Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Linhai Club (λέμε τωρα..)

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Δημοσίευσηαπό xontros » 08 Αύγ 2010, 19:24

Τελικά θα το φτιάξω, και ίσως δεν το πουλήσω...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό anthem » 16 Αύγ 2010, 22:44

Ρε παιδιά έχω ένα θέμα με την γουρουνίτσα μου, linhai 260cc.

Ξαφνικά σταμάτησε να δουλεύει το κοντέρ (αυτό που δείχνει την ταχύτητα) και ο χιλιομετρητής.

Διάβασα και το
Άβαταρ μέλους
anthem
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 21 Ιαν 2009, 19:04

Δημοσίευσηαπό anthem » 16 Αύγ 2010, 22:46

Ρε παιδιά έχω ένα θέμα με την γουρουνίτσα μου, linhai 260cc.

Ξαφνικά σταμάτησε να δουλεύει το κοντέρ (αυτό που δείχνει την ταχύτητα) και ο χιλιομετρητής.

Διάβασα και το service manual αλλά δεν βγάζω άκρη...όχι ότι είμαι και ειδικός αλλά κάτι σκαλίζω και εγώ.

Δεν ξέρω αν είναι εύκολο να μου δώσετε κάποιες συμβουλές.
Η γουρούνα μου φοράει το ψηφιακό κοντέρ.

Ευχαριστώ!
Άβαταρ μέλους
anthem
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 21 Ιαν 2009, 19:04

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 29 Αύγ 2010, 17:04

anthem έγραψε:Ρε παιδιά έχω ένα θέμα με την γουρουνίτσα μου, linhai 260cc.

Ξαφνικά σταμάτησε να δουλεύει το κοντέρ (αυτό που δείχνει την ταχύτητα) και ο χιλιομετρητής.

Διάβασα και το service manual αλλά δεν βγάζω άκρη...όχι ότι είμαι και ειδικός αλλά κάτι σκαλίζω και εγώ.

Δεν ξέρω αν είναι εύκολο να μου δώσετε κάποιες συμβουλές.
Η γουρούνα μου φοράει το ψηφιακό κοντέρ.

Ευχαριστώ!


Γεια σου φίλε anthem για να σταμάτησε το κοντεράκι & ο χιλιομετρητής να δουλεύουν πάει να πει πως κάποιος σου έχει πειράξει τον αισθητήρα του χιλιομετριτή, και είμαι σίγουρος πως είναι αυτό διότι εάν ήταν υγρασία μέσα στο κοντέρ το πιθανότερο θα ήταν να μην δούλευε και η ένδειξη καυσίμου που έχει. Για να δεις εάν προέρχεται από εκεί που σου λέω θα πρέπει να ξεβιδώσεις των αισθητήρα και να δεις τα εξής: α) εάν ο αισθητήρας είναι φαγωμένος πάει να πει πως κάποιος τον βίδωσε παραπάνω και τρίφτηκε από το γραναζάκι εσωτερικά του άξονα β) εάν δεν είναι φαγωμένος πάει να πει πως κάποιος το έχει ξεσφίξει. Με λίγα λόγια πρέπει ο αισθητήρας να έχει μια συγκεκριμένη απόσταση από το γραναζάκι για να δίνει ένδειξη στο κοντέρ. για να μην παιδεύεσαι να βρείς πια πρέπει να είναι αυτή η απόσταση στο παρακάτω link σου έχω ένα αρχείο doc. με τα σχεδιαγράμματα για αισθητήρες που βρίσκονται στον πίσω άξονα και για αισθητήρες που βρίσκονται στον άξονα-καρέ που βγαίνει από το σασμάν, για ρίξε μια ματιά και ίσως σου λυθεί το πρόβλημα. ( http://www.mediafire.com/?pdaolb7a0wmqfg7 )

Υ.Γ: Οι αποστάσεις είναι αυτές οι οποίες χαρακτηρίζονται με το γράμμα ( D ) στα σχεδιαγράμματα.
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

Δημοσίευσηαπό anthem » 31 Αύγ 2010, 07:11

Linhai_warrior έγραψε:
anthem έγραψε:Ρε παιδιά έχω ένα θέμα με την γουρουνίτσα μου, linhai 260cc.

Ξαφνικά σταμάτησε να δουλεύει το κοντέρ (αυτό που δείχνει την ταχύτητα) και ο χιλιομετρητής.

Διάβασα και το service manual αλλά δεν βγάζω άκρη...όχι ότι είμαι και ειδικός αλλά κάτι σκαλίζω και εγώ.

Δεν ξέρω αν είναι εύκολο να μου δώσετε κάποιες συμβουλές.
Η γουρούνα μου φοράει το ψηφιακό κοντέρ.

Ευχαριστώ!


Γεια σου φίλε anthem για να σταμάτησε το κοντεράκι & ο χιλιομετρητής να δουλεύουν πάει να πει πως κάποιος σου έχει πειράξει τον αισθητήρα του χιλιομετριτή, και είμαι σίγουρος πως είναι αυτό διότι εάν ήταν υγρασία μέσα στο κοντέρ το πιθανότερο θα ήταν να μην δούλευε και η ένδειξη καυσίμου που έχει. Για να δεις εάν προέρχεται από εκεί που σου λέω θα πρέπει να ξεβιδώσεις των αισθητήρα και να δεις τα εξής: α) εάν ο αισθητήρας είναι φαγωμένος πάει να πει πως κάποιος τον βίδωσε παραπάνω και τρίφτηκε από το γραναζάκι εσωτερικά του άξονα β) εάν δεν είναι φαγωμένος πάει να πει πως κάποιος το έχει ξεσφίξει. Με λίγα λόγια πρέπει ο αισθητήρας να έχει μια συγκεκριμένη απόσταση από το γραναζάκι για να δίνει ένδειξη στο κοντέρ. για να μην παιδεύεσαι να βρείς πια πρέπει να είναι αυτή η απόσταση στο παρακάτω link σου έχω ένα αρχείο doc. με τα σχεδιαγράμματα για αισθητήρες που βρίσκονται στον πίσω άξονα και για αισθητήρες που βρίσκονται στον άξονα-καρέ που βγαίνει από το σασμάν, για ρίξε μια ματιά και ίσως σου λυθεί το πρόβλημα. ( http://www.mediafire.com/?pdaolb7a0wmqfg7 )

Υ.Γ: Οι αποστάσεις είναι αυτές οι οποίες χαρακτηρίζονται με το γράμμα ( D ) στα σχεδιαγράμματα.


Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση.

Θα ήθελα μόνο να ρωτήσω πως γίνεται πρακτικά το ξεβίδωμα του αισθητήρα;

Ευχαριστώ!
Άβαταρ μέλους
anthem
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 21 Ιαν 2009, 19:04

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 31 Αύγ 2010, 12:02

anthem έγραψε:Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση.

Θα ήθελα μόνο να ρωτήσω πως γίνεται πρακτικά το ξεβίδωμα του αισθητήρα;

Ευχαριστώ!


Αν κατάλαβα καλά θες να μάθεις που ακριβώς θα βρεις τον αισθητήρα. Για να μην ψάχνεσαι σου έχω μια φωτογραφία στο παρακάτω link που δείχνει που ακριβώς είναι ο αισθητήρας (αλλά είναι για τον αισθητήρα που υπάρχει στον πίσω άξονα, για την περίπτωση που αισθητήρας μπορεί να βρίσκετε στον άξονα του σασμάν δεν έχω βρει κάποια φωτό ακόμα) anyway το link είναι αυτό ( http://www.mediafire.com/imgbnc.php/8cf ... bfb56g.jpg ) στην φωτογραφία θα βρεις κυκλωμένο με κόκκινη γραμμή το κάλυμμα του αισθητήρα το οποίο είναι βιδωμένο με μία σταυρωτή βίδα στο κάλυμμα του άξονα μόλις το ξεβιδώσεις και το αφαιρέσεις θα δεις τον αισθητήρα ο οποίος αν θυμάμαι καλά ξεβιδώνει με δεκαράκι κλειδί. Ελπίζω να σε βοήθησα για οποιαδήποτε άλλη απορία θα είμαι πάντα διαθέσιμος.
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

Δημοσίευσηαπό anthem » 31 Αύγ 2010, 13:44

Linhai_warrior έγραψε:
anthem έγραψε:Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση.

Θα ήθελα μόνο να ρωτήσω πως γίνεται πρακτικά το ξεβίδωμα του αισθητήρα;

Ευχαριστώ!


Αν κατάλαβα καλά θες να μάθεις που ακριβώς θα βρεις τον αισθητήρα. Για να μην ψάχνεσαι σου έχω μια φωτογραφία στο παρακάτω link που δείχνει που ακριβώς είναι ο αισθητήρας (αλλά είναι για τον αισθητήρα που υπάρχει στον πίσω άξονα, για την περίπτωση που αισθητήρας μπορεί να βρίσκετε στον άξονα του σασμάν δεν έχω βρει κάποια φωτό ακόμα) anyway το link είναι αυτό ( http://www.mediafire.com/imgbnc.php/8cf ... bfb56g.jpg ) στην φωτογραφία θα βρεις κυκλωμένο με κόκκινη γραμμή το κάλυμμα του αισθητήρα το οποίο είναι βιδωμένο με μία σταυρωτή βίδα στο κάλυμμα του άξονα μόλις το ξεβιδώσεις και το αφαιρέσεις θα δεις τον αισθητήρα ο οποίος αν θυμάμαι καλά ξεβιδώνει με δεκαράκι κλειδί. Ελπίζω να σε βοήθησα για οποιαδήποτε άλλη απορία θα είμαι πάντα διαθέσιμος.


Σε ευχαριστώ πολύ, αυτό ήθελα να μάθω.

Το δοκιμάζω και ενημερώνω.

Να'σαι καλά!!!
Άβαταρ μέλους
anthem
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 21 Ιαν 2009, 19:04

Δημοσίευσηαπό anthem » 06 Σεπ 2010, 08:18

Λοιπόν...μάλλον είμαι πιο άσχετος από 'τι νόμιζα.

Άνοιξα το καπάκι στο κάτω αριστερό τροχό και βρήκα κάτι αλλά από εκεί και πέρα κόλλησα.

Τι πρέπει να κάνω στη συνέχεια; Έχεις τρεις βίδες, ποια ξεβιδώνω?

Επισυνάπτω την φώτο.

Πάντως αν ζητάω πολλά ή αν είμαι εκτός θέματος παρακαλώ πείτε το μου.

Ευχαριστώ!
Άβαταρ μέλους
anthem
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 21 Ιαν 2009, 19:04

Δημοσίευσηαπό anthem » 06 Σεπ 2010, 08:25

Άβαταρ μέλους
anthem
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 21 Ιαν 2009, 19:04

Δημοσίευσηαπό TROX » 06 Σεπ 2010, 22:03

γεια χαρα σε ολουσ.ειμαι ενας γουρουνοτρελαμενοσ απο τα γιαννιτσα.ειμαστε 3-4 ατομα που ανα περιοδουσ κανουμεσ εξορμησεισ στα περιξ.εχουμε ολοι λινχαι 260 του 2009.ειμαστε ποντωσ ολοι ευχαριστημενοι με τα γουρουνια
Άβαταρ μέλους
TROX
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 06 Σεπ 2010, 21:55
Τοποθεσία: ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 12 Οκτ 2010, 17:24

anthem έγραψε:Να η φώτο!

http://www.mediafire.com/imageview.php? ... jd&thumb=4


Για σου φίλε anthem!!! Ξέρω πως σου γράφω λίγο καθυστερημένα! Χίλια συγνώμη αλλά λόγω σπουδών (εξεταστικών) και ανειλημμένων υποχρεώσεων δεν μπορούσα να γράψω αλλά στην Φώτο που έχεις ανεβάσει υποδεικνύεις τα σωληνάκια των φρένων καθώς και τις βίδες συγκράτησης της δαγκάνας. Η βίδα για να ξεβιδώσεις το μαύρο καπάκι που φαίνεται στην Φώτο είναι λίγο πιο κάτω κοίτα την Φώτο που έχω ανεβάσει. Link ( http://www.mediafire.com/i/?aurfy96w7bnw8qb ). Ελπίζω να βοηθάω αν και καθυστερημένα. Και πάλι χίλια συγνώμη καθώς δεν συνηθίζω να δίνω κάποιες πληροφορίες και μετά να αφήνω οποιονδήποτε στην τύχη.
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

Δημοσίευσηαπό chris1967 » 17 Δεκ 2010, 22:08

Φιλαράκια γειά σας. Μόλις πρίν απο 10 μέρες πήρα μια Linhai Muddy 300 4χ4. Δεν έχω κάνει πολλά χλμ. περίπου 100 λόγω καιρικών συνθηκών περισότερο αλλά είμαι αρκετά ικανοποιημένος. Αν μπορείτε θα ήθελα να μου πείτε τι πρέπει να προσέχω περισότερο δεδομένου ότι δεν είχα ούτε παπάκι ποτέ μου. Λάδια μου είπαν να αλλάξω στα 500 χλμ. αλλά διάβασα στο εγχειρίδιο χρήσης οτι κάνει σύμφωνα με τις ώρες λειτουργίας, δηλ. πρέπει να είμαστε μετο ρολόι στο χέρι? Τι γνώμη έχετε? Υπάρχει Service Manual στα ελληνικά και που μπορώ να το βρώ? Πάντως απο θέμα οδήγησης την έχω καταλάβει και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Είμαι και 43. Λοιπόν απο εδώ και πέρα ανήκω και εγώ στο CLUB. Καλές βόλτες σε όλους και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
chris1967
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2010, 09:06
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 18 Δεκ 2010, 11:42

