Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Γιατί σκανδάλη στο γκάζι ?

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Γιατί σκανδάλη στο γκάζι ?

Δημοσίευσηαπό Athos » 30 Σεπ 2005, 14:06

Παιδιά ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη αν αυτό που θα ρωτήσω είναι βλακεία, αλλά όσες φορές έχω οδηγήσει γουρουνάκι (στις διακοπές) κόντεψε ο αντίχειρας μου να πάθει αγκύλωση.
Γιατί το γκάζι είναι με σκανδάλη ?
Το πρώτο που θάκανα είναι μετατροπή σε γκρίπ μοτό..
Athos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2005, 07:00

Γιατί σκανδάλη στο γκάζι ?

Δημοσίευσηαπό markd » 30 Σεπ 2005, 14:48

Έτσι έλεγα κι εγώ.
Τελικά όμως είναι πολύ πιο βολικό γιατί όταν στρίβεις και είσαι έξω από το μηχανάκι δέν μπορείς να δουλέψεις καθόλου τον καρπό σου.
Και άλλος ένας λόγος είναι ότι όταν πέσεις επειδή το μηχανάκι μένει όρθιο να μην το "χάσεις"(κατι σαν jet ski ας πούμε).
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Γιατί σκανδάλη στο γκάζι ?

Δημοσίευσηαπό alexandros » 30 Σεπ 2005, 15:50

μην ζητάς και συγνώμη !! όλοι το έχουμε σκεφτεί !!

φαντάσου τώρα να μπαίνεις σε μια δεξιά στροφή με τα όλα και το γουρουνι σου να είναι σαν wrc (λεω τωρα) και εκει που εισαι με τις παντες και εχεις ''πεσει'' μεσα στην εσωτερικη πλευρα της στροφης και το τιμονι εχει φτασει στο στηθος τι κανεις αν χρειαστει να ανοίξεις ή να κλείσεις το γκάζι για να διορθώσεις την πορεία σου ???

εκει λες ΑΧΑ !! τώρα κατάλαβα γιατι βάζουν ''πεταλούδα'' και όχι γκαζιέρα διότι μόνο με αυτο δεν χρειάζεται να δουλεύεις ολόκληρο τον καρπό σου αλλά μόνο τον αντιχειρά σου !

(σε άλλες περιπτώσεις τρως τα μουτρα σου)
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό Athos » 30 Σεπ 2005, 17:38

ευχαριστώ παιδιά για την πληροφόρηση, είναι που δεν έχω ποτέ οδηγήσει γουρουνάκι σε extreme καταστάσεις και δεν τα φανταζόμουν..
Πάντως για χαλαρές βόλτες με ATV νομίζω ότι το γκριπ θάταν πιό βολικό.
Athos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2005, 07:00

!!!!

Δημοσίευσηαπό jimmy01000001 » 30 Σεπ 2005, 21:57

χαιρετε.

ειοπα και εγω να γραψω την δική μου ιστορία όσο αναφορά το γκαζι σε γουρουνοπουλα. μολις πήρα το δικό μου απο τις πρωτες κιολας μακρυνές βολτες κουραζόμουν παρα πολύ απο το γκαζι μουδιαζε ο αντιχειρας μου παρα πολυ. αυτό ποθυ έκανα έβαλα μια γκαζιερα απο μοτο που την δουλευω μονο όταν παω μεγάλες διαδρομές και όχι φλαταδούρες δηλαδη μονο σε μεγαλα κοματια που δεν θα χρειαστει να μπω σε στροφή κρεμασμένος στο εσωτερικό και με το στήθος κολιμένο στο τιμόνι.

βεβαια το όλο κόλπο δεν έχει ολοκληροθεί ακόμα όπως θα το ήθελα η όπως το είδα στον ύπνο μου το βράδυ πριν το φτιάξω αλλα ακόμα σκευτομαι την τελειωπιησή του για να δουλευει τελεια και να έχω την δυνατότητα να το απομονονω αταν δουλευω την σκανδάλη για να μην το κουνάω καταλάθως.

η εξέληξη συνεχίζετε. θα το βάλω και φοτο να το δείτε.

για να ακούσω και γνώμες απο τους ειδικούς υπέρ κατά ?????
01000001
Άβαταρ μέλους
jimmy01000001
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: 01 Φεβ 2005, 14:00
Τοποθεσία: Αυλώνας Αττίκης

!!!!

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 01 Οκτ 2005, 13:43

Όσοι είχαν ΚΧΤ250 Τecate, γνωρίζουν τι πάει να πει γκαζιέρα.
Με τι γκαζιέρα έχεις 1 1/2 χέρι στο τιμόνι, ενώ με τι σκανδάλη κρατιέσαι και με τα δύο χέρια στο τιμόνι.
Οι γουρούνες είναι αρκετά βαριά "μηχανάκια" και το τιμόνι τους είναι ποιό σκληρό από διτροχο.
Όπως είπε και ο Alexandros πολύ σώστα, σε γρήγορη οδήγιση λόγω τις κλίσης του σώματος η σκανδάλη είναι must._ ! Bέβαια η γκαζιέρα είναι πολύ πιό άνετη, αλλά όχι τόσο ασφαλής.

Michael S. :angel12: + :angel12: + :angel12:
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Re: !!!!

Δημοσίευσηαπό markd » 01 Οκτ 2005, 13:53

jimmy01000001 έγραψε:χαιρετε.

ειοπα και εγω να γραψω την δική μου ιστορία όσο αναφορά το γκαζι σε γουρουνοπουλα. μολις πήρα το δικό μου απο τις πρωτες κιολας μακρυνές βολτες κουραζόμουν παρα πολύ απο το γκαζι μουδιαζε ο αντιχειρας μου παρα πολυ. αυτό ποθυ έκανα έβαλα μια γκαζιερα απο μοτο που την δουλευω μονο όταν παω μεγάλες διαδρομές και όχι φλαταδούρες δηλαδη μονο σε μεγαλα κοματια που δεν θα χρειαστει να μπω σε στροφή κρεμασμένος στο εσωτερικό και με το στήθος κολιμένο στο τιμόνι.

βεβαια το όλο κόλπο δεν έχει ολοκληροθεί ακόμα όπως θα το ήθελα η όπως το είδα στον ύπνο μου το βράδυ πριν το φτιάξω αλλα ακόμα σκευτομαι την τελειωπιησή του για να δουλευει τελεια και να έχω την δυνατότητα να το απομονονω αταν δουλευω την σκανδάλη για να μην το κουνάω καταλάθως.

η εξέληξη συνεχίζετε. θα το βάλω και φοτο να το δείτε.

για να ακούσω και γνώμες απο τους ειδικούς υπέρ κατά ?????


Γιατί δεν βάζεις κι ένα γκάζι στο πόδι :P :lol: :P :lol: :P
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Re: !!!!

Δημοσίευσηαπό jimmy01000001 » 01 Οκτ 2005, 14:17

markd έγραψε:
Γιατί δεν βάζεις κι ένα γκάζι στο πόδι :P :lol: :P :lol: :P



χαχαχαχαχα το σκευτικα και αυτο αλλα απο την αλλη δεν θα ήταν πολυ βολικο ε??? :D :D :D :D :lol: :lol: :lol:


δειτε και μερικές φοτο και πειτε μου την γνώμη σας.
01000001
Άβαταρ μέλους
jimmy01000001
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: 01 Φεβ 2005, 14:00
Τοποθεσία: Αυλώνας Αττίκης

!

Δημοσίευσηαπό jimmy01000001 » 01 Οκτ 2005, 14:19

ξεχασα μια ακομη
01000001
Άβαταρ μέλους
jimmy01000001
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: 01 Φεβ 2005, 14:00
Τοποθεσία: Αυλώνας Αττίκης

!

Δημοσίευσηαπό jimmy01000001 » 01 Οκτ 2005, 14:22

ξεχασα μια ακομη
01000001
Άβαταρ μέλους
jimmy01000001
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: 01 Φεβ 2005, 14:00
Τοποθεσία: Αυλώνας Αττίκης

!

Δημοσίευσηαπό markd » 01 Οκτ 2005, 18:28

Πρέπει όμως να το συνηθίσεις για να μήν μπερδεύεις τα δάχτυλά σου.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Re: !

Δημοσίευσηαπό alexandros » 03 Οκτ 2005, 06:40

markd έγραψε:Πρέπει όμως να το συνηθίσεις για να μήν μπερδεύεις τα δάχτυλά σου.


εγω θα έλεγα να προσεχει μην σκοτωθει και με τα 2 μαζί ..... είναι λάθος.
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Re: !

Δημοσίευσηαπό markd » 03 Οκτ 2005, 07:25

Σωστό κι αυτό!!!!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

!

Δημοσίευσηαπό jimmy01000001 » 03 Οκτ 2005, 17:13

Αλεξανδρε έχεις δίκιο ειναι επικυνδηνο και τα δυο μαζι αλλα δεν εχει ολοκληρωθει ακομα η φαντασία μου. θέλω να βρώ ένα τρόπο να σταματάω την γκαζιέρα όταν δουλεύω την σκανδάλη, δηλαδη να μπορώ να την κοκαλωνω να την σταματάω.

θα το βρω όμως.


μηπως ξέρει κανείς αν υπαρχει στο εμπόρειο διπλή γκαζιέρα????
01000001
Άβαταρ μέλους
jimmy01000001
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: 01 Φεβ 2005, 14:00
Τοποθεσία: Αυλώνας Αττίκης

!

Δημοσίευσηαπό markd » 03 Οκτ 2005, 21:24

Και για mx και για sm η ιδανική γκαζιέρα είναι η σκανδάλη.
Η άλλη είναι μόνο για βόλτα.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Επόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 25 επισκέπτες