Πεσ μου πρωτα αν θα καταλαβεις αυτο.
Ριξε μια ματια στην αποσταση των ψαλιδιων μεταξυ τους στο KYMCO και στο BARROSA.Θα δης οτι στο Kymco η αποσταση των επανω ψαλιδιων ειναι μικροτερη απο των κατω . Αυτο σημενει οτι οταν το οχημα κανει αναρτηση το μετατροχειο εμπρος μεγαλωνει τοσο γρηγορα σε σχεση με τα μπαρακια του τιμονιου που το οχημα κανει συνεχως αποκληση.( σημενει και πολλα αλλα πραγματα αλλα ας ξεκινισουμε απο αυτο )
Γιαυτο οταν στριβεις και αντιμετωπιζεις λακουβα θελει να σε βγαλει απο τον δρομο.
Δες τωρα το Βαρροσσα . Τα πανω ψαλίδια ειναι μικροτερα απο τα κατω αρα σε πληρη αναρτηση το οχημα περνει αρνητικη καμπερ και κανει συνκλιση αρα σε στροφη υπο πιεση,γεωμετρικα στριβει καλυτερα.
Απο αναρτηση και τα δυο φορανε σκουπιδια...
Να μην ξεχναμε οτι το κυμκο ειναι πιο βαρυ.Αν καταλαβες κατι απο αυτα πες μου να συνεχισω..Τατ2