Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ακόμα ένα Linhai...

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Δημοσίευσηαπό xontros » 12 Σεπ 2006, 22:16

Χμμμ, τα προβληματάκια συνεχίζονται, και αποδεικνύεται ότι ο rum μίλησε σωστά... Μετά μερικές μέρες από την αλλαγή του λαιμού της εξάτμισης με ενιαίο, έχει αρχίσει ένα σπαστικό τρίξιμο - συντονισμός από το τελικό, ή από μέσα ή από τη βάση του, ή σα να έχει χαλαρώσει το οριζόντιο ελατήριο που το κρατάει. Στην αρχή το έκανε μόνο το πρωί που ήταν κρύο, αλλά τώρα το κάνει συνέχεια. Φυσικά το πήγα στην αντιπροσωπεία μήπως και ήταν κάτι άλλο, και είπαμε να περιμένω μέχρι το πρώτο σέρβις για να φτιαχτεί, θα κάνω υπομονή 250 χιλιομετράκια ακόμα. Ευτυχώς όταν ανέβουν τα χιλιόμετρα (...) δεν ακούγεται αφού λυσσάνε το μοτέρ και τα λάστιχα :-) Επίσης βρέθηκε και ο λόγος που άδειασε για 2η φορά το δοχείο του ψυκτικού, υπάρχει μικρή διαρροή στο ψυγείο :-( Η παραλαβή του κοντέρ όμως μετακόμισε για τις 25/9 αντί για 15 που είχαν πει, ελπίζω να είναι στην ώρα του και να αλλαχτεί και αυτό στο σέρβις των 1000 χλμ. Τότε θα επισκευαστεί και το "χειρόφρενο" που έπιασε μόνο μια φορά, ενώ είδα άλλα 260 που μάγκωνε κανονικά, έστω και λίγο.
Παρόλες τις ατέλειες, συνεχίζω να είμαι χαρούμενος γουρουνάκιας αφού με πηγαίνει μια χαρά στη δουλειά σαν παπί και σταμάτησα να πληρώνω 100 Ευρώ το μήνα στην Αττική οδό... Αν δεν έχει τρελλό πήξιμο, το πολύ να καθήσω 2-3 φορές πίσω από λεωφορείο μέχρι να φτάσω, αλλά μου τη δίνουν αυτοί που με ένα παπί πιάνουν όλο τον λεωφορειόδρομο και πάνε σαν κότες :-)
Έχει δοκιμάσει κανείς τελικό που να κάνει αισθητή διαφορά? Με τρώει να το αλλάξω...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό rum » 13 Σεπ 2006, 15:53

Το ενιαίο είναι λίγο πιό μακρί απο το παλιό και κοπανάει στον σιγαστίρα.
Πες άν δεν σου το έχουν πει οι ίδιοι να το κόψουν ένα πόντο.
Επίσης θέλει αλλαγή και το σινεμπλόκ στο πάνω μέρος που βιδώνει ο σιγαστίρας.
Και χρειάζεσαι μετά από αυτό ένα μόνο ελατήριο γιατί τα άλλα θα αρχίσουν να τρίζουν και καλό σφήξιμο στο ζοάν μεταξή σιγαστήρα και ενιαίου.
Άβαταρ μέλους
rum
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 04 Οκτ 2005, 16:41
Τοποθεσία: Κυψέλη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 18 Σεπ 2006, 11:29

Επειδή άρχισε να τρίζει σπαστικά, έλυσα τον λαιμό και όντως το ζοάν ήταν κομματάκια :-( Περιμένω το σέρβις με αγωνία για να σταματήσει το τρίξιμο...
Rum, εννοείς να κρατήσω μόνο το κάθετο ελατήριο και να βγάλω τα οριζόντια?
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 18 Σεπ 2006, 11:49

xontros έγραψε:Rum, εννοείς να κρατήσω μόνο το κάθετο ελατήριο και να βγάλω τα οριζόντια?

Εννοεί να το πετάξεις στη θάλασσα (είναι και μπλέ) το χρέπι σου, αλλά ντρέπεται να σου το πει... :D :D :D :D :D :D
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό xontros » 18 Σεπ 2006, 16:28

Την επόμενη φορά που θα βρεθείς μπροστά του, δεν θα φρενάρει...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό rum » 19 Σεπ 2006, 16:02

Μετά την αλλαγή του σινεμπλόκ στο πάνω μέρος του τελικού χρειάζεται μόνο το κάτω οριζόντιο τα άλλα δύο βγάλτα.Επίσης μπορείς να το δοκιμάσεις και τώρα αν θέλεις και βλέπεις πως τα πάει....
Άβαταρ μέλους
rum
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 04 Οκτ 2005, 16:41
Τοποθεσία: Κυψέλη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 19 Σεπ 2006, 17:15

Thanks rum!!! Πάντως χτες που με έπιασε χοντρή βροχή στο δρόμο, το γρουν "γύρναγε" ακόμα και στην ευθεία αν είχε κλίση ο δρόμος... Υποθέτω ότι τα γρήγορα δεν θα ξεκινάνε καν :-) :-) :-)
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό gangan » 19 Σεπ 2006, 17:19

