Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Linhai Club (λέμε τωρα..)

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 18 Οκτ 2009, 11:24

Linhai_warrior έγραψε:Γεια χαρά σε όλους!!! Πώς πάει ρε παιδιά?? Όλα καλά?? Όπως και να έχει εύχομαι τα καλύτερα. Έλειψα καιρό και για να επανορθώσω έχω ετοιμάσει κάτι μικρό αλλά πολύ σημαντικό για όλους όσους έχετε Linhai. Λοιπόν για να μην πολυλογώ θα μπω κατευθείαν στο ψητό. Σας έχω τα Parts Manual για Linhai 520, 300 Carry 4χ4 καθώς και για Linhai 260 Goon. Θα τα βρείτε στην διεύθυνσή ( http://www.mediafire.com/sharekey=1fc8e ... faa4c6c51e ). Σύντομα θα ανεβάσω και τα Service Manuals.

Enjoy!!!


Συγνώμη για το λάθος αλλά η σωστή διεύθυνσή είναι η παρακάτω ( http://www.mediafire.com/?sharekey=1fc8 ... faa4c6c51e )
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

Δημοσίευσηαπό kriosgr » 02 Δεκ 2009, 16:14

Παιδιά καλησπέρα σας.
Πρόκειται σύντομα να έχω μια γουρούνα linhai και θα χρειαστώ την βοήθεια σας. Η γουρούνα που θα έχω θα είναι μια Lihnai 260cc 2x4.
Θα ήθελα να σας ρωτήσω μερικά πραγματάκια μιας κι από μηχανάκια δεν έχω καθόλου πείρα (έχω βέβαια από αυτοκίνητα και λεωφορεία).
α) Θα μπορώ να βάζω και δεύτερο άτομο πάνω; Νόμιμα;
β) Από αξεσουάρ τι υπάρχει στην Ελλάδα και αν γίνεται να μου γράφατε κάποια web διεύθηνση ή και ονομασία/τηλέφωνο του καταστήματος.
γ) Επειδή θα την αφήνω για ώρες σε ψιλοαφύλαχτο μέρος, τι μου προτείνετε ως προστασία; Τι είδους λουκέτο-αλυσίδα, συναγερμό ;
δ) Υπάρχει στο εμπόριο κάποιος κοριός GPS έτσι ώστε να μπορώ να βλέπω που βρίσκεται ανά πάσα στιγμή το μηχανάκι μου;

Οποιαδήποτε πρόταση / συμβουλή είναι ευπρόσδεκτη.
kriosgr
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 01 Δεκ 2009, 00:59
Τοποθεσία: ΠΑΡΟΣ

Δημοσίευσηαπό leou » 02 Δεκ 2009, 18:36

2ο Άτομο μπορείς να ανεβάζεις πάνω κανονικά...
όσο για τον κοριό επειδή ετοιμάζομαι κι εγώ να πάρω μία και δεν έχω κάπου να την βάζω
http://globalimport.gr/catalog/index.php/cPath/151
Άβαταρ μέλους
leou
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 97
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 20:32
Τοποθεσία: πειραιάς

Δημοσίευσηαπό xontros » 17 Δεκ 2009, 13:19

Το πήρα απόφαση, πουλάω το δικό μου, μπήκε στις αγγελίες σήμερα. Δεν μπορώ να το βλέπω να κάθεται, δεν υπάρχει χρόνος για βόλτες, παρότι καλή παρέα υπάρχει. Από τότε που μπήκαν τα ανταλλακτικά από τον σωστό μάστορα, δεν έχει ξαναπαρουσιάσει κάτι.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 21 Δεκ 2009, 16:16

Γεια χαρά σε όλους τους γουρουνοβαμένους φίλους του Linhai Club!!! Τι χαμπάρια? Μιας και θα φύγω για τις πολυαναμενόμενες διακοπές των Χριστουγέννων σκέφτηκα να μην σας αφήσω χωρίς να σας πω τις ευχές μου, για αυτό (προκαταβολικά) χρόνια πολλά!!! καλές γιορτές!!!, με το καλό αλλά και με το μαλακό να μας μπει ο καινούργιος χρόνος, και... υγεία και ευτυχία στις οικογένειές μας. Αυτά από εμένα χρόνια πολλά λοιπόν και τα λέμε ξανά με τον καινούργιο χρόνο!!!
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

