από evryk » 03 Ιουν 2008, 03:25
γεια σου φιλε,
ειπα να σου απαντησω εδω για να μην γινει αποπροσανατολισμος στο αλλο θεμα.
σε οτι αφορα στα ανταλλακτικα εγω θα σου ελεγα να μιλαγες με την αντιπροσωπεια η ακομα καλυτερα με καποιον κατοχο ymc.εχει αρκετους εδω στο φορουμ.
αδεια λογικα βγαζεις.χαμηλου κυβισμου ειναι αυτο.διπλωμα λογικα θες αυτοκινητου.ο νομος οριζει για οχηματα τρικυκλα-τετρακυκλα κυβισμου ανω των 50 διπλωμα αυτοκινητου.
στο θεμα αξιοπιστια τωρα..επειδη προσφατα μιλησα με εναν τυπο που ειχε το sphinx 330 και μου αρεσε εμφανισιακα αλλα και η τελικη του (120 χλμ) το εψαξα λιγο.εχει εδω στο φορουμ ενα θεμα με τιτλο ymc club η καπως ετσι.
εκει λοιπον διαβασα πως πολλα ymc αν και καινουρια παρουσιαζουν βλαβες αλλα η αντιπροσωπεια μπορει να "ξηγηθει" εως και καινουριο μηχανακι(!!!) εαν το προβλημα ειναι σοβαρο.ειδα λοιπον εκει οτι οι γνωμες πραγματικα διιστανται.καποιοι κατοχοι ειναι ευχαριστημενοι γιατι η αντιπροσωπεια ειναι πολυ εξυπηρετικη σε οτι τους συμβει απο την αλλη ομως εκφραστηκε και η αλλη (πολυ λογικη κατ'εμε) αποψη που λεει οτι δεν αγοραζω ενα καινουριο μηχανημα για να τρεχω καθε τρεις και λιγο για επισκευες.και επειδη αυτο ειναι κατι που εγω το εχω ζησει με μεταχειρισμενο οχημα σε διαβεβαιω ειναι πολυ σπαστικο..ποσο μαλλον σε καινουριο οχημα...
εκει θα τραβαγα τα μαλλια μου.
απο εκει και περα εγω προσωπικα εχω μια ενσταση συγκεκριμενα για τα κυβικα φιλε.150 ειναι πολυ λιγα για γουρουνι.για να τσουλας σαν ανθρωπος θα εισαι αναγκασμενος να οδηγεις το γουρουνι διαρκως τσιτα,στο οριο.και απο τα λιγα που ξερω σχετικα με τις γουρουνες,ειναι οτι ειναι ο θανατος τους να πηγαινουν με τσιτα γκαζι για πολλη ωρα.ρημαζουν.οπως και ολα τα εκτος δρομου οχηματα.
ασε που οταν δεν εχεις ταχυτητα,εχεις συνεχεια το νου σου πισω μην εμποδιζεις καποιον και αυτο ειναι πιο επικινδυνο ισως και απο το να πηγαινεις γρηγορα.ειδικα αν τα φρενα σου ειναι καλα εννοειται.
αυτα..... σου λεω για μενα σκεψου το καλα,γιατι τα λεφτα σου απαξ και τα δωσεις δε ξαναερχονται πισω..