Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τεστ

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Τεστ

Δημοσίευσηαπό zman » 17 Νοέμ 2005, 02:12

Φου -φου, ενα δυο... οϊνκ
Γεια σας παιδια γουρουνοπουλα.
Ειπα να συστηθω μια και αρχισα να ασχολουμαι με τη λασπη προσφατα.
Επειδη εχω ψιλωχαθει πρωτη μερα, αν παιζεται καμμια συναντηση καλη τωρα κοντα ριξτε κανενα ΠΜ. Σκοπευω να κατευω και στο Rally Raid, αν ψηνεται κανενας για παρεα σε χαλαρους ρυθμους (πρωτη φορα λαμβανω μερος σε οτιδηποτε εκτος απο dragster) ας μιλησει.

Τακης
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό alexandros » 17 Νοέμ 2005, 08:28

καλως ηρθες στην παρεα μας !!

rally raid ????? νομίζω πως ήρθες στο σωστό μέρος !!

οτι πληροφορία θέλεις είμαστε εδώ !!

δες και αυτό το αρθρο προετοιμασιας γουρουνιών για rally raid
http://www.off-road.gr/News-article-sid ... old-0.html

για βόλτες που λες γινονται συνεχεια, καθως και εκδρομες που κανονιζονται κατα περιοδους

παρακολουθα το forum και θα εχουμε επαφή !!
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

!!!!

Δημοσίευσηαπό jimmy01000001 » 17 Νοέμ 2005, 15:08

Καλώς ήρθες zman στο φορουμ. ότι είσαι στο σωστό μέρος. τι γουρουνι έχεις????

να περνας καλα και καλές λάσπες......
01000001
Άβαταρ μέλους
jimmy01000001
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: 01 Φεβ 2005, 14:00
Τοποθεσία: Αυλώνας Αττίκης

!!!!

Δημοσίευσηαπό alexandros » 17 Νοέμ 2005, 15:30

zman έχει στις 4 Δεκεμβρίου raid στην Πάτρα, θα πάμε ??
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό ThePresident » 17 Νοέμ 2005, 18:09

καλος τον ε!!
εμπα στη λασπη με τη μουρη
Q. R. T.
quad racing team

The President
Van der Laasp
Άβαταρ μέλους
ThePresident
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: 02 Δεκ 2004, 08:54
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό zman » 17 Νοέμ 2005, 21:25

Ευχαριστω παιδια...
Εχω ενα Polaris Sportsman 500 H.O. 2005 καρμπυρατερατο ελευθερο 4Χ4. Λιγο αργο αλλα σκαβει καλα. Μεχρι το Raid θα εχω βαλει και τα αξεσουαρ του και θα ειναι ετοιμο για ολα. Αλεξανδρε μεσα ειμαι, με τι θα κατεβεις μεχρι Πατρα? Εγω λεω να το βαλω το Σαββατο στο τρενο. President, μου τρομαξες τη γυναικα, τι φωτο ειναι αυτη...
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό denis » 17 Νοέμ 2005, 22:35

Kαλως ηρθες στην παρεα και απο μενα.
Αντε να δουμε και το τερατακι σου σε δραση.
QUAD GARAGE

Q.R.T
quad racing team
Άβαταρ μέλους
denis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: 02 Φεβ 2004, 23:47
Τοποθεσία: N.ΙΩΝΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό alexandros » 18 Νοέμ 2005, 08:36

Τάκη το κατεβάζω με τρέιλερ, εσυ ετοιμάζεσαι ??
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό zman » 18 Νοέμ 2005, 20:38