αγαπητε χοντρε εξατμησι για το γουρουνι σου θα βρεις χειροποιητη στον sprig-dragon τηλ.5149989
Άβαταρ μέλους
gangan
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 13 Σεπ 2006, 14:04
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 20 Σεπ 2006, 07:22

Αγαπητέ gangan χαίρομαι πάρα πολύ γιατί είναι δίπλα στη δουλειά μου και είχα σκοπό να πάω, οπότε υποθέτω ότι δεν θα με κοιτάξουν περίεργα. Και ελπίζω η τιμή της να είναι λογική...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό gangan » 20 Σεπ 2006, 10:06

Εχω βαλει σε μηχανακι τετοιο και ειχε καλα αποτελεσματα και ψηλα και στις χαμηλες
Άβαταρ μέλους
gangan
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 13 Σεπ 2006, 14:04
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό PATELIS » 24 Σεπ 2006, 14:10

Επειδη αυτες τις ημερες χρησιμοποιησα το Linhai για τον λογο που το αγορασα , δηλαδη να τραβαω ενα τρειλερ 1x1m σε στενο δρομακι με ανηφορα, εχω να πω οτι του εριξα τετοιο φορτωμα σε κιλα (πολυ συμπαγες υλικα οπως κερια) που φοβομουν οχι το τρειλερ γιατι ειναι πολυ καλη κατασκευη (Σταυροπουλος-τρειλερ) αλλα στην περιοχη της μπιλιας μην γινει καμια μα..κια
Τελικα δεν ξερω ποως να το χαρακτηρισω , τρακτερακι ? κλαρκ ? μιλαμε οτι ξεκιναγε σε ανηφορια με το αργο βεβαια χαλαροτατα και σε ενα σημειο που η ροδα του τρειλερ ειχε βγει εξω απο την ραμπιτσα σε ενα σκαλοπατι που το ανεβαζα το τραβηξε επανο σαν ...... τι να πω? Εχω ενα Hunday Η1 και καθε φορτιο του το εκανα 2,5 φορες με το γουρουνι , μιλαμε το τρειλερ τιγκα και σε υψος οσο επαιρνε , και επανω στις σχαρες και εγω επανω ,112 kg , και να πηγαινει αερα, σε μια φαση σπινιαριζε πισω λογω οτι ειχε κατω τσιμεντο με χαλικι ανηφορια και βαρος στο τρειλερ με το που εβαλα 4χ4 εφυγε με την μια , επαθα πλακα . Και σε ακινησια πανω απο μηνα παιρνει μπροστα με την μια . Μεχρι στιγμης ειμαι πολυ ικανοποιημενος με την επιλογη που εκανα.
PATELIS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: 10 Αύγ 2004, 19:54

Δημοσίευσηαπό rum » 25 Σεπ 2006, 09:40

Ε ναι βρε παιδιά είπαμε το μηχάνημα είναι εργαλείο!!
Αυτόν το καφέ πότε θα τον πιούμε τελικά;;;
Άβαταρ μέλους
rum
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 04 Οκτ 2005, 16:41
Τοποθεσία: Κυψέλη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 28 Σεπ 2006, 11:46

Ο καφές είναι κάτι που πρέπει να γίνει όντως, πριν αρχίσουν οι βροχές και μας τραβάνε με το ζόρι να λερωθούμε οι πιο άγριοι :-)
Να πούμε για κανένα Σάββατο πρωί/μεσημέρι/απόγευμα κάπου κεντρικά? Εγώ καθημερινές τελειώνω κατά τις 8 και είναι δύσκολα τα πράγματα μέχρι να κοιμηθεί η μικρή...
Πάντως το εργαλείο μου (όπως φρέζα, μπλακεντέκερ, κλπ...) χτες με πήγε Γλυφάδα για τσιμπούσι και στις 01.00 με γύρισε στην Αγ. Παρασκευή μόνο σε 25 λεπτά (στο κατέβασμα όμως έπηξα άγρια..). Με την μηχανή άντε να έκανα 20', αλλά χτες είχε βρέξει και δεν έφαγα σταγόνα!!! Ας τρίζει όσο θέλει η εξάτμιση...
Επιτέλους όμως έφτασε τα 1000 χλμ. και θα πάει στο service για γενικό μάζεμα στις ατέλειές του (κοντέρ, ζοάν, χειρόφρενο), και μετά θα αρχίσει τις επισκέψεις στο γνωστό συνεργείο ;-)
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Quadmaniac » 28 Σεπ 2006, 12:04

Τι καφέ και κεντρικά λέτε. Βουνό και παιδάκια μετά την βόλτα λέω εγώ
Quadmaniac
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: 12 Ιαν 2005, 11:38
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό zman » 28 Σεπ 2006, 12:08

Εσυ να μη λες εσυ, αφου...
8)
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες