Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

χτύπημα τροχου σε Daytona x-rider 150 cc

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Δημοσίευσηαπό garinion » 15 Μάιος 2006, 13:34

το πήγα σήμερα στην αντιπροσωπεία και έκλεισα ραντεβου την πεμπτη να το λύσει και να το δει προσεχτικα

ετσι όπως το είδε με το μάτι μάλλον χρειάζεται αλλαγμα το ψαλίδι


θα πάω την πέμπτη και θα σας πώ τι θα μου πέι
Άβαταρ μέλους
garinion
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 24 Απρ 2006, 21:27

Δημοσίευσηαπό garinion » 18 Μάιος 2006, 15:46

Το πήγα σήμερα το πρωί και το άφησα στην αντιπροσωπεία
Μόλις τον πήρα τηλέφωνο και μου είπε οτι θέλει άλλαγμα το ένα ψαλίδι και το ένα "μπρατσάκι" (what is that?)


έχετε ιδεα πόσο μπορεί να κάνουν τα ανταλλακτικά ?
Άβαταρ μέλους
garinion
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 24 Απρ 2006, 21:27

Δημοσίευσηαπό garinion » 30 Μάιος 2006, 21:43

πηγα σήμερα και την πήρα ετοιμη - ΄(σχεδον καινουργια υλικά στη μια μερια) - στο δρόμο όμως διαπίστωσα οτι οπως είπε και ο μηχανικος το τιμονι ξαναέγινε μαλακο ΟΜΩΣ η γουορύνα δεν έχει ευσταθια και σταθερότητα - ασε που ειναι και επικίνδινη ετσι ....

επειδή βιαζόμουνα τελικά πήγα σπίτι και την κοίταξα - ο τροχος με το καινουργιο ψαλίδι έχει υπεροβολική συγκλιση προς τα μέσα - και αυτό μου φενετε οφείλετε στον κατευθιντικό άξονα ο οποιος ειναι αρκετά ξεβιδωμένος (τουλάχιστον 5 γραμμες ) ενω ο άλλος οπως ήταν και στη αρχή ... τελειως βιδωμένος


τον άξονα τον ξεβίδωσε ο πρώτος μηχανικος για να το ισιώσει καπως -

δεν ξέρω ρε παιδια .... εμενα μου φενεται πως αν τον βιδώσεις full ο τροχος θα ευθυγραμμιστεί με τον άλλο - ο μηχανικός δεν το προσεξε καθόλου αυτό ?!?!?!?!?! τι να πω ....

θα του το ξαναπάω αυτές τις μέρες να το δει ... τι να πώ ... :cry: :cry:
Άβαταρ μέλους
garinion
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 24 Απρ 2006, 21:27

Δημοσίευσηαπό alexandros » 29 Ιουν 2006, 16:40

τι εκανες τελικα ??
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό garinion » 06 Ιούλ 2006, 14:51

τίποτα ουσιαστικο :cry:

μου άλλαξε το ψαλίδι αλλα και παλι του λεω εχει μια ασταθεια - το ανοίγει και γρασέρνει το τιμόνι και τις κλέιδώσεις - είδα μια διαφόρα αλλα και πάλι δεν έφτιαξε τελέιως

το παίρνω μετα απο μια βδομαδα σε εναν αλλο μηχανικο που ασχολείτε με Καρτ γουρούνες κτλ ... το βλέπει και μου λεει οτι ο ένας τροχος είναι πιο κλειστός απο μπροστα - μου κάνει μια ευθυγράμμηση (με το χερι) και οι τροχοι φαινοντουσαν τώρα οτι είναι ισιοι


όμως και πάλι η αστάθεια παραμένει - σαν να τραβάει το τιμόνι μια απο δω μια απο κει ....



τι να πώ δεν ξέρω ... εχω βαρεθεί να τρέχω στα μηχανουργία ρε πούστη μου ... :cry:
Άβαταρ μέλους
garinion
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 24 Απρ 2006, 21:27

Δημοσίευσηαπό alexandros » 06 Ιούλ 2006, 15:41

επηξες .... welcome to the club !!

η αληθεια ειναι βεβαια πως θα πρεπει να μαθεις να τα κανεις μονος σου οσο και αν δεν θελεις,
σου μιλαω απο πείρα μιας και εγω δεν ηθελα να ασχολουμε αλλα ελα που ...

δεν βαριεσαι !!

παμε λοιπον:

*οταν χανει, που λες, ο αερας στα λαστιχα ειναι σωστος ? εχουν την ιδια πιεση και τα 4 ?

*οι τζογοι που εντοπιζονται ?

*με σταματημένο το γρουν υπάρχει κατι που
κουναει οπως πχ οι τροχοι ή τα ψαλιδια ή οτιδηποτε αλλο ?

*εχεις υποψιν σου οτι τα γουρουνια στην ασφαλτο πανε βαρκα γυαλο ετσι ?
*οπότε.... φανταζομαι πως οι ασταθειες παρουσιαζονται μονο στην ασφαλτο ?????
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό garinion » 06 Ιούλ 2006, 21:18

για τα αλλα δεν μπορώ να σου απαντήσω σήμερα ...
μόνο για αυτό ...

εχεις υποψιν σου οτι τα γουρουνια στην ασφαλτο πανε βαρκα γυαλο ετσι ?
*οπότε.... φανταζομαι πως οι ασταθειες παρουσιαζονται μονο στην ασφαλτο ?????


πρίν το χτύπημα το γουρούνι ήταν άψογο - μη σου πώ και πιο ευσταθές και απο αυτοκίνητο (τρόπος του λέγειν)

τώρα δεν ξέρω τι φταίει γμτ ...
Άβαταρ μέλους
garinion
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 24 Απρ 2006, 21:27

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 07 Ιούλ 2006, 00:49

Aυτά που σου λέει ο Alexandros είναι όλα σωστά, αλλά δεν "παίζει" απο εκεί το τιμόνι σου. Απο το χτύπημα που έγινε στο μηχανάκι σου, μάλλον έχει στραβώσει η ζάντα σου. Μπορεί να είναι λίγο, αλλά είναι αυτό που κάνει το τιμόνι σου να "παίζει". Βάλε κάτι κάτω απο το σκελετό στο εμπρός μέρος και γύρνα των τροχό σου. Πολύ πιθανόν να φανεί εάν είναι πολύ, εάν πάλι είναι λίγο θα σε βασανίσει. Το αντίδωτο είναι μία ζυγοστάθμιση σε αυτό το τροχό. Το κακό όμως είναι πως τα φρένα σου είναι ταμπούρα...! Η ζάντα από μόνη της δεν μπορεί να "μετρηθεί" και γι΄αυτό χρειάζεται και το κέντρο μαζί (για ΄σενα το τίμπανο του ταμπούρου). Θα πάς σε ένα βουλκανιζατέρ για μηχανές και θα του ζητήσεις να στο μετρήσει. Να έυχεσαι να θέλει μόνο κανένα "μολυβάκι". Η ζημία που έχεις έιναι πολύ μικρή έως και μηδενική εάν πήγαινες χώμα, γιατί δύκλολα θα το νοιώσεις. Εάν το έχεις μόνο για δρόμο, εκτός απο το τράβηγμα στα χέρια κάνει και ζημία στα εμπρός ρουλεμάν.
Λύσε μου μία απορία; όταν ξεκινάς δεν "παίζει", μετά "παίζει" λίγο και στη συνέχεια σταματάει, γιατί συντονίζει? ή γίνεται χειρότερο???
Currently the member is banned
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό blaster33 » 07 Ιούλ 2006, 22:47

4-stroke=tampones έγραψε:Aυτά που σου λέει ο Alexandros είναι όλα σωστά, αλλά δεν "παίζει" απο εκεί το τιμόνι σου. Απο το χτύπημα που έγινε στο μηχανάκι σου, μάλλον έχει στραβώσει η ζάντα σου. Μπορεί να είναι λίγο, αλλά είναι αυτό που κάνει το τιμόνι σου να "παίζει". Βάλε κάτι κάτω απο το σκελετό στο εμπρός μέρος και γύρνα των τροχό σου. Πολύ πιθανόν να φανεί εάν είναι πολύ, εάν πάλι είναι λίγο θα σε βασανίσει. Το αντίδωτο είναι μία ζυγοστάθμιση σε αυτό το τροχό. Το κακό όμως είναι πως τα φρένα σου είναι ταμπούρα...! Η ζάντα από μόνη της δεν μπορεί να "μετρηθεί" και γι΄αυτό χρειάζεται και το κέντρο μαζί (για ΄σενα το τίμπανο του ταμπούρου). Θα πάς σε ένα βουλκανιζατέρ για μηχανές και θα του ζητήσεις να στο μετρήσει. Να έυχεσαι να θέλει μόνο κανένα "μολυβάκι". Η ζημία που έχεις έιναι πολύ μικρή έως και μηδενική εάν πήγαινες χώμα, γιατί δύκλολα θα το νοιώσεις. Εάν το έχεις μόνο για δρόμο, εκτός απο το τράβηγμα στα χέρια κάνει και ζημία στα εμπρός ρουλεμάν.
Λύσε μου μία απορία; όταν ξεκινάς δεν "παίζει", μετά "παίζει" λίγο και στη συνέχεια σταματάει, γιατί συντονίζει? ή γίνεται χειρότερο???


Λοιπον φιλε garinion ασε αυτα που σου λεει ο mike 8) δεν ξερει...λαλακιες ειναι

Ακου προσεχτικα αυτο που θα σου πω.
Η καλυτερη και οικονομικοτερη λυση στην περιπτωση σου ειναι να ξαναδωσεις στον φιλο σου μια βολτα και να του πεις να σου το ξανατρακαρει με τον ιδιο ακριβως τροπο απλα απο την αντιθετη μερια.
Ετσι να εισαι σιγουρος οτι θα φτιαξει και δεν θα εχεις προβλημα ουτε με την ευσταθεια αλλα ουτε και με την σταθεροτητα του εργαλειου σου.
Μιλαμε για σιγουρη και δοκιμασμενη μεθοδο τη ευθυγραμμιση και μαλακιες λετε !!!!!!!!
Τωρα αν ο φιλος σου δεν μπορει μην ανυσηχεις εδω ειμαστε και εμεις......
Εγω πηγαινα κανονικα ο αλλος ηθελε να ξεφορτωσει τα μπαζα

vakis
Άβαταρ μέλους
blaster33
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 13 Ιουν 2005, 10:18
Τοποθεσία: melissia

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 07 Ιούλ 2006, 23:03

Τραβα στο φριτέζα vs. σόμπα, ρε ψιλοπαρθένα...
σε περιμένω....γρρρρ...νιαρρρρ.....
Currently the member is banned
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό garinion » 11 Ιούλ 2006, 18:38

alexandre το δοκίμασα και σε χώμα σήμερα - και εκει τα ίδια ....

*οταν χανει, που λες, ο αερας στα λαστιχα ειναι σωστος ? εχουν την ιδια πιεση και τα 4 ?


οταν του το πήρα τελευταία φορα ελεγξε και τον αέρα στα λάστιχα - δεν θυμάμαι καλα αν τα τσέκαρε όλα- τα μπροστά πάντως σίγουρα

*οι τζογοι που εντοπιζονται ?


απ'οσο είδα το τιμόνι δεν έχει καθόλου τζογο ...

με σταματημένο το γρουν υπάρχει κατι που
κουναει οπως πχ οι τροχοι ή τα ψαλιδια ή οτιδηποτε αλλο ?


οχι ... μάλιστα τη σήκωσα στις πίσω ρόδες και κουνούσα το τιμόνι μια χαρα στρίβανε στον αέρα ...
πάντως αυτό που με ανησυχεί είναι που το το χτυπημένος άξονας κινησης κάθεται στραβα ( η κλείδωση ) πάνω στην κρεμαργιέρα (νομίζω σας είχα δειξει και φωτο ...)





τελος πάντων θα προσπαθήσω να κάνω και μια ζυγοστάθμηση που λέει ο 4-strokes αλλιώς θα δοκιμάσω τη λύση του blaster :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
garinion
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 24 Απρ 2006, 21:27

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 37 επισκέπτες