Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

poia gourouna den xalaei???

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Δημοσίευσηαπό Periergos » 11 Νοέμ 2006, 16:42

Εδώ πρέπει να πω κάτι,
σίγουρα για κάτι που πουλάς εσύ και δεν το κατασκεύασες δεν έχεις και ευθύνη για την καλή λειτουργία του.
Όμως
Το να καλύπτεις το προϊόν με εγγύηση (ειλικρινή) το να έχεις ανταλλακτικά και το να είσαι πρόθυμος απέναντι σε έναν πελάτη είναι απαραίτητο σε έναν μαγαζάτορα σωστό.
Πχ το ότι ξέρω ότι θα μου χαλάσει η εξάτμιση, δεν σημαίνει ότι θα ακούσω από το service ερωτήσεις του τύπου «μήπως το χτύπησες
και ότι αφού το ήξερες περίμενε 1 με 2 μήνες να σου φέρω ανταλλακτικό (γιατί ρε φίλε εσύ δεν το ήξερες όταν μου το πούλαγες ; ομως ξέχασες να μου το πεις ή να έχεις stock ανταλλακτικών)
Τελειώνοντας
Δεν είναι διαφήμιση να λες πουλάω και εγώ γουρούνες με αυτές τις τιμές.
Αυτό είναι ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.
(και κρίμα που δεν την κάνεις πιο συχνά εδώ μέσα)
Άβαταρ μέλους
Periergos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 06 Νοέμ 2006, 10:21

Δημοσίευσηαπό zman » 11 Νοέμ 2006, 17:02

Σχετικα με την εγγυηση...
Η παροχη της εγγυησης ειναι υποχρεωση του εργοστασιου βασει νομων και η εγγυηση για ολα τα οχηματα στην Ε.Ε. ειναι δυο χρονια.
Ο καθε αντιπροσωπος εχει το δικο του προγραμμα (χρονικο) για την καλυψη των εγγυησεων και οι αντιπροσωποι αξιολογουνται βασει της ταχυτητας των αντιδρασεων τους σε τετοια θεματα. Μερικοι κωλυσιεργουν, μερικοι σε καλυπτουν αμεσως, μερικοι κανουν και τα δυο αναλογα με τη δουλεια που εχουν τη συγκεκριμενη εποχη. Προσωπικα φροντιζω οτι πουλαω να καλυπτεται τοπικα και αν ειναι δυνατον το εργοστασιο η οι κεντρικες του αποθηκες να βρισκονται στην Ευρωπη οποτε και εχω τη δυνατοτητα να παραγγειλω κατι και να το εχω σε μια μερα η δυο αν χρειαστει αλλα και να μπορω να εμπλεξω το ιδιο το εργοστασιο σε μια διαφωνια αν χρειαστει. Οι Ευρωπαιοι κατασκευαστες ειναι ιδιαιτερα ευαισθητοι σε αυτα τα θεματα, οι Κινεζοι ειναι εντελως αδιαφοροι οποτε φροντιζω ειτε να το ξεκαθαριζω στους πελατες ειτε να ψωνιζω απο μαγαζια που κρατανε μεγαλη παρακαταθηκη ανταλλακτικων ακομα και αν η προμηθεια ειναι μικροτερη. Τελος παντων δεν εχει φυγει ποτε κανενας απο εδω χωρις να ξερει ακριβως τι εχει παρει και τι πρεπει να περιμενει. Οπως ειπαμε ο,τι πληρωνεις παιρνεις και αυτο ισχυει και στην παροχη υπηρεσιων απο τα διαφορα καταστηματα, μια μειωση τιμης μπορουν να την κανουν ολοι, το θεμα ειναι αν θα σηκωνουν το τηλεφωνο οταν χρειαστεις μια συμβουλη η οταν εισαι στη μεση του δρομου με προβλημα.
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό zman » 11 Νοέμ 2006, 17:14

Οπως και να το κανουμε παντως και απ'οπου και να το παρεις, το Linhai δεν ειναι πολυ γερο γουρουνι και ΧΑΛΑΕΙ οποτε ετοιμασου για επισκεψεις στο συνεργειο. Επισης μην ξεχνας οτι η εγγυηση καλυπτει τη χρηση εντος δρομου απο τη στιγμη που παιρνεις "ελαφρυ τετρακυκλο" και μαλιστα φιμωμενο (ετσι ειναι για να βγαλει πινακιδες) αλλιως η εγγυηση θα ηταν 6 μηνες και σε οποιαδηποτε περιπτωση σπασμενα ακρομπαρα και ψαλιδια απο αλματα κλπ. δεν θα τα καλυψει κανενας αφου μπορει να επικαλεστει κακη χρηση εκτος των προδιαγραφων του. Πουλησα στην Κρητη ενα Sportsman σαν το δικο μου ακριβως (16,000 Ευρω+) και εξηγησα στον πελατη οτι αν το ξεταπωσει και δεν σφραγιζει το βιβλιο συντηρησης πιθανον να μην τον καλυψουν αν χρειαστει και δεν τον πολυενοιαξε αφου ξερει οτι οι πιθανοτητες να παθει κατι σοβαρο ειναι ελαχιστες (και εχει δικιο). Μερικες εταιρειες παρ'ολα αυτα θα καλυπταν σαν goodwill guarantee μια ζημια που ισως δεν θα επρεπε αν εκριναν οτι το κερδος τους απο μια τετοια κινηση ειναι μεγαλυτερο στη διατηρηση της φημης τους (μου εχει τυχει).
Τελος παντων για βολτες 80% ασφαλτο και 20% χωμα χωρις ιδιαιτερες απαιτησεις ενα 260 ειναι οτι πρεπει και πουλιεται και 1000-1400 Ευρω αν ειναι ενταξει καποια στιγμη στο μελλον. Για περισσοτερες λεπτομερειες ξερει ο Σαββας (denis) και ο griou να σου πουνε τι συμβαινει αν το ζορισεις.
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό Periergos » 11 Νοέμ 2006, 18:40

Τι συμβαίνει να ζορίσεις το LINHAI ???????? :banging:
Άβαταρ μέλους
Periergos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 06 Νοέμ 2006, 10:21

Δημοσίευσηαπό Periergos » 13 Νοέμ 2006, 10:33

Από ότι καταλαβαίνω βγάζω τα παρακάτω συμπεράσματα

1)δεν έχει ζορίσει κανένας το γουρουνάκι του

2)το ζόρισε αλλά δεν του έχει χαλάσει

3)του χάλασε ολοκληρωτικά και δεν θέλει να μιλάει για αυτό

ρε παιδιά, τελικά τι συμβαίνει ?
τι μπορεί να χαλάσει, στο LINHAI άμα το ζορίσεις?
Άβαταρ μέλους
Periergos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 06 Νοέμ 2006, 10:21

Δημοσίευσηαπό xontros » 13 Νοέμ 2006, 12:11

zman, να είσαι σίγουρος πως οι καινούργιοι ούτε ξέρουν ποιός είσαι, ούτε τί δουλειά κάνεις!!! Άσε που όσοι αγοράζουν atv, μάλλον δεν ενδιαφέρονται για αγώνες. Ξέρουμε ότι το Linhai δεν είναι για αγώνες, αλλά με αυτά που γράφεις μας ανησυχείς!!! Επειδή έχω ρωτήσει και τους δύο φίλους που ανέφερες πριν πάρω το δικό μου (και τον Spy...), και αυτοί το έχουν χρησιμοποιήσει ακόμα και για αγώνες, δεν θυμάμαι να μου είπαν τίποτα τρομακτικό, τί εννοείς???
Αυτό με τα 1000-1400 για μεταχειρισμένο Linhai είναι ανέκδοτο... Μπορεί να θέλεις να τα αγοράσεις εσύ τόσο από κάποιον πολύ απελπισμένο, αλλά με το ζόρι μου άφηναν 260 διετίας ιδιώτες κάτω από 3000, και γνωστό μαγαζί με Honda μου έδινε μεταχείρω '05 με 4000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αν πουλιέται Linhai με 1000, σκέφτομαι πολύ σοβαρά να το πάρω για ανταλλακτικά...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό zman » 13 Νοέμ 2006, 13:10

Ωραια λοιπον να δουμε τι σημαινει το ζοριζω...
Σιγουρα δεν συζηταω για αλματα κλπ. εκει πιστευω οτι μπορει οποιοσδηποτε να καταλαβει οτι σπανε πραγματα και στραβωνουν σασι, ειναι καθαρα θεμα υλικων και βαρους. Ζορι τραβαει το γουρουνι στην κινηση με δυο ατομα, σταματα-ξεκινα. Εκει τα φυγοκεντρικα με μπιλακια την ακουνε αρκετα, και οι ιμαντες οπως επισης και αμα τραβας τρειλερ. Μετατροπες (αλλο ζορι) για πιο πολυ διαθεσιμη ροπη και στροφες στη μεταδοση εχουν απισης το ρισκο τους. Αν το πηγαινεις συνεχεια κοντα στην τελικη του ξεβιδωνουν διαφορα. Την ευθυγραμμιση του την χανει σχετικα γρηγορα αν πηγαινεις σβελτα πανω απο μετρια αλματακια, κοτρωνες κλπ. Στη λασπη μπορει να μεινεις απο ενα καλο κολλημα 5λεπτο, η μεταδοση υπερθαιρμενεται. Στα νερα επισης πατιναρει μεχρι να στεγνωσει . Στη σκουρια η αντοχη του δεν ειναι πολυ καλη λογω φινιρισματος οποτε σε μεγαλες εξορμησεις σε κακες συνθηκες (κανενα τριημερο κυνηγι ας πουμε στα βουνα) το φθειρεις αρκετα. Οποτε για να καταληξουμε, το Linhai 260 ειναι ενα τιμιο γουρουνι για τα λεφτα του (ειπαμε 3800 καινουριο) για να πηγαινεις στην πολη με 60 μαξιμουμ και να κανεις καμια βολτιτσα σε ΧΩΜΑΤΟΔΡΟΜΟΥΣ. Αυτο αν θελεις να διατηρηθει σε κατασταση τετοια ωστε να συμφερει να το πουλησεις μετα απο καποιον καιρο για να παρεις κατι καλυτερο και να αρχισεις τα σοβαρα παιχνιδια.
Σιγουρα τα Kymco αντεχουν πολυ περισσοτερη κακομεταχειριση, παρ'ολα αυτα εχουν κι εκεινα τα ορια τους και ειναι λιγο ακριβα για την ποιοτητα και τις δυνατοτητες τους. Τα γουρουνια που εχουν ενα σωρο λεφτα ειναι γιατι ειναι φτιαγμενα για εργαλεια δουλειας κι επιβιωσης. Πολλοι λιγοι θα κανουν αποσβεση μεσω χρησης στην Ελλαδα σε ενα τετοιο μεσο (εγω εχω κανει σ'ενα χρονο μολις). Για να καταληξουμε λοιπον Περιεργε, παιρνεις Linhai και το προσεχεις σε λογικα πλαισια μεχρι να δεις αν θα το κρατησεις για 5-6 χρονια, οποτε και θα σου αποσβεσει, η αν θα πρεπει να το ανταλλαξεις του χρονου.
Τωρα για τις τιμες, ειπαμε, καινουριο με εγγυηση (260 παντα) 3800 τωρα αν καποιος θελει 3000 για το δικο του δικαιωμα του, η αν το μαγαζι πιστευει οτι θα παρει πιο πολλα απο μεταχειρισμενο απ'οτι απο καινουριο.
Αν θελεις μεταχειρισμενο για ανταλλακτικα (δε συμφερει) πες μου. Συνηθως παντως ειναι τοσο ταλαιπωρημενα που αξιζει μονο για να τα οδηγας μεχρι να τα αποτελειωσεις (του 1000-1500αρικου).
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό Periergos » 13 Νοέμ 2006, 13:16

Σωστός φίλε (χονδρέ),

Εγω δεν έχω δει αγγελία σε αυτά τα χρήματα, (ούτε στον ύπνο μου)
Αλλά ίσως ο φίλος zman να εννοούσε μετά από 3 – 4 χρόνια. (και ίσως να έχει δίκιο)

Αλλά κάνω την απλή σκέψη.
Αν πάρω ένα γουρούνι καλό στα 13.000 euro, όταν το δώσω θα το πουλήσω περίπου 9000 με 10000, άρα χάνω σχεδόν όσο κάνει ένα linhai

Άρα παίρνω το linhai παίζω και εχω κλεισμένα λιγότερα χρήματα στο δρόμο.

Βέβαια με ένα καλό γουρούνι παίζεις πιο καλά και σίγουρα με λιγότερες πιθανότητες να σου χαλάσει.
Αν όμως του προξενήσεις εσυ ζημιά εδώ τα πράγματα αλλάζουν.
Τι θα πληρώσεις για ένα LINHAI αξίας 4000 και τι για μια γουρούνα 13.000 ???
Άβαταρ μέλους
Periergos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 06 Νοέμ 2006, 10:21

Δημοσίευσηαπό zman » 13 Νοέμ 2006, 13:31

Εδω ειναι αλλο ενα θεμα...
Γι αυτο τελικα σου προτεινω το 260. Για να μην παρασυρθεις απο το τετρακινητο και σου φτασει 6500-7000 με αξεσουαρ, μπιχλιμπιδια, λαστιχα, ζαντες κλπ. και μετα τα κλαις. Το 260 αν δε σε νοιαζει και πολυ να το πουλησεις μετα απο κανα-δυο χρονια το κρατας για βοηθητικο, για κανα φιλο, τα παιδια κλπ. Θα μαθεις και να οδηγας πανω του πολυ πιο φτηνα απ'οτι σε ενα ακριβο (β.λ. τουμπα, δεντρα)
Μην ξεχνας επισης οτι ο Σαββας (μαστορας) τα ιδια λεφτα θα σου παρει ειτε αλlαζει ψαλιδια στο 260 ειτε στο Outlander 800.
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό banavel » 13 Νοέμ 2006, 14:30

ega to diko mou den to poulao oute 1500 oute 2500,
alla giro sta 3450 (kai to sizito), kai einai kainourio.
tora giati to dino?
apla den me volepse
opoios pistos stelnei pm.
perierge anameno.
(einai pragmatika kainourio to LINHAIAKI mou)
tessaron minon, xrisi se kipo, me tis zelatines ekoma.
oute 2o atomo den exei katsei apano.
kai xoris kanena provlima (einai kai se egyisi).

(einai to 300 2X4)
Τελευταία επεξεργασία από banavel και 13 Νοέμ 2006, 14:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
banavel
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2006, 07:04

Δημοσίευσηαπό zman » 13 Νοέμ 2006, 14:36

Λογικος...
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό Panas » 13 Νοέμ 2006, 18:03

zman έγραψε:Λογικος...


να σε ρωτησω κατι
για ευθυγραμιση στο γουρουνι.. πληροφοριες παρακαλω
Panas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 15 Σεπ 2006, 00:17
Τοποθεσία: αρχαια σικυων κορινθιας

Δημοσίευσηαπό xontros » 13 Νοέμ 2006, 19:17

zman με κάλυψες απόλυτα! Χαίρομαι να μιλάω με ανθρώπους που έχουν άποψη και μπορούν να την αιτιολογήσουν με αληθινά επιχειρήματα, δυστυχώς δεν είναι ο κανόνας ειδικά στον χώρο των εμπόρων...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό zman » 13 Νοέμ 2006, 19:25

Panas έγραψε:
zman έγραψε:Λογικος...


να σε ρωτησω κατι
για ευθυγραμιση στο γουρουνι.. πληροφοριες παρακαλω



Σαββας, nick: denis
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό zman » 13 Νοέμ 2006, 19:29

xontros έγραψε:zman με κάλυψες απόλυτα! Χαίρομαι να μιλάω με ανθρώπους που έχουν άποψη και μπορούν να την αιτιολογήσουν με αληθινά επιχειρήματα, δυστυχώς δεν είναι ο κανόνας ειδικά στον χώρο των εμπόρων...



Το ιδιο ισχυει και για τους περισσοτερους πελατες...
Θα κανουμε χρονια στην Ελλαδα να αποκτησουμε καταναλωτικη συνειδηση, ειδικα στο μηχανοκινητο. Η απλη λογικη εχει εξαφανιστει.
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες