Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Linhai Club (λέμε τωρα..)

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Δημοσίευσηαπό lak100 » 10 Ιαν 2007, 18:34

ΦΙΛΟΙ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΣΑΣ ΤΑ LINHAI ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΚΟΚΑΡΔΙΣΩ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΟΓΚΩΔΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ ΤΟΥ :wink: :wink:
Άβαταρ μέλους
lak100
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 09 Ιαν 2007, 18:11
Τοποθεσία: Καστορια

Δημοσίευσηαπό airman18 » 11 Ιαν 2007, 08:18

Σε βλεπουν,σε υπολογιζουν,σε σεβονται.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
airman18
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2005, 13:01
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό Periergos » 11 Ιαν 2007, 14:47

Γεια χαρά σε όλους και καλή χρονιά να έχουμε,

Φίλε LAK100 δεν είναι έτσι ακριβώς.
Άσε τον όγκο και κοίτα μετατρόχια …. Κλπ

Καλό είναι αυτό που σ αρέσει, και το χρησιμοποιείς για τον λογο που το πήρες.
Πχ μια κοντή γουρουνίτσα δεν θα πάει καλά στην Αττική οδό τελικασμένη.
Έχω λοιπόν την εντύπωση ότι τα μετατοτροχιοαποστασιουψοκλπκλπ είναι κάτι σημαντικό – υπολογίσιμο ΜΗΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΠΛΑ ΣΑΝ ΟΓΚΟ.
Άβαταρ μέλους
Periergos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 06 Νοέμ 2006, 10:21

Δημοσίευσηαπό xontros » 11 Ιαν 2007, 15:34

Έχοντας καβαλήσει ΜΟΝΟ το Linhai και τίποτα μικρότερο, αισθάνθηκα τρομερή ανασφάλεια όταν καβάλησα MXU :-) Ο όγκος που λέει ο φίλος μας σίγουρα υπάρχει, αλλά το μετατρόχιο και το μήκος του εμπνέουν πολύ μεγάλη ασφάλεια σε ένα νέο οδηγό...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό rum » 24 Ιαν 2007, 16:10

Παρακαλώ αν γνωρίζει κάποιος που μπορώ να βρω ή πώς μπορώ να βάλω λάστιχα δρόμου στο Linhai 260 ας μου απαντήσει.
Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
rum
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 04 Οκτ 2005, 16:41
Τοποθεσία: Κυψέλη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 25 Ιαν 2007, 00:14

rum έγραψε:Παρακαλώ αν γνωρίζει κάποιος που μπορώ να βρω ή πώς μπορώ να βάλω λάστιχα δρόμου στο Linhai 260 ας μου απαντήσει.
Ευχαριστώ

Tι διάσταση φοράει?
Currently the member is banned
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό rum » 25 Ιαν 2007, 10:09

24Χ8-12 εμπρός και 24Χ11-10 πίσω.
Άβαταρ μέλους
rum
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 04 Οκτ 2005, 16:41
Τοποθεσία: Κυψέλη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 26 Ιαν 2007, 11:14

Rum, δε μπορεί, θα έρθει και φέτος χειμώνας :-) :-) :-)
Τα νούμερα αυτά υπάρχουν σίγουρα σε Kenda, δεν ξέρω αν τα φέρνει κάποιος εδώ όμως...
Πώς και το αποφάσισες να βάλεις δρόμου??? Εγώ δεν πατάω και πολύ χώμα μεν, αλλά ένα καλύτερο κράτημα μπορεί και να μου ήταν ενοχλητικό...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό rum » 26 Ιαν 2007, 12:11

Αν και έχω κάνει 9.000 χλμ μέχρι τώρα λέω να τα αλλάξω με δρόμου (κρατώντας και τα παλιά βέβαια) αφού 95% πάω στον δρόμο και επειδή έχω και αυχενικό θέλω να αποφύγω τους κραδασμούς. Γενικά θέλω να κάνω μία σειρά από αλλαγές και πριν από όλα στα λάστιχα. Έπεται εξάτμιση, ανάρτηση, μπιλάκια, καλωδίωση, προβολείς κλπ κλπ…
Και με χειμώνα και με καλοκαιρία πάλι η γουρούνα γλυκιά είναι..

:P :P :P :P :P
Άβαταρ μέλους
rum
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 04 Οκτ 2005, 16:41
Τοποθεσία: Κυψέλη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 26 Ιαν 2007, 12:48

Rum αν έχεις αυχενικό, να μην αλλάξεις σε ασφάλτινα λάστιχα. Ίσως να χρειαστή να κατέβεις σε προφίλ και σίγουρα θα σκληρίνη το μηχανάκι σου. Γιατί δεν δοκιμάζεις να ρίξεις λίγο την πίεση για να μαλακώση!?
Ο Μιχάλης που έχει και το ίδιο μηχανάκι νομίζω πως έχει δίκιο. Είναι πολύ βαρή και πιστεύω οτι με τα χωμάτινα σίγουρα θα πηγαίνει καλύτερα.
Currently the member is banned
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό rum » 02 Φεβ 2007, 11:15

Τελικά βρήκα λάστιχα με τις ίδιες διαστάσεις και προφίλ αλλά με 100€ το ένα και μου φαίνεται ακριβό να δώσω 400€ οπότε άκυρο. Τώρα πάω για αλλαγή σε μπιλάκια και ελατίριο στο φυγοκεντρικό (Malossi) και μετά βλέπουμε.
Άβαταρ μέλους
rum
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 04 Οκτ 2005, 16:41
Τοποθεσία: Κυψέλη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 15 Φεβ 2007, 11:39

Επιτέλους τελείωσε η μετακόμιση και πλέον θα μπορώ να ξαναασχοληθώ με το αγαπημένο μου γουρουνάκι που είχε μείνει παραπονεμένο στο γκαράζ του παλιού σπιτιού για αρκετό καιρό. Έτυχε να το φέρω στο νέο του σπίτι την Κυριακή, εν μέσω φοβερής βροχής και περνώντας από τρελλές λίμνες νερού. Τα λάστιχά του κρατάνε απρόσμενα καλά σε αυτές τις συνθήκες οπότε δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα, σε αντίθεση με τον οδηγό που τα έπαιξε εντελώς! Κάτι τα γυαλιά και η ζελατίνα που θόλωναν, κάτι η καταρρακτώδης βροχή, κατέληξα να οδηγάω με το ένα χέρι αφού το άλλο κάλυπτε το πρόσωπο μου που πόναγε από την βροχή (ίσως και χαλάζι) που έτρωγε...
Μετά την βροχή, εμφανίστηκε πρόβλημα στο διακόπτη της μίζας που θέλει πλέον πάτημα με το πόδι για να πάρει μπροστά, αλλά πιστεύω ότι θα λυθεί εύκολα. Αυτό που μου έχει σπάσει τα νεύρα είναι ο ΚΟΦΤΗΣ! Λόγω της μεγάλης και ανοιχτής διαδρομής (Σπάτα-Λένορμαν) το γρουν στις ευθείες και στις κατηφόρες είναι συνέχεια στον κόφτη, και είναι πάρα πολύ εκνευριστικό. Αυτό που παρατήρησα είναι ότι φτάνει κόφτη (στις κατηφόρες πιο πολύ) χωρίς το γκάζι να είναι στο τέρμα. Μήπως τελικά ισχύει αυτό που υποψιάζομαι, ότι ο κόφτης είναι στα 85 του κοντέρ (2 mm μετά το τέλος του κόκκινου)? Πιο πάνω δεν δείχνει με τίποτα, και σε γκρεμό να πέσω το ίδιο δείχνει... Έχει παρατηρήσει κάτι τέτοιο κανένας συνάδελφος???
Ένα άλλο περίεργο που έχει αρχίσει να κάνει ορισμένες φορές τώρα που χειμώνιασε, είναι το ότι σα να κολλάει το γκάζι και δεν κατεβαίνουν οι στροφές στο ρελαντί, με αποτέλεσμα να μη μπορώ να αλλάξω ταχύτητα χωρίς να το σβύσω εντελώς, αλλιώς το κιβώτιο παραπονιέται άσχημα. Επειδή πλησιάζει να πάει για σέρβις, το αφήνω ως έχει.
Α, και για να μην ξεχνιόμαστε, ακόμα περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο για το κοντέρ που ήταν χαλασμένο από τον Αύγουστο που το αγόρασα. Στην αρχή ήταν κλειστά ο Λέκκας λόγω διακοπών, μετά ήταν κλειστές οι αποθήκες έξω, μετά δεν ξέρω τί... Έχω να ρωτήσω βέβαια από τον Οκτώβριο για την τύχη του, αλλά μου είχαν υποσχεθεί ότι θα με ειδοποιήσουν. Να χαίρομαι την διετή εγγύηση που μου έδωσαν, ελπίζω να μην την χρειαστώ για τίποτα πιο σοβαρό...
Τελευταία επεξεργασία από xontros και 31 Ιούλ 2007, 10:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό 4-stroke=tampones » 15 Φεβ 2007, 15:51

Σκοπεύεις να το κρατήσεις πάνω απο δυο χρόνια???
Θα σου έλεγα, όταν βγεί ο ήλιος και είσαι ακόμα σε εγγύηση να του πεις "Bye bye" :wave:
Oxι επειδή έχει 3.000km και έχεις μια λίστα "θεματάκια", αλλά αφού σου αρέσει το σπορ να πάρεις κάτι που θα σου κάνει ΟΛΑ τα χατήρια και θα το κρατήσεις 10+ χρόνια απροβλημάτιστα.
Αυτη θα ήταν η γνώμη μου! :salute:
Currently the member is banned
Άβαταρ μέλους
4-stroke=tampones
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1070
Εγγραφή: 04 Μαρ 2005, 23:14
Τοποθεσία: Sky

Δημοσίευσηαπό rum » 15 Φεβ 2007, 21:54

Τελικά τα μπιλάκια πήγαν περίπατο γιατί έκανα μια εγχείρηση και no money no honey.. Για το κοντέρ που λες ο μηχανικός του Λέκκα κάνει μια πατέντα και στο ανοίγει και μετά το ξανακλείνει και δεν βάζει ξανά υδρατμούς (το έχει κάνει και σε μένα) μήπως να στο κάνει μέχρι να σου έρθει το καινούργιο;
Το στάρτερ θέλει αλλαγή λόγο των νερών της βροχής και καλύτερα να μην βάλεις της Linhai γιατί μάλλον τα ίδια θα σου κάνει.
Εμένα το κοντέρ φτάνει κάπου ανάμεσα στα 75 με 80 όποτε δεν ξέρω για τον κόφτη πάντως αν το τερματίζεις συνέχεια πρόσεχε από τους κραδασμούς της βίδες του θα θέλουν σφίξιμο (αυτό ισχύει για όλες της γουρούνες).
Με τις στροφές αν και το έχω σχεδόν ενάμιση χρόνο δεν μου το έχει παρουσιάσει, αλλά το ρελαντί του ρυθμίζεται πολύ εύκολα από την αριστερή του πλευρά στο ύψος από το χερούλι των ταχυτήτων μέσα στο καβούκι αν προσέξεις έχει μία πλαστική μαύρη βίδα...
Τώρα όσον αφορά αυτό που λεει ο 4-stroke σίγουρα υπάρχουν καλύτερες γουρούνες όπως υπάρχουν καλύτερα αυτοκίνητα και καλύτερες μηχανές αλλά σε κατηγορία τιμής απόδοσης νομίζω ότι η Linhai είναι μια χαρά σε αυτά που προσφέρει και ότι αν τις φτιάξεις ορισμένα πραγματάκια και της κάνεις σωστή συντήρηση θα είσαι μια χαρά για πολλά χρόνια.
Μην μας κακολογείται είμαστε οι φτωχοί πλην τίμιοι συγγενείς..
Άβαταρ μέλους
rum
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 04 Οκτ 2005, 16:41
Τοποθεσία: Κυψέλη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 16 Φεβ 2007, 18:22

Mike σωστά τα λες, κάτι πιο καλό με συμπλέκτη και μικρότερα φτερά είναι στα μελλοντικά μου σχέδια, αλλά όταν έρθει ο καιρός αυτός θα προτιμήσω να κρατήσω το Linhai αντί να το δώσω για ένα σετ αμορτισέρ για το άλλο :-) Στο κάτω κάτω, με κάτι τέτοιο κυκλοφορείς στη βροχή χωρίς να γίνεσαι χάλια, και πας διακοπές με φορτωμένο όλο το σπίτι πάνω του :-) Αν θέλω να θαφτώ στη λάσπη πάνω στο βουνό, θα είναι σε εκδρομή οπότε θα έχω το Βιταρα και την κατάλληλη παρέα...
Αρκεί βέβαια το γρουν να μην έχει βγάλει μέχρι τότε τίποτα πιο σοβαρά "θεματάκια"!!!
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες

cron