Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ερωτηση για λαστχα

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

ερωτηση για λαστχα

Δημοσίευσηαπό lak100 » 01 Ιουν 2009, 10:28

παιδια ο κατασκευαστης μου λεει 3.5 με 4.5 λιμπρες αυτη η πιεση ειναι καλη για χωμα αλλα στον δρομο το τιμονι ειναι βαρυ η γουρουνα δεν στρηβει ευκολα και σηκωνεται ευκολα στις 2 ροδες εγω δεν μπορω καθε λιγο και λιγακι να οδηγω με το αγχος οτι στην επομενη στροφη θα με ψαχνουν σε κανενα χαντακι. αυτο που ηθελα να ρωτησω ειναι εαν με ενα ελαστικο με 4.5 psi βγαζω 10.000 χιλιομετρα παραδειγμα λεω τωρα πσοα α βγαλω με 15 psi δεδομενου οτι τρωγεται πιο γρηγορα το λαστιχο στην μεση οταν εχει τοση πιεση. αλλα ειναι πιο σταθερο στον δρομο
ΕΙΜΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ KYMCO MXU 300
Άβαταρ μέλους
lak100
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 09 Ιαν 2007, 18:11
Τοποθεσία: Καστορια

Δημοσίευσηαπό G@rret » 01 Ιουν 2009, 19:56

μοιπως δεν κοβεις καθολου στις στροφες?γιατι να συκωνετε τοσο ευκολα οπως λες μου φενεται λιγο δυσκολο....
Έγω κανονικά οδηγούσα η κολώνα ήταν στον δρόμο μου.....
Άβαταρ μέλους
G@rret
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 16 Σεπ 2007, 16:26
Τοποθεσία: σε βάρκα

Δημοσίευσηαπό CRAZYATV » 17 Σεπ 2009, 17:07

με 15psi θα χοροπηδας στον δρόμο.ότι λέει ο κατασκευαστής σου και ο κατασκευστής των ελλαστικών σου
Άβαταρ μέλους
CRAZYATV
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 21 Οκτ 2006, 08:17
Τοποθεσία: KΡΥΟΝΕΡΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό commbba » 18 Σεπ 2009, 08:08

Στην δική μου περίπτωση,με τόσο μεγάλη πίεση (15) το μηχάνημα ήτανε ασταθές μετά τα 35 χλμ.Κατέβηκα στα 8,και ήτανε ίδια κατάσταση.Τώρα που του έχω βάλει 5 σε όλα ,πηγαίνει πολύ καλύτερα.Είναι χειρότερα με μεγάλη πίεση,πρέπει ένα μέρος των ανωμαλιών,να απορροφήται απο τα ελαστικά.
Επίσης πρέπει στις στροφές,να πετάς το κορμί προς το εσωτερικό της στροφής,αλλιώς σηκώνει τροχό με την παραμικρή υπερστροφή.
Άβαταρ μέλους
commbba
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 13 Απρ 2008, 21:01
Τοποθεσία: Ερέτρια-Ευβοίας

Δημοσίευσηαπό CRAZYATV » 18 Σεπ 2009, 17:00

[quote="commbba"]Στην δική μου περίπτωση,με τόσο μεγάλη πίεση (15) το μηχάνημα ήτανε ασταθές μετά τα 35 χλμ.Κατέβηκα στα 8,και ήτανε ίδια κατάσταση.Τώρα που του έχω βάλει 5 σε όλα ,πηγαίνει πολύ καλύτερα.Είναι χειρότερα με μεγάλη πίεση,πρέπει ένα μέρος των ανωμαλιών,να απορροφήται απο τα ελαστικά.
Επίσης πρέπει στις στροφές,να πετάς το κορμί προς το εσωτερικό της στροφής,αλλιώς σηκώνει τροχό με την παραμικρή υπερστροφή.[/quote]

Συμφωνώ απόλυτα.Εχει ταμπελάκί ο κατασκευαστής ή στο βιβλίο του πόσα psi πρέπει να έχουν τα εμπρός και πόσα πίσω 4,5-5,0 psi aνάλογα βέβαια το γουρούνι και το βάρος το επιπρόσθετο (εάν έχεις βάλει π.χ μπαγκαζιερες με πράγματα-εργάτη κ.τ.λ.)
Άβαταρ μέλους
CRAZYATV
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 21 Οκτ 2006, 08:17
Τοποθεσία: KΡΥΟΝΕΡΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ


Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 16 επισκέπτες