TuFFe'NuFF έγραψε:geco έγραψε:Βρε παλληκαράκι,
γιατί δεν ακούς τον κόσμο που σου μιλάει;
Γιά καλό σου τα λένε και το κατέχουνε το θέμα !!!
Είναι μηχανικοί, αγωνιζόμενοι έδώ και χρόνια, δημοσιογράφοι ,
δηλαδή ΕΙ-ΔΙ-ΚΟΙ !
Επιπλέον προσπαθούν να σε προστατέψουν από ... τον εαυτό σου !
Τι επιμένεις να "τουμπανιάσεις" και καλά, το 50άρι, να το κάνεις 180 (!!!)
και να "πυροβολάς" ; (Τρομάρα σου)
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ! Μην κουράζεσαι άδικα και μην μας κουράζεις και εμάς !
Και άντε να πούμε πως το βελτίωσες. Τι θα κάνεις με το πλαίσιο, τις αναρτήσεις, τα φρένα κλπ ;
Πάρε κάτι σαν το Blasterάκι π.χ. να τελειώνεις που έχει και γκάζι, και πραγματάκια καλά και είναι στημένο σωστά !
Τα άλλα ξέχνα τα.
Αν κουραστηκες δεν σε υποχρεωνει κανεις να συνεχισεις, εγω ζητω την γνώμη όποιου μπορεί-θέλει να βοηθήσει.
Φίλε η παρατήρησή σου ειναι πλέον ολίγον άσχετη -δεν παρακολουθεις. .... ο doc με εκανε να αλλαξω γνώμη (...Thanks doc!) Και αλλαζοντας το 50 λεω για χιλιοστη φορά: ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΑΠΟ 150κ ΜΕΧΡΙ 200κ???
Εεεπ! Μην αρπάζεσαι! O Geco δεν στην λέει! Απλά μιλά με την πείρα 50+ χρόνων στην πλάτη του και την γλαφυρή γλώσσα που διαθέτει, σαν "μπαμπάς" και σαν μεγαλύτερος. Μην παρεξηγιέσαι!
Δες το αλλιώς! Ο Geco δίνει πάντα μια διαφορετική και λογοτεχνική νότα στη κουβέντα μας!
Επί του προκειμένου: Εγώ θα σου πρότεινα ή δίχρονο Blasteraki αν βρεις, ή Kymco 250 που βρίσκεις τα πάντα σε αξεσουάρ, ανταλλακτικά και φτηνά μεταχείρο. Καλά για αρχή! Να αποφεύγεις μόνο τα άλματα, γιατί κόβει αλυσίδες!
Είναι πάντως προτιμότερο από ένα καινούργιο 180άρι, ενώ μπορείς εύκολα να το βελτιώσεις στα 280-300 αν και δεν θα σου λείψει το γκάζι.