Το ξέρω ότι σας τα πρήζω με το μηχ/κι μου...αλλά μ'αρέσει πολύ [το 2ο]!
Έχω φτάσει αισίως στα 25.000 χλμ κ μπορώ να αναφέρω:
- καμμία απρόοπτη βλάβη, πέρα απ'τον κεντρικό διακόπτη που αλλάχθηκε στην εγγύηση.
- γενικώς δε έχουν ξεσφίξει βίδες απ'το γουρούνι, παρ'όλο που τις ελέγχω περιστασιακά. Εξαίρεση αποτελεί το προστατευτικό της εξάτμισης, που όμως είναι πατέντα (από αλουμίνιο) κ άλλες βίδες.
- μόνο 1 λάμπα φλάς καμμένη μπροστά, παρά το συχνό 'βούτηγμα' σε λασπόνερα.
- μοτέρ κ διαφορικό καθαρά από διαρροές.
- κατανάλωση παραμένει εξαιρετική: το πρωί γέμισα στα 10,9 λτ έχοντας διανύσει 229 χλμ, δηλ 4,75 λτ/100 χλμ.
- μαμίσια τακάκια ακόμα με καλή απόδοση.
Έχοντας δεί/διαβάσει από φίλους με το ίδιο γουρούνι διάφορες βλάβες η φθορές (πχ μετάδοση, ψαλίδια, ρουλεμάν κλπ)
αναρωτιέμαι αν εμένα "μου βγήκε καλό" η πολλά εξαρτώνται απ'τον τρόπο οδήγησης; Εγώ πχ πολύ σπάνια να ξεκινήσω 'μπούνια', πράγμα που ταλαιπωρεί αφάνταστα την ολισθαίνουσα μετάδοση. Επίσης πιστεύω ότι, ειδικά το αυτόματο γουρούνι, δεν θέλει παρατεταμένο δούλεμα σε υψηλές ταχύτητες.