Γεια σου Τάσο. Ομολογώ πως είσαι άψογος όσον αφορά την τεχνική σου κατάρτιση, και ιδιαίτερα ψαγμένος. Να μη μιλήσω για τις βελτιώσεις σου, τις οποίες είδαμε στην πράξη να κάνουν δουλειά με τη νίκη του Moskito στον πρώτο αγώνα στις γουρουνομαχίες.
Όσον αφορά στην αντιπαράθεση μας, δεν πίστεψα ούτε στιγμή πως τα σχόλια σου ήταν κακοπροαίρετα. Άλλωστε στη θεωρία συμφωνούμε.
Όμως συνεχίζω να πιστεύω πως το Kymco έχει μεγάλη διαφορά από το KL (ή Barossa) στα αμορτισέρ, αφού τα δοκίμασα και τα δύο στα ίδια (γερά) άλματα. Και τα δύο ΔΕΝ είναι φτιαγμένα για άλματα, όμως το KL τερματίζει ΑΜΕΣΑ και ο ήχος είναι τέτοιος που πιστεύεις πως θα κοπεί στα δύο. Το Kymco τερματίζει πολύ πιο δύσκολα, και στο τερμάτισμα δεν νιώθεις την ίδια αγωνία. Όσον αφορά στη λειτουργία τους, τα αμορτισέρ του KXR έχουν αποδεκτές αποσβέσεις, ενώ του KL παρουσιάζουν την ακόλουθη συμπεριφορά (πες μου αν είναι διαφορετική από ότι λέω): Τα μπροστινά αμορτισέρ έχουν πολύ γρήγορη έως βίαιη απόσβεση επαναφοράς, ενώ το πίσω ελατήριο έχει ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ απόσβεση επαναφοράς. Το πιέζεις και επανέρχεται μετά από 3sec. Πώς να αποδώσει αρμονικά αυτό το σύνολο στο χώμα; Και υπόψη πως όταν δοκιμάζω τα γουρουνάκια, συνήθως οι δοκιμές γίνονται στα βασιλικά κτήματα στη Βαρυμπόμπη, όπου υπάρχουν πολλές "πίστες" ΤΙΓΚΑ στο σαμαράκι. Φλαταδούρα δεν υπάρχει ούτε για δείγμα. Εκεί λοιπόν το KL αγωνιζόταν να πάει μπροστά, αλλά οι αναρτήσεις του δεν το βοηθούσαν. Και το Kymco προσπερνούσε με άνεση και ΧΩΡΙΣ κόπο… Επιπλέον η απίστευτα σκληρή σκανδάλη του γκαζιού στο KL κούραζε τους πάντες στο δεκάλεπτο. Εκτός από εμένα το KL το οδήγησαν άλλοι 3 συντάκτες. Σε ΚΑΝΕΝΑ δεν άρεσε. Το Kymco είναι μεν βασικό στο στήσιμο και βαρύ, όμως είναι απίστευτα ΦΙΛΙΚΟ, ξεκούραστο και ομοιογενές για οδήγηση εκτός δρόμου. Αυτή είναι η άποψη μου, την οποία διαμορφώνω κατά την διάρκεια των τεστ.
Τα τεστ διαρκούν 7 μέρες, κατά τη διάρκεια των οποίων οδηγώ καθημερινά τα quad σε πόλη και χώμα, σκίζοντας τα όσο μπορώ.
Και σε αυτή την παράθεση απόψεων δεν έχω μιλήσει καθόλου για το απαράδεκτο κιβώτιο του KL, τους μηχανικούς θορύβους από τον αερόψυκτο κινητήρα, τον κακό συμπλέκτη, την ανυπαρξία όπισθεν, και διάφορα ακόμα στοιχεία που για μένα το καθιστούν υποδεέστερο του KXR.
Περιμένουμε με αγωνία το Moskito και τον Τρόμο στις δεύτερες γουρουνομαχίες!
Καλά να περνάτε εν Θεσσαλονίκη!