Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

KYMCO MXU 300

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Δημοσίευσηαπό lak100 » 03 Απρ 2007, 14:07

παιδια με τα απο περιπετειες το σαβατο πηρα το mxu 300 και επαθα πλακα γ%%*&%ι και δερνει.απιστευτη δυναμη
ΕΙΜΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ KYMCO MXU 300
Άβαταρ μέλους
lak100
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 09 Ιαν 2007, 18:11
Τοποθεσία: Καστορια

Δημοσίευσηαπό DukeNukem » 03 Απρ 2007, 19:44

ok θα μιλησω με τον γιατρο μου για την μεση... Στο αλλο θεμα που εθιξα τι γινετε???

Καθε 1000χλμ αλαγη λαδιων?
Duke Nukem 3D... rest in pieces!!!
Άβαταρ μέλους
DukeNukem
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 01 Απρ 2007, 15:17

Δημοσίευσηαπό xontros » 07 Απρ 2007, 07:55

Lak100, καλορίζικο το 300!!! Απίστευτη δύναμη σε σχέση με τί???
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό lak100 » 08 Απρ 2007, 11:02

στο δρομο για παραδειγμα με μια μια γκαζια φευγει. επισης βαζοντας αργο δεν κολας πουθενα. τα 40 τα εχει για πλακα.
ΕΙΜΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ KYMCO MXU 300
Άβαταρ μέλους
lak100
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 09 Ιαν 2007, 18:11
Τοποθεσία: Καστορια

Δημοσίευσηαπό DukeNukem » 10 Απρ 2007, 21:42

Υπαρχει καποιος να μου απαντησει στο ερωτημα:

Στο manual του MXU 300 λεει πρωτο σερβις στα 150 χλμ και ολα τα υποληπα ανα 1000χλμ πολυ συχνα μου φενοντε τα σερβις ισχει αυτο?
Με ενδιαφερει το θεμα συντιριση γιατι το MXU θα χρισιμοποιοιτε και για καθημερινη χρηση... ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ειμαι σε διλημα...

Υ.Γ.Ο γιατρος μου επετρεψε τις βολτες αλλα με σινεση και προσοχη δηλαδη νορμαλ βολτουλες για 3-4 μηνες ακομη για προληπτικους λογους... οι σπονδιλοι εχουν "δεσει" ειπε ο γιατρος δεν υπαρχει φοβος να ξανα σπασουν στο ιδιο σημειο.
Duke Nukem 3D... rest in pieces!!!
Άβαταρ μέλους
DukeNukem
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 01 Απρ 2007, 15:17

Δημοσίευσηαπό Periergos » 20 Απρ 2007, 11:53

Γεια και χαρα σε ολους.
Ειμαι ο Γιωργος και η μεση μου είναι ΚΑΛΑΑ.

Καβαλω το γουρουνακι μου μερα παρα μερα και τωρα προσεχω.
(κρανος δεν φοραω)

Η μοτοσυκλετα μου εχει μeινει από μπαταρια εδώ και μηνες και ετσι θα μείνει.

Φιλε και συμπασχοντα dukenukem
Μην μασας,

Στην αρχή είναι τα δυσκολα, σε λιγο να δεις ουτε που θα θυμάσαι την μεση σου.
Τώρα σχετικα με τις ερωτησεις σου

Η αλλαγη λαδιων, ναι κάθε 1000, αλλα μπορεις να την κανεις και μονος σου.
Τωρα το συχνο service γιατι σε προβληματιζει?
Αφου ΔΕΝ κοστιζει, ΤΙΠΟΤΑ.

Εγω το καβαλαω συχνα αλλα δεν κανω μεγαλες αποστασεις (αρα γραφω λιγα χλμ)
Αλλα δεν με χαλαει το service γιατι ολο και κατι θα χρειαστεις (σφυξιματακια, κλπ).
Το θεμα δεν είναι αν θα πας 2 φορες αντι για μια, αλλα το γουρουνακι σου να είναι ποιοτικο και να διατηρείται σαν καινουριο.

ΦΙΛΕ ΠΑΡΤΟ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.
8)
Άβαταρ μέλους
Periergos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 06 Νοέμ 2006, 10:21

Δημοσίευσηαπό lak100 » 27 Απρ 2007, 16:42

τελικα ποσοι ειμαστε με MXU?
ΕΙΜΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ KYMCO MXU 300
Άβαταρ μέλους
lak100
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 09 Ιαν 2007, 18:11
Τοποθεσία: Καστορια

Δημοσίευσηαπό subwr » 28 Απρ 2007, 18:18

Καλησπέρα!
Με λένε Θανάση και έχω το MXU300 εδώ και ένα μήνα. Το κοντέρ του γράφει περί τα 800χλμ αυτή τη στιγμή.
Πρώτη αλλαγή λαδιών έκανα στα 400 χλμ. Στα 1000 χλμ (δηλαδή μάλλον την Τετάρτη) πάω για το επόμενο service το οποίο θα είναι από ότι νομίζω
λάδια κινητήρα, βαλβολίνες κιβωτίου, βαλβολίνες διαφορικού και μπουζί.

Απο θέμα στρωσίματος το πρόσεξα στα πρώτα 300-400 χλμ.
Η αλήθεια είναι ότι δεν μπόρεσα να κρατηθώ παραπάνω λόγο του ότι κάθε Κυριακή έχει εκδρομή (γουρουνάδα). Αυτό σημαίνει 10 μαντράχαλοι με γουρούνια από KXR250,MXU300,MXY500,RAPTOR,ARTICAT450,POLARIS700 χεχε.... ξεκινάμε από Χωρτιάτη , πάμε Ζαγκλιβέρη , Περιστερά κτλ και κάνουμε καμια 100 -150 χλμ τη φορά.

Με το αργό εχει τρομερές αναριχυτικές ικανότητες... έχει σκαρφαλώσει σε απίστευτα μέρη χωρίς όμως να μπορεί να συγκριθεί με της δυνατότητες ενώς RAPTOR φυσικά.
Άβαταρ μέλους
subwr
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 28 Απρ 2007, 18:00

Δημοσίευσηαπό gangan » 29 Απρ 2007, 12:49

TO MXU 300 EXEI ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΟΜΩΣ ΔΙΝΕΙ ΚΙΝΗΣΗ ΣΕ ΑΞΟΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΙΜΙΑΞΟΝΙΑ ΟΠΟΤΕ ΕΧΕΙΣ ΜΠΛΟΚΕ 100% ΟΙ ΔΕ ΑΛΑΓΕΣ ΛΑΔΙΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ 300 ΧΛΜ ΜΕΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΣΤΑ 1000 ΣΥΣΦΙΞΕΙΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΚΑΘΕ 2000 ΧΛΜ ΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ 4000 ΣΕΡΒΙΣ ΑΥΤΑ ΟΣΑ ΑΦΟΡΟΥΝ ΜΧU 250 KAI 300.
Άβαταρ μέλους
gangan
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 13 Σεπ 2006, 14:04
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό lak100 » 29 Απρ 2007, 13:38

Παιδια εχω τον εξης προβληματισμο.εχω το MXU 300 εδω και περιπου εναν μηνα με 550χλμ δεν εχω κανει ουτε service ουτε αλλαγη λαδιων.οταν ειμαι εν κινησει και αφηνω το γκαζι ακουγεται ενας περιεργος ηχος
σαν αυτον που κανουν τα αυτοκινητα κανουν οπισθεν. ειναι φυσιολογικο η οχι?
ΕΙΜΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ KYMCO MXU 300
Άβαταρ μέλους
lak100
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 09 Ιαν 2007, 18:11
Τοποθεσία: Καστορια

Δημοσίευσηαπό subwr » 29 Απρ 2007, 23:07

Το ίδιο παρατήρησα σήμερα και σε εμένα.
Υποψιάζομαι ότι η Kymco δεν έχει βάλει καθόλου βαλβολίνες (SAE 90) στο διαφορικό.
Τελευταία επεξεργασία από subwr και 10 Μάιος 2007, 01:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
subwr
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 28 Απρ 2007, 18:00

Δημοσίευσηαπό Periergos » 03 Μάιος 2007, 11:26

subwr έγραψε:Το ίδιο παρατήρησα σήμερα και σε εμένα.
Υποψιάζομαι ότι η Kymco δεν έχει βάλει καθόλου βαλβολίνες (SAE 90) στο διαφορικό. Αύριο που θα έχω χρόνο θα το ελέγξω και αν αυτό ισχύει τότε θα περάσω μια βόλτα από το μαγαζί που το αγόρασα και θα γίνει χαμός για την ανευθυνότητα τους. Άσε που θα ζητήσω και αντικατάσταση του διαφορικού, εντός εγγύησης.....


Από την μια, λογικος ο προβληματισμος, σε 2 ατομα η ιδια παρατηρηση, από την άλλη ισως να είναι κατι απλο.

Ρε Θανάση, περίμενε πρώτα να δεις τι θα σου πουν και μετα χωστα.

εγω θα εμενα εκει την ωρα του ελεγχου – ΚΑΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ
Άβαταρ μέλους
Periergos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 06 Νοέμ 2006, 10:21

Δημοσίευσηαπό subwr » 03 Μάιος 2007, 18:54

Τελικά το έλεγξα μόνος μου και έχει τις βαλβολίνες του κανονικότατα.

FALSE ALARM :roll: :roll: :roll:

Αλλα τι μπορεί να φταίει? Όταν είναι κρύο δεν μου το κάνει. Μόνο μετά από αρκετά χιλιόμετρα χρήσης. Θα πάω να το δω από εκεί που το αγόρασα.
Έτσι κι αλλιώς οι άνθρωποι εκεί φάνηκαν αρκετά σωστοί και σίγουρα θα έχουν κάποια λύση.
Άβαταρ μέλους
subwr
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 28 Απρ 2007, 18:00

Δημοσίευσηαπό Periergos » 04 Μάιος 2007, 07:40

subwr έγραψε:Τελικά το έλεγξα μόνος μου και έχει τις βαλβολίνες του κανονικότατα.

FALSE ALARM :roll: :roll: :roll:

Αλλα τι μπορεί να φταίει? Όταν είναι κρύο δεν μου το κάνει. Μόνο μετά από αρκετά χιλιόμετρα χρήσης. Θα πάω να το δω από εκεί που το αγόρασα.
Έτσι κι αλλιώς οι άνθρωποι εκεί φάνηκαν αρκετά σωστοί και σίγουρα θα έχουν κάποια λύση.


:wink:
Άβαταρ μέλους
Periergos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 06 Νοέμ 2006, 10:21

Δημοσίευσηαπό subwr » 10 Μάιος 2007, 23:40

Μια ερώτηση κυρίως στους παλιότερους μηχανόβιους.
Είναι δυνατόν ένα μηχανάκι να έχει ανάγκη απο ρύθμισμα βαλβίδων από τα 1000 χλμ? Απο αυτά που εγώ τουλάχιστον ξέρω, το μηχανάκι πρέπει να έχει διανύσει τουλάχιστον 5-6000 χλμ για να χρειαστεί ρύθμιση τέτοιου είδους.
Άβαταρ μέλους
subwr
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 28 Απρ 2007, 18:00

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες