Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

πιεσεις ελαστικων

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Δημοσίευσηαπό xontros » 20 Οκτ 2006, 07:57

Χάνουν γενικώς τα λάστιχα στις γουρούνες, ή κάτι έχουν τα δικά μου??? Χτες ανακάλυψα ότι τα πισινά είχαν 2 και 3 psi, και μπροστά είχαν πέσει στο 4!!!
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό alexandros » 20 Οκτ 2006, 16:00

χανουν standard απο μονα τους διοτι τα δουλευουμε με μικρη πιεση !!

δεν ειναι ανυσηχητικο εφοσον δεν τα βρισκεις απο την μια μερα στην αλλη κλαταρισμενα !!!
Άβαταρ μέλους
alexandros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3029
Εγγραφή: 04 Μαρ 2004, 19:35
Τοποθεσία: Πάρνηθα

Δημοσίευσηαπό xontros » 20 Οκτ 2006, 23:03

Thanks Alex, είπα μήπως απέκτησαν πρόβλημα οι ζάντες (λόγω αλουμινίου) και δεν πάταγαν καλά...
Πήρα ηλεκτρονικό μετρητή πίεσης από τα Plus, αλλά με τα λεφτά που έδωσα τί περίμενα? 5 γράφει, 7 έχει :-) Νομίζω ότι η μόνη αξιόπιστη μέτρηση είναι σε λαστιχά με ηλεκτρονικό όργανο, έχω βρει έναν κοντά στη δουλειά που έχει όργανο που γράφει ότι μετράει από 1.5. Τα όργανα που έχουν στα βενζινάδικα πάντως είναι κατά κανόνα για τα μπάζα και μετράνε σωστά πάνω από 10 psi...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 21 Οκτ 2006, 00:31

xontros έγραψε:Χάνουν γενικώς τα λάστιχα στις γουρούνες, ή κάτι έχουν τα δικά μου??? Χτες ανακάλυψα ότι τα πισινά είχαν 2 και 3 psi, και μπροστά είχαν πέσει στο 4!!!


Κανένα λάστιχο δεν χάνει αέρα απο μόνο του "γενικά". :)
Τρεις είναι οι λόγοι που μπορεί να χάνουν τα λάστιχα αέρα.
α) αν το ζορίζεις στην άσφαλτο και έχει λίγο αέρα κάνει "σαν" να ξεζαντάρει και χάνει λίγο αέρα κάθε φόρα που το στρίβεις-στίβεις. :oops:
β) αν πηγαίνεις χώμα μπορεί να έχει πάρει κανένα χαλικάκι-χώμα-.... στα τοιχόματα και να ξεφυσάει. :roll:
γ) να έχει οξυδωθεί-διαβρωθεί η ζάντα στο σημείο που ακουμπάει το λάστιχο. (Είναι πολύ νωρίς ακόμα..) :?
Το ποιό πιθανό είναι το Α, δηλαδή αν το ζορίζεις και λίγο. Αν πάλι το αφήσεις 3-5 μέρες και χάνει, δες το Β ή αν έχεις πατήσει κάτι.
Αλλά απ' ότι λες, δύσκολά να χάνουν όλα τα λάστιχα χωρίς λόγο. :) :wink:
Currently the member is banned
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό CRAZYATV » 21 Οκτ 2006, 08:36

εχω ενα LΙΝΗΑΙ 260 το εχω κανει 4500κμ σε 3μηνες.προασπαθω να βρισκω οτι πιο δυσκολο για να το τεσταρω διαρκως.ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο τισ δυνατοτητες του.πεταει λαδι απο τις αναθυμιασεις ομως.τι μπορει να φταιει?ΤΣΙΜΟΥΧΑΚΙΑ βαλβιδων:Αν γνωριζει κανεις.......δεν εμπιστευομαι το συνεργειο του καραθαναση στην θεσ/νικη οπυ εχω και εγγυηση.δεν γνωριζουν τιποτα.
Άβαταρ μέλους
CRAZYATV
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 21 Οκτ 2006, 08:17
Τοποθεσία: KΡΥΟΝΕΡΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό gangan » 21 Οκτ 2006, 09:16

ΑΓΑΠΗΤΕ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΛΑΔΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΘΥΜΙΑΣΕΙΣ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΧΑΛΑΣΜΕΝΗ ΒΑΛΒΙΔΑ ΑΝΑΘΥΜΙΑΣΕΩΝ ΚΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΕΑΝ ΧΑΝΕΙ ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΛΑΜΟ ΚΑΥΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΤΡΟΦΑΛΟ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΔΙΩΧΝΕΙ ΤΑ ΛΑΔΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΤΡΙΤΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΑΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ
Άβαταρ μέλους
gangan
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 13 Σεπ 2006, 14:04
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό CRAZYATV » 21 Οκτ 2006, 18:56