Δημοσίευσηαπό kriosgr » 06 Ιαν 2010, 00:40

Kαλή Χρονιά.
kriosgr
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 01 Δεκ 2009, 00:59
Τοποθεσία: ΠΑΡΟΣ

Δημοσίευσηαπό man!!! » 30 Απρ 2010, 11:22

γειά σας ρε παιδιά ... υπάρχει κανείς σε αυτό το θέμα η τσάμπα γράφω ?
μόλις πήρα και εγώ ένα 260 2*4 του 2005 μοντ. και έχω αρχίσει μερική ανακατασκευή ...
να πώ ένα ευχαριστώ στον warrior για το blog του και το manual ...
αν ακούει κανείς θα συνεχίσω ... :)
Άβαταρ μέλους
man!!!
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 29 Απρ 2010, 21:31

Δημοσίευσηαπό xontros » 30 Απρ 2010, 15:40

Για πες...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό man!!! » 04 Μάιος 2010, 12:02

xontros έγραψε:Για πες...

γειά σου φίλε απο ότι διαβάζω εδώ, πρέπει να έχεις κάνει πολλά στο γρουν σου και θα σε χρειαστώ για συμβουλές (αν είσαι διαθέσιμος βέβαια :) μιάς και έχουμε το ίδιο, προς το παρών έχω λύσει κεφαλή και κύλινδρο για αλλαγή φλαντζών αφού έχαναν λάδι ,
έχεις κάτι να μου πεις να προσέξω ιδιαίτερα σε όλο το μηχανάκι μιας και τώρα ασχολούμαι ?
ευχαριστώ εκ των προτέρvων !!! :)
Άβαταρ μέλους
man!!!
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 29 Απρ 2010, 21:31

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 06 Μάιος 2010, 19:58

man!!! έγραψε:γειά σας ρε παιδιά ... υπάρχει κανείς σε αυτό το θέμα η τσάμπα γράφω ?
μόλις πήρα και εγώ ένα 260 2*4 του 2005 μοντ. και έχω αρχίσει μερική ανακατασκευή ...
να πώ ένα ευχαριστώ στον warrior για το blog του και το manual ...
αν ακούει κανείς θα συνεχίσω ...


man!!! έγραψε:γειά σου φίλε απο ότι διαβάζω εδώ, πρέπει να έχεις κάνει πολλά στο γρουν σου και θα σε χρειαστώ για συμβουλές (αν είσαι διαθέσιμος βέβαια :) μιάς και έχουμε το ίδιο, προς το παρών έχω λύσει κεφαλή και κύλινδρο για αλλαγή φλαντζών αφού έχαναν λάδι ,
έχεις κάτι να μου πεις να προσέξω ιδιαίτερα σε όλο το μηχανάκι μιας και τώρα ασχολούμαι ?
ευχαριστώ εκ των προτέρvων !!! :)



Λοιπόν φίλε καλώς ήρθες στην παρέα μας!!! Σου εύχομαι το γουρούνι σου να είναι καλοτάξιδο και γεμάτο οδηγικές συγκινήσεις!!! Στο διατάφτα λοιπόν, μιας και αναφέρεσαι στο πρώτο σκέλος της ανακατασκευής, δηλαδή το να ανοίξεις κυλινδροκεφαλή δεν έχεις κάτι να φοβηθείς αφού δεν υπάρχει απλούστερος τύπος κινητήρα, στο μόνο που πρέπει να δώσεις αρκετή σημασία είναι στον χρονισμό και στα σημάδια του χρονισμού (μην σκεφτείς ούτε κατά διάνοια να πειράξεις τα δόντια του κεντροφόρου δηλ: ένα μπρός ένα πίσω. δεν πρόκριτε ποτέ να έχεις σταθερό ρελαντί) αν και όλα αυτά που σου αναφέρω τα έχει μέσα το service manual. Το μόνο που πρέπει να κοιτάξεις μετά την επισκευή είναι η συμπίεση η οποία πρέπει να είναι (ανώτατο όριο) 14 bar και (κατώτατο όριο) 11,2 bar. Αν έχεις ξεφύγει μετά την επισκευή από αυτά τα όρια έλεγξε το διάκενο των βαλβίδων το οποίο αναφέρετε στο βιβλίο. Αυτά για το πρώτο σκέλος της επισκευής όπως είπα και στην αρχή, υπάρχουν και άλλα πράγματα που πρέπει να κοιτάξεις στο γουρούνι σου αλλά όλα με την σειρά τους. Αν τυχόν έχεις άλλες απορίες επικοινώνησε μαζί μου στο ( raf_pap32@windowslive.com ) ή κάνε μια ανάρτηση στο forum.

Υ.Γ: Όσο για την ρύθμισή των βαλβίδων υπάρχει ένα μυστικό κολπάκι το οποίο αν δεν το ξέρεις θα σε παιδέψει πάρα πολύ η ρύθμισή των βαλβίδων οπότε αν θες μου λες, και το ανεβάζω στο forum είτε τα λέμε μέσω msn.

Αυτά τα ολίγα από εμένα. Και σου εύχομαι μια ανακατασκευή χωρίς μπελάδες!!!
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

Δημοσίευσηαπό man!!! » 07 Μάιος 2010, 08:38

Linhai_warrior έγραψε:
man!!! έγραψε:γειά σας ρε παιδιά ... υπάρχει κανείς σε αυτό το θέμα η τσάμπα γράφω ?
μόλις πήρα και εγώ ένα 260 2*4 του 2005 μοντ. και έχω αρχίσει μερική ανακατασκευή ...
να πώ ένα ευχαριστώ στον warrior για το blog του και το manual ...
αν ακούει κανείς θα συνεχίσω ...


man!!! έγραψε:γειά σου φίλε απο ότι διαβάζω εδώ, πρέπει να έχεις κάνει πολλά στο γρουν σου και θα σε χρειαστώ για συμβουλές (αν είσαι διαθέσιμος βέβαια :) μιάς και έχουμε το ίδιο, προς το παρών έχω λύσει κεφαλή και κύλινδρο για αλλαγή φλαντζών αφού έχαναν λάδι ,
έχεις κάτι να μου πεις να προσέξω ιδιαίτερα σε όλο το μηχανάκι μιας και τώρα ασχολούμαι ?
ευχαριστώ εκ των προτέρvων !!! :)



Λοιπόν φίλε καλώς ήρθες στην παρέα μας!!! Σου εύχομαι το γουρούνι σου να είναι καλοτάξιδο και γεμάτο οδηγικές συγκινήσεις!!! Στο διατάφτα λοιπόν, μιας και αναφέρεσαι στο πρώτο σκέλος της ανακατασκευής, δηλαδή το να ανοίξεις κυλινδροκεφαλή δεν έχεις κάτι να φοβηθείς αφού δεν υπάρχει απλούστερος τύπος κινητήρα, στο μόνο που πρέπει να δώσεις αρκετή σημασία είναι στον χρονισμό και στα σημάδια του χρονισμού (μην σκεφτείς ούτε κατά διάνοια να πειράξεις τα δόντια του κεντροφόρου δηλ: ένα μπρός ένα πίσω. δεν πρόκριτε ποτέ να έχεις σταθερό ρελαντί) αν και όλα αυτά που σου αναφέρω τα έχει μέσα το service manual. Το μόνο που πρέπει να κοιτάξεις μετά την επισκευή είναι η συμπίεση η οποία πρέπει να είναι (ανώτατο όριο) 14 bar και (κατώτατο όριο) 11,2 bar. Αν έχεις ξεφύγει μετά την επισκευή από αυτά τα όρια έλεγξε το διάκενο των βαλβίδων το οποίο αναφέρετε στο βιβλίο. Αυτά για το πρώτο σκέλος της επισκευής όπως είπα και στην αρχή, υπάρχουν και άλλα πράγματα που πρέπει να κοιτάξεις στο γουρούνι σου αλλά όλα με την σειρά τους. Αν τυχόν έχεις άλλες απορίες επικοινώνησε μαζί μου στο ( raf_pap32@windowslive.com ) ή κάνε μια ανάρτηση στο forum.

Υ.Γ: Όσο για την ρύθμισή των βαλβίδων υπάρχει ένα μυστικό κολπάκι το οποίο αν δεν το ξέρεις θα σε παιδέψει πάρα πολύ η ρύθμισή των βαλβίδων οπότε αν θες μου λες, και το ανεβάζω στο forum είτε τα λέμε μέσω msn.

Αυτά τα ολίγα από εμένα. Και σου εύχομαι μια ανακατασκευή χωρίς μπελάδες!!!

σε ευχαριστώ για όλα
μόλις έδεσα το μοτέρ , καλά ακούγετε ... θα δούμε
για να καταλάβεις το γουρούνι το πήρα από παρατημένο που ήταν και το μαζεύω .... στη πορεία θα έχω πολλά να σε ρωτήσω , προς το πάρων πάω να πάρω (απο το πολλά πράγματα που έχω πάρει) την αριστερή κάτω βάση του κινητήρα γιατί έχει φύγει εντελώς και μία μπαταρία που δεν είχε καθόλου επάνω και πάω ψάχνοντας γιατί είναι περίεργος τύπος μπαταρίας ..... τα λέμε !!! :wink:


αν είχες και ένα τηλ. με πμ θα έκανα και τούμπες αμα λάχει ναούμ :oops: :twisted:
Άβαταρ μέλους
man!!!
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 29 Απρ 2010, 21:31

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 24 Ιουν 2010, 19:04

Γεια χαρά σε όλους!!! Και Καλό Καλοκαίρι!!! Μετά από αρκετό ψάξιμο βρήκα τα parts manual των Linhai 550 EFI και Linhai 400 Dragonfly. Οπότε το μόνο που έχω να σας πω είναι καλό download. Το link για το parts maual του 550 είναι ( http://www.mediafire.com/?xizy2nezgzt ) και το link για το 400 dragonfly είναι ( http://www.mediafire.com/?zztnh4zhtmz ).
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

Δημοσίευσηαπό Pajo » 28 Ιουν 2010, 10:32

Linhai_warrior έγραψε:και το link για το 400 dragonfly είναι ( http://www.mediafire.com/?zztnh4zhtmz ).


Γεια σου κι εσένα Linhai_warrior και καλό καλοκαίρι.
Από την Πεμπτη είμαι ένας "Linhai νεοσύλλεκτος" με ενα 400 4x4 IRS (είναι αυτό που ονομάζεις "dragonfly"?) Ευχαριστω για το manual. Πάνω στην ώρα!

Ειμαι στο στρώσιμο, έχεις καμμία συμβουλή?
Growing old is mandatory, growing up is optional.
Άβαταρ μέλους
Pajo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2004, 20:05

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 28 Ιουν 2010, 13:11

Pajo έγραψε:
Linhai_warrior έγραψε:και το link για το 400 dragonfly είναι ( http://www.mediafire.com/?zztnh4zhtmz ).


Γεια σου κι εσένα Linhai_warrior και καλό καλοκαίρι.
Από την Πεμπτη είμαι ένας "Linhai νεοσύλλεκτος" με ενα 400 4x4 IRS (είναι αυτό που ονομάζεις "dragonfly"?) Ευχαριστω για το manual. Πάνω στην ώρα!

Ειμαι στο στρώσιμο, έχεις καμμία συμβουλή?


Κατά αρχάς Pajo σε καλώς ορίζω στην παρέα των Linhaiγουρουνάδων. Το IRS που αναφέρεις σημάνει independent rear suspension ( ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση ) στο δια ταύτα όμως η Linhai έχει βγάλει δύο 400άρια με IRS το πρώτο είναι αυτό ( http://www.bikeandquadmart.co.za/for-sa ... 43699.aspx ) που το ονομάζει linhai 400 4x4 IRS, και το δεύτερο είναι αυτό ( http://www.atvsports.cn/bbs/attachments ... b04753.jpg ) που το ονομάζει linhai dragonfly 400 4x4 IRS. Στο μόνο που διαφέρουν αυτά τα δύο μοντέλα είναι στα πλαστικά μέρη και στα φώτα, όλα τα υπόλοιπα σκελετοί, μηχανές και μηχανικά μέρη είναι ίδια. Ρίξε μια ματιά στις φωτό για να μου πεις πιο από τα δύο έχεις για να σου δώσω και τις κατάλληλες πληροφορίες για τα ανταλλακτικά του. Όσο για το στρώσιμο που λες δεν χρειάζεται κάτι το ιδιαίτερο απλά τώρα που είναι νωρίς μην κάνεις εκκινήσεις με τα αργά (L), κατά τα μέσα όμως του στρωσίματος καλό θα ήταν να κάνεις τέτοιου είδους εκκινήσεις για να ανοίξει καλύτερα ο κινητήρας, επίσης κατά το στρώσιμο μπορείς να πηγαίνεις μέχρι 55 με 60. Ελπίζω να σε βοήθησα αρκετά, για ότι χρειαστείς μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μου και στο mail μου ( raf_pap32@windowslive.com ).
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

Δημοσίευσηαπό xontros » 29 Ιουν 2010, 23:54

Πουλάω το δικό μου, περισσότερα στις Αγγελίες.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 19 επισκέπτες