Βρήκα τη λύση "εξ αποκαλύψεως"!!!
Την υποψία μου την έδωσε ο μάστορας του Chesham ο οποίος ναι μεν δεν μου είπε τι νομίζει ότι φταίει, αλλά είπε "φέρτο απ'εδώ, 5' δουλειά είναι - μιά ρύθμιση είναι, αν είναι αυτό που νομίχω".
Γύρισα σπίτι σίγουρος ότι φταίνε οι τζόγοι στο μοχλό ταχυτήτων (η χοντρή ντίζα που συνδέει μοχλό με άξονα κιβωτίου έχει πάνω/κάτω ρεγουλατόρους) και έτσι ήταν!
Ξεκίνησα ξεμοντάροντας τη ντίζα απ'το κάτω άκρο κ δοκιμάζοντας να βάζω ταχύτητες απ'το μοχλουδάκι που δένει στον άξονα γιά να τσεκάρω σβησίματα. Ποιά σβησίματα;;; Το πρόβλημα απλά εξαφανίστηκε.
Ήδη ο τρελλό-γερος (εγώ) είχε "έργο" στο μυαλό του...
Λέω, δε καταργώ το γαμο-λεβιέ με τη κουκουρούκου συνδεσμολογία του
να γλυτώσουμε βάρος, ρυθμίσεις, πρακτικότητα κ ίσως να βγάλουμε κ θηκούλα μικρο-αντικειμένων στη "σχισμή" του μοχλού;;
Κάνω δοκιμή βιδώνοντας μιά διαθέσιμη αλουμινόλαμα με ορθή γωνία κ άλλαζα ταχύτητες με το δεξί πόδι, σηκώνοντάς το απ'το μαρσπιέ! Σούπερ
Βούρ σε κατασκευή πιό σωστής αλουμινόλαμας κ βίδωμα με 2 βίδες στις
ήδη υπάρχουσες τρύπες στο μοχλουδάκι του άξονα ταχυτήτων.
Βγήκα κ δοκιμή τοπικά όπου επίτηδες έκανα στάθμευση σβέλτα κ είδα ότι δουλεύει το σύστημα γρήγορα κ θετικά (με καλή αίσθηση). Θέλει λίγο δουλίτσα ακόμα γιά να μπαίνει σωστά κ το αργό (η λάμα βρίσκει λίγο στο μοτέρ) κ γιά να ομορφύνει η λάμα
Αφού το ολοκληρώσω θα κάνω φούλ σκέιλ δοκιμή κ αν κριθεί θετικά θα μείνει ως έχει, αλλιώς ρύθμιση ντίζας κ φύγαμε!
Το μεγάλο καλό είναι η αμεσότητα του χειρισμού απ'το δεξί πόδι, χωρίς να χρειάζεται να αφήσεις χέρι απ'το τιμόνι - έστω κ σταματημένος.
Ήδη προχωράω κ το πρότζεκτ μεταφοράς μαρσπιέ οδηγού εμπρός, ώστε να βολεύονται κ τα πόδια συνεπιβάτη