Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Linhai Club (λέμε τωρα..)

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 28 Ιούλ 2009, 20:52

johndrama έγραψε:H σελιδα που εδωσες δεν ανοιγει. :(


Ναι φίλε μου συγνώμη δικό μου λάθος που δεν το είπα, στην διεύθυνση που έχω γράψει έχω γράψει κολλητά την παρένθεση για αυτό δεν ανοίγει. Anyway αυτή εδώ είναι η διεύθυνση : http://linhai300atvfromnafpaktos.blogspot.com/
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 28 Ιούλ 2009, 23:32

Και άλλη μια πατέντα προστέθηκε στο blog. ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ !!! Θα υπάρχει συνεχείς ανάρτηση από πατέντες αλλά μόνο που θα υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα με τον χρόνο μιας και είμαι στα τελειώματα οπότε πρέπει να έχω την προσοχή μου στην γουρούνα μου.
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

Δημοσίευσηαπό johndrama » 29 Ιούλ 2009, 23:57

:P OK :P
Άβαταρ μέλους
johndrama
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 31 Αύγ 2008, 02:25
Τοποθεσία: N.Δραμας

Δημοσίευσηαπό xontros » 01 Αύγ 2009, 00:17

Ωραία δουλειά έχεις κάνει, είναι περίεργος να δω το τελικό αποτέλεσμα, σίγουρα θα είναι εντυπωσιακό!
Όλα τα κόκκινα είναι ανοδίωση?
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό xontros » 01 Αύγ 2009, 00:58

Επίσης με ενδιαφέρει το τιμόνι και τα μπροστινά αμορτισέρ, δώσε πληροφορίες αν τα έχεις αλλάξει...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 01 Αύγ 2009, 10:39

xontros έγραψε:Επίσης με ενδιαφέρει το τιμόνι και τα μπροστινά αμορτισέρ, δώσε πληροφορίες αν τα έχεις αλλάξει...


Για σου φίλε xontros χαίρομαι που σε ξανά ακούω. Το τιμόνι που βλέπεις στην φωτογραφία είναι της Renthal είναι αγωνιστικού τύπου που σημαίνει ποιο ελαφρύ, ποιο μικρό κατά 6 πόντους συνολικά αν θυμάμαι καλά, πού έχει σαν αποτέλεσμα μικρότερη ακτίνα περιστροφής άρα και ποιο εύκολη οδηγική χρήση, έχει 22mm εξωτερική διάμετρο ίδια με αυτή της Linhai όποτε δεν υπάρχει πρόβλημα με τα εξαρτήματα του τιμονιού. Οι χούφτες (προστατευτικά χεριών) στο τιμόνι δεν είναι της Renthal είναι της DOD που βγάζει parts για motocross. Για περισσότερες πληροφορίες ( www.renthal.com ) στην ενότητα Handlebars. Όσο για τα αμορτισέρ που ρώτησες έβαλα τα καινούργια που έχει βγάλει η Linhai τα οποία σε διαστάσεις είναι ίδια με τα παλιά που έβγαζε αλλά οι σπείρες έχουν έρθει ποιο κοντά μεταξύ τους, προσθέτοντας επιπλέον τέσσερις ακόμα σπείρες έτσι γίνονται ποίο σκληρά, το χρωματάκι δεν είναι της εταιρίας είναι δικιάς μου επιλογής. (όποιος θελήσει τους κωδικούς από τα χρώματα ας μου το πει και θα τους αναρτήσω). Ελπίζω να σου έλυσα τις απορίες ότι άλλο χρειαστείς εδώ είμαι εγώ.
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 01 Αύγ 2009, 10:49

xontros έγραψε:Ωραία δουλειά έχεις κάνει, είναι περίεργος να δω το τελικό αποτέλεσμα, σίγουρα θα είναι εντυπωσιακό!
Όλα τα κόκκινα είναι ανοδίωση?


Τα κόκκινα εξαρτήματα δεν έχουν βαφτεί με ανοδίωση διότι στην περιοχή που μένω οι μισοί μου λένε ότι δεν μπορούν να κάνουν αυτή την δουλειά και οι άλλοι μισοί μου λένε πως δεν υπάρχει αυτό που ζητάω (ατεχνία σε όλο της το μεγαλείο, άρε Ελλάδα με τους μαστόρους σου) έτσι κατέληξα στην ποιο απλή λύση χρώμα πιστολιού.
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 01 Αύγ 2009, 11:04

Να και μερικές εικόνες από τα αρχικά στάδια της συναρμολόγησης. Βέβαια ξέρω ότι περιμένετε ποιο καινούργιες φωτογραφίες αλλά με λίγη υπομονή θα έρθουν και αυτές.
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

Δημοσίευσηαπό xontros » 02 Αύγ 2009, 00:30

Δεν ξέρω ποιός είναι πιο παλαβός, εγώ ή εσύ :-))) Τα λέμε όταν επιστρέψω...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό xontros » 02 Αύγ 2009, 01:46

Στα δικά μου τώρα... Το γουρούνι φοράει πλέον κυλινδροπίστονο, εκκεντροφόρο και βαλβίδες Malossi, χοάνη αντί για φίλτρο. και ένα νούμερο μεγαλύτερο ζιγκλέρ. Πάει καλά, και θα πήγαινε ακόμα καλύτερα αν δεν του είχα βάλει τα 25άρια λάστιχα (κόφτη πιάνει μόνο σε κατηφόρες). Τελική έχει 82 πραγματικά στον κόφτη, αλλά τραβάει πολύ καλά από χαμηλά, καμιά σχέση με το πως τράβαγε παλιά. Το μοτέρ έχει ένα θεματάκι όμως, υπερθερμαίνεται όταν πηγαίνει πολύ ώρα τέρμα γκάζι. Το είχα διαβάσει ότι συμβαίνει αυτό με το κιτ της Malossi, αλλά νόμιζα ότι ήταν υπερβολή... Ίσως έχει πρόβλημα το ψυγείο που έχει φάει αρκετές πέτρες, θα το πάω σε ψυγειά να το δει και ίσως του βάλω ένα καλύτερο. Πάντως στο χώμα ή στην κίνηση δεν ανεβάζει τόσο θερμοκρασία, μόνο σε ανοιχτό δρόμο για πολύ ώρα, και αυτό έγινε με 43 βαθμούς...
Στη μετάδοση, φοράει όλα όσα δίνει η Malossi, εκτός από την πίσω κινητή τροχαλία που ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ γιατί έχει άλλη κλίση από την μαμίσια σταθερή. Ο συμπλέκτης είναι ο μεγάλος, και η καμπάνα είναι (αναγκαστικά...) η μεγάλη της Pollini.
Επόμενο βήμα είναι το κόψιμο του καλώδιου της ηλεκτρονικής που (λένε πως) ανεβάζει τον κόφτη από τις 6600 στις 7500, ένα μεγαλύτερο καρμπυρατέρ, και ίσως το κόντυμα του αποστάτη της μπροστινής τροχαλίας που ανεβάζει την τελική.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 02 Αύγ 2009, 10:36

xontros έγραψε:Δεν ξέρω ποιός είναι πιο παλαβός, εγώ ή εσύ :-))) Τα λέμε όταν επιστρέψω...


Για χαρά και πάλι φίλε χοντρός. Τι χαμπάρια? Το ποιος είναι ποιο παλαβός θα το δείξει το τελικό αποτέλεσμα τι λες? Α... όσο για το καλώδιο της ηλεκτρονικής που λες παρακάτω θα μου επιτρέψεις να κρατήσω τις επιφυλάξεις μου. Δεν προσπαθώ σε καμία περίπτωση να σου αλλάξω γνώμη, αν θες να το κάνεις είσαι ελεύθερος να το κάνεις. Λοιπόν σας αφήνω για την ώρα πάω να συνεχίσω την γουρούνα μου, είμαι και στο στάδιο που περνάω σωληνάκια φρένων (υψηλής πιέσεως) οπότε πρέπει να δώσω λίγη προσοχή. Τα λέμε αργότερα για χαρά.
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 02 Αύγ 2009, 15:00

Μιας και έκατσα λιγάκι για μεσημέρι είπα να ανεβάσω μερικές ακόμα φωτογραφίες δεν είναι τόσο πρόσφατες αλλά θα πάρετε μια γεύση.
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 23 Αύγ 2009, 16:08

Για χαρά σε όλους τι χαμπάρια? Πως τα περάσατε στις διακοπές? Μετά από αρκετό χρονικό διάστημα απουσίας μου από το forum είπα να επιστρέψω δυναμικά δείχνοντάς σας το αποτέλεσμα της εργασίας ενός ολόκληρου καλοκαιριού. Ελπίζω να σας αρέσει.
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 23 Αύγ 2009, 16:20

Εδώ σας έχω και την συνέχεια.
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 23 Αύγ 2009, 16:28

Συνέχεια Νο 2
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες

cron