Προσπαθω να καταλαβω πως γινεται το παιχνιδι με το roadbook χωρις να πρεπει να σταματαω καθε 50 μετρα και εκτος απ'αυτο δεν εχω κοντερ με ακριβεια δεκαμετρου ή δυνατοτητα διορθωσης και απ'οτι καταλαβα οτι και να βαλω θα χανει με την τετρακινηση. Δεν εχω στησει ακομα τρειλερ και δεν εχω ετσι κι αλλιως αμαξι γι αυτη τη δουλεια οποτε ή οδηγωντας θα το κατεβασω ή με το τραινο.
Κατα τ'αλλα το γουρουνι ειναι ετοιμο, εχουν ερθει και τα αξεσουαρ (προφυλακτηρες, εργατης, μπαγκαζιερες, τσαντακια κλπ.) αν και δεν ηρθαν οι ζαντες 14" με τα κακα λαστιχα. Παντως κατι παιδια που μιλαγα σημερα και εχουν τρεξει σ'αυτο τον αγωνα και μου ειπαν οτι σας ζηλευουνε με τα γουρουνια οπως σκατε οργανωμενοι και με διαθεση για διασκεδαση (με προβληματισε, οι αλλοι με τα ΚΤΜ πως σκανε, ανοργανωτοι και με διαθεση για ταλαιπωρια; ) .
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

roadbooks ...

Δημοσίευσηαπό alexandros » 19 Νοέμ 2005, 08:10

zman έγραψε:Προσπαθω να καταλαβω πως γινεται το παιχνιδι με το roadbook χωρις να πρεπει να σταματαω καθε 50 μετρα και εκτος απ'αυτο δεν εχω κοντερ με ακριβεια δεκαμετρου ή δυνατοτητα διορθωσης και απ'οτι καταλαβα οτι και να βαλω θα χανει με την τετρακινηση. Δεν εχω στησει ακομα τρειλερ και δεν εχω ετσι κι αλλιως αμαξι γι αυτη τη δουλεια οποτε ή οδηγωντας θα το κατεβασω ή με το τραινο.
Κατα τ'αλλα το γουρουνι ειναι ετοιμο, εχουν ερθει και τα αξεσουαρ (προφυλακτηρες, εργατης, μπαγκαζιερες, τσαντακια κλπ.) αν και δεν ηρθαν οι ζαντες 14" με τα κακα λαστιχα. Παντως κατι παιδια που μιλαγα σημερα και εχουν τρεξει σ'αυτο τον αγωνα και μου ειπαν οτι σας ζηλευουνε με τα γουρουνια οπως σκατε οργανωμενοι και με διαθεση για διασκεδαση (με προβληματισε, οι αλλοι με τα ΚΤΜ πως σκανε, ανοργανωτοι και με διαθεση για ταλαιπωρια; ) .


Σε πρώτη φάση έλα όπως είσαι, δοκίμασε το και βλέπεις ύστερα τι σου λείπει και τι να βάλεις !! όλοι έτσι ξεκινήσαμε, χωρίς τίποτα αλλά με όρεξη για βουνό και μεγάλη παρέα, που αυτό είναι σίγουρο πως θα το βρεις στην Πάτρα !!

οδικός μην έρθεις, προτίμησε το τρένο, είναι πιο safe και πιο ξεκούραστο!!

Τώρα για πιο συγκεκριμένα η ''σωστή συνταγή'' ενός trail ride κρύβεται στην πλοήγηση και στον ρυθμό οδήγησης. Τα αξεσουάρ όπως ένας χιλιομετρητής ακριβείας και η θήκη για δρομοβιβλίο είναι απαραίτητα για την γρήγορη πλοήγηση χωρίς απώλειες χρόνου και επίσης την γρήγορη πλοήγηση χωρίς απώλειες συγκέντρωσης από τον ρυθμό οδήγησης.

Την τετρακίνηση θα την χρησειμοποιείς μονάχα εκεί που χρειάζεται και όχι παντού γιατί και η κατανάλωση σου αλλάζει και η συμπεριφορά του γουρουνιού στα πολλά είναι διαφορετική. (δεν σε τραβάει το μπροστινό του ??)

Για τα ζαντολάστιχα που λες τα 14'' άρια φαντάζομαι πως τα χρειάζεσαι για λάσπες, εμπόδια και τρελό παιχνίδι αλλά φοβάμαι μήπως σε 150+ χιλιόμετρα τα λάστιχα αυτά είναι πολύ ψηλά και ασταθή ??? τι λες ??

Η οργάνωση που λες είναι μέρος του παιχνιδιού μας, και για να τα λέμε και όπως είναι τα πράγματα ξέρεις, μας αρέσει πολύ η φάση και κάνουμε ότι μπορούμε για να περνάμε ακόμα καλύτερα !!

είσαι ευπρόσδεκτος στην παρέα μας !!!
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

roadbooks ...

Δημοσίευσηαπό zman » 19 Νοέμ 2005, 17:01

Ευχαριστω για τις πληροφοριες.
Οι 14αρες εχουν 27αρια λαστιχα, μπορω να βαλω και στις δικες μου τις δωδεκαρες αντιστοιχα αλλα δουλευουν καλυτερα στις μεγαλες τα Bounty Hunter. To Sportsman εχει ηλεκτρονικη τετρακινηση που μπλοκαρει μονο οταν σπιναρουν οι πισω τροχοι, οταν πηγαινεις κανονικα ειναι πισωκινητο. Μπορεις να το εχεις στο πισωκινητο μονιμα αν θελεις να ντριφταρεις παρατεταμενα αλλα εχω διαπιστωσει οτι σε κακο χωματοδρομο μπαινεις καλυτερα σπιναρωντας με τα τεσσερα και εκτος δρομου δεν το συζηταμε καθολου. Πρεπει να βρω να ψωνισω οργανακι μαλλον. Τελικα βρηκα τραιηλερ για δυο γουρουνια τωρα πρεπει να βρω αμαξι με κοτσαδορο.
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

roadbooks ...

Δημοσίευσηαπό PigInSpace » 20 Νοέμ 2005, 19:36

Μπαίνεις καλύτερα σπινάροντας με τα 4? Χμμμ... Επέτρεψε μου να διαφωνήσω. Η τετρακίνηση είναι για απαιτητικά κομμάτια που ζητάνε τη μέγιστη πρόσφυση. Αν όμως θέλεις να πας γρήγορα και να στρίβεις με ανάποδα, η τετρακίνηση μετατρέπεται σε εμπόδιο.
Άβαταρ μέλους
PigInSpace
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 12:14
Τοποθεσία: Αθήνα

roadbooks ...

Δημοσίευσηαπό zman » 20 Νοέμ 2005, 20:10

Σπιναρωντας με τα τεσσερα: βλεπε WRC ;;;
Το αναποδο δεν το γλυτωνεις, απλα σε "τραβανε" λιγο οι μπροστινοι προς το εσωτερικο στη διορθωση. Ενας τροχος να ακουμπαει κατω ειναι αρκετος για να βγαλει δυναμη στο δρομο. Μιλαω παντα για 420 κιλα συνολο (με μενα επανω) με 25 ποντους διαδρομη σε ανεξαρτητη αναρτηση. Για τα ελαφρια με μονομομματο αξονα δεν ξερω...
Πισω κινηση βαζω μονο σε απολυτη φλαταδουρα και σε ασφαλτο. Ετσι κι αλλιως μπλοκαρει οποτε χρειαζεται, απλα επειδη ειναι 100% μπλοκε τραβαει λιγο περιεργα οταν δουλευει στα κλειστα κομματια, δηλ. οταν σπιναρουν οι πισω...
Πρωτη φορα θα το δω να δουλευει "ταπα" στο Raid θα δουμε. Το κυριοτερο μου προβλημα ειναι οτι εχω τα φρενα στο ποδι και μονο ενα πισω δισκοφρενο στο χερι λογω προδιαγραφων ΕΕ για δρομο. Καποια στιγμη πρεπει να το αλλαξω οπως ειναι κανονικα στην off-road εκδοση δηλ. ολα στη μανετα και βοηθιτικο στο ποδι. Οταν παταω φρενο εχω ενα ποδι στον αερα, και με δυσκολευει στον ελεγχο, ευτυχως εχει μηχανοφρενο και δεν χρειαζεται φρενο παρα μονο σε κατασταση εκτακτης αναγκης (φρεναρει πολυ το μηχανοφρενο μιλαμε)
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

roadbooks ...

Δημοσίευσηαπό PigInSpace » 22 Νοέμ 2005, 00:32

Φίλε μου zman, δεν γίνεται να συγκρίνεις τα αυτοκίνητα του WRC με τα ATV 4x4. Μιλάμε για τεράστια διαφορά ιπποδύναμης, αλλά και αναλογίας κιλών ανά ίππο αν θέλεις. Επίσης για εντελώς διαφορετικό στήσιμο, και λόγο ύπαρξης. Μήλα με αχλάδια...

Και για το 4x4 των ATV...
Δεν είναι ότι "απλά" σε τραβάνε "λίγο" οι μπροστινοί τροχοί στο ανάποδο...
ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΠΑΣ ΓΡΗΓΟΡΑ, τελεία και παύλα.

Το τιμόνι γίνεται βαρύ, σου κόβονται τα χέρια, και το γουρούνι γίνεται εχθρός σου.
Πιστεύω πως αν οδηγήσεις ένα sport quad, θα καταλάβεις καλύτερα για τι μιλάμε, και θα αποκτήσεις σφαιρική άποψη.

Και για εκεινο το σημείο που... ένας τροχός ακουμπάει στο δρόμο... και είναι αρκετός να βγάλει δύναμη στο δρόμο... τι να πω;!

Doug Gust would be proud of you! Yi-ha!
Άβαταρ μέλους
PigInSpace
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 14 Ιαν 2005, 12:14
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό zman » 22 Νοέμ 2005, 17:54

Αν το τιμονι γινεται βαρυ και σου κοβονται τα χερια, μαλλον εχεις κολλησει γριππη και πρεπει να ντυνεσαι καλυτερα στο βουνο...
Η μαλλον οδηγας γουρουνι με ΜΟΝΙΜΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΜΕ 80% ΜΠΛΟΚΕ οπως ειναι ολα τα γουρουνια της αγορας εκτος απο ενα (μαντεψε ποιο).
Η διαδικασια ειναι απλη:
α) Μπαινεις με οσα εχεις
β) Ανοιγεις το γκαζι τερμα και πετας κωλο
γ) Μολις σπιναρουν οι πισω τροχοι 1/5 της στροφης μπλοκαρουν οι μπροστινοι
δ) Το μπροστινο σε τραβαει προς το εσωτερικο της στροφης και σε ισιωνει
ε) Αδιαφορεις για πετρες κλπ. και πλασαρεσαι στην επομενη στροφη οπως παραπανω

Ολα αυτα μετα απο 52 ωρες εμπειρια στο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ οχημα. Για τον κυριο που μου λες δεν εχω ιδεα αφου οπως σου εχω πει ειμαι ασχετος με ολη τη φαση. Ισως ο Παντελης ο Κατσαφαρος που εχει πειρα και με τα δυο να εχει κατι καλυτερο να προσθεσει σε αυτον τον τομεα. Χτες παντως καβαλησαμε ενα βαρελι με αηδιαστικη ευκολια στη ΕΛΜΕΚ στην οποια δεν δουλευω και μπορεις να περασεις να το δεις απο τη Βουλιαγμενης, ακομα πανω στο βαρελι ειναι.
Διαβασα στο προφιλ σου οτι εισαι δημοσιογραφος του 0-300, αν εισαι εσυ αυτος που τουμπαρε το Sportsman σε δικαιολογω λογω τραυματικης εμπειριας, αν οχι τοτε σε παραθετω στη φιλοσοφια των συντακτων του περιοδικου FREE: Πρωτα ζουμε, μετα γραφουμε...
Συνεχεια στο post για το XT 650
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

Επόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 16 επισκέπτες