Χμ… έχοντας αρκετά χιλιόμετρα σε διάφορες διαδρομές με Linhai + τους τρεις αγώνες στην Terradura, με ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ για το μοτερ (θα αναλύσω παρακάτω) εκτιμώ ότι μπορώ να πω λίγο τη γνώμη μου.
Το Linhai είναι, πράγματι ένα τιμίο, σκληροτράχηλο, με ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ χώρους, κοντό + μακρύ, μεγάλα λάστιχα, άξονα, σχάρες κλπ.
Είναι όμως και πολύ βαρύ, ενώ χρίζει άμεσης βελτίωσης αμα τη αγορά του.
Το μαμά μοτέρ «ξυρίζει», αλλά όχι πάνω στο Linhai, αλλά πάνω στα σκουτερ της Yamaha της Aprilia κ.α.
Είναι λογικό – με τα κιλά που ζυγίζει (σκελετός για τετρακίνητο 600+ κυβικών, τεράστια λάστιχα και άφθονη χρήση μετάλλου παντου)
Διάολε, ακόμα και με το πλήρες πακέτο βελτίωσης από τους αγώνες των Aprilia στην Ιταλία και πάλι δεν «ξυρίζει» - απλά έτσι πάει όπως θα έπρεπε να πηγαίνει από τη MAMA…
Έχουμε και λέμε….
Μοτέρ
Εκκεντροφόρος, βαλβίδες εισαγωγής, βελτίωση κεφαλής, αύξηση συμπίεσης, έμβολο +290 κυβικά, εξάτμιση, κιτ καρμπυρατέρ.
Μετάδοση
Πέταμα όλου του φυγοκεντρικού (όχι απλώς το ελατήριο και το εξωτερικό κομμάτι…) και αλλαγή με το βελτιωμένο – ρυθμιζομενο – πάλι από το ενιαίο των Aprilia.
Σκελετός
Ξήλωμα και πέταμα όλων των σχάρων και των βάσεων τους. (κέρδος ~20 κιλά)
Ελαστικά
Φουντάρισμα των ελαστικών, αλλαγή των μπροστινών ζαντών, από 12 σε 10’’
Λάστιχα από 24’’ σε 22’’
Αποτέλεσμα
Το μοτέρ (με τη βοήθεια του φυγοκεντρικού) «αρπάει» αμέσως με κλώτσια, το μοτέρ ουρλιάζει από την αρχή, η μακρύτερη σχέση του φυγοκεντρικού σε συνδυασμό με τα μικρότερα λάστιχα, αφήνουν την τελική λίγο παραπάνω από το ΜΑΜΑ, περίπου στα 70 χιλιόμετρα (προσοχή όχι του αισιόδοξου κοντέρ, αλλά μετρημένα με GPS και IMO)
Με τα μαμά λάστιχα και την μετατρόπα, αγγιζει τα 90 πραγματικά (το κοντέρ γύρναγε από κάτω…
Το μοτέρ χτυπά κόφτη με τη μία...
Αν έπρεπε να διαλέξω για τα 250 και γενική χρήση, σίγουρα το Linhai είναι μονόδρομος, οδήγησα και άλλα «μικρά» και κανένα δεν έχει το απίθανο κράτημα και αίσθηση οδοστρωτήρα του Linhai σε κάθε περίπτωση.
Επίσης σημειώστε, ότι πέρα από τα πλαστικά, έβγαλε όλα τα CUP χωρίς την παραμικρή ζημιά (παρόλο που αγόρασα αρκετά οικόπεδα, δυο φορές έναν αγωνιζόμενο (τον ίδιο… δεν ήθελε να με αφήσει να περάσω και δεν μου αρέσει να είναι άλλος, μπροστά – με κάνει να αφαιρούμαι...) ) ενώ όλα τα άλλα σπάσανε από αλυσίδες και αμορτισέρ μέχρι … μοτέρ και πλαίσια….