Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αξιόπιστη η τετρακίνηση του νεο μαβ.???????

Συντονιστής: SUVord

Δημοσίευσηαπό Maverick_Prosexos » 25 Οκτ 2004, 08:27

Σαν υποψήφιος κάτοχος τετρακίνητου οχήματος κάνω μια έρευνα αγορά. Κατά την διάρκεια test drive με το MAZDA TRIBUTE είχα μια συζήτηση με τον πωλητή που συνόδευε. Η ερώτηση αφορούσε αν η αυτόματη τετρακίνηση θα τα καταφέρει σε καταστάσεις έναρξης σε πάγο, χιόνι, άμμο και η απάντηση ήταν ενθαρρυντική. Κατά τα λεγόμενα του πωλητή το όχημα εκκινεί με τετρακίνηση και προοδευτικά συνεχίζει σαν προσθιοκίνητο. Αυτό θα ήταν κατά την γνώμη μου πάρα πολύ καλό και θα έλυνε το πρόβλημα έλλειψης μόνιμης εμπλοκής στο δύσκολο έργο εκκίνησης σε εδάφη με ελάχιστη πρόσφυση. Αυτό είναι όμως αλήθεια και αν ναι για τo Maverick ισχύει ;
Maverick_Prosexos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 19 Οκτ 2004, 11:40

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 25 Οκτ 2004, 22:02

Maverick_Prosexos έγραψε:Σαν υποψήφιος κάτοχος τετρακίνητου οχήματος κάνω μια έρευνα αγορά. Κατά την διάρκεια test drive με το MAZDA TRIBUTE είχα μια συζήτηση με τον πωλητή που συνόδευε. Η ερώτηση αφορούσε αν η αυτόματη τετρακίνηση θα τα καταφέρει σε καταστάσεις έναρξης σε πάγο, χιόνι, άμμο και η απάντηση ήταν ενθαρρυντική. Κατά τα λεγόμενα του πωλητή το όχημα εκκινεί με τετρακίνηση και προοδευτικά συνεχίζει σαν προσθιοκίνητο. Αυτό θα ήταν κατά την γνώμη μου πάρα πολύ καλό και θα έλυνε το πρόβλημα έλλειψης μόνιμης εμπλοκής στο δύσκολο έργο εκκίνησης σε εδάφη με ελάχιστη πρόσφυση. Αυτό είναι όμως αλήθεια και αν ναι για τo Maverick ισχύει ;


Στη θεωρία ετσι είναι, στην πράξη όμως τα πράγματα είναι πολυ διαφορετικά. Τα ιδια ισχυουν και σε Maverick αλλα και σε Tribute. Αν το σηκωσεις και δεις απο κάτω ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια! Καλυτερα να πάιρνεις γνώμες απο ατομα που είναι κάτοχοι ενος τετοιου αυτοκινητου του. Αυτοι εχουν δει τα δύσκολα αλλα και τα εύκολα. Οι πωλητες ολο θεωρία ειναι....
Τελευταία επεξεργασία από MaverickLover και 26 Οκτ 2004, 20:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 26 Οκτ 2004, 11:25

MaverickLover έγραψε:
Maverick_Prosexos έγραψε:Σαν υποψήφιος κάτοχος τετρακίνητου οχήματος κάνω μια έρευνα αγορά. Κατά την διάρκεια test drive με το MAZDA TRIBUTE είχα μια συζήτηση με τον πωλητή που συνόδευε. Η ερώτηση αφορούσε αν η αυτόματη τετρακίνηση θα τα καταφέρει σε καταστάσεις έναρξης σε πάγο, χιόνι, άμμο και η απάντηση ήταν ενθαρρυντική. Κατά τα λεγόμενα του πωλητή το όχημα εκκινεί με τετρακίνηση και προοδευτικά συνεχίζει σαν προσθιοκίνητο. Αυτό θα ήταν κατά την γνώμη μου πάρα πολύ καλό και θα έλυνε το πρόβλημα έλλειψης μόνιμης εμπλοκής στο δύσκολο έργο εκκίνησης σε εδάφη με ελάχιστη πρόσφυση. Αυτό είναι όμως αλήθεια και αν ναι για τo Maverick ισχύει ;


Στη θεωρία ετσι είναι, στην πράξη όμως τα πράγματα είναι πολυ διαφορετικά. Τα ιδια ισχυουν και σε Maverick αλλα και σε Tribute. Αν το σηκωσεις κατο δεις απο κάτω ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια! Καλυτερα να πάιρνεις γνώμες απο ατομα που είναι κάτοχοι ενος τετοιου αυτοκινητου του. Αυτοι εχουν δει τα δύσκολα αλλα και τα εύκολα. Οι πωλητες ολο θεωρία ειναι....


To Rav και το Φορεστερ εχουν καλυτερη (μονιμη) τετρακινηση και απο τα 2 Μαβ,,απλα το Μαβ ειναι στο συνολο του πιο εκτος δρομου αυτοκινητο ,,
η αυτοματη εμπλεκομενη τετρακινηση ειναι καλυτερη στο χιονι και στην αμμο αρκει να μην σταματας ενω η μονιμη καλυτερη στην λασπη στο νερο και στα δυσκολα ανηφορικα κοματια....!
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό discoman » 27 Οκτ 2004, 22:38

iperodigos έγραψε:
MaverickLover έγραψε:
Maverick_Prosexos έγραψε:Σαν υποψήφιος κάτοχος τετρακίνητου οχήματος κάνω μια έρευνα αγορά. Κατά την διάρκεια test drive με το MAZDA TRIBUTE είχα μια συζήτηση με τον πωλητή που συνόδευε. Η ερώτηση αφορούσε αν η αυτόματη τετρακίνηση θα τα καταφέρει σε καταστάσεις έναρξης σε πάγο, χιόνι, άμμο και η απάντηση ήταν ενθαρρυντική. Κατά τα λεγόμενα του πωλητή το όχημα εκκινεί με τετρακίνηση και προοδευτικά συνεχίζει σαν προσθιοκίνητο. Αυτό θα ήταν κατά την γνώμη μου πάρα πολύ καλό και θα έλυνε το πρόβλημα έλλειψης μόνιμης εμπλοκής στο δύσκολο έργο εκκίνησης σε εδάφη με ελάχιστη πρόσφυση. Αυτό είναι όμως αλήθεια και αν ναι για τo Maverick ισχύει ;


Το tribute μου προκαλει αισθητικη αηδια και εμετο [σκεφτηκαν πολυ για να το φτιαξουν.\] Το Μαverick αισθητικα ειναι καλυτερο αν και ηχαμενη ford προσπαθει να βρει μεσα απο το ford των εαυτο της .Ειναι μπερδεμενη κατασταση και δεν μου γεμιζουν το ματι σε τιποτα . Εδω εχουμε τον ηγετη της κατηγοριας και εσυ ψαχνεσαι? RAV ακομη δεν μπορουν να τοφτασουν σε τιποτα :!:
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό mavlover » 28 Οκτ 2004, 00:43

ΕΕΕΕ όχι και RAV. Ιαπώνέζικες αστοχίες. Καλύτερο ως προς τι? Κάθεσαι στο πίσω κάθισμα και δεν χωράνε τα πόδια σου, μια τετραμελής οικογένεια με πράγματα θέλει μπαγκαζιέρα και τρέιλερ για να χωρέσουν όλα.Τετρακίνηση: Τι σχέση έχει η τεχνογνωσία των Γιαπωνέζων με την 100νταετή των Αμερικάνων που ζούν όλη την ώρα μεσα στα χιόνια. Άνεση: Άπαξ και είσαι λίγα παραπάνω κιλά τα πόδια σου κολάνε στο τιμόνι. Κινητήρας: Καλός μόνο και μόνο λόγω του vvt-i. Άμα δεν το είχε , ψωφίμι θα ταν κι αυτός. Σχεδίαση: Ιάπωνες σχεδιαστές (δεν σχολιάζω...) Δεν προσπαθώ να δείξω κακία ούτε είμαι κολλημένος με τη φορντ, αλλά μην ασπαζόμαστε τις μαλακίες των περιοδικών και κάνουμε πρότυπο μας την toyota.ΕΛΕΟΣ Φορντ και πάλι Φόρντ(σκεφτείτε μόνο πόσο εμπιστοσύνη έχουν σε αυτό που φτιάχνουν και δίνουν 5 χρόνια εγγύηση για τα πάντα.)
mavlover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 06 Σεπ 2004, 00:02

Δημοσίευσηαπό discoman » 28 Οκτ 2004, 06:38

mavlover έγραψε:ΕΕΕΕ όχι και RAV. Ιαπώνέζικες αστοχίες. Καλύτερο ως προς τι? Κάθεσαι στο πίσω κάθισμα και δεν χωράνε τα πόδια σου, μια τετραμελής οικογένεια με πράγματα θέλει μπαγκαζιέρα και τρέιλερ για να χωρέσουν όλα.Τετρακίνηση: Τι σχέση έχει η τεχνογνωσία των Γιαπωνέζων με την 100νταετή των Αμερικάνων που ζούν όλη την ώρα μεσα στα χιόνια. Άνεση: Άπαξ και είσαι λίγα παραπάνω κιλά τα πόδια σου κολάνε στο τιμόνι. Κινητήρας: Καλός μόνο και μόνο λόγω του vvt-i. Άμα δεν το είχε , ψωφίμι θα ταν κι αυτός. Σχεδίαση: Ιάπωνες σχεδιαστές (δεν σχολιάζω...) Δεν προσπαθώ να δείξω κακία ούτε είμαι κολλημένος με τη φορντ, αλλά μην ασπαζόμαστε τις μαλακίες των περιοδικών και κάνουμε πρότυπο μας την toyota.ΕΛΕΟΣ Φορντ και πάλι Φόρντ(σκεφτείτε μόνο πόσο εμπιστοσύνη έχουν σε αυτό που φτιάχνουν και δίνουν 5 χρόνια εγγύηση για τα πάντα.)
Oi χωροι ειναι μικροι οντως .Η ΤΟΓΙΟΤΑ οχι και αυτο για την ευρωπη μορεις να το καταλαβεις απο τις πωλησεις της σε ολα τα μοντελα της που ειναι ι κορυφαια στην κατηγορια τους κατα γενικη ομολογια .στην αμερικη η LEΞΟΥΣ ειναι στηνπρωτη θεση πωλησεων οπως και ολη η τογιοτα . η εγγυηση ειναι 6 χρονια η 180000 κμ και ισχυει στηνπραγματικοτητα αν και δεν χρειαζεται ποτε 3 τογιοτα στην οικογενεια χωρις προβληματα ακομη και μετα 250000 κμ . Σε συγκριτικα στοιχεια ολου του εντυπου τυπου και του ξενου χαραχτηριζεται to GTI ΤΩΝ SUV και με το πιο καλο μονιμα τετρακινητο και ειναι αληθεια . σχεδιαστιακ ειναι μπροστα περιεργο για γιαπωνεζικο ? για αυτο αντεχει ? και ειναι και γνησιο .οχι μαιμου FORD KAI MAZNTA ειναι ενα πλεον εδω και 2 χρονια και μην νομιζεις οτι πηρες αμερικανικο γιαπωνεζικο μαιμου ειναι BLEPE εχουν την ιδια τετρακινηση και αλλα .STA FIESTA ΦΟΡΑΝΕ YAMAXA Μερδεμενη κατασταση δηλαδη
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό mavlover » 28 Οκτ 2004, 15:05

Δεν νομίζω ότι έχεις δίκιο. Το ότι έχει μεγάλα ποσοστά πωλήσεων δεν σημαίνει τίποτα. Πολύ πιθανόν στο θέμα ανθεκτικότητας να είναι σωστά αυτά που ισχυρίζεσαι. Αλλά πρέπει να παραμερίσουμε τις μαλακίες των περιοδικών και να σκεφτούμε λίγο πρακτικά. Για μένα είναι πιο πρακτικό να ταξιδεύω ΑΝΕΤΑ παρά να έχω 200 χμ/ωρα τελική αντί για τα 180 που έχω τώρα. Επίσης για μένα είναι πιο πρακτικό όταν πατάω πάνω σε ένα στρώμα πάγου να έχω δυνατότητα κλειδώματος παρά να αφήνομαι στις ορέξεις του αυτόματου μοιράσματος. Ακόμα για μένα είναι πιο πρακτικό να ξέρω ότι αγοράζω αμάξι από εταίρια με 100 χρόνια παράδοση παρά από εταιρία που άρχισε να φτιάχνει αμάξια μετά τον δέυτερο παγκόσμιο πόλεμο. Η παρομοίωση με gti των suv είναι άσκοπη. Όταν φίλε μου discoman θα αποκτήσεις οικογένεια με πραγματα και καρότσια και ματά και σκατά και πάει λέγοντας, το τελευταίο πράγμα που θα σε ενδιαφέρει θα είναι οι επιδόσεις...!!! Πίστεψε με.
mavlover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 06 Σεπ 2004, 00:02

Δημοσίευσηαπό discoman » 28 Οκτ 2004, 15:26

Τo εφταθεσιο disco mou μαρτυρα οτι κουβαλαω τον αμπακο και δινω μεγαλυτερη σημασια στους χωρους και στις δυνατοτητες του οχηματος παρα στις επιδοσεις εγω 180 μονο σε κατηφορα με γκρεμο :lol: :lol: Δεν θελω να σε στεναχωρησω ολα καλα ειναι με μικροδιαφορες αλλα το rav υστερει απο το μαverick μονο στους χωρους Εχει καλυτερο ονομα στην αγορα καλυτερη αξιοπιστια πρωτο 6 χρονια και 180000 κμ δεν χανει τιμη ευκολα ειναι δοκιμασμενο χρονια τωρα στηνσυνηδησει του κοσμου . Ειναιηγετης γιατι αυτος δημιουργησε τηνκατηγορια suv και τωρα ολοι θελουν να του μοιασουν και να το ξεπερασουν αλλα δεν γινεται προς το παρον .Οσο ανφορα την ford στηνευρωπη πριν το focouw πηγαινε για φουντο και την εσωσε η maznta .Παντως μπορεις να λες οτι εχεις και γιαπωνεζικο οχι γνησιο ομως μαιμου . Η ford αμερικης ειναι αλλη εταιρια και αλλα αυτικινητα που δεν υπαρχουν εδω ΜΗΝτα μπερδευεις . Ενα rs 2000 ena fiesta και ενα focus ηταν οι ευρωπαικες επιτυχιες της εταιρειας για βαλε starlet corrola carina hillux LC avensis φορτηγακια ταξια πασης φυσεως επαγελματια ς εχει toyota celica lexus και πολλα αλλλα παντως καλο και το ford den einai kai kia :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό mavlover » 28 Οκτ 2004, 16:22

Μα τι είναι αυτά που λές τώρα??? Τι μαιμού και μαλακίες? Σου εξηγώ για τρίτη φορά πώς όταν η FORD έφτιαχνε αυτοκίνητα η TOYOTA δεν υπήρχε. Η Ford δίνει 5 χρόναι για άπειρα χιλιόμετρα. Επειδή λοιπόν δεν τα ξέρεις καλά σου λέω ότι η MAZDA είναι θυγατρική πια της φορντ και είναι εντελώς δαφορετικό το εργοστάσιο της συναρμολόγησης. Θα ταν αξιεέπαινο να πώς οι Ιαπωνέζοι δίνουν για το ίδιο αμάξι 3 ΄χρόνια εγγύηση. Το τριμπιουτ είναι made in japan ενώ το μαβ made in usa. Θα αφ΄σησω στην δικιά σου κρίση να μου πείς εάν το μαβ σου φαίνεται γιαπωνέζικο η αμερικάνικο.
ΥΓ: (όσο για τα μαιμού το αφήνω ασχολίαστο)
mavlover
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 06 Σεπ 2004, 00:02

Δημοσίευσηαπό discoman » 28 Οκτ 2004, 16:55

μην ταντιζεσαι καταρχην :lol: Για αυτο το λεω μαιμου επειδη ειναι στηνοψη ευρωπαικο και απο μεσα japan αμφιβαλεις? Ολα τα ford mexri prosfata φοριυσαν zetec yamaxa moter. θυμασαι το taunus to eεγλεζικο και το γερμανικο μονο αμερικανικο στηνοψη ηταν. ηford ολο φασον αμαξια βγαζει στηνευρωπη .Τα γνησια ειναι μονο αμερικη .περισοτερες αποτυχιες ειχε στηνευρωπη παρα εοιτυχιες βλεπε το κα και αλλα . το oti einai 100 xronia den moy leei tipota με 50 η τογιοτα εχει την 3 θεση στον κοσμο σε πωλησεις με την mercedes kai bmw στην γερμανια περασε και την bmw καπιο δια στημα .σκεψου να παει 100 ...εδω βγαζει και κλαρκ εσεις εχετε? :lol: το ξερεις οτι η τουοτα θα προμηθευση στην bmw μικρους κινητηρες για τηνκατασκευη μικρων bmw? τωρα θα προμηθευση και το vvti sthn ford / η εταιρια ειναι τεχνολογικα παντα μπροστα θες το πρωτο χιλιαρι 12 valve το θυμασαι starlet θες το πρωτο suv θες το μεταβλητο χρονισμο σε ολο το φασμα των στροφων και οχι σε περιρισμενες στροφες βλεπε vtec hoda ολο νεες τεχνολογιες τις πιο συγχρονες και παντα πιογρηγορα απο τους αλλους κατασκευαστες .Τωρα αν το παρουμε και αλλιως οι γκομενες ειναι μοιρασμενες αλλα νομιζω στο ford γινεται πιο καλη δουλεια πισω . :wink: να το χαιρεσε φιλε μου και να θυμασαι περι ορεξεως κολοκυθοπιτα , παμε και μια αν θες να τα πουμε απο κοντα αλλα σιγα γιατι δεν σε φτανω με το διωροφο :lol:
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό discoman » 28 Οκτ 2004, 17:06

αα και το τελευταιο αγορασε καιτην LR ΑΡΑΓΕ τι μοτερ θα φοραει το disco σε λιγο μηπως maznta? η κανα mustang ? πολυ χρημα οι αμερικανοι θα τα αγορασουν ολα δηλαδη μονο τους πεθαμενους τηνtoyota δεν μπορουν γιατι ειναι ισως μια απο τις τρεις καθαροαιμες και αυτονομες εταιριες χωρις συγχωνευσεις και αυτο λεει πολλα :wink:
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό MaverickLover » 28 Οκτ 2004, 20:11

Εσεις θα πλακωθειτε στο τελος...
Σιγα ρε παιδια.
Να πω και εγω τι γνώμη μου ο ταπεινός...
Λοιπον, την Toyota την έχω γενικως σαν πιό αξιόπιστη. Ο Γιαπωνέζος έχει αλλη φιλοσοφία γενικώς στα πραγματα που φτιάχνει. Το προηγούμενο μου αυτοκίνητο ήταν ένα Mazda 323F. Σας πληροφορώ οτι όχι μόνο δεν ειχα κανένα πρόβλημα όσα χρόνια το οδηγούσα (12 χρονια) αλλα στεναχωρήθηκα παρα πολύ που το έδωσα. Επέλεξα Ford Maverick και ευχήθηκα να έχει την ίδια κατάληξη με το προηγούμενο αμάξι μου όχι για την μάρκα αλλα για την κολοκυθόπιτα δηλαδη μου αρεσε σαν αυτοκίνητο, ήταν πιό μεγάλο, όμορφο, ποιό τζιπ και γενικώς το έκανα κέφι απο μηχανικής πλευράς, τετρακίνησης κλπ. Εχει όγκο και ορατότητα περισσότερο απο το rav το οποίο το θεωρώ ένα υπερυψωμένο Υaris.... Το Rav δεν με αγγιξε απο την πρώτη στιγμή που το είδα. Μικροί χωροι όχι μόνο στο πορτμπαγκαζ αλλα και για τους επιβάτες. Εχει όμορφη κονσόλα οδηγού αλλα θυμίζει πολύ έντονα επιβατικό αυτοκίνητο. Δεν θέλω να προσβάλω τους Ravaκηδες αλλα αυτη ειναι η γνώμη μου. Είναι ένα μικρο suv επιτυχημένο εμπορικά με πολλα υπέρ και ελάχιστα κατά σε σύγκριση με το Mav. Αλλωστε πείτε μου ένα αυτοκίνητο σε οποιαδήποτε κατηγορία και σε οποιαδήποτε μάρκα που δέν έχει προβλήματα και ελλατώματα...
Οσο αφορα για το ποιά εταιρεία είναι καλύτερη μου θυμίζετε τα παιδικά μου χρόνια όταν ειχαμε ένα παιχνίδι και το συγκρίναμε με τους φίλους μας για το ποιανού ήταν καλύτερο ....
Σοβαρευτείτε παιδιά μεγαλώσαμε .....

Y.G Και κατι αλλο Mavlover αλλαξε αν θες το όνομα σου να μην μας μπερδεύουνε.... (χωρις παρεξήγηση)

Παντα φιλικα....
Mavericklover
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
MaverickLover
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 10:21
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό discoman » 30 Οκτ 2004, 19:03

συμφωνω και διαφωνω :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό maverick4wd » 05 Νοέμ 2004, 11:49

discoman έγραψε:συμφωνω και διαφωνω :lol: :lol: :lol:


Πολλή κουβέντα για το τίποτα. Το πρώτο και το πλέον σημαντικό είναι τα χέρια του οδηγού. Άντε μετά και τα λάστιχα. Στην αρχή είχα LR 90 V8, μετά Wrangler 2.5, τώρα έχω αλλάξει 1 mav (2.0L) και κατέληξα στο 2.3L. Όποτε κόλλαγε, πρώτα εγώ έφταιγα και μετά το αμάξι. Η πολλή φιλολογία, βλάπτει την ουσία.
Αυτά
maverick4wd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 20 Φεβ 2004, 10:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό discoman » 05 Νοέμ 2004, 16:06

maverick4wd έγραψε:
discoman έγραψε:συμφωνω και διαφωνω :lol: :lol: :lol:


Πολλή κουβέντα για το τίποτα. Το πρώτο και το πλέον σημαντικό είναι τα χέρια του οδηγού. Άντε μετά και τα λάστιχα. Στην αρχή είχα LR 90 V8, μετά Wrangler 2.5, τώρα έχω αλλάξει 1 mav (2.0L) και κατέληξα στο 2.3L. Όποτε κόλλαγε, πρώτα εγώ έφταιγα και μετά το αμάξι. Η πολλή φιλολογία, βλάπτει την ουσία.
Αυτά
δηλαδη οπου περνουσες με τα αλλα περνασ και με το mav kai φταει μονο ο οδηγος? :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 19 επισκέπτες