Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Yamaha Raptor 350 ή Polaris Phoenix 200 η διαφορα τιμης 90ε

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 26 Ιούλ 2006, 00:17

Συνονόματε, ο Alexandros νομίζω πως έχει δίκιο.
Μη βιαστείς να αγοράσεις κάτι που μπορεί ΠΟΛΥ σύντομα να το μετανοιώσεις.
Και μη νομίζεις οτι δεν σου μιλάμε :wink: , απλά είσαι λίγο ποιό απρόβλεπτος απο το χρηματιστήριο.... :roll:, απο τις 3000 στις 7500 και πάλι κάτω!??::D ::wink:
Κάνε υπομονή και το Σεπτέμβριο εδώ θα είναι τα ζωντανά :snorting: :snorting: :snorting:
Currently the member is banned
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό alexandros » 26 Ιούλ 2006, 07:54

xontros έγραψε:Μιας και είσαι ο μόνος που μου μιλάς ακόμα :-) , για εξήγησέ μου τα παρακάτω πλεονεκτήματα του 350:
- Electric starting is standard equipment and works in any gear.
- Shift into reverse from any gear; convenient shift lever allows easy access to reverse no matter what gear you’re in.
Αυτό το "any gear", έχει κάποια χρησιμότητα δηλαδή???


χοντρε, καλε μου χοντρε !! :twisted: :twisted:

απ'ότι εχω καταλάβει κοιμασαι με τα manual και τις προδιαγραφες αυτου !!! χα χα !!

λοιπον:
το πρωτο ειναι η μιζα η οποια βαζει τον κινητηρα μπροστα με οποιαδηποτε σχεση στον κινητητρα - αδιαφορο μιας και δεν προκειτε να ξεκινησει με 5η οποτε...

το δευτερο ειναι ο λεβιες της οπισθεν ο οποιος μπορει να βαλει την οπισθεν -σταματημενος- με οποιαδηποτε σχεση εχεις στο σασμαν.
οχι οτι εν κινησει και με 5η σου επιτρεπει να καρφωσεις οπισθεν γιατι αν το εκανε .... θα εψαχνες το σασμαν σε κανα δεντρο...

πιο συγκεκριμενα η οπισθεν μπαινει με ενα λεβιε που βρισκεται πλαγια, δεξια κατω απο το ρεζερβουαρ κοιτα φωτο...
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό SuperBeetle » 26 Ιούλ 2006, 08:46

μην κανεις το λαθος και αγορασεις ''με την τσεπη'' γιατι αν δεν ειναι αυτο που θες ... επηξες παλι και θα πουλας σε 6μηνες οποτε γιατι να το παρεις εξ αρχης ?


Φίλε Χοντρέ, εάν και αρκετά νέος στον χώρο από προσωπική εμπειρία θεωρώ πως ο Alex και ο 4-stroke=tampones έχουν δίκιο. Πρίν ένα χρόνο ακριβώς αγόρασα το 150αρι το MASAI. Δεν έχω κανένα παράπονο από το γουρουνάκι (μην φανώ αχάριστος στο μικρό μου γουρουνάκι γιατί ανέχεται ένα χρόνο τώρα εμένα που είμαι σχεδόν 1.90 και 90Kg!). Δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα και λόγω του οτι ήταν το 1ο μου γουρούνι, η επιλογή μου ήταν θέμα κυρίως χρημάτων και μηδενικής εμπειρίας. Έτσι κατέληξα σε αυτό. Δεδομένου όμως πως το μικρόβιο της γουρούνας είναι πολύ δυνατό, σύντομα ίσως θελήσεις κάτι μεγαλύτερο. Προσωπικά, πρίν από λίγο καιρό άρχισα να κοιτάω για το KXR της KYMCO αλλά μετά πάλι σκέφτηκα όλα τα παραπάνω και το KFX 400 άρχισε να με γαργαλάει.

Εδώ θα ήθελα να ρωτήσω και την γνώμη των ειδικότερων. Τι θα προτείνατε, καινούργιο KXR ή μεταχειρισμένο KFX?
Άβαταρ μέλους
SuperBeetle
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2005, 17:28
Τοποθεσία: Α. Πετραλωνα

Δημοσίευσηαπό alexandros » 26 Ιούλ 2006, 10:19

SuperBeetle έγραψε:Εδώ θα ήθελα να ρωτήσω και την γνώμη των ειδικότερων. Τι θα προτείνατε, καινούργιο KXR ή μεταχειρισμένο KFX?


4 stroke.... μηπως να απαντουσες εσυ ... μην γινομαι κακος συνεχεια εγω :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό SuperBeetle » 26 Ιούλ 2006, 10:27

Alex, η γνώμη σου ξέρεις πως είναι σεβαστή και θα ήθελα να την ακούσω όποια και αν είναι αυτή.
Growing old is mandatory
Growing up is optional
Άβαταρ μέλους
SuperBeetle
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2005, 17:28
Τοποθεσία: Α. Πετραλωνα

Δημοσίευσηαπό alexandros » 26 Ιούλ 2006, 10:47

kfx 400 δαγκωτο !! (η ιδια ιστορια με την βουρτσα και την πο%&^&)

το kxr ειναι αυτοματο, ειναι ''λιγο'', ειναι μικρο και ειναι απλα ενα σκαλι πανω απο το masai αλλα και παλι διχως περιθωρια εξελιξης. (εχει καποια ορια και αυτο)

να το πω πιο απλα, θα το παρεις και θα του ριξεις ενα σκασμο λεφτα για να το ''φτάσεις'' εκει απ'όπου ξεκινάει το kawa 400.

αρκει αυτο ??
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 26 Ιούλ 2006, 10:48

Το ΚΧR είναι ένα "κλικ" μεγαλήτερο απο το MASAI σε κυβικά και όγκο.
Είναι τίμιο και καλό γουρουνάκι αλλά ΟΧΙ για ΜΧ όπως κάποιοι το φαντάστηκαν παλαιότερα... :-k
Εαν πας σε ΚΧR απλά να γνωρίζεις οτι δεν θα δείς και πάρα πολλά μετά το MASAI! Το ΚFX τώρα, είναι σε άλλη κατηγορία 120 τελική, ταχύτητες και ΚΑΜΙΑ σχέση με το ΚΧR. π.χ. Suzuki Jimny με Land Rover... άλλα φρούτα για άλλες "δουλειές". :eeeek:
Το θέμα είναι το budget που διαθέτης και αν το used που θα βρείς είναι "used" ή "Fucked-Up".
Γνώμη μου είναι να πας για KFX used ή αν δεν θες, περίμενε λίγο ακόμα και πάρτο NEW (αν σε πειράζει το used). Δεν έχει νόημα η αγορά του KXR... μια χαρά είναι και το MASAI! ::wink:

Υ.Γ. Στο ΚFX κάθονται ΑΝΕΤΑ δύο άτομα, στο KXR τσου!
Currently the member is banned
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό SuperBeetle » 26 Ιούλ 2006, 11:11

Σας ευχαριστώ και τους δύο για τις επεξηγηματικότατες πληροφορίες. Μιχάλη εάν βρώ ένα καλό "used" όπως λές θα το προσπαθήσω (οικονομικά) και θα το χτυπήσω (αφού βέβαια πρώτα αποχωριστώ τον "πολεμιστή"). Θα μιλήσουμε..
Growing old is mandatory
Growing up is optional
Άβαταρ μέλους
SuperBeetle
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: 15 Ιούλ 2005, 17:28
Τοποθεσία: Α. Πετραλωνα

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 26 Ιούλ 2006, 11:51

Αny time! ::wink:
Currently the member is banned
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό xontros » 26 Ιούλ 2006, 23:39

Ευχαριστώ και εγώ για τις συμβουλές σας, το ήξερα ότι με αντέχετε ακόμα παρότι σας τα πρήζω ένα χρόνο...
Επειδή όμως είμαι και εγώ περίπου στις διαστάσεις του SuperBeetle, και μάλιστα με 25 κιλάκια επιπλέον, μήπως το γρούνι είναι λάθος νούμερο??? Βρήκα και αυτή την φωτό και ανησύχησα :-) Το Σάββατο θα πάω να το προβάρω μαζί με τη σύζυγο, γιατί αν είναι να μου πέσει στενό από την αρχή, δε λέει να το σκοτώνω άρον άρον...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό xontros » 26 Ιούλ 2006, 23:42

Μετά όμως είδα και αυτόν τον τρελλαμένο (και μάλλον συνομήλικο) Βέλγο και ηρέμησα!!! Μια χαρούλα ειναι αυτός πάνω στο Raptorrrr...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 27 Ιούλ 2006, 00:37

xontros έγραψε:Ευχαριστώ και εγώ για τις συμβουλές σας, το ήξερα ότι με αντέχετε ακόμα παρότι σας τα πρήζω ένα χρόνο...


Εγώ σε πάω με 1000 και μετά κι απ' το avatar σε πάω 100.000 :occasion9: :read:

Mιχάλη είσαι ΟΚ στο Raptor και ίσως να χοράτε και οι δύο απάνω, αλλά να ξέρεις οτι ο κατασκευαστής θα διαφωνήσει με τα κιλά ::roll:
Κοιτούσα δύο manual που έχω στα χέρια μου (YFZ350 και 450) και για τα δυο λέει τα εξής, "Maximum Vehicle Load:100kg (220lbs) - Includes weight of operator, cargo and accessories"
Το spec του Raptor δεν πρέπει να απέχει και πολύ, γι' αυτό οι βόλτες με 2 άτομα θα είναι ζόρικες.
Δες το και εσύ βέβαια απο κοντά και αν σου κάνει εμένα δεν μου πέφτει λόγος.
::wink: ::!:
Currently the member is banned
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό markd » 27 Ιούλ 2006, 08:10

4-stroke=tampones έγραψε: π.χ. Suzuki Jimny με Land Rover... άλλα φρούτα για άλλες "δουλειές". :eeeek:


Πολύ κακό παράδειγμα :roll: :? :( :? :roll:
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό Quadmaniac » 27 Ιούλ 2006, 09:09

markd έγραψε:
4-stroke=tampones έγραψε: π.χ. Suzuki Jimny με Land Rover... άλλα φρούτα για άλλες "δουλειές". :eeeek:


Πολύ κακό παράδειγμα :roll: :? :( :? :roll:


Με πρόλαβες...
Quadmaniac
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: 12 Ιαν 2005, 11:38
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Quadmaniac » 27 Ιούλ 2006, 09:14

Φίλε χοντρέ το "in any gear" είναι πολύ χρήσιμο όπως είχα ανακαλύψει με το KFX μου. Φαντάσου πως βγαίνεις από τον δρόμο και πέφτεις μέσα σε μια ρεματιά ή πάνω σε ένα δέντρο με χιλιόμετρα (λέμε τώρα και εντελώς υποθετικά), βάζεις μπροστά αμέσως και καρφώνεις την όπισθεν πριν προλάβουν οι κάφροι που έχεις για φίλους να σε δουν στην δύσκολη θέση και σε κράξουν πανελλαδικά...
Quadmaniac
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: 12 Ιαν 2005, 11:38
Τοποθεσία: Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες