Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Προβλημα?????

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Προβλημα?????

Δημοσίευσηαπό kfx » 05 Νοέμ 2006, 19:40

Τις τελευταιες μερες, αφου εχει ζεσταθει το γουρουν και εχει βενζινη εννοειται, μου κανει ψιλομπερδεματα χαμηλα και σβηνει σαν να ειναι κρυο και σαν να ειναι γυρισμενο στην ρεζερβα και να μην τραβαει χαμηλα καλα.Επισης αν πατησω αποτομα αλλα λιγο το γκαζι, σβηνει, ενω αν το κανω αργα αργα αναιβαζει κανονικα!! Τι λετε???
Μηπως εχει σχεση το ζιγκλερ? εχει καμια σχεση η θερμοκρασια για την σωστη λειτουργια?
ευχαριστω......
Άβαταρ μέλους
kfx
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: 12 Μάιος 2005, 18:30
Τοποθεσία: αθηνα

Προβλημα?????

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 05 Νοέμ 2006, 21:02

:eeeeek:
Το ζιγκλέρ τι σχέση μπορει να έχει με το κρύο? Ρίξε μια κουβέρτα απο πάνω, μάλλον θα κρύωσε...
Ο Quadmaniac θα σου πεί. Βόηθα ρε .... των kfx λίγακι μιας και είχες και εσύ πρασινή θύελλα!
Currently the member is banned
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Προβλημα?????

Δημοσίευσηαπό kfx » 05 Νοέμ 2006, 21:05

Σου ειπα τα χαρακτηριστικα κανα μπουζι????
........Suzuki, Kawasaki, Polaris, Honda, Kymco, Ymc
Άβαταρ μέλους
kfx
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: 12 Μάιος 2005, 18:30
Τοποθεσία: αθηνα

Προβλημα?????

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 05 Νοέμ 2006, 21:29

Θεωρώ αυτονόητο οτι το KFX είναι σωστα συντηριμένο-service (λάδια, φίλτρο, μπουζί και ΚΑΘΑΡΟ φίλτρο αέρα). Κάνεις πλάκα αν περιμένεις να δουλέυει το μηχανάκι σου με το ίδιο ζιγκλερ και σκάλα βελόνας, με 35 και 10 βαθμούς?????? :eeeeek: :coldcold: :sleepy5:
Περίμενε να σε βοηθήσει ο Quadmaniac που το γνωρίζει καλύτερα το KFX.
To σκουπίδη στο καύσιμο το έχεις αποκλείσει?
Currently the member is banned
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό kfx » 05 Νοέμ 2006, 23:06

Τοτε τι μου λες ρε mike οτι δεν παιζει ρολο η θερμοκρασια??
Το μπουζι μπορει να το ειχα αλλαξει αλλα και να τα επαιξε στην [ορεια, ετσι δεν ειναι? Εμενα μου κανει πιο πολυ εντυπωση αυτο που σου λεω με το γκαζι, δηλαδη στην ξερη αποτομη γκαζια, σβηνει...
Αυριο αναλαμβανω χρεοι μηχανικου, το παω στη δουλεια και αλλαζω τα ρουλεμαν που λεγαμε, απο ΤΕΟΜΟΤΟ 27ευρω * 2 τα ρουλεμαν και αππο 17 οι φλατζες.
Άβαταρ μέλους
kfx
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: 12 Μάιος 2005, 18:30
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 06 Νοέμ 2006, 00:43

Δεν ξέρω πως να το πώ... :shock:
Currently the member is banned
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό Quadmaniac » 06 Νοέμ 2006, 12:42

Tι ζιγκλέρ φοράς και τι βελόνα;;; Είναι φτωχό το μηχανάκι σου
Quadmaniac
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: 12 Ιαν 2005, 11:38
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό SALVATOR » 06 Νοέμ 2006, 17:44

ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΜΑ ΤΟ KFX Η ΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΖΙΓΚΛΕΡ ΚΑΙ ΒΕΛΟΝΑ?ΕΑΝ ΝΑΙ ΤΙ ΝΟΥΜΕΡΟ ΖΙΓΚΛΕΡ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΘΕΣΗ Η ΒΕΛΟΝΑ?ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΜΑ ΠΑΜΕ ΣΕ ΑΛΛΑ ΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΜΑ ΕΑΝ ΖΕΣΤΑΘΟΥΝΕ(ΜΕΧΡΙ ΕΝΑ ΒΑΘΜΟ ΕΤΣΙ)....ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΩΣ ΟΙ SUZUKOMΗΧΑΝΕΣ ΑΥΤΟ.....ΕΠΕΙΔΗ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΜΑ ΘΑ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΝΑ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΦΟΡΑΣ!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
SALVATOR
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 29 Σεπ 2005, 14:21

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 06 Νοέμ 2006, 19:18

Γιατί δεν πάς να στα βάλουν? Θα χρειαστείς κάποια ειδικά εργαλία. Το κόστος τις αγοράς των ανταλακτικών μπορεί να μην σου φαίνεται μεγάλο αλλά πρόσεχε την ώρα που βάζεις τα "ρουλεμάν", γιατι αν δεν τα βάλεις με πρέσα και τα βάλεις με "βαριά" ... ΒΑΡΙΑ μπορει να χαλάσουν πριν πατήσουν και να τα πληρώσεις ακριβά.
Currently the member is banned
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό kfx » 06 Νοέμ 2006, 20:30

Εχεις δικιο ρε mike, αλλα θελω να το παλεψω, σημερα το ελυσα με γ...σε λιγο το κοντρα παξιμαδι που ειχε στο γραναζι, αλλα τα καταφερα.Αυριο παω να παρω skf ρουλεμαν γιατι τα δικα του δεν ηταν και τα καλυτερα, για τον π...τσο για την ακριβεια. Αυριο θα το μονταρο, ευχαριστω για την βοηθεια θα το προσεξω...

Το αλλο τωρα, λοιπον εβγαλα το φιλτρο αερα και μολις ζεσταθηκε, αρχισε να το κανει παλι. Ειναι σαν να εχεις σταθερο γκαζι και να κλεινεις με το χερι την τρυπα που ρουφαει αερα, δηλαδη παει να σβησει. Χωρις φιλτρο δηλαδη παταω γκαζι αποτομα και λιγο και παει να σβησει. Λεω να καθαρισω το καρμπυλατερ και να αλλαξω και ενα μπουζακι, τωρα παιζει ή δεν παιζει ρολο το ζιγκλερ, προσωπικα δεν νομιζω γιατι απο τη στιγμη που ζεσταθει η θερμοκρασια ειναι ιδια
Το ζιγκλερ ειναι το ιδιο που φοραγα νομιζω παντως οτι ειναι και λιγο φτωχο, αλλα δεν το εχω αλλαξει προσφατα για να πεις οτι φταιει αυτο


Μανο εισαι μεσα για το Σαββατο φανταζομαι, εεε
Άβαταρ μέλους
kfx
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: 12 Μάιος 2005, 18:30
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό axelkal » 06 Νοέμ 2006, 20:45

Ένα κολπάκι για τα ρουλεμάν .
Τα βάζεις κανά τρίωρο πρίν το μοντάρισμα στην
κατάψυξη & αν μπορείς βάζεις τα κάρτερ στο φούρνο
στους 150 βαθμούς για περίπου μισή ώρα , ή ζεσταίνεις
καλά τις φωλιές τους με ένα φλόγιστρο .
Το φαινόμενο της συστολής - διαστολής κάνει τη
τοποθέτησή τους παιγνιδάκι .

VAYA CON DIOS
"IN MUD WE TRUST"

"TEAM 100+"
Άβαταρ μέλους
axelkal
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 900
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 08:04
Τοποθεσία: kantza-pallini

Δημοσίευσηαπό Panas » 07 Νοέμ 2006, 02:12

axelkal έγραψε:Ένα κολπάκι για τα ρουλεμάν .
Τα βάζεις κανά τρίωρο πρίν το μοντάρισμα στην
κατάψυξη & αν μπορείς βάζεις τα κάρτερ στο φούρνο
στους 150 βαθμούς για περίπου μισή ώρα , ή ζεσταίνεις
καλά τις φωλιές τους με ένα φλόγιστρο .
Το φαινόμενο της συστολής - διαστολής κάνει τη
τοποθέτησή τους παιγνιδάκι .

VAYA CON DIOS



μια και θα το βαλεισ στο φουρνο δεν πετασ καμια πατατα διπλα με μεζε να γουσταρουμε......
Panas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 15 Σεπ 2006, 00:17
Τοποθεσία: αρχαια σικυων κορινθιας

Δημοσίευσηαπό zman » 07 Νοέμ 2006, 13:47

Τρομπα επιταχυνσης εχει το καρμπυρατερ; Δουλευει; Μηπως ειναι ρυθμιζομενη; Ακουγεται σαν να μενει απο καυσιμο το οποιο μπορει να προκληθει απο αποτομη πτωσης της υποπιεσης κατω απο το slide οταν ανοιγουμε πολυ γρηγορα το γκαζι. Γι'αυτο η τρομπα ψεκαζει λιγη βενζινα χυμα μεχρι ν'ανεβουν οι στροφες και η αναρροφηση της εισαγωγης του μοτερ. Αν ειναι οριακα φτωχο θα ειναι πολυ ευαισθητο ειδικα τωρα με τα κρυα που φτωχαινει κι αλλο με δεδομενο το οτι οι κατασκευαστες προσπαθουν να φτωχαινουν οσο ειναι δυνατον περισσοτερο τα μειγματα χαμηλης και μεσαιας πορειας για λογους εκπομπων καυσαεριων και ελαχιστοποιουν τον ψεκασμο της αντλιας επιταχυνσης για τους ιδιους λογους. Μην πειραξεις καθολου το κεντρικο ζιγκλερ, ειναι εντελως ασχετο με το προβλημα σου, παιξε με το ζιγκλερ του ρελαντι η τη θεση της βελονας (με αυτη τη σειρα) και κοιτα εαν βελτιωνεται η κατασταση (μια αλλαγη τη φορα).
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό kfx » 07 Νοέμ 2006, 17:15

Ανοιξα το καρμπυλατερ το καθαρισα, εβαλα και μεγαλυτερο ζιγκλερ, γιατι ετσι κι αλλοιως ηθελα να το δοκιμασω, αλλαξα και μπουζι και με τη λιγη ωρα που δουλεψε φανηκε να ειναι οκ. Παντως με ενδιαφερει αυτο που λες με την τρομπα να το κοιταξω, που ακριβως βρισκεται? Εχει εναν ρυθμιστει απ εξω απο το καρμπυλατερ για το ρελαντι, αυτο δεν εχει σχεση?
Και λεω δεν δουλεψε πολυ γιατι το μηχανακι ειναι χωρις πισω αξονα, σημερα πηρα τα ρουλεμαν δεν σας λεω καν διαφορα τιμης γιατι θα αρχισουμε την γνωστη συζητηση με τις πανακριβες αντιπροσωπειες. Πηγα και τον αξονα και τα hubs για αμοβολη και χρωμιο :D
Άβαταρ μέλους
kfx
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: 12 Μάιος 2005, 18:30
Τοποθεσία: αθηνα


Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 28 επισκέπτες