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ.ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ.ΕΧΘΕΣ ΜΠΗΚΑ .ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ Η ΠΙΕΣΗ ΣΤΑ ΕΛΛΑΣΤΙΚΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ.3 EMΠΡOΣ KAI 4 PSI ΠΙΣΩ.ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 4500ΚΜ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΔΑΦΗ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ.ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΥΞΗΣΑ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΚΑΤΑ 2-3 PSI ANTISTOIXA.KAI AYTO ΓΙΑΤΙ ΕΑΝ ΧΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΡΟΧΟΣ ΑΕΡΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΣΕ ΜΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ,ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ,ΤΟ ΕΛΛΑΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΤΑΡΙΣΜΕΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ.ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΠΙΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟΣΒΑΙΝΟΥΝ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΩΤΕΡΑ.ΣΑΝ LINHAI 260 ΠΑΝΤΩΣ ΜΈΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΤΟ ΕΧΩ ΣΚΙΣΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΄ΓΩ.
Άβαταρ μέλους
CRAZYATV
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 21 Οκτ 2006, 08:17
Τοποθεσία: KΡΥΟΝΕΡΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό Panas » 21 Οκτ 2006, 19:28

xontros έγραψε:Thanks Alex, είπα μήπως απέκτησαν πρόβλημα οι ζάντες (λόγω αλουμινίου) και δεν πάταγαν καλά...
Πήρα ηλεκτρονικό μετρητή πίεσης από τα Plus, αλλά με τα λεφτά που έδωσα τί περίμενα? 5 γράφει, 7 έχει :-) Νομίζω ότι η μόνη αξιόπιστη μέτρηση είναι σε λαστιχά με ηλεκτρονικό όργανο, έχω βρει έναν κοντά στη δουλειά που έχει όργανο που γράφει ότι μετράει από 1.5. Τα όργανα που έχουν στα βενζινάδικα πάντως είναι κατά κανόνα για τα μπάζα και μετράνε σωστά πάνω από 10 psi...




να ρωτησω κάτι
υπαρχει καποιο καλο όργανο για να μετραμε τις πιεσεις?
επειδη αντιμετωπιζω κι εγω το ιδιο προβλημα με τον συναδερφο.
εχει να προτεινει κάποιος?
Panas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 15 Σεπ 2006, 00:17
Τοποθεσία: αρχαια σικυων κορινθιας

Δημοσίευσηαπό CRAZYATV » 21 Οκτ 2006, 19:41

ΣΈΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ.ΠΑΝΤΩΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΡΕΛΑΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΓΟΥΡΟΥΝΑ ΓΕΝΙΚΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΠΩΛΟΥΣΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΚΑΜΙΑ KYMKO ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΛΑΣΗ ΑΝΩΤΕΡΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΦΤΑ ΑΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΚΑΙ ΟΓΚΩΔΗΣ.Μ΄΄ΈΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.ΤΟ AFTER SALE ΤΟΥ ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ.ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΕΛΕΓΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΗΘΕΛΕ ΣΥΣΦΗΞΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ.ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΣΟΥΣ ΗP EINAI TO 260 LINHAI.ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ MANUAL.EIMAI EYXARISTHMENOΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΤΩΣ.ΜΈΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΣΕ ΑΜΜΟ-ΛΑΣΠΗ-ΒΡΑΧΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ.ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ:ΕΞΕΖΥΤΗΜΕΝΑ:Π.Χ ΜΠΑΡΑ ΦΩΤΩΝ ΠΑΝΩ ΣΕ ΣΙΔΕΡΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΡΙΓΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΠΙΣΩ ΣΧΑΡΑ΅:ΕΙΔΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΩΤΩ ΣΕ ΕΝΑ ΞΕΝΟ SITE.KAΛΗ ΙΔΕΑ.ΑΛΛΕΣ ΙΔΕΕΣ ΑΠΟ ΑΛΛΑ SITE NA EΠIΣΚΕΦΤΩ:ΝΑ ΔΩ:ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.
Άβαταρ μέλους
CRAZYATV
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 21 Οκτ 2006, 08:17
Τοποθεσία: KΡΥΟΝΕΡΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό xontros » 23 Οκτ 2006, 14:27

2-stroke, ευχαριστώ πολύ για την επεξηγηματική απάντηση, με έκανες να ανεβάσω λίγο την πίεση πίσωγιατί παραήταν χαμηλή !!!
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 23 Οκτ 2006, 17:23

Καλές βόλτες Μιχάλη! :wink:
Currently the member is banned
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό airman18 » 24 Οκτ 2006, 06:47

να ρωτησω κάτι
υπαρχει καποιο καλο όργανο για να μετραμε τις πιεσεις?
επειδη αντιμετωπιζω κι εγω το ιδιο προβλημα με τον συναδερφο.
εχει να προτεινει κάποιος?



Αγορασε απο KYMCO το πιεσομετρο.
Τελευταία επεξεργασία από airman18 και 24 Οκτ 2006, 08:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
airman18
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2005, 13:01
Τοποθεσία: αθηνα

Πιέσεις

Δημοσίευσηαπό airman18 » 24 Οκτ 2006, 06:48

Αυτό
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
airman18
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2005, 13:01
Τοποθεσία: αθηνα

Re: Πιέσεις

Δημοσίευσηαπό Panas » 07 Νοέμ 2006, 02:04

airman18 έγραψε:Αυτό



ευχαριστω για την απαντηση και το ενδιαφερον
μπορεισ να μου πεισ που μπορω να το βρω?
και τιμη ισως?
Panas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 15 Σεπ 2006, 00:17
Τοποθεσία: αρχαια σικυων κορινθιας

Δημοσίευσηαπό Panas » 07 Νοέμ 2006, 02:10

μετα την συμβουλη του κυρ συντονιστή.

με 6 psi που νομιζω πως έχουν δηλαδη.....
το γουρουνι δουλευει πολυ καλα και ασφαλτο και χωμα.
το εβαλα χθες και σε μια πιστα και το δοκιμασα(χωματινη βεβαια).
:riding:
Panas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 15 Σεπ 2006, 00:17
Τοποθεσία: αρχαια σικυων κορινθιας

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 34 επισκέπτες