Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

φωτο απο την αλλαγή

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

φωτο απο την αλλαγή

Δημοσίευσηαπό garinion » 05 Ιουν 2006, 17:06

συγγνώμη που κάνω νεο τοπικ


μου άλλαξε ψαλίδι και μπρατσακι αλλα στο δρομο διαπίστωσα οτι ακόμα υπάρχει προβλημμα - δεν του το πήρα όμως εκεινη την ώρα πίσω γιατι βιαζόμουνα
αυτές ειναι οι φωτογραφίες μετα την άλλαγή - το τιμόνι μαλακωσε αλλα και όμως δεν έχει ευστάθια και ισορροπία - οπως βλέπετε οι τροχοι ακόμα ειναι στραβοί

ο ένας άξονας της χτυπημένης μεριας ειναι λασκαρεμένος (τον λάσκαρε ο πρώτος μηχανικος που το πήρα) - επίσις η κλειδωση του δεν κάθετε καλα πάνω στην κρεμαργιέρα (ισως να μη φενεται καλα στη φωτό)
και εκεινο το σημείο της κρεμαργιέρας μου φένεται στραβωσε προς τα πάνω ....

για ρίξτε μια ματια και εσείς .... για να ξέρω τι να του πώ γιατί μόνος του δύσκολα θα βγαλει άκρη


Εικόνα
Εικόνα Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
garinion
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 24 Απρ 2006, 21:27

φωτο απο την αλλαγή

Δημοσίευσηαπό karaflokorakas » 06 Ιουν 2006, 17:16

Απο τα λιγα που καταφερα να συμπερανω απο τις φωτό σου ειναι οτι πρεπει να μετρησεις το toe των τροχων σου. Πρεπει να ειναι 0 ή μισο ποντο κλειστο μπροστα.Απο τα πειραματα που εχω κανει στο δικο μου μισος ποντος ειναι οτι πρεπει. Οσο πιο κλειστο ειναι τοσο πιο ασαφη σου φενεται το τιμονι και το χανεις με πολλα χλμ. Τωρα για να γινει αυτο πρεπει να παρεις ενα μετρο και να μετρησεις στο μπροστινο μερος των τροχων απο το κεντρο του ενος ελαστικου μεχρι το κεντρο του αλλου και π.χ. το βρισκεις 83 ποντους. Μετρας αντιστοιχα και στην πισω πλευρα των μπροστινων τροχων και το βρισκεις 84,5 ποντους. Τοτε ειναι κλειστο μπροστα 1,5 ποντο αρα πρεπει να ανοιξει 1 ποντο. Αντιστοιχα και οταν ειναι ανοιχτο πρεπει να το κλεισεις. Αυτο το καταφερνεις ξεβιδωνοντας τα παξιμαδια που ειναι στα ακρομπαρα πανω στην μπαρα που υπαρχουν αριστερα και δεξια απο την κεντρικη κολωνα του τιμονιου. Γυρνωντας την μπαρα οπως ειναι λασκαρισμενη τον τροχο τον ανοιγει ή τον κλεινει αναλογα την φορά που θα δοσεις στον αξονα. Οταν πλεον το φερεις στο επιθυμητο ανοιγμα ή κλεισιμο ξανασφιγγεις ελαφρα τα παξυμαδια και το ξαναμετρας. Παντα ομως οταν σφιγγεις χανεις λιγο σε σχεση με το τι μετρουσες πριν. Ελπιζω να καταλαβες πως να το κανεις αλλα αν δεν εισαι σιγουρος οτι μπορεις μονος σου Μ Η Ν το κανεις και αφησεις τιποτα ξεβιδωτο και φας τα μουτρα σου. Τραβα σε καποιον που κανει ευθυγραμμησεις.
Άβαταρ μέλους
karaflokorakas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 02 Οκτ 2005, 12:12
Τοποθεσία: Λαμια

φωτο απο την αλλαγή

Δημοσίευσηαπό karaflokorakas » 06 Ιουν 2006, 17:20

Στο τελος εννοειται οτι Ο Λ Α ειναι σφιγμενα στα Τερματα.
Άβαταρ μέλους
karaflokorakas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 02 Οκτ 2005, 12:12
Τοποθεσία: Λαμια

φωτο απο την αλλαγή

Δημοσίευσηαπό karaflokorakas » 06 Ιουν 2006, 17:24

Αν δεν σου κανει κοπος φερτο στη Λαμια να το φτιαξουμε !!!!!!
Άβαταρ μέλους
karaflokorakas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 02 Οκτ 2005, 12:12
Τοποθεσία: Λαμια

Δημοσίευσηαπό garinion » 07 Ιουν 2006, 18:01

σε ευχαριστώ πολύ φιλε για την απάντηση ...

το πήρα ξανα στον αντιπροσωπο και εκανε οτι ακριβώς είπες .. όμως οταν εκλεισε κάπως τους τροχους το τιμόνι έγινε πολυ σκληρο ... μου είπε οτι μάλλον φταίει ο άξονας του τιμονιού (πρέπει να πήρε με το χτύπημα ) - μου πε να του το πάω άλλη μερα να το ανοιξεί και να το δει .....

είδομεν .....


Απο οτι καταλαβα έχεις και ευσ το ίδιο μοντέλο με το δικό μου ε ???
Άβαταρ μέλους
garinion
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 24 Απρ 2006, 21:27

Δημοσίευσηαπό karaflokorakas » 07 Ιουν 2006, 18:40

Οχι εγω εχω ενα ATV 250 Loncin Desert Storm αν το εχεις ακουστα. Αυτο εχει γονατα μπροστα και οχι διπλα ψαλιδια αλλα ολα τα πισωκινητα ειτε ειναι γουρουνες ειτε αυτοκινητα πανω κατω το ιδιο toe πρεπει να εχουν. Την πρωτη συμβουλη την πηρα απο τον Alex και ενα γνωστο μου μαστορα και απο εκει και περα βλεποντας την συμπεριφορα του τιμονιου καθε φορα που ρυθμιζα το toe κατεληξα στην ιδανικοτερη ρυθμιση παντα με βαση και την τριβη των ελαστικων. Να μην τα τρωει γρηγορα. Το πιο σωστο ειναι απο 0mm εως 3mm κλειστο μπροστα. Οταν η αναρτηση περνει βαρος το toe αλλαζει (ανοιγει μπροστα) οποτε και μισο ποντο να το εχεις κλειστο οταν καθεσαι επανω σχεδον ερχεται στο 0mm.
Άβαταρ μέλους
karaflokorakas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 02 Οκτ 2005, 12:12
Τοποθεσία: Λαμια


Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 53 επισκέπτες