chris1967 έγραψε:Φιλαράκια γειά σας. Μόλις πρίν απο 10 μέρες πήρα μια Linhai Muddy 300 4χ4. Δεν έχω κάνει πολλά χλμ. περίπου 100 λόγω καιρικών συνθηκών περισότερο αλλά είμαι αρκετά ικανοποιημένος. Αν μπορείτε θα ήθελα να μου πείτε τι πρέπει να προσέχω περισότερο δεδομένου ότι δεν είχα ούτε παπάκι ποτέ μου. Λάδια μου είπαν να αλλάξω στα 500 χλμ. αλλά διάβασα στο εγχειρίδιο χρήσης οτι κάνει σύμφωνα με τις ώρες λειτουργίας, δηλ. πρέπει να είμαστε μετο ρολόι στο χέρι? Τι γνώμη έχετε? Υπάρχει Service Manual στα ελληνικά και που μπορώ να το βρώ? Πάντως απο θέμα οδήγησης την έχω καταλάβει και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Είμαι και 43. Λοιπόν απο εδώ και πέρα ανήκω και εγώ στο CLUB. Καλές βόλτες σε όλους και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!!!!!


Καλημέρα φίλε chris!!! Κατά αρχήν να σου ευχηθώ καλοτάξιδο το γουρούνι σου και καλώς όρισες στο club μας. Ξεκινώντας έχω να σου πω πως τα service βγένουν σε συνάρτηση των ωρών λειτουργίας του οχήματος με την μέση ταχύτητα κίνησης του οχήματος. Αν κάνεις τους υπολογισμούς είναι ανά 150 χλμ. Μην ανησυχείς όμως καθώς οι περισσότερες εργασίες είναι απλοί έλεγχοι. Οι αλλαγές έρχονται σε τακτά και ικανοποιητικά ως προς τον χρόνο διαστήματα!!! Λάδι κινητήρα αλλάζεις ανά 450 χλμ. και λάδι σασμάν και διαφορικού κάθε χρόνο. Service Manual δυστυχώς δεν υπάρχει στα Ελληνικά (Το service manual έχω κάνει και post στο club. Προσοχή όχι το Owner's manual αλλά το service manual) παρόλα αυτά αν δεν καταλαβαίνεις κάτι απλά κάνε μια ερώτηση και εμείς θα σου απαντήσουμε.

Υ.Γ: Μόλις γυρίσω από κάτι δουλειές που έχω να κάνω τώρα το πρωί θα κάνω post το βιβλίο συντήρησης που έχω φτιάξει. Είναι σαν το βιβλίο συντήρησης των αυτοκινήτων, και είναι έτσι φτιαγμένο ώστε να αρχίζει από τα πρώτα 150 χλμ του οχήματος (δηλαδή για καινούργια γουρούνα κάτι που πιστεύω πως θα σε βοηθήσει κατά πολύ).
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 18 Δεκ 2010, 14:58

Στο παρακάτω link έχω το βιβλίο (που όπως προανέφερα έχω φτιάξει) της περιοδικής συντήρησης. ( http://www.mediafire.com/?ccuej9d05r3p5sr ) Σε αυτό το βιβλίο θα βρείτε στην πρώτη καρτέλα την λίστα με τις εργασίες της εβδομαδιαίας συντήρησης*. Επίσης έχω καλύψει τα service του οχήματος ως και τα 10800 χλμ.


* Η εβδομαδιαία συντήρηση δεν είναι υποχρεωτική (ακόμα και από τον κατασκευαστή) αλλά κρατά σε καλή κατάσταση το όχημα σας, καθώς με τους ελέγχους που περιλαμβάνει έχετε πάντα μια γενική εικόνα για την κατάσταση του οχήματος ούτος ώστε αν έχει κάποιο πρόβλημα το όχημα σας να μπορείτε να το διαγνώσετε έγκαιρα!!!

Υ.Γ: Το βιβλίο είναι σε μορφή xls (της πλατφόρμας office 2007) αν τυχόν σε κάποιον από εσάς που θα το κατεβάσει δεν του τρέχει, προφανώς δεν θα μπορεί να υποστηριχτεί από την έκδοση του office που θα έχει. Οπότε μου στέλνετε ένα μήνυμα είτε στο forum είτε στο προσωπικό μου mail (raf_pap32@windowslive.com) και θα σας το στείλω στην κατάλληλη έκδοση.
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

Δημοσίευσηαπό chris1967 » 18 Δεκ 2010, 19:52

Φίλε σ΄ευχαριστώ για τις ευχές και για τις οδηγίες σου.Θα προσπαθήσω να τις ακολουθήσω όσο μπορώ.
Έριξα μια γρήγορη ματιά στο xls και μου φάνηκε πάρα πολύ χρήσιμο. Θα το ακολουθήσω. Πάντως να ξέρεις ότι λόγω άγνοιας απο μηχανές θα σε ξαναενοχλήσω αν χρειαστώ κάποια επεξήγηση. Και πάλι σ΄ ευχαριστώ και καλές γιορτές αν δεν τα ξαναπούμε!!!!!!

Χρήστος
Άβαταρ μέλους
chris1967
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2010, 09:06
Τοποθεσία: Πετρούπολη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες