Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αξιόπιστη η τετρακίνηση του νεο μαβ.???????

Συντονιστής: SUVord

Αξιόπιστη η τετρακίνηση του νεο μαβ.???????

Δημοσίευσηαπό mavlover » 07 Σεπ 2004, 01:51

Νομίζω οτι είμαστε πολύ τυχεροί. Από εγκυρο προσωπο έμαθα ότι το 60%από τα νέα ΜΑΒ 2005 πάσχουν στην τετρακίνηση.. Ξαφνικα μπαίνει το γουρούνι μέσα του και συμπεριφέρονται σαν προσθιοκίνητα και ΜΟΝΟ..
Έχετε ακούσει τίποτα????

ΥΓ: Στο δικο μου δίλιτρο μαβ Δεν έχω ενδειξη για τα φώτα πορείας (το πράσινο σημματάκι ) μόνο για μεγάλα ομίχλης κτλ κτλ.¨΄Ετσι είναι ή δεν δουλεύει το λαμπάκι???
Pls answer
mavlover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 06 Σεπ 2004, 00:02

Re: Αξιόπιστη η τετρακίνηση του νεο μαβ.???????

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 07 Σεπ 2004, 15:48

mavlover έγραψε:Νομίζω οτι είμαστε πολύ τυχεροί. Από εγκυρο προσωπο έμαθα ότι το 60%από τα νέα ΜΑΒ 2005 πάσχουν στην τετρακίνηση.. Ξαφνικα μπαίνει το γουρούνι μέσα του και συμπεριφέρονται σαν προσθιοκίνητα και ΜΟΝΟ..
Έχετε ακούσει τίποτα????

ΥΓ: Στο δικο μου δίλιτρο μαβ Δεν έχω ενδειξη για τα φώτα πορείας (το πράσινο σημματάκι ) μόνο για μεγάλα ομίχλης κτλ κτλ.¨΄Ετσι είναι ή δεν δουλεύει το λαμπάκι???
Pls answer


Μπορείς να γίνεις λίγο πιο αναλυτικός? Μέχρι σήμερα δεν έχουν πουληθεί παρά λίγα κομμάτια ΜΥ2005 και από αυτά ούτε οι μισοί δεν τα έχουν στρώσει, πόσο μάλλον τα έχουν πάει σε ακραίες συνθήκες για να δουν ότι η τετρακίνηση τους προδίδει. Το έγκυρο πρόσωπο μπορεί να μας πει αν το πρόβλημα που αναφέρει οφείλεται σε ελάτωμα του συστήματος ή γενικά σε κακή του λειτουργία? Ουσιαστικά το ΜΥ2005 έχει μία βελτιωμένη έκδοση του συστήματος 4Χ4 των ΜΥ2001-2003 στην θέση AUTO (δηλ πιο άμεσο στην εμπλοκή και με υπολογισμό περισότερων παραμέτρων από την απλή απώλεια πρόσφυσης). Τουλάχιστον, επειδή έχουν περάσει από τα χέρια μου και τα δύο μοντέλα (ΜΥ2001-2003 και τώρα ΜΥ2005), το κράτημα του καινούργιου είναι σαφώς πιο βελτιωμένο και σε (ομαλή προς το παρόν) εκτός δρόμου κίνηση που το δοκίμασα την Κυριακή για πρώτη φορά, όπου το έδαφος ήταν σαθρό, συμπεριφερόταν όπως το παλιό στην θέση ΟΝ. Επίσης σε όσα τέστ έχουν γίνει μέχρι σήμερα, κανείς δημοσιογράφος δεν έχει αφήσει ούτε καν υπόνοιες για την νέα τετρακίνηση. Θα ενδιέφερε λοιπόν να έχουμε περισσότερα στοιχεία για την πληροφορία ώστε αν υπάρχει όντως κάτι, να το αντιμετωπίσουμε.

Σχετικά με το δεύτερο, κανένα ΜΑΒ. (νέο ή παλιό) δεν έχει ένδειξη για τα φώτα πορείας.
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 07 Σεπ 2004, 19:55

ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΜΑΒΛΟΒΕΡ,,,,,ΩΡΕΣ ΩΡΕΣ ΣΕ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΕ ΣΤΡΙΜΕΝΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΓΚΑΖΙ (ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΣΤΡΙΜΕΝΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΓΚΑΖΙ )ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΠΙΝΙΑΡΕΙ Ο ΤΡΟΧΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΙΧΗΣ ΣΤΡΟΦΗΣ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΟΔΗΓΩ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΒ2003 ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΒ 2005(ΚΑΙ ΤΑ 2 ΕΙΝΑΙ 3ΛΙΤΡΑ)ΜΠΟΡΩ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΑΝΩΤΕΡΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΕΧΕΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟ ΝΕΟ ΜΑΒ!!!!ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ ΠΟΥ ΤΑ ΒΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΜΕ ΤΟ ΜΑΒ 2005 ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ ΚΟΛΛΗΣΑ ΕΝΩ ΜΕ ΤΟ ΜΑΒ2003 ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΣΤΟ ON! ΞΕΚΚΙΝΗΣΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ!!!!
ΑΡΑ ΤΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΠΩΣ ΗΔΗ ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΠΕΙ ΚΑΚΩΣ ΜΑ ΠΟΛΥ ΚΑΚΩΣ ΤΟ ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝΕ!!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 07 Σεπ 2004, 20:01

Το πα εγω περισσοτερο κουρσα το εκαναν παρα offroad.....
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό mavlover » 09 Σεπ 2004, 02:09

Θα γίνω αμέσως πιο σαφής:
Το μαβερικ MY 2001-2003 χρησιμοποιούσε το σύστημα της σιλικόνης για την εμπλοκή της τετρακίνησης (AUTO). Δηλαδή σπινάραν οι μπροστά τροχοί, διογκωνόταν η σιλικόνη και έτσι έφερνε σε εμπλοκή τον πίσω άξονα. Στη θέση ΟΝ υπήρχε στάνταρ τετρακίνηση λόγω ενός ηλεκτρομαγνήτη. Στο MY2005 το κόλπο το αναλαμβάνει ένα ηλεκτρουδραυλικό σύστημα που είναι μεν πιό αποτελεσματικό στην αντίδραση (όχι κάτι σπουδαίο) αλλά όχι γρήγορο. ¨οταν λοιπόν είσαι στην άμμο και έχεις βάλει στον κοτσαδόρο πάνω 2 τόνους βάρκα φυσικά χρειάζεται να ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ και όχι να σπινάρει και υστερα να μπει η τετρακινηση διοτι σε κλάσματα δευτερολέπτων έχουν θαφτεί οι ρόδες. Δεν αντιλέγω ότι στις στροφές μπορεί να εχει καλύτερη εμπλοκή αλλά στις off road περιπέτειες το παλαιό μαβ υπερέχει.
ΠΟΙΟΣ ΔΙΑΦΩΝΕΙ?
mavlover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 06 Σεπ 2004, 00:02

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 09 Σεπ 2004, 11:38

ΤΑΧΟΥΜΕ ΠΕΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΑΥΤΑΑΑΑ!
ΤΟ 2005ΜΑΒ ΣΤΟν ΔΡΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!!!
ΤΟ 2003 ΜΑΒ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

.

Δημοσίευσηαπό KONSTANTINOS » 09 Σεπ 2004, 21:14

Ο τοπικός αντιπρόσωπος μου το είπε κατάφατσα.Κράτα το 2lit γιατί το νέο δεν λέει τίποτε (τρόπος του λέγειν) σε σχέση με το παλιό σύστημα τετρακίνησης.Αν περιμένω να σκεφτεί ο αισθητήρας κολλήσαμε.
Άβαταρ μέλους
KONSTANTINOS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: 06 Ιαν 2004, 23:06
Τοποθεσία: ARTA

Δημοσίευσηαπό mavlover » 09 Σεπ 2004, 22:30

Κωσταντίνε συμφωνω με τον αντιπρόσωπο.
Τα πράγματα έχουν ώς εξής:
Το 2λιτρο Μαβ είναι ένα αυτοκίνητο ελευθέρου χρόνου το οποίο όμως έχει περαιτέρω δυνατότητες χαρη στο διακόπτη. Ξεφεύγει από τα όρια του suv και εισέρχεται στα όρια του τζίπ.Στο δρόμο τώρα η αλήθεια είναι ότι η μηχανή θα ήθελε περισσότερους ίππους για να κινήσει αυτό το βαρύ αμάξωμα με άνεση. Τ ι εννοώ? Όταν βριίσκεται μια πενταμελής οικόγενεια με πράγματα το αμάξι στην εθνική ζορίζεται να προσπεράσει (κατέβασμα ταχύτητας κτλ) . Απο αυτούς που έχουν μαβερικ στην Ευρώπη ένα πολύ μικρό ποσοστό το βγαζει σε πραγματικό off road (διακόπτης στον ΟΝ). Δεν συνέφερε λοιπόν την ford να συνεχίζει να βγάζει ένα αμάξι που έχει γαμώ τις τετρακινήσεις αλλά είνα ψόφιο στο δρόμο. Έτσι προσανατολίστηκε στην οδηγική του συμπεριφορά στην άσφαλτο. Έβαλε λοιπόν ένα γαμάτο κινητήρα που το κινεί το αμάξι για την πλάκα του και μια συμβατική για τα ευρωπαικά δεδομένα τετρακίνηση. Εξάλλου το 2.3 κυκλοφορεί και στην Αμερική αλλά είναι φτιαγμένο και προορισμένο για Ευρώπη. Αυτό είναι όλο Συμφωνείς?
mavlover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 06 Σεπ 2004, 00:02

Δημοσίευσηαπό maverickman » 13 Σεπ 2004, 13:20

:?: κυριε συντονιστα :)
για να μην μπερδευόμαστε μηπως τα ποστ που αναφερονται στην μετατροπη θα επρεπε να μεταφερθουν στην σχετικη εννοτητα για την βελτιωση του κινητηρα?
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό juan » 13 Σεπ 2004, 13:40

maverickman έγραψε::?: κυριε συντονιστα :)
για να μην μπερδευόμαστε μηπως τα ποστ που αναφερονται στην μετατροπη θα επρεπε να μεταφερθουν στην σχετικη εννοτητα για την βελτιωση του κινητηρα?



οκ τα σχετικά με την υποδύναμη μετακινήθηκαν στο 4X4Forum (για να ακούσουμε και άλλες απόψεις) με θέμα αύξηση υποδύναμης !!

Εδω συνεχίζουμε με την τετρακίνηση :P
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 12 Οκτ 2004, 19:20

Εβρεξε και εγινε γλιτσα ο δρομος και οδηγησα και τα δυο Μαβ..
ΑΠΑΙΧΤΟ ΤΟ ΝΕΟ ΜΑΒ!! δεν κλωτσησε μουρη πουθενα!
ενω το πρωην χωρις το κλειδωμα περα δωθε!και με το κλειδωμα αρκετα καλα! Το νεο Μαβ. ομως παααρα πολυ καλα!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 17 Οκτ 2004, 20:06

iperodigos έγραψε:Εβρεξε και εγινε γλιτσα ο δρομος και οδηγησα και τα δυο Μαβ..
ΑΠΑΙΧΤΟ ΤΟ ΝΕΟ ΜΑΒ!! δεν κλωτσησε μουρη πουθενα!
ενω το πρωην χωρις το κλειδωμα περα δωθε!και με το κλειδωμα αρκετα καλα! Το νεο Μαβ. ομως παααρα πολυ καλα!
ΣΥΜΦΩΝΩ απολυτα!!!Με το παλιο εχω φυγει 2 φορες περιμενοντας....να διογκωθει η σιλικονη!!! σε βροχη μονο βεβαια και με ακαταλληλο λαστιχο.Την ιδια στροφη με 4κινηση την πηρα χωρις προβλημα.Αυτα ομως μονο σε ασφαλτο,στο χωμα ο παλιος ειναι αλλιως!!!!
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 18 Οκτ 2004, 21:07

Αναφορά συμβάντος.

Χθες (Κυριακή 17/10) και ώρα 14.00-15.00 το μεσημέρι.
Ημουν μαζι με παρεα στην παραλία Σχοινιά. Είχα παρκάρει στην αμμουδια κοντά στο κύμα μετά απο μια διαδρομή 1 με 2 χιλιομέτρων παντα απο αμμο.
Το ευχαριστηθηκα να σας πώ γιατι το αμάξι δεν κόλλησε πουθενα...και έκανα και τα κολίδια μου...
Στον γυρισμό απο την ίδια κατέυθυνση και πάντα παραλιακώς (αμμο δηλαδη) βλέπω μπροστά μου έναν όγκο στη μέση του πουθενά...Καθώς πλησιάσαμε είδα οτι ήταν ένας συνάδελφος με το καινούργιο Mav 2.3!!!
Ειχε κολλήσει! Και όχι είχε κολλήσει αλλα είχε σκάψει και λάκους που έβρισκε κάτω η κοιλιά!!!
Φυσικά χωρίς δεύτερη σκέψη κατεβήκαμε να βοηθήσουμε..
Ήταν νέος μαζι με την γυναίκα του και είχε καταλάβει μερικά πράγματα λάθος. Νόμιζε οτι με το αυτοκίνητο που αγόρασε μπορούσε να πηγαίνει και κάτω απο την αμμο.... Ευτυχως πάντα μαζί μου έχω ιμάντα ρυμούλκησης και χωρίς κανένα ζόρι μα κανένα τον τράβηξα μέχρι που βρήκε πρόσφυση το αμάξι για να φύγει...
Απο ότι κατάλαβα μεγάλο ρόλο έπαιξαν τα λάστιχα του. Εκείνος είχε τα μαμίσια τα οποία σε τέτοιες περιπτώσεις γίνονται λεία και δεν βρίσκει ο τροχός πρόσφυση να φύγει, ενώ εγώ έχω τα Goodyear AT/R που εχουν αποδειχθεί σωτήρια σε τέτοιες περιπτώσεις. Επίσης αλλος λόγος σοβαρός ήταν η ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ. Μπήκα στο αμάξι του να πρόσπαθήσω να το βγάλω απο εκεί στριβοντας το τιμόνι και με ελαφρά τινάγματα του γκαζιού χωρίς ρυμούλκηση αλλα μάταια. Μέχρι μου μύρισε και ο δίσκος του (γνωστή μυρωδιά λέω).
Μεγάλο λάθος η αυτόματη τετρακίνηση. Ο ηλεκτρονικός εγκέφαλος δίνει την εντολή πολύ αργα με αποτέλεσμα να έχεις θαφτεί μέχρι να μπεί το 4χ4 σε ON 100%...

Αυτα.
Υ.Γ. Μετα απο αυτό είμαι ένας υπερήφανος MaverickLover με ένα έξοχο 2.0λτ αυτοκίνητο Offroad Suv!!!! :P
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό maverickman » 19 Οκτ 2004, 00:31

MaverickLover έγραψε:Αναφορά συμβάντος.

Χθες (Κυριακή 17/10) και ώρα 14.00-15.00 το μεσημέρι.
Ημουν μαζι με παρεα στην παραλία Σχοινιά. Είχα παρκάρει στην αμμουδια κοντά στο κύμα μετά απο μια διαδρομή 1 με 2 χιλιομέτρων παντα απο αμμο.
Το ευχαριστηθηκα να σας πώ γιατι το αμάξι δεν κόλλησε πουθενα...και έκανα και τα κολίδια μου...
Στον γυρισμό απο την ίδια κατέυθυνση και πάντα παραλιακώς (αμμο δηλαδη) βλέπω μπροστά μου έναν όγκο στη μέση του πουθενά...Καθώς πλησιάσαμε είδα οτι ήταν ένας συνάδελφος με το καινούργιο Mav 2.3!!!
Ειχε κολλήσει! Και όχι είχε κολλήσει αλλα είχε σκάψει και λάκους που έβρισκε κάτω η κοιλιά!!!
Φυσικά χωρίς δεύτερη σκέψη κατεβήκαμε να βοηθήσουμε..
Ήταν νέος μαζι με την γυναίκα του και είχε καταλάβει μερικά πράγματα λάθος. Νόμιζε οτι με το αυτοκίνητο που αγόρασε μπορούσε να πηγαίνει και κάτω απο την αμμο.... Ευτυχως πάντα μαζί μου έχω ιμάντα ρυμούλκησης και χωρίς κανένα ζόρι μα κανένα τον τράβηξα μέχρι που βρήκε πρόσφυση το αμάξι για να φύγει...
Απο ότι κατάλαβα μεγάλο ρόλο έπαιξαν τα λάστιχα του. Εκείνος είχε τα μαμίσια τα οποία σε τέτοιες περιπτώσεις γίνονται λεία και δεν βρίσκει ο τροχός πρόσφυση να φύγει, ενώ εγώ έχω τα Goodyear AT/R που εχουν αποδειχθεί σωτήρια σε τέτοιες περιπτώσεις. Επίσης αλλος λόγος σοβαρός ήταν η ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ. Μπήκα στο αμάξι του να πρόσπαθήσω να το βγάλω απο εκεί στριβοντας το τιμόνι και με ελαφρά τινάγματα του γκαζιού χωρίς ρυμούλκηση αλλα μάταια. Μέχρι μου μύρισε και ο δίσκος του (γνωστή μυρωδιά λέω).
Μεγάλο λάθος η αυτόματη τετρακίνηση. Ο ηλεκτρονικός εγκέφαλος δίνει την εντολή πολύ αργα με αποτέλεσμα να έχεις θαφτεί μέχρι να μπεί το 4χ4 σε ON 100%...

Αυτα.
Υ.Γ. Μετα απο αυτό είμαι ένας υπερήφανος MaverickLover με ένα έξοχο 2.0λτ αυτοκίνητο Offroad Suv!!!! :P

! :wink: τα ΄λεγα εγω!!
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 19 Οκτ 2004, 14:30

Εφτεγαν ολα ,αλλα πιο πολυ η απειρια του νεου οδηγου!

Κανονας !!!δεν σταματαμε ποτε στην αμμο!!!ουτε αλλαζουμε ταχυτητες!!!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Επόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 19 επισκέπτες