|
|
|
xontros έγραψε:Φίλε Γουρουνοκατάσταση, μήπως ο μάστορας που το πήγες είναι σε μια ανηφόρα, σε γκαράζ πολυκατοικίας? Μου θυμίζει τα δικά μου...
xontros έγραψε:Το βιβλίο του πάντως λέει ότι η αντλία νερού αλλάζεται ολόκληρη συνήθως, δεν θα είναι πολύ ακριβή οπότε σκέψου το! Έχω βαλβίδες, κεφαλή, εκκεντροφόρο και κυλινδροπίστονο (260 και 300 Malossi) από το δικό μου, προφανώς σε πολύ καλύτερη τιμή, αν σε ενδιαφέρει στείλε π.μ. Φυσικά θα χρειαστείς τις φλάντζες για το καθένα.
Αυτό με το χρονισμό μου κάνει εντύπωση, δεν μπόρεσε να ταιριάξει 2 σημάδια???
commbba έγραψε:Μήπως ήταν αλλήθωρος ?Κάτι τέτοιοι επαληθεύουν το ρητό "Μάστορας μ'@ρχίδι@ ή @ρχίδι@ μάστορας"
commbba έγραψε:Μήπως πταίει η πιό απλή βλάβη που μπορούσε να σου τύχει ?Νοθευμένη ή ακάθαρτη βενζίνη ?Εμένα πριν απο λίγο καιρό μου έκανε διακοπές στο ρελαντί και ρώτησα τον μηχανικό και μου υπέδειξε μία βιδούλα που υπάρχει στο καρμπυλατέρ (καταλήγει σε ένα μικρό τσουτσουνάκι) και εκεί κατακρατάει πιθανόν νερό ή μούργα.Και όντως είχε λίγη μούργα,και παρατήρησα ότι τώρα παίρνει καλύτερα μπροστά.Αφού άλλαξες καρμπυρατέρ ίσως να μην έχει μούργα αλλά μήπως είναι αρκετά νοθευμένη η βενζίνη.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες