Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 03 Ιουν 2010, 13:09

Καταθέτω τα αναβαθμισμένα συγκεντρωτικά μου σχόλια, βγαλμένα απ'τα πρώτα 4.700 χλμ - ξεκινώντας από τέλη Νοεμβρίου 2009.

(+) // ΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ
----------------------------
-εμφάνιση (θα τη χαρακτήριζα "μη βαρετή utility")
-κόμπακτ διαστάσεις (=χωράει ανάμεσα απ'τα αυτ/τα κ στενά περάσματα)
-"ανθρώπινο" βάρος (=σπρώχνεται, τραβιέται, ξεκολλάει)
-άξονας (=αξιοπιστία/ησυχία/έλλειψη συντήρησης)
-(πολύ) "κοντή" μετάδοση (=καθαρίζει στα δύσκολα) που κάνει το μηχ/μα να "σκάει" στα περίπου στα 50 χλμ (το πολύ)
-άψογο σαζμάν
-πολύ καλή κατανάλωση (κινείται μεταξύ 4,5-7 λτ/100 χλμ, με ρεαλιστικότερο μέσο όρο τα 5,3 λτ), αν κουνάς σωστά το μεγάλο δάκτυλο
-αξιοπρεπέστατη τελική (~ 90 χλμ), επιτρέποντάς σου να κινείσαι με ασφάλεια κ οικονομικά με 50-65 χλμ/ώρα
-αξιοπρεπές κράτημα/αναρτήσεις/μπρός φρένο
-λόγω μικρών διαστάσεων/βάρους οδηγείται ΑΠΟΛΥΤΑ με το σώμα (=σαν να κάνεις σέξ ένα πράμα!)
-λάστιχα (φοράει Kenda Pathfinder) που δουλεύουν ικανοποιητικά παντού κ δείχνουν ότι θα "βγάλουν" 10.000 χλμ (=μιά χαρά γιά γουρούνι)
-τα 2 χειρόφρενα
-το διπλό κύκλωμα φρένων
-η κορδονιέρα εκκίνησης
-η αντοχή των πλαστικών
-το καλό όνομα της Kymco (=αξιοπιστία/μεταπώληση)
-φαρδιά σέλλα με λογική σκληρότητα (=κάθεσαι ώρες!)
-τα σκαλοπάτια/μαρσπιέδες (=αποτελεσματική προστασία απ'τα πάντα όλα)
-ήσυχη εξάτμιση
-γενναίες σχάρες φόρτωσης
-άκρως διασκεδαστικό κ παιχνιδιάρικο σε άσφαλτο κ χώμα
-δυνατή κόρνα
-σηκώνει πανεύκολα τροχό κ εύκολα τροχούς! (αν έχεις κέφι )
-δεν έχει...υψοφοβία (= καλή λειτουργία σε υψόμετρο)!

(-) // ΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ
-------------------------------------
-ότι το παρέλαβα κακομονταρισμένο (=βίδες σφιγμένες μονόπατα κ ηλεκτρικά χύμα)
-οι φτηνιάρικες βίδες παντού
-η μέτρια συναρμογή των πλαστικών
-οι τριγμοί συντονισμού
-τα "τσιριχτά" φρένα (εξ αρχής) [ακουμπάνε ελαφρά τα τακάκια]
-κολλημένες βάσεις καθρεφτών στο τιμόνι
-τακαρισμένες βάσεις μανετών/διακοπτών, κατά τη νέα τακτική (=δεν μπορείς να "φέρεις" χειριστήρια όπου σε βολεύουν)
-το τελικό κούμπωμα ταχύτητας (=αν δεν περιμένεις να ακουστεί μετά από 2-5" ένα "τσίκ", κλωτσάει)
-φαρδιά σέλλα εμπρός (=δεν σου επιτρέπει να έρθεις πολύ εμπρός γιά "κεφάτη" οδήγηση)
-περιορισμένοι χώροι γιά συνεπιβάτη κ έλλειψη θέσης ξεκούρασης ποδιών του
-ξύλινη αίσθηση πίσω φρένου
-βαρύ+ασήκωτο τιμόνι με δεύτερο άτομο, έστω κ 50 κιλών!
-με βαρύ 2ο άτομο θέλουν υπομονή ("ψοφάνε") τα περιορισμένα κυβικά, πχ ανάβαση Πεντέλης
-λόγω στενού μετατροχίου αναπηδά (κ ταλαιπωρεί οδηγό/επιβάτη) στα φρεάτια της ασφάλτου (κ έχει πολλά, γαμώτο!)
-μεγάλη διατομή σωλήνων σχαρών κ έλλειψη "αγκίστρων" (=δεν δουλεύουν κοινά χταπόδια κ το στερέωμα φορτίων είναι πρόκληση)
-φώτα έπρεπε να είχαν καλύτερη δέσμη, από φωτεινότητα άψογα
-περιορισμένο μεταξόνιο (=νευρικότητα σε αλλαγή κατεύθυνσης στα "πολλά")
-σηκώνει πανεύκολα τροχό κ εύκολα τροχούς!!! (αν δεν έχεις κέφι;;; )
-καθρέπτες θολώνουν εύκολα το χειμώνα
-αργεί να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας το χειμώνα
-σωλήνας εξάτμισης περνάει αρκετά κοντά στο αριστερό πόδι, ώστε να το ψήσει το καλοκαίρι
-ότι χρειάζεται να γυρίσεις "ρεζέρβα" με το μισό τεπόζιτο γεμάτο
-ότι οι διακόπτες έχουν λειτουργίες/ευχρηστία παλαιότερης γενιάς μοτ/τών (πχ σινιάλο φώτων)
-οι καλωδιώσεις του θέλανε λίγο...μεράκι!
-χρειαζόταν λίγο φαρδύτερα πλαστικά φτερά εμπρός, ώστε να μη πετάει νερά/λάσπες στα...φώτα του!

Γενικώς, τα κάνει όλα κ συμφέρει κ κρίνεται άριστο "σχολείο" γιά κάτι πιό εξειδικευμένο στο μέλλον, αν + όποτε ήθελε έρθει.

Ένα τίμιο μηχάνημα που αξίζει κάθε σέντ απ'τα λεφτά του.

Δείχνει ικανό να καλύψει πολλές χιλιάδες χλμ με ελάχιστα απρόοπτα κ αυτό το μετράω πολύ!

Γιά όποιον κινείται κυρίως σε άσφαλτο/χώμα/άμμο ΧΩΡΙΣ στενά περάσματα αξίζει να του βάλλει κανείς αποστάτες τεφλόν στους 4 τροχούς με ~ Ε 200.

Από συντήρηση, μου άλλαξαν λάδια στα 300 χλμ (~Ε 25), 1ο σέρβις στα 1.000 χλμ (Ε 85), στα 3.000 λάδια κ το επόμενο στα 5.000. Επίσης μιά βαλβίδα οξυγόνωσης (μάλλον τσάμπα...) στην εγγύηση.

Το απολαμβάνω κάθε στιγμή κ μου αρέσει ΠΙΟ ΠΟΛΥ από καινούριο, όταν απλώς φανταζόμουν τι μπορεί να κάνει!!!
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 04 Ιουν 2010, 23:27

Συμφωνώ 99,99%! Απλά στη παραλαβή δεν είχα αυτά τα προβλήματα και τα φρένα δε τρίζουν... Σε όλα τα άλλα έτσι ακριβώς είναι!

Η δικιά μου είναι 15 Νοεμβρίου του 09 και έχει κάνει 7.500χλμ πόλη βουνό και ταξιδάκια (μέχρι 90χλμ)
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 04 Ιουν 2010, 23:35

Κατά τη γνώμη μου τα φώτα ήταν μέτρια σε ένταση (συνηθισμένος ίσως από τα Xenon του αυτοκινήτου). Πήρα και έβαλα ένα σετ Xenon H4 και μπορώ να πω ότι βλέπω πολύ καλά τώρα (και με βλέπουν στις διασταυρώσεις από απόσταση ασφαλείας). Επίσης σε νυχτερινή βόλτα σε ορεινή διαδρομή δεν ένοιωσα ανασφάλεια λόγο των δυνατών προβολέων τώρα. Ακόμα δε ζεσταίνονται τα πλαστικά "κρύσταλλα" και είναι μια εγγύηση ότι δε θα χαλάσουν γρήγορα. Και τα έχω αναμμένα μέρα νύχτα. Επίσης μετά τη τοποθέτηση των Xenon ρύθμισα τη δέσμη χαμηλά (ένα + ακόμα, ότι ρυθμίζεται η δέσμη σε ύψος και αριστερά-δεξιά) και δεν έχω παρατηρήσει ποτέ να μου κάνουν σινιάλο ότι τους ενοχλώ από απέναντι, χωρίς να χάσω σε ορατότητα.
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό lak100 » 05 Ιουν 2010, 10:29

παιδια ο ξαδερφος πηγε να μου περασει το δεξι φαναρι μπροστα και σκαλισε τις βιδες που ρυθμιζουν το υψος και την κατευθυνση τωρα πως θα το επαναφερω?
ΕΙΜΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ KYMCO MXU 300
Άβαταρ μέλους
lak100
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 09 Ιαν 2007, 18:11
Τοποθεσία: Καστορια

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 05 Ιουν 2010, 11:40

lak100 έγραψε:παιδια ο ξαδερφος πηγε να μου περασει το δεξι φαναρι μπροστα και σκαλισε τις βιδες που ρυθμιζουν το υψος και την κατευθυνση τωρα πως θα το επαναφερω?


Σε γενικές γραμμές ισχύει αυτό: http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... /36640.asp

Από εκεί και πέρα εγώ δοκίμασα και νύχτα με φίλο με αυτοκίνητο απέναντι για να βεβαιωθώ ότι δε στραβώνω, μιας και τώρα είναι πολύ πιο δυνατά από αυτό που προβλέπει ο κατασκευαστής. Και πάντα το δεξί φως πιο ψηλά από το αριστερό έτσι ώστε να φωτίζεται το δεξί μέρος του δρόμου καλύτερα, ενώ δε στραβώνει τον απέναντι.
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό lak100 » 05 Ιουν 2010, 20:02

φιλε μανο σε ευχαριστω για τις πληροφοριες.μηπως ξερειςποσους ποντους πιο ψηλα πρεπει να ειναι το δεξι απο το αριστερο φαναρι?
ΕΙΜΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ KYMCO MXU 300
Άβαταρ μέλους
lak100
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 09 Ιαν 2007, 18:11
Τοποθεσία: Καστορια

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 06 Ιουν 2010, 01:55

Αυτό το έκανα εντελώς εμπειρικά... Απλά φρόντισα να είναι πιο ψηλά, ώστε να έχω καλύτερη άποψη για το τι βρίσκεται δεξιά μου. Πάντως και πιο ψηλά που είναι το δεξί φανάρι, πάλι δεν ενοχλεί τον απέναντι. Δε ξέρω αν υπάρχει συγκεκριμένος κανόνας.
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό lak100 » 08 Ιουν 2010, 09:00

φιλε Μανο θα ηθελα να μου πεις στο φαναρι πισω εχει 2 βιδες ποια ρυθμιζει πανω κατω και ποια αριστερα δεξια
ΕΙΜΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ KYMCO MXU 300
Άβαταρ μέλους
lak100
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 09 Ιαν 2007, 18:11
Τοποθεσία: Καστορια

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 10 Ιουν 2010, 08:43

Δε θυμάμαι τώρα... Αλλά αν δε με απατά η μνήμη μου οι εσωτερικές είναι για το πάνω - κάτω και οι εξωτερικές για το αριστερά - δεξιά. Είναι και 50 -50 η πιθανότητα να είμαι σωστός! :twisted:

Πέρα από τη πλάκα τώρα, με μερικές στροφές φαίνεται καθαρά το τί κάνει το φανάρι. ακόμα και την ημέρα. 8)
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 10 Ιουν 2010, 08:49

Να σημειώσω και κάτι ακόμα. Έχω παρατηρήσει τώρα που ζέστανε ο καιρός ότι με το κλείσιμο του γκαζιού από την εξάτμιση ακούγονται μικροσκασίματα. Πολύ λίγο, αλλά ακούγονται και μόνο όταν δε φοράω κράνος (όχι σε δημόσιο δρόμο, αλλά μέσα σε δασικούς δρόμους). Αυτό σημαίνει ότι πάει άκαυτη βενζίνη στην εξάτμιση, έτσι; Πιο πλούσιο μείγμα από ότι πρέπει; Θα το αναφέρω και στον μηχανικό μου.
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Chesham » 10 Ιουν 2010, 09:35

Έχει μια βιδούλα στα δεξιά, η οποία ρυθμίζει πόσο πλούσιο θα είναι το μίγμα.Θα δείς λεπτομέρειες στη σελίδα 116 των οδηγιών χρήσης του MXU.
Φώτα Xenon πήρες από κάποιο κατάστημα ή on-line;
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
Άβαταρ μέλους
Chesham
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 09:01
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 10 Ιουν 2010, 11:45

Μάνο,

μη μασάς με τα σκασίματα...είναι μαγκιά!!!

Περίπου όλα τα μηχ/κια που έχω δουλέψει εδώ λίγο-πολύ "σκάνε".

Νομίζω ότι πράγματι το καλοκαίρι τείνουν να δουλεύουν πιό πλούσια κ έτσι ακούγονται τα σκασίματα με το κλείσιμο του γκαζιού.

Και το δικό μου το κάνει.

Γιά χώσε δάκτυλο στην (κρύα) εξάτμιση κ τσέκαρε χρώμα.
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 10 Ιουν 2010, 12:46

Chesham έγραψε:Έχει μια βιδούλα στα δεξιά, η οποία ρυθμίζει πόσο πλούσιο θα είναι το μίγμα.Θα δείς λεπτομέρειες στη σελίδα 116 των οδηγιών χρήσης του MXU.
Φώτα Xenon πήρες από κάποιο κατάστημα ή on-line;


Τις έχω δει τις οδηγίες στο βιβλιαράκι αλλά ακόμα δεν αισθάνομαι "σίγουρος" για να αρχίζω να πειράζω την αναλογία μείγματος πριν ρωτήσω και τον μηχανικό.

Όχι ότι με πειράζουν τα σκασιματάκια... :lol:

Τα φώτα τα πήρα από κατάστημα εδώ στην Ελλάδα από όπου πήρα και τα LED και έχω πάρει και για αυτοκίνητα φίλων μου που έχω τοποθετήσει XENON και δεν έχουν παρουσιάσει πρόβλημα. Δεν είναι και τα πιο φθηνά, αλλά καλύτερα λίγο πιο ακριβά, παρά να αρχίσω τα ραντεβού στα τυφλά νυχτιάτικα... :shock:

Και μια ερώτηση ακόμα... Στην άδεια γράφει καταλυτικό. Που είναι ο καταλύτης, ΟΕΟ; Αν, λέω αν υπάρχει καταλύτης είναι στο τελικό και σίγουρα θα είναι απλός οξειδωτικός, χωρίς ψεκασμό και αισθητήρα λ. Δε λέει ότι καίει αμόλυβδη, γράφει καταλυτικό... Τι λέτε; :?
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 10 Ιουν 2010, 12:51

H1N1 έγραψε:Μάνο,

μη μασάς με τα σκασίματα...είναι μαγκιά!!!

Περίπου όλα τα μηχ/κια που έχω δουλέψει εδώ λίγο-πολύ "σκάνε".

Νομίζω ότι πράγματι το καλοκαίρι τείνουν να δουλεύουν πιό πλούσια κ έτσι ακούγονται τα σκασίματα με το κλείσιμο του γκαζιού.

Και το δικό μου το κάνει.

Γιά χώσε δάκτυλο στην (κρύα) εξάτμιση κ τσέκαρε χρώμα.


Είναι, είναι μαγκιά! Τουλάχιστον δεν ενοχλεί, οπότε...

Θα τσεκάρω το χρώμα και θα αναφέρω.

Επίσης σήμερα άλλαξα και τα λάδια της. Να βγάλει το δύσκολο Ελληνικό καλοκαίρι με φρέσκα λάδια! 8)
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 28 Ιουν 2010, 17:26

Πρώτο πρόβλημα σήμερα! Έτυχε την ώρα που κατέβαινα το ποτάμι να χαλάει ο κόσμος από βροχή χαλάζι κτλ. Όταν έφτασα στον προορισμό μου διαπίστωσα ότι το αριστερό φανάρι έχει λίγο νερό μέσα. Κάπου η στεγανοποίηση πάσχει. Το περίεργο είναι ότι δε το είχε ξανακάνει το χειμώνα αφού είχα βάλει τα xenon. Με τη πρώτη ευκαιρία θα ξαναβγεί το φανάρι να δώ τι συμβαίνει...
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης

cron