Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ATK

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

ATK

Δημοσίευσηαπό xontros » 23 Οκτ 2005, 11:30

Σάββατο βράδυ ο γνωστός quadο-ματάκιας εντόπισε στον Γκουντούφα στο Σταυρό ένα περίεργο τσαμπουκαλεμένο κόκκινο quad 8) Αλουμινένιος σκελετός, Ohlins (τουλάχιστον πίσω), μακρύ και πάνφαρδο (τα Aeon 180 μπροστά του ήταν σαν ψείρες, ενώ φαινόταν το ίδιο ή και μεγαλύτερο από ένα κλώνο Linhai που ήταν κοντά...), (μάλλον) μεγάλο τεπόζιτο, όμορφη εξάτμιση, και μια μούρη που έκανε το Banshee να φαίνεται μανεκέν :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Το site δεν λέει και πάρα πολλά, αλλά επιβεβαίωσε την υποψία μου ότι είναι αγωνιστικό, και φυσικά 450. Δεν είναι βέβαια για μένα, αλλά από περιέργεια, ξέρει κανένας περισσότερα???
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

ATK

Δημοσίευσηαπό xontros » 23 Οκτ 2005, 11:32

Χμμμ, αυτή η εταιρεία δεν πάει καθόλου καλά... Μα είναι δυνατόν να βγάζουν 700άρι δίχρονο ΜΧ???
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

ATK

Δημοσίευσηαπό alexandros » 24 Οκτ 2005, 06:53

για μαθε λεπτομερειες για το τι ειναι κλπ !

μου κανει εντυπωση να βρεθει στην Αθηνα σε μαγαζι γρουν ετοιμο στημενο αγωνιστικο !!

για μαθε, για μαθε !
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 24 Οκτ 2005, 10:58

To πρώτο ΑΤΚ που είδα σε photo ήταν το 1993 στο 3&4 Wheel Action.
Είχε μοτερ Rotax 700 σαν και αυτό του Bombardier (650) αλλά 10 χρόνια πρίν.
Θεωρήτε πολύ καλή εταιρία, είχαν και εχόυν ΠΟΛΥ δυνατά μοτερ, με μέτρια αισθητική (ποιός νοιάζετε???) αλλά ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ (-) !!!
ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ._
Ως μικρή εταιρία γίνεται αυτομάτος και "αναξιόπιστη" όσον αφορά τη διάθεση των ανταλακτικών. Είναι εταιρία που κατασκεύαζε "μεγάλα" enduro & ΜΧ 300+cc, πανέμορφα μηχανάκια (δεν αναφέρομε στα quad) και ΠΟΛΥ ακριβά, ακόμα και για την Αμερικάνικη αγορά.
Όποιος ΘΑΡΑΛΕΩΣ Έλληνας κάνει την κίνηση και το ΑΓΟΡΑΣEI (10.500 ή 12.500, η δύο τιμές που έχω ακούση έως τώρα), θα βρεί ΤΣΑΜΠΑ ......
αέρα στα βενζινάδικα και λίγο στιμπιμένες τίμες στι βενζίνη!
Για ανταλακτικά και εγγυήσης ... ας το αφήσουμε καλύτερα.
Ποιός μάστορας ξέρει τα κουσούρια του, για να το να το γιατρέψει εάν χρειαστεί???
Μιλάω πάντα ρεαλιστικά και με βάση τα $$$, γιατί αλλιώς ΟΛΟΙ θα θέλαμε και ένα ΑΤΚ, Cannondale, E-raser , DS-X, Quadzila, DVX.....!
Δυστιχώς όσο ωραία και έαν είναι, είναι αυτομάτος και ΠΟΛΥ χαμένα λεφτά (service, ανταλακτικά, μεταπώληση).
Θα κάνω scan το απόγευμα το photo απο το παλιό ΑΤΚ, το οποίο είναι κόσμιμα μπροστά στο καινόυργιο.



Michae lS. :angel12: + :angel12: + :angel12:
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό PigInSpace » 24 Οκτ 2005, 23:09

Ρε φίλε, μπορεί να έχω άδικο, όμως είχα περάσει κι εγώ έξω από το μαγαζί του Γκουντούφα, είδα κι εγώ το γουρούνι. Όμως νομίζω πως ήταν Dinli 450... Δεν βάζω και το χέρι μου στη φωτιά, καθότι περνούσαμε από το απέναντι ρεύμα, αλλά... έτσι μου φάνηκε. :-)
Άβαταρ μέλους
PigInSpace
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 12:14
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 25 Οκτ 2005, 14:07

Eίναι κάποια πράγματα που νομιζω πως ΔΕΝ έχουν λογική. Διαβάστε πως βρίσκει ένας ιδιωκτίτης ΑΤΚ (στιν Αμερική) τα .... ανταλακτικά του.
ΜΗΝ γελάτε, τα πράγματα είναι σοβαρά! Φανταστήτε να αγοράση κάποιος κατακακόμοιρος στιν Ελλάδα και να ζητήσει το x,y spare part.
"Τα λόγια είναααααιιιι....., Πε Ρι Ταααα αααα αααα αααα ααααααααααα...."

http://www.atkusa.com/newsite/parts/parts.aspx

ATK 450 Quad (ex-Cannondale 440)
3 μοντέλα 3 τιμές απο το site τις ΑΤΚ.
8.000$ VR
9.500$ XC
11.200 MX
Το XC και το MX "φοράνε" Οhlins.

Ο ανταγωνισμός ?(!!!)
TRX 450R '06 6.650$ και 6800$(με μίζα), ΥFZ 450 7.000$, 50thAnniversary Limited Yellow 7.250$, Bill Ballance Edition 7.500$ και Suzuki LTR 450 7.300$.

Eάν βέβαια υπάρχει κάποιος φιλαράκος .... που το θέλει ΠΟΛΥ, να μας το πει εγκαίρως για να του κλείσουμε ένα δωμάτιο στο Δαφνή!

Μichael S. :angel12: + :angel12: + :angel12:
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό xontros » 26 Οκτ 2005, 00:30

4-stroke=tampones έγραψε:... με μέτρια αισθητική (ποιός νοιάζετε???)

Χεχεχε, τσιμπάς συνονόματε, επίτηδες έγινε σύγκριση με το Banshee :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Σίγουρα κανείς από αυτούς που θα το έπαιρναν δε νοιάζεται για την εμφάνισή του, αλλά είναι τόσο ξεχωριστό που τελικά είναι όμορφο... Το είδα και το επόμενο βράδυ, δεν μοιάζει με τίποτα άλλο, και μάλλον το συνηθίζει το μάτι σου μετά την πρώτη κρυάδα.
θα προσπαθήσω να περάσω όταν είναι ανοιχτός να μάθω περισσότερα 8) 8) 8)
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό xontros » 27 Οκτ 2005, 00:44

Σιγά μη δεν ρώταγα... Το συγκεκριμένο είναι το ΜΧ και φοράει Οhlins πίσω και FMF εξάτμιση. Κατά τα άλλα, πλήρης απογοήτευση...
- Πόσο έχει το ΑΤΚ?
- 10.500, είναι πολύ γρήγορο φίλε μου, έχει τελική 170 :shock: (σιγά μην έχει κοντέρ βέβαια)
- Πινακίδα μήπως βγάζει?
- Όχι, δεν βγάλαμε έγκριση τύπου
- Ε, και πώς να έβγαζε με τόσα άλογα...
- Δεν έχει πάρα πολλά, γύρω στα 30 :shock: Αλλά η πινακίδα δεν έχει σχέση με τα άλογα, αυτό είναι για τα μηχανάκια
- Μα πώς??? Αφου ή ΕΟΚ λέει μέχρι 15 kW...
- Όχι, λάθος κάνεις, μόνο έγκριση τύπου χρειάζεται, περιορισμό στα άλογα έχουν μόνο για τα διπλώματα
- ...(δεν ασχολούμαι άλλο, είναι προφανές ότι ξέρει τα πάντα)
- Ανταλλακτικά?
- Φυσικά, είμαστε αντιπρόσωποι, έχουνε και το Endurο με τον ίδιο κινητήρα
- Α, μάλιστα. Είναι πουλημένο? Μήπως θα τρέξει σε κανένα αγώνα?
- Όχι, καινούργιο είναι
- Μα δεν είναι μεταχειρισμένο?
- Οχι, γιατί το λες αυτό?
- Έχει σκουριά σε όλο τον πίσω άξονα...
- (πάμε έξω να το δει με τα μάτια του...) Α, δεν είναι τίποτα, δεν σκουριάζουν αυτά, είναι αλουμίνιο (ο άξονας !!!)
- ...(δεν επιμένω, παρότι ολόκληρος ο άξονας έχει μια καφέ επικάλυψη σαν σκουριά, σα να έμεινε καιρο σε αποθήκη αφρόντιστο) (αλλά και τα γκριπ είναι σαν φθαρμένα...)
- Και από σέρβις? Συχνότητα σαν κανονικό ή σαν καθαρόαιμο?
- Έχει το βιβλίο του οδηγίες, μάλλον σαν καθαρόαιμο
Μπορεί ο άνθρωπος να έχει μεγάλη ιστορία στους αγώνες, μπορεί να θυμάμαι το όνομά του από πάρα πολύ παλιά, αλλά αυτό δεν του δίνει το αλάθητο του Πάπα...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό PigInSpace » 30 Οκτ 2005, 11:39

Καλημέρα από Αγγλία!

Ρε συ, χοντρέ, αν μιλάμε για Γκουντούφα, μιλάμε για one of the last dinosaurs.
Κι εγώ είχα πάει να μιλήσω μαζί του, και κατέληξα να φύγω για να μην τσακωθούμε.
Περαστικά μας. ;-)
Άβαταρ μέλους
PigInSpace
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 12:14
Τοποθεσία: Αθήνα


Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες