίνουν και μία βίδα πιο μακριά για να την στερεώσεις) αλλά μετά πρέπει να κάνεις μια κατασκευή για τον πάτο διότι αυτός που έχει δεν κάνει πλέον καθώς και να συμβιβαστείς με την μείωση του ωφέλιμου χώρου.
Εν ολίγοις, το MAVERICK είναι ένα αυτοκίνητο – ζωντανός οργανισμός που κάνει αισθητή πάντοτε την παρουσία του με τον καλό ή τον άσχημο τρόπο και γενικά όλο θα έχεις κάτι να ασχοληθείς.
Σημ: Ενίοτε οι μεταλλικοί κολιέδες στα κολάρα του ψυγείου χαλαρώνουν και μπορεί να χάνει ψυκτικό υγρό ή στην χειρότερη περίπτωση (αν ζοριστεί πολύ) να πεταχτούν. Έχε το νού σου.
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 34 επισκέπτες