Αναρωτήθηκα από την πρώτη στιγμή που βγήκε για το αν θα ‘’δουλέψει’’ και η αλήθεια είναι πως κάνοντας πολλά χιλιόμετρα πάνω σε quad η ιδέα των 4 ανεξάρτητων αναρτήσεων με είχε βάλει σε σκέψεις δίχως να έχω ξεκαθαρίσει στο μυαλό μου τελικά αν μου άρεσε ή όχι. Πήρα όμως την απάντηση που ηθελα βρίσκοντας αυτά:
Αγωνιστικά,
Στο διάλλειμα των πρωταθλημάτων Grand National Cross Country (GNCC) και World Off Road Championship Series (WORCS) το Outlaw της Polaris δείχνει ήδη τις άγριες διαθέσεις που έχει τρέχοντας stock και παίρνοντας θέσεις στα ψηλότερα βάθρα των Αμερικανικών πρωταθλημάτων.
GNCC
1η θέση στη κλάση των 4-stroke stock class A
1η θέση στη κλάση των Super Senior (50+)
1η θέση στη κλάση των Woman Pro
WORCS Stock
1η θέση στη κλάση των Stock A
Επίσης μια εμφάνιση στον 2ο γύρο του Maxxis 6 hours of ATV America race in Arkansaw ένα ακόμα stock Outlaw εμφανίστηκε και πήρε την 1η της κατηγορίας του καθώς και την 3η γενικής.
Μια ακόμα έκπληξη ήταν το Orpi Morocco Rally στην Βόρεια Αφρική όπου μετά από 20+ ώρες αγώνα οι αναβάτες κατέλαβαν την 2η, 4η και 5η θέση. Ο συγκεκριμένος αγώνας βάζει οχήματα και οδηγούς σε μεγάλη δοκιμασία λόγω του δύσκολου τεραιν στο οποίο κυμαίνεται.
Ο στόχος της Polaris ήταν να παραδώσει ένα όχημα ‘’έτοιμο’’ για αγωνιστική χρήση και πιστεύει πως μετά από αυτές της τις επιτυχίες σειρά έχει ο αγώνας Baja 1000. Πιο συγκεκριμένα όρισε bonus για κάθε οδηγό που τερματίζει με Predator ή Outlaw $25.000 για την πρώτη θέση, $5.000 για την δεύτερη και $2.000 για την Τρίτη θέση.
Περισσότερες πληροφορίες:
www.polarisperformance.com
www.gnccracing.com
www.score-international.com
www.worcsracing.com
μια όμορφη ιδέα ‘’έπεσε’’ προ πολλού από τον zman που αν μη τι άλλο μας ‘’ταξίδεψε’’ στην άλλη άκρη του ωκεανού με μια σκέψη… Τάκη έπεσε στα χέρια μου το περσινό Dust to Glory αν σου λέει κάτι…