Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Linhai Club (λέμε τωρα..)

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Δημοσίευσηαπό panos1980 » 01 Δεκ 2008, 12:46

τι εκανες με το χοιρινο τελικα φιλεεβγαλες ακρη
Άβαταρ μέλους
panos1980
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 13 Αύγ 2008, 14:16
Τοποθεσία: kavala

Δημοσίευσηαπό xontros » 01 Δεκ 2008, 15:18

Αυτή τη στιγμή το γουρούνι φοράει το κυλινδροπίστονο της Malossi (290 cc), κεφαλή από 300άρι, μαμά φυγοκεντρικό με μπίλιες Malossi, φτερωτή φυγοκεντρικού, πίσω τροχαλία και μεγάλο συμπλέκτη Malossi, και την μεγάλη καμπάνα της Pollini. Τραβάει πάρα πολύ καλά από χαμηλά, έχει χάσει ελάχιστα σε τελική ενώ δεν μπαίνει σχεδόν καθόλου στον κόφτη όπως παλιά.
Ο εκκεντροφόρος περίσσεψε αφού μόνος του δεν μπαίνει. Ισως αργότερα ξαναπάρω τις βαλβίδες της Malossi που είναι φτηνές και τον βάλω, αλλά μου είπαν ότι τότε θα θέλει και μεγαλύτερο καρμπυρατέρ οπότε το κόστος ανεβαίνει πάλι.
Από όλα αυτά, νόμιζω πως η μεγαλύτερη διαφορά με το λιγότερο κόστος έρχεται από τις μπίλλιες...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό vagelis » 01 Δεκ 2008, 16:18

Μιχαλη επρεπε να ησουν εχτες μαζι ,3 γουρουνια ηταν στην παρεα ,μετα το τελος της διαδρομης ειχαν σοβαντιστη για τα καλα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό xontros » 02 Δεκ 2008, 17:37

Φαντάζομαι πως θα έγιναν...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό xontros » 25 Φεβ 2009, 23:18

xontros έγραψε:Ρώτησα και έμαθα πως όλες οι μπίλιες είναι ίδιες σε μέγεθος... Μάλλον φταίει το ότι είναι πολύ χαμηλά, έχει λίγο κλίση προς τα πίσω αντί να είναι κάθετη, και το πιο σημαντικό πρέπει να είναι ότι λόγω των λάστιχων που είναι μπαλόνια δεν προσφέρει την απαραίτητη αντίσταση στη χούφτα του τρέηλερ ώστε να κουμπώσει...

2 χρόνια μετά και ακόμα δεν κουμπώνει το τρέηλερ στον κοτσαδόρο. Ο λόγος τελικά είναι ότι ο Λέκκας βάζει μια άχρηστη μπίλια 2 ιντσών, που είναι φυσικά λίγο μεγαλύτερη από την συνηθισμένη των 5 πόντων!!! Η πλάκα είναι ότι προχτές πήρα μια κανονική μπίλια, αλλά αυτή δεν χωράει να μπει στην τρύπα της παλιάς, αφού η βάση της είναι 22mm αντί για 17...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό xontros » 19 Απρ 2009, 19:01

Τελικά βρέθηκε σωστή μπίλια με σπείρωμα 18-19mm, μπήκε κυλινδρική ράσπα στα δράπανο για να ανοιχτεί η τρύπα όσο χρειαζόταν, και επιτέλους έχω σωστό κοτσαδόρο!!! Το τρέηλερ τώρα κουμπώνει και ξεκουμπώνει για πλάκα, και πάνω απόλα με ασφάλεια!!!
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό xontros » 19 Απρ 2009, 19:11

Όσον αφορά τον "μάστορα" που το πάω επειδή "τα ξέρει", συνεχίζει να μου δημιουργεί προβλήματα. Κάθε φορά που θα το πάω να κάνει κάτι, γυρνάω με ένα διαφορετικό πρόβλημα. Χτες πρόσεξα ένα κομμένο καλώδιο που πήγαινε στο καρμπιρατέρ, προφανώς από το αυτόματο τσοκ που δεν δούλευε όπως παλιά μετά την μετατροπή, αλλά το χειρότερο ήταν ότι λείπει η μια από τις 2 βίδες του τεντωτήρα της καδένας του εκκεντροφόρου!!! Προφανώς ο "μάστορας" δεν την έσφιξε σωστά, οπότε η μπρούτζινη βίδα την έκανε στην πρώτη ευκαιρία. Επίσης δεν είχε σφίξει το κολάρο που πάει από το φιλτροκούτι στο καρμπυρατέρ και έπαιζε...
Όποιος θέλει σε ποιόν μάστορα να ΜΗΝ πάει το Linhai του, ας στείλει π.μ.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Giannos » 21 Απρ 2009, 16:38

xontros έγραψε:Η αλλαγή κοντέρ είναι εύκολη, είναι ηλεκτρονικό και είναι απλά ένα βύσμα που φάινεται αν βγάλεις το μπροστινό καπάκι. Εγώ έβαλα το TrailTech Vapor που είναι πολύ πιο όμορφο...


Μετά από 3 κοντέρ ήρθε η ώρα για άλλη λύση... Από που πήρες το TrailTaich Vapor? Εψαξα στο eBay αλλά έχει διαφορετικό vapor για κάθε μηχανή (όπως και στο site της TlailTech)). Η ντίζα του μαμίσιου συνδέεται ή μένει στον αέρα? Τι ενδείξεις σου δίνει? Κι αν μπορείς να postαρεις και καμιά φωτό θα ήταν ευπρόσδεκτη...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Άβαταρ μέλους
Giannos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 28 Μαρ 2005, 09:11
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό xontros » 26 Απρ 2009, 01:08

Από φίλο το πήρα, μεταχειρισμένο, αλλά νομίζω ότι τώρα τα φέρνει η ΜΑΚΑΝ ή η ΚΤΜ. Το Vapor είναι ένα, αυτό που αλλάζει είναι οι αισθητήρες σε κάθε σετ. Το δικό μου ήταν για μηχανή ΚΤΜ, οπότε είχε και αισθητήρα θερμοκρασίας, και ένα περίεργο πλαστικό για να πιάσεις τον αισθητήρα που διαβάζει από τον μαγνήτη, ενώ η ντίζα του μαμίσιου μένει στον αέρα. Εγώ την έπιασα με tie wrap, και τον μαγνήτη τον κόλλησα με εποξική κόλλα στην δισκόπλακα. Από ενδείξεις δείχνει τα πάντα, αλλά ακόμα δεν έχω καταφέρει να έχω σωστό στροφόμετρο, αυτό δείχνει ότι θέλει... Επειδή είναι αυτόματο μηχανάκι όμως, δεν έχει και πολύ σημασία.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό thanos_oith » 27 Απρ 2009, 11:28

Παιδιά συγνώμη που μπαίνω σφήνα στην κουβέντα σας αλλά θέλω να σας ρωτήσω κάτι,
Ενας αντιπρόσωπος μου είπε ότι το Linai κατασκευάζεται πλέον στην Κορέα με μεγαλύτερη συμμετοχή της Yamaxa. Αληθεύει ?
Άβαταρ μέλους
thanos_oith
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 12 Μαρ 2008, 12:51

Δημοσίευσηαπό xontros » 04 Μάιος 2009, 11:58

Μούφα ακούγεται, αλλά αν μπορεί να στο αποδείξει με χαρτιά, πάω πάσο... Μέχρι τότε ισχύει αυτό, κατασκευάζεται από μια εταιρεία που έχει κατά μεγάλο ποσοστό η Yamaha:
http://www.yamaha-motor.co.jp/global/ne ... joint.html
Jiangsu Linhai γράφει και η δική μου άδεια, επομένως πιο Κινέζικο δεν γίνεται!!
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » 06 Μάιος 2009, 18:03

Λοιπόν επειδή ψάχνομαι για ATV μεγάλο (να χωράνε 2 άτομα, να έχει σχάρες και να έχει καλή τελική) και επειδή είδα τα linhai που είναι "οικονομικά" και έχουν και 4χ4... τί προτείνετε? Η να πάω προς lander μεριά?
Άβαταρ μέλους
ermis1975
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 10:34

Δημοσίευσηαπό xontros » 07 Μάιος 2009, 23:21

Αν είσαι ήδη σίγουρος ότι θα σου αρέσει η φάση της γουρούνας, δώσε κάτι παραπάνω από την αρχή και πάρε ένα Kymco MXU-400/500. Μην πειραματίζεσαι, θα χάσεις τα λεφτά σου.-
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Lukas » 09 Μάιος 2009, 11:24

αλλα τα 2 ατομα που θα βαλει???????
Οι μονες για 2 ατομα(να εχει πατηρακι και ο πισω) ειναι:
Lander 300 αλλα είναι πίσω κινηση με αργα ACCESS TAIWAN
η high lander 500 που βάζεις 3 ατομα και είναι και 4χ4 CF MOTO KINA

και μεχρι στιγμης δεν εχουν βγαλει καποιο προβλημα
Άβαταρ μέλους
Lukas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 09 Φεβ 2009, 16:53
Τοποθεσία: Salonika

Δημοσίευσηαπό Landertakis » 10 Μάιος 2009, 15:34

Αυτό είναι το κακό με τα kymco,τα βλέπεις δίπλα δίπλα με το lander πχ και είναι σαν μωράκια.....Χωρίς βέβαια αυτό να μειώνει την ποιότητα κατασκευής τους σε σχέση με τα ymc έτσι?ίσα ίσα...Μην παρεξηγηθώ κιόλας....Απλά όταν θες χώρο δεν πας για kymco....
Μπορεί να αργήσεις να καταλάβεις το γουρούνι σου,όταν το μάθεις όμως δεν ξεκολλάς...........
Άβαταρ μέλους
Landertakis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 03 Μάιος 2009, 13:39

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 50 επισκέπτες