Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ακόμα ένα Linhai...

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Δημοσίευσηαπό PATELIS » 30 Σεπ 2006, 08:45

Εχτες το φορτωσα στο τρειλερ με 50 6αδες νερο , δηλαδη 450 κιλα , ψιλοζοριστηκε αλλα ειναι και δυσκολη η διαδρομη ,στενο ελαφρως ανηφορικο με σαμαρακια και στροφες που πρεπει να στριψεις πολυ σιγα γιατι ισα που χωραει , παρολαυτα με εβγαλε ασπροπροσωπο .
PATELIS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: 10 Αύγ 2004, 19:54

Δημοσίευσηαπό NIVAS » 30 Σεπ 2006, 12:45

Παιδια επιτελους το εστρωσα κι εγω. Εχω βρει ενα σημειο στο ΣΕΦ "χωρος σταθμευσης Δ" που ειναι υπο κατασκευη εχουν οριοθετησει τους δρομους αλλα ειναι ακομα με χωμα.. οποις παει πρεπει να προσεξει καποια σπασμενα καπακια στην ακρη του δρομου απο φρεατια. Το παρκιν αυτο ειναι φευγοντας απο τη λιμνη στο ΣΕΦ για να παμε προς το παρκιν που γινοντε κοντρες με το που βγεις στην ευθεια δεξια. Εχει κατι γκρεϊντερ εκει.Πηγαινω μονο νυχτα γιατι δουλευω βραδυ επειδη εχω και οικογενεια να θρεψω....
Άβαταρ μέλους
NIVAS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 17 Αύγ 2006, 09:19
Τοποθεσία: N.KOSMOS,ATHINA

Δημοσίευσηαπό xontros » 01 Οκτ 2006, 08:10

Αν μη τι άλλο, με τα χιλιόμετρα ή την χρήση που τους κάνουμε, τα βγάζουν τα λεφτά τους!!!
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό xontros » 05 Οκτ 2006, 17:23

Το γρουν έκανε το πρώτο του σέρβις στα "1100" χλμ. και η εξάτμιση ησύχασε και πάλι. Το ψυγείο σταμάτησε να χάνει ως διά μαγείας πριν το σέρβις, το χειρόφρενο φτιάχτηκε, αλλά το κοντέρ ακόμα το περιμένουμε. Η επόμενη άφιξη ανταλλακτικών είναι "σε 15 μέρες περίπου", μπας και αντί για Κινέζικο καράβι το φόρτωσαν σε Κινέζικο γαϊδουράκι??? Τουλάχιστον έδωσα μόνο 24 Euro, κάτι είναι και αυτό!
Μετά το σέρβις όμως χάθηκε το φως του κοντέρ :-( Νομίζω πως ήρθε ο καιρός για Acewell...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό yanman » 07 Οκτ 2006, 01:09

Μπορεί να με διαφωτίσει κάποιος?
Βρήκα με κόπο τα παρακάτω στοιχεία για το Linhai 520 και δεν ξέρω εάν είναι απολύτος σωστά.
Η τελική δεν έχει και μεγάλη διαφορά ούτε και η ιπποδύναμη.
Το 300 μπορεί να μεγαλώσει την ιπποδύναμη και την τελική του για πιο άνετο ταξίδι?
Όχι πολλά πράγματα απλά να μπορείς κατά κάποιο τρόπο να ταξιδεύεις.
Θέλω να αγοράσω το 300 4x4 και λέω μήπως αξίζει να περιμένω λίγο και να δώσω παραπάνω να πάρω το 520. Όχι ότι μου περισσεύουν αλλά λέω μήπως?
Σαν πιο ψαγμένοι που είστε μήπως μπορείτε να μου δώσετε ινφο?

Manufacturer Linhai
Capacity (ccm) 520
Engine 1 cylinder 4-Takt-Motor
Cooling Water cooling
Achievement 15 KW (VKP)
Starter Electrically
Transmission CVT vorw. /rückw. with reduction
Clutch Centrifugal force mechanism
Drive 4x4 insertable/Kardan
Brakes in front 2 x disk
Brakes in the back 1 x disk
Tire size in front 24x8-12
Tire size in the back 24x11-10
Dimensions 2.196/1,250/990 (mm)
Unloaded weight 299 kg
Level of fuel in the tank 13.5 l
certified seats 2
Maximum speed 85 km/h
Colors blue, silver, black, red, green

Άντε να σας βρω και εγώ για καμιά βόλτα.
Kymco Maxxer 300 και βλέπουμε....
Άβαταρ μέλους
yanman
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 11:20
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό yanman » 07 Οκτ 2006, 01:12

Α και κάτι άλλο, εάν μεγαλώσω την τελική θα χάσω από τα αργά και αν ναι αυτό που θα χάσω στα αργά είναι αμελητέο?

Ευχαριστώ για κάθε πληροφορία.
Kymco Maxxer 300 και βλέπουμε....
Άβαταρ μέλους
yanman
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 11:20
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό yanman » 07 Οκτ 2006, 01:15

Να και το site που πήρα τις πληροφορίες για το 520
http://www.quad-heilbronn.de/index.php?id=99
Kymco Maxxer 300 και βλέπουμε....
Άβαταρ μέλους
yanman
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 11:20
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xontros » 07 Οκτ 2006, 08:24

Τί ακριβώς εννοείς ταξίδι??? Για μένα π.χ. ταξίδι με το 260 είναι η Λούτσα :-)
Το 300 δεν πρέπει να έχει τρελή διαφορά, 257cc είναι το 260, 275cc είναι το "300". Το 520 θα είναι σίγουρα πιο γρήγορο, αλλά από πέρυσι το περιμένουμε, και δεν φαίνεται στον ορίζοντα :-) Το άλλο καλό που έχει είναι σίγουρα τα ψαλίδια πίσω.
Πάντως αν δεν περάσεις τα 500cc, δε νομίζω ότι τους αρέσει να τα βγάζεις σε ανοιχτό δρόμο και τέρμα γκάζι...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό yanman » 07 Οκτ 2006, 13:54

Ρώτησα έναν περιπτερά (τη πέμπτη) που είχε ένα 300 4x2 απ' έξω, το οποίο μόλις είχε πάρει, και μου είπε ότι μπορεί να το φέρει το 520 από τώρα ο Λέκκας εφόσον έχεις το χρήμα. Και ο Λέκκας ο ίδιος μου είχε πει κάτι πριν κάνα μήνα ότι σε καμιά βδομάδα θα το έχει αλλά δεν είμαι σίγουρος. Λόγο αρώστιας (γκουχ γκουχ) δεν κατάφερα να περάσω να πάρω πληροφορίες.
Όταν λέω ταξίδι και επειδή είμαι αρκετά βαρεμένος, εννοώ να πάω π.χ. από παλαιά εθνική μέχρι την Χαλκίδα με μία ταχύτητα των 70 χλμ/ώρα όχι κοντερίσια που κλέβει του κερατά (δεν θα είναι βέβαια συνέχεια σε αυτά τα χιλιόμετρα λόγο στροφών και όχι μεγάλων ευθειών) με υπομονή οπωσδήποτε και χωρίς απαιτήσεις (να τα πιάνεις αμέσως) αλλά τουλάχιστον να μην το έχω σκασμένο το καημένο, να είναι στα όριά του και να πάρω τον κινητήρα στο χέρι.
Ξέρω ότι θα μου πεις πως δεν είναι για τέτοια χρήση το συγκεκριμένο atv αλλά δεν υπάρχει η δυνατότητα τρειλερ, λεφτά για μεγαλύτερο δεν υπάρχουν επίσης και είμαι διαθέσιμος να δοκιμάσω τα νεύρα μου και να ταξιδέψω μια φορά στο τόσο εάν μπορώ να πιάσω 70 χιλιομετράκια σταθερά. Μέχρι το χώμα βρε παιδιά γιατί ελλάδα δεν είναι μόνο αττική. Καλά ελλάδα είναι και οι Πρέσπες αλλά δεν εννοώ τέτοιες αποστάσεις. (τουλάχιστον όχι από άσφαλτο και σε μία μέρα χε χε)
Kymco Maxxer 300 και βλέπουμε....
Άβαταρ μέλους
yanman
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 11:20
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό zman » 07 Οκτ 2006, 19:01

Ταξιδι= 80-90 χαω σταθερα για οσες ωρες χρειαζεται (Παραδειγμα Αθηνα-Πατρα).
Χτες τραβαγα με το γουρουνι ενα τραιηλερ με ενα Blaster επανω για να το παμε για κατι δουλιτσες και πηγαινα με 70-80.
Ξεκολλατε απο τα μιας χρησεως τσιντσοντσαν γουρουνια και παρτε ενα μακροπροθεσμο δανειο για κατι καλυτερο που θα κρατησει 7-8 χρονια και μετα θα πουληθει και θα βγαλει και καποιο κεφαλαιο. Το ATV ειναι σοβαρο εργαλειο και μπορει να αποσβεσει με τη χρηση αν εχει τις αντιστοιχες δυνατοτητες αλλα οχι αν διαλυθει σε ενα-δυο χρονια και παει για πεταμα η αν κολλαει ολη την ωρα, η αν θελεις τρειλερ για να το πας 70χλμ βολτα χωρις να κινδυνεψεις να σε πατησουν...
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό Panas » 07 Οκτ 2006, 20:48

zman έγραψε:Ταξιδι= 80-90 χαω σταθερα για οσες ωρες χρειαζεται (Παραδειγμα Αθηνα-Πατρα).
Χτες τραβαγα με το γουρουνι ενα τραιηλερ με ενα Blaster επανω για να το παμε για κατι δουλιτσες και πηγαινα με 70-80.
Ξεκολλατε απο τα μιας χρησεως τσιντσοντσαν γουρουνια και παρτε ενα μακροπροθεσμο δανειο για κατι καλυτερο που θα κρατησει 7-8 χρονια και μετα θα πουληθει και θα βγαλει και καποιο κεφαλαιο. Το ATV ειναι σοβαρο εργαλειο και μπορει να αποσβεσει με τη χρηση αν εχει τις αντιστοιχες δυνατοτητες αλλα οχι αν διαλυθει σε ενα-δυο χρονια και παει για πεταμα η αν κολλαει ολη την ωρα, η αν θελεις τρειλερ για να το πας 70χλμ βολτα χωρις να κινδυνεψεις να σε πατησουν...


πολυ σωστα τα λες αγαπητε μου
αλλα μην ξεχνας πως στην ελλαδα τα σοβαρα γουρουνια ειναι
ΠΑΝΑΚΡΙΒΑΑΑΑΑΑ.
ρε μην ειμαστε Ωνασηδες και δεν το εχουμε παρει χαμπαρι?
Panas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 15 Σεπ 2006, 00:17
Τοποθεσία: αρχαια σικυων κορινθιας

Δημοσίευσηαπό xontros » 07 Οκτ 2006, 21:13

Yanman, ακόμα και το 260 θα σε πάει Χαλκίδα όπως τα λες αν έχεις υπομονή και δεν βαριέσαι τόση ώρα στη σέλλα :-) Όταν το πάρεις και το αποφασίσεις, θα έρθω παρέα! Για Πρέσπες όμως η Καλλίδρομο, ξέχνα με :-) :-) :-)
zman, ωραία τα λες, αλλά μην ξεχνάς ότι ορισμένοι κάνουμε το πρώτο δειλό μας βήμα στα γρούνια, δεν καβαλάγαμε Tecate και Tri-Z στο σχολείο... Και εγώ θα προτιμούσα ακόμα και το Polaris Magnum 330 (και φυσικά πολύ περισσότερο το 500) για πρώτο γουρούνι αντί για το Linhai, αλλά εάν δεν μου άρεσε η φάση του γουρουνιού θα έκλαιγα τα 7500 χιλιαρικάκια μου, αφού το σκότωμα του θα μου στοίχισε πολύ περισσότερο... Τώρα το πολύ πολύ να κλαίω κανένα χιλιαρικάκι με ενάμισυ πάνω κάτω αν το βαρεθώ στο χρόνο. Μην κρίνεις λοιπόν τα τσιντσαντσον από την χαμηλή τους ποιότητα σε σχέση με τα άλλα που κοστίζουν πάνω από τα διπλά λεφτά, αλλά από το για ποιό σκοπό αγοράστηκαν.
Παρά τα παραπάνω όμως, το δεύτερο που θα πάρω θα είναι Polaris ;-)
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό yanman » 07 Οκτ 2006, 21:26

Δεν διαφωνώ καθόλου με τον zman αλλά δεν διαφωνώ καθόλου και με τον Pana.
Το θέμα είναι οικονομικό και με το ζόρι θα πάρω το Linhai, γι' αυτό και θέλω πληροφορίες να δω τι συμβιβασμους θα πρέπει να κάνω και τι επιλογές έχω απο κι και πέρα. Αν πχ το 520 μάθω ότι έχει 7000 δεν πρόκειτο να το πάρω. Πιο πολύ για το 300 είμαι. Σε ξένα site είδα ότι το 520 έχει μικρή διαφορά. Θα δούμε.
Στη περίπτωση του 300 θέλω να δω αν μπορώ κάπως να το βελτιώσω στο τομέα που θέλω.
Παιδιά ευχαριστώ πάντος για ότι πληροφορίες μου δίνεται. ΟΛΕΣ ΒΟΗΘΑΝΕ.
Φίλε xontros θα θυμάμαι την αποδοχή σου μόλις το πάρω και το στρώσω με το καλό. (για να μην πάμε με 40 στη Χαλκίδα :bang: )
Kymco Maxxer 300 και βλέπουμε....
Άβαταρ μέλους
yanman
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 11:20
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό zman » 07 Οκτ 2006, 22:17

Ο παππους μου ελεγε: "Δεν ειμαι αρκετα πλουσιος για ν'αγοραζω φτηνα" . Ευτυχως τα δανεια φθηναινουν οσο περναει ο καιρος και μας δινουν τη δυνατοτητα να αγοραζουμε αγαθα καλυτερης ποιοτητας και μεγαλυτερης διαρκειας αποπληρωνοντας τα σε μεγαλυτερο χρονικο διαστημα. Μπορεις να νοικιασεις ενα γουρουνι η να το κανεις δοκιμη για να δεις αν σου αρεσει η φαση και μετα να αγορασεις κατι σωστο. Δεν ειναι αναγκη να ειναι Polaris των 13000 ευρω, ουτε και οι φιρμες ειναι πανακεια (βλεπε scrambler κλπ. )
Εγω θα αγοραζα ενα φτηνο κινεζικο γουρουνι αν μου περισσευαν 5 χιλιαρικα για να το πεταξω οταν το σπασω ωστε να δω τι μου ταιριαζει καλυτερα. Ασε που δεν ειναι και τοσο φτηνα τελικα οταν υπαρχουν και Polaris ΑΤP 330 με 8-9 χιλιαρικα (καινουρια) και Grizzly με αλλα τοσα.
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό yanman » 08 Οκτ 2006, 00:11

Φίλε zman καταλαβαίνω τι θες να πεις αλλά υπάρχουν παράμετροι που στο κάθε άνθρωπο του ορίζουν διαφορετικές κινήσεις. Αν μπορούσα να πάρω δάνειο για 10.000, γιατί γουρούνα atv 4x4 που να κάνει περισσότερα από το linhai και σε βαθμό μεγαλύτερο αρκετά ώστε να αξίζει να τα δώσεις θέλεις τουλάχιστον τόσα, θα τα έδινα για άλλους σκοπούς. Σε άλλες περιπτώσεις έχεις δίκιο. Βέβαια πάλι να δώσω άντε 9000 και μετά από τόσες δόσεις να έχω δώσει τελικά 13000 δε λέει. Μακριά παιδιά από δάνεια σε αυτές τις κ*@.%&τράπεζες γιατί προς στιγμήν είναι ευκολία αλλά τελικά είναι μεγάλοι τοκογλύφοι και για αυτό δεν αξίζει να τους πλουτίζουμε. Μας ρουφάνε το αίμα. Έχουν βγάλει τρελά κέρδοι και αυτά στη πλάτη μας. (μάλλον καταλάβατε ότι έχω καεί :flames: και τα φταίει η κεφάλα μου :banging: )
Kymco Maxxer 300 και βλέπουμε....
Άβαταρ μέλους
yanman
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 11:20
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες