από mike1962 » 17 Απρ 2006, 23:17
Γεια στην τετρακίνητη ομήγυρη,
ευχαριστω για τα μηνυματα σας....
Το σκέφτομαι αρκετά να λάβω μέρος. Το τζιπ είναι έτοιμο, έγινε προχτές σέρβις και με δυο τρεις βόλτες (5ωρες) να ξεσκουριάσουμε θα είναι όλα ΟΚ.
Σε τέτοιους αγώνες έχω λάβει 2 φορές μέρος στη Ρούμελη 2004 και στη Ροδόπη 2004, Η εμπειρία ήταν θετικότατη. Δεν χρειάζεται φοβερή προετοιμασία ένα service, λάστιχα λάσπης εάν υπάρχουν λάσπες ή σχετικά καινούργια 50-50 εάν τα χώματα είναι στεγνά.
Προετοιμασία δεν θέλει μεγάλη αλλά σίγουρα θέλει συνοδηγό που να ‘ξέρει’ , να το έχει ξανακάνει. Είναι μεγάλη η ταλαιπωρία να χτυπιέσαι δεμένος με ζώνη 3 σημείων σε χώματα και πέτρες να προσέχεις το δρόμο και να διαβάζεις το βιβλίο. Αρκετοί χαλαροί βγήκαν off στη Ροδόπη. Γιαυτο εάν ο φίλος σας αφήσει το τζιπ του για να μπει συνοδηγός σας να πάτε, μαζί του δυο πεντάωρες χωρίς στάση!!!! βόλτες για προσδιορίσετε τις αντοχές σας. Καλό είναι να υπάρχουν δραμαμινες και αλλά βοηθητικά. Ααα τώρα που το κράνος είναι υποχρεωτικό για να το φοράτε στις δοκιμές να το συνηθίσετε…, Κράνος ελαφρύ όχι full face και δεν έχω εμπειρία για το πώς θα γίνεται η επικοινωνία με τα κράνη…
Το Rood book είναι απλό υπάρχει ο ‘μύθος’ του τέλειου καλημπραρισματος Είναι καλό να γίνει σωστό μέτρημα ιδανικού χιλιομέτρου και να ρυθμιστεί το οδόμετρο σας. Προσοχή και της δυο φορές πήγα έτσι (χύμα στο κύμα) μέτρησα 3 φορές το πρότυπο χιλιομετρο/3χιλιομετρα και βρήκα 5% απόκλιση. Σιγά τα ωά.. όταν το βιβλίο έλεγε στροφή δεξιά στα 350 μέτρα έβγαζα 5% δηλαδή 20 μέτρα και έβλεπα τη στροφή και έστριβα, απόκλιση 10% το ίδιο απόκλιση 14% κανείς ένα πίνακα με απόκλιση ανά 100 μέτρα και βρίσκεις στα πόσα στρίβεις. Ένα καλό (όχι το ακριβότερο) ποδηλατικό που να μπορεί να μπει στο τζιπ βοηθάει γιατί εάν πιάσει νύχτα και οδηγείς είναι κουραστικό να κοιτάς το μερικό χιλιομετριτη που είναι κακοφωτισμένος…σε δύσκολο σημείο …. Αυτό είναι το σημαντικότερο
Βενζίνες κλπ δεν θα υπάρχει πρόβλημα σε 5-6 ώρες να γίνουν 250 χιλιόμετρα το πολύ. Κάτι να έχετε για επικοινωνίες εκτός κινητού (cd ;ή pmr)για την δύσκολη στιγμή Το pmr δεν έπιανε παρά μόνο με το μπροστά ή πίσω εάν είχαν ή εάν ήταν στην ίδια συχνότητα, ( καλό είναι η οργάνωση να ορίσει συχνότητα)
Καλός ύπνος τα βράδυ και προσοχή στην οδήγηση. Υπάρχει ιδανικός χρόνος και πιάνεται εάν πας σχετικά γρήγορα και μαλακά στο σύνολο της διαδρομής χωρίς χάσιμο, το χάσιμο είναι που κοστίζει.. γιαυτο προσοχή σε κάθε διασταύρωση διπλός έλεγχος και μετά στρίβεις (βλέπεις και τις ρόδιες.. αλλά πάντα ελενχεις ..) Σκληρά περάσματα δεν υπάρχουν άλλωστε έχει και SUV και όλα είναι η σωστή οδήγηση (πλοήγηση, ταχύτητα) η σωστή συνεργασία οδηγού συνοδηγού.
Θέλω να τρέξω και μάλλον θα το δοκιμάζω αρκεί να είναι όλα ΟΚ στο σπίτι με τα παιδία….συμπίπτει και με την γιορτή της Ελένης...
Το καλύτερο για το τέλος!!!!!!
Τώρα εργάζομαι σε μια εταιρία πληροφορικής και βιομηχανικού αυτοματισμού…και από την εμπειρία μου στα 2 ράλι έχω «σχεδιάσει» μια μηχανή που βοήθα και τη καλή ‘΄μαϊμού’ να κερδίσει δηλαδή ένα PLC που παίρνει σήμα από αισθητήρα ποδηλατικού κοντέρ και αφού του δώσεις την ιδανική ταχύτητα, και την εκτιμώμενη απόσταση από το start to end σου λέει διαρκώς τη μέση ταχύτητα που πρέπει να πετύχεις από το σημείο που βρίσκεσαι μέχρι το τέλος για να να πετύχεις τον ιδανική ταχύτητα. Το project είναι στην αρχή του και ελπίζω να το έχω τις 21/5
Αυτά, ελπίζω να μπορέσω σε κάποια συνάντηση (Λάκη για καφέ ….μετά τα 45 το βραδινό είναι ελαφρύ!!!!)να έρθω και να τα πούμε από κοντά
Μιχάλης ( τηλ για πρόσκληση 6977 989424)