Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Κατανάλωση

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Κατανάλωση

Δημοσίευσηαπό BRAIN » 07 Ιουν 2008, 11:07

Λόγω ότι είμαι άσχετος με τα γουρουνάκια, θα ήθελα την βοήθεια σας.Θέλω να πάρω ένα κατα πάσα πιθανότητα στο τάληρο για να χρισημοποιώ στο κυνήγι έτσι ώστε να γλυτώσω κανα φράγκο απο το jeep μου.Εννοείται ότι θα το χρισημοποιώ και στα ψώνια και στις μικρομετακινήσεις αλλά ο κύριως λόγος είναι το κυνήγι.Αυτό που δεν μπόρεσα να βρω στα διάφορα φιλάδια είναι για την κατανάλωση που φυσικά αν είναι ίδια με του pinin μου τότε δεν υπάρχει λόγος αγοράς.Ένα kymko 300cc τι κατανάλωση έχει?Και γενικά σε τι κατανάλωση κυμαίνονται αυτού του είδους τα εργαλεία?Αν έχετε να προτείνεται κάτι αξιόπιστι σε αυτά τα λεφτά που να παίρνει και τα πόδια του είμαι όλος αυτιά.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Άβαταρ μέλους
BRAIN
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 07 Ιουν 2008, 11:00

Κατανάλωση

Δημοσίευσηαπό Lander300 » 07 Ιουν 2008, 23:45

ακου συνάδελφε, εγώ έχω ένα YMC lander 300 και το δουλεύω βουνό - παραλία. Όταν το πηγαίνω εκτός δρόμου, μου φαίνεται ότι δεν καίει τίποτα. Όταν όμως κανω διαδρομές άσφαλτο και το πηγαίνω τσίτα 90 -100, τότε καίει πιο πολύ και από αυτοκίνητο. Το kymco επειδή είναι πολύ μικρότερο πρέπει να είναι και πιο οικονομικό λογικά. Φίλος με polaris 4X4 κλαίει όλη την ώρα γιατί καίει τα διπλά απο το δικό μου τσιτωμένο, οπότε μακρυά από τετρακίνητες. Γνώμη μου βρες κάτι με άξονα- αλυσίδα και αργά και θα κάνεις τη δουλειά σου μια χαρά.
Άβαταρ μέλους
Lander300
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 10 Μάιος 2008, 17:12
Τοποθεσία: ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑ

Κατανάλωση

Δημοσίευσηαπό commbba » 09 Ιουν 2008, 16:06

Κοίταξε φίλε , απο την στιγμή που έχεις αυτοκίνητο , θα ξέρεις ότι κάθε κινητήρας έχει άλλη κατανάλωση στίς 2000 στροφές , άλλη στίς 4000 στροφές και άλλη στις 6000 στροφές.Οπότε με ένα μηχανάκι , το οποίο δέν έχει , ώς επι το πλείστον , στροφόμετρο ,μπορείς πολύ έυκολα να την 'πατήσεις' και να καίς παραπάνω και από αυτοκίνητο , και άς έχει έναν κύλινδρο.Οπότε οι επιλογές σου είναι δύο :παίρνεις κάτι που να σε καλύπτει ίσα-ίσα στίς μετακινήσεις σου , και είναι και πιό φθηνό , αλλά χαλάς χρήματα σε καύσιμο και σέρβις , γιατί ο κινητήρας δουλεύει συνέχεια στο όριο , άρα καίει περισσότερο , άρα φθήρεται περισσότερο ή αγοράζεις κάτι που υπερκαλύπτει τις ανάγκες σου αλλά δέν καταπονείται τόσο ώστε να σου παρουσιάσει άμεσες και 'χοντρές' βλάβες.
Επίσης , το αυτόματο κιβώτιο επιβαρύνει αρνητικά την κατανάλωση , αλλά δέν υπάρχουν πολλά quad-atv με μηχανικό κιβώτιο.
Τέλος , και η τετρακίνηση σε κάνει να καίς παραπάνω , αλλά με λίγο ψάξιμο υπάρχουν quad-atv με μοχλό επιλογής δικίνησης-τετρακίνησης , και για να μήν φθήρεται άσκοπα το όλο σύστημα.
Το κακό είναι ότι όλα αυτά επιβαρύνουν αρνητικά και την τιμή.π.χ. το νέο Kymco MXU 400 με επιλογή 2wd-4wd θα έχει γύρω στα 6000 με 6500 ευρώ , ενώ το Kymco MXU 500 2wd-4wd έχει 7500.
Διαλέγεις ....................................ή συνέχεια βενζινάδικο-συνεργείο ή βαθιά το χέρι στην τσέπη.Πάντως το Kymco MXU 300 πιστεύω ότι είναι πολύ καλή επιλογή , ψήνομαι για να το πάρω και εγώ.
Άβαταρ μέλους
commbba
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 13 Απρ 2008, 21:01
Τοποθεσία: Ερέτρια-Ευβοίας

Δημοσίευσηαπό lak100 » 10 Ιουν 2008, 20:24

Λοιπον εγω που ειμαι κατοχος του MXU 300 εδω και εαν χρονο εχω να πω οτι εαν το πας με μια λογικη ταχυτητα 50-60 χιλιομετρω δεν θα καψει πολλα. τωρα εαν το τσιτωνεις ολη την ωρα λογικο ειναι να καψει. Εμενα παντως μου φαινεται αρκετα οικονομικο για τα κυβικα αν και πιστευω οτι το MXU400 συμφερει παραπανω λογω τιμης. η οποια ειναι 6890 μαζι με πινακιδες
ΕΙΜΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ KYMCO MXU 300
Άβαταρ μέλους
lak100
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 09 Ιαν 2007, 18:11
Τοποθεσία: Καστορια

Δημοσίευσηαπό evryk » 11 Ιουν 2008, 23:06

commbba ενα quad στα 300 κυβικα πιστευεις δεν πεφτει στη κατηγορια "διαρκως σερβις και βενζιναδικο"?

Σκεφτομαι για kymco,αλλα maxxer ρε φιλε,οχι το mxu καθαρα για λογους εμφανισης,μηχανικα δεν εχουν τεραστιες διαφορες μου φαινεται. Μπορεις να μου πεις μια γνωμη?Η οποιο αλλο παιδι? το εχω θεσει αρκετες φορες το ερωτημα μιας και πολλοι μιλανε για το mxu συγκεκριμενα και οχι για το maxxer.

Μην κανω πατατα γιατι καινουριο θα το παρω.
Άβαταρ μέλους
evryk
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 04 Ιαν 2008, 03:06
Τοποθεσία: νεα ερυθραια

Δημοσίευσηαπό commbba » 14 Ιουν 2008, 08:47

Για το πρώτο ερώτημα σου , σαφώς και όλοι οι κινητήρες είναι επηρεπείς στο συνεχές σέρβις και κατανάλωσης βενζίνης , αλλά όταν πηγαίνεις συνέχεια τσίτα γκάζι .Έχω δεί στο youtube , Ferrari φτιαγμένη και να σκάει ο κινητήρας μετά από αλεπάλληλα ''ζβουρίδια''.Απλώς , με περισσότερα κυβικά , έχεις μεγαλύτερη τελική , οπότε έχεις την επιλογή να καρατάς τον κινητήρα σε ένα λογικό φάσμα στροφών.

Όσον αφορά τώρα το μοντέλο , εμένα μου αρέσει το MXU γιατί θέλω αποθηκευτικούς χώρους , και γενικώς μου αρέσουν τα ''utility vehicles''.Δηλαδή τα μηχανήματα εργασίας.Μου αρέσει με τις σχάρες εμπρός και πίσω.

Πατάτα δέν πιστεύω ότι κάνεις , η Kymco , σάν μάρκα είναι πιό εμπιστεύσημη από τίς άλλες φθηνότερες μάρκες.Κατ'αρχάς είναι από Taiwan , 'οπως και η SYM , και πιστεύω ότι είναι μία λεπτομέρεια μεγάλης σημασίας , και επίσης έχει δημιουργίσει ένα όνομα αρκετά καλό.Τώρα τί μοντέλο θα διαλέξεις , είναι καθαρά θέμα προτίμησης.

Εγώ το έχω αποφασίσει απο καιρό , Kymco MXU 300 και μιά και θα βάλω δόσεις ίσως πάω και για το 400άρι που θέλω και τετρακίνηση.
Άβαταρ μέλους
commbba
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 13 Απρ 2008, 21:01
Τοποθεσία: Ερέτρια-Ευβοίας

Δημοσίευσηαπό access » 29 Ιουν 2008, 16:45

Εχω lander 300 .H γουρουνα ειναι πολυ αξιοπιστη . εχει παρα πολυ καλη γεωμετρια , φοραει το σκελετο του KTM 550 . αυτο της επιτρεπει να κινηται και να στρυβει με αρκετα υψηλη ταχυτητα . το μονο προβλημα ηταν η καταναλωση . με 1 σετ βελτιωσης απο Ιταλια , η καταναλωση μιωθηκε 40-50% και η υποδυναμη αυξηθηκε κατα 30% . εχω ροπες στις χαμηλες στοφες και το μοτερ μοτερ δουλευει ξεκουραστα , χορις να επιρεαζετε η εργοστασιακη εγγιηση . για περαιτερο πληροφοριες , 6974144331
Άβαταρ μέλους
access
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 24 Ιουν 2008, 22:30

Δημοσίευσηαπό blaster33 » 30 Ιουν 2008, 10:27

access έγραψε:Εχω lander 300 .H γουρουνα ειναι πολυ αξιοπιστη . εχει παρα πολυ καλη γεωμετρια , φοραει το σκελετο του KTM 550 . αυτο της επιτρεπει να κινηται και να στρυβει με αρκετα υψηλη ταχυτητα .



Σκελετο ktm ?????:twisted: :twisted: :twisted:
Εγω πηγαινα κανονικα ο αλλος ηθελε να ξεφορτωσει τα μπαζα

vakis
Άβαταρ μέλους
blaster33
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 485
Εγγραφή: 13 Ιουν 2005, 10:18
Τοποθεσία: melissia

Δημοσίευσηαπό amborrepus » 30 Ιουν 2008, 13:01

Το κιτ απο Ιταλία πόσο το πήρες? Το έχεις καιρό.
Άβαταρ μέλους
amborrepus
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 13 Μαρ 2008, 13:24

Δημοσίευσηαπό stmad » 30 Ιουν 2008, 14:38

access έγραψε:φοραει το σκελετο του KTM 550 .



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
stmad
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 25 Οκτ 2007, 10:44

Δημοσίευσηαπό gourouna10 » 30 Ιουν 2008, 18:32

ελληνας κροισος με γουρουνα με 15 γραμματα.
γυναικα ελληνας κροισος με γουρουνα.......
ποιος νανε ρε γαμωτο;;
το γουρουνι σου κι αν πλενεις
το σαπουνι σου χαλας.
Άβαταρ μέλους
gourouna10
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 17 Φεβ 2007, 12:55
Τοποθεσία: athens@ãιωργος

Δημοσίευσηαπό ririkos » 30 Ιουν 2008, 18:43

γεια σας εχω κι εγω το lander 300. έχω βαλει το κιτ βελτίωσης που λεει ο access και πιάνω τα 145 με ευνοϊκό ανεμο. στρίβω με 130 γιατί έχει πολύ καλό σκελετό... οι αναρτήσεις δεν έχουν σημασία... ο σκελετός στρίβει.

επειδή φοβάμαι τα μπαντιλίκια θα βάλω και τράξιον κοντρόλ. ρε access μπορείς να με φτιάξεις;

βρήκα και κάτι αυτοκόλλητα απο yamaha R1. με το που τα έβαλα η μηχανή απογειώθηκε. έριξα σε ένα YFZ 450 στα 0-400 δυο φανάρια και 3 διαβάσεις.

το σφινγκ 520 της YMC με τα 50 άλογα και το κιτ βελτίωσης που πουλάει ο access πιστέυω θα ρίχνει και σε στριτάδικα
Άβαταρ μέλους
ririkos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 30 Ιουν 2008, 18:26

Δημοσίευσηαπό commbba » 30 Ιουν 2008, 21:26

Μπράβο , ωραίο κόλπο και αρκετά φθηνότερο απο την μετατροπή του access και χωρίς όλο αυτό το κόπο βιδώματα-ξεβιδώματα και τλπ.Να βάλουμε όλοι μας απο ένα αυτοκόλλητο , ανάλογα τις επιθυμίες μας , και τα μηχανάκια θα πηγαίνουν τσίτα.Δέν θέλει κόπο , θέλει τρόπο.Λοιπόν θα σας το γράψω όσο γίνεται πιό απλά και κατανοητά.Να κάθεστε στην σκιά , να πίνετε πολλά υγρά , και εάν έχετε aircondition να το ανάβετε το μεσημεράκι για λίγες ώρες , να σας παίρνει την θερμότητα απο το κεφάλι που σας πείραξε. :banging: :banging: :banging: :banging:
Άβαταρ μέλους
commbba
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 13 Απρ 2008, 21:01
Τοποθεσία: Ερέτρια-Ευβοίας

Δημοσίευσηαπό xontros » 30 Ιουν 2008, 22:46

Το μοτέρ του από τι είναι??? Γιατί κάτι μου θυμίζει ;-)
Άτιμε Exo, μας έφυγες νωρίς...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό ririkos » 30 Ιουν 2008, 23:23

μεγάλε για το μοτέρ δεν σου λέω. το αφήνω στην φαντασία σου. αλλα δεν κουμπώνει οτι κι οτι στο σασί του ΚΤΜ.
για τα φρένα θα το μαρτυρήσω.. έχω υιοθετήσει την πατέντα των fantom.. πατάω κουμπί και ανοίγει φιδ.. εεε αλεξίπτωτο ηθελα να πω
Άβαταρ μέλους
ririkos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 30 Ιουν 2008, 18:26

Επόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες

cron