Δυστυχώς αυτή την φορά δεν κατάφερα να έρθω
αλλά πιστεύω ότι την επόμενη φορά θα τα καταφέρω. Ελπίζω να δούμε σύντομα foto από την εξόρμηση και να ζηλέψουμε ακόμα περισσότερο
.
Λόγο εμπειρίας σε εκδρομές με πολά αυτοκίνητα (από 15 έως και 30) και λόγο του ότι κάτι γράφτηκε για CB, θα ήθελα να αναφέρω κάποια πράγματα :
Σίγουρα θα χρειαστεί να υπάρχουν CB τουλάχιστον κάθε τέσσερα αυτοκίνητα και οποσδήποτε ένα στο τελευταίο αυτοκίνητο. Η επικοινωνία μεταξύ των αυτοκινήτων της ομάδας είναι πού συμαντική για την ασφάλεια των αυτοκινήτων και προσφέρει και αρκετή πλάκα κατά την διάρκεια της εκδρομής
πολύ καλή η ιδέα του superspy για το roadbook, θα βοηθήσει πολύ. Καλό θα ήταν να υπάρχουν και κάποια GPS (δεν ξέρω εαν κάποιος από εσάς έχει
) στην παρέα για κάθε ενδεχόμενο.
Αυτός που οδηγεί την ομάδα θα πρέπει να ξέρει καλά τον δρόμο
Αυτά, τα υπόλοιπα τα λέμε και από κοντά.
Να είστε όλοι καλά





