Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Είναι νόμιμη η εξουσία της ΕΛΠΑ;

Enduro, Scramble, Supermoto, Trial κ.α.

Δημοσίευσηαπό superspy » 22 Ιαν 2007, 22:01

Τα περι Ν. Ζηλανδίας, απορίες κλπ εδώ: http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-5844.html
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό mavrofidi » 22 Ιαν 2007, 22:28

emerald έγραψε:και επανερχομαι στο καλεσμα του γνωστου δικηγορου/προεδρου.
μηπως αυτη ειναι κραυγη βοηθειας γιατι περυσι δε πηγαμε τοσο καλα αλλα αν συγχωνευτουμε μπορει να παμε πολυ καλυτερα???
απ'οτι ειδα φετος μοιραζει και μοτο στους πρωτους νικητες και πλουσια δωρα στους υπολοιπους του βαθρου στο τελος του πρωταθληματος!!!
αρα δεν εχει προβλημα οποτε ενδιαφερεται για το καλο της μοτοσυκλεττας οπως λεει. :D :D :D
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΥΡΙΟΙ !!!!!!!!!!!


αυτο δεν θελουμε, να υπαρχουν αξιολογα κινητρα και επαθλα για τους αναβατες που συμμετεχουν στους αγωνες?
τωρα με τον γνωστο δικηγορο-προεδρο μπορω να πω το εξης:
δυο ανθρωποι εχετε κολημα μαζι του. εσυ και ο "ακατονομαστος". γιατι?
δεν μας ενδιαφερει αν ειναι πρασινουλης και γαλαζουλης, γιατι αυριο μπορει να μην ειναι προεδρος και να ειναι πχ ο "ακατονομαστος".
κακο ειναι?

emerald έγραψε:***επισης ενα μηνυματακι στο αγαπητο φιδι μαυρο που ειναι εξαιρετικα ηρεμο και δε συγχιζεται και φυσικα εχει παντα καλες πηγες συμφωνα με τα λεγομενα του(αρκετα καλα ενημερωμενος):

ΚΑΛΗΜΕΡΑ,ΞΥΠΝΗΣΕΣ???

:tank: :tank: :tank:


τα μαυρα φιδια κοιμουνται την ημερα και κυκλοφορουν την νυχτα.
γι αυτο εχουν και καλη πληροφορηση. :D
συμπερασμα, οταν εσυ κοιμασαι, εχω τα ματια μου ανοιχτα....
mavrofidis

ΥΓ μια και απ' οτι βλεπω ολοι γνωριζομαστε εδω μεσα, δεν μας λες και το ονοματακι σου, γιατι γνωστος κουμπαρος μου αδημονει να σε ισοπεδωσει ποδηλατικα... (δεν φταιει αυτος, αλλα οι δηλωσεις σου περι 50 km MTB)
αν ντρεπεσαι, στειλτο με πμ
Άβαταρ μέλους
mavrofidi
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2006, 11:04
Τοποθεσία: οπου υπαρχει λασπη...

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 24 Ιαν 2007, 15:59

Καταλαβαινω οτι αρκετα ατομα δεν ειναι ευχαριστημενα για διαφορους και πολλους λογους , διαφορετικους λογους απο την ΕΛΠΑ σαν διοικουσα αρχη των μηχανοκινητων σπορ στην χωρα μας και φυσικο ειναι να υπαρχουν αντιρησσεις και διαφορετικες αποψεις για διαφορα θεματα.

Αυτο το οποιο μου εκανε εντυπωση ηταν οτι βρηκα και σε αλλα φορουμ την αρχικη ανακοινωση του Iron, πραγμα το οποιο βρισκω σωστο απο καποιον που θελει να εχει μια σφαιρικη γνωμη γυρω απο το πως βλεπουν ατομα που εμπλεκονται γενικα με τον συγκεκρμενο φορεα, το θεμα.

Αυτο που δε μπορω να καταλαβω, προφανως γιατι δεν εχω 25 χρονια στον χωρο ουτε εκανα αγωνες οταν οι αλλοι πηγαιναν δημοτικο κτλ. ειναι τι προτιθεται αν κανει καποιος.

Τι ψαχνουμε λοιπον εδω περα; Να βρουμε μια λυση ή να συμφωνησουμε ολοι οτι η κακια ΕΛΠΑ δεν μας αφηνει να κανουμε αυτο που εμεις νομιζουμε σωστο (ή επικερδες για εμας, δεν εχω πειστει απο κανενα για το αντιθετο) ;

Γιατι απο οτι διαβασα γενικα λυσεις προταθηκαν, αναφερθηκαν παραδειγματα του εξωτερικου και βιωσιμα μοντελα.Τοσο εδω οσο και σε αλλα φορουμ.

Αντι λοιπον να ψαχνουμε τι φταιει και να δινουμε βημα στον καθε ενα να πει το μακρυ του και το κοντο του δε θα ηταν πιο χρησιμο να παρουσιαζε καποιος ενα ετοιμο μοντελο;

Απο την στιγμη που υπαρχουν 2 ομοσπονδιες, για μενα σημαινει οτι ουτε μεταξυ τους δεν μπορουν να τα βρουν , και θα τους αφησει η ΕΛΠΑ να τρεξουν το σπορ;

Αντι λοιπον να προσπαθουν διαφοροι να ριξουν λασπη στην ΕΛΠΑ , μηπως θα επρεπε να εχουν ετοιμασει πρωτα ενα πλανο ολοι μαζι, και μετα να βγουν να φωναζουν;

Ενα σωστο πλανο οχι ενα ¨βολικο" πλανο. Μηπως ηρθε η ωρα για πραξεις απο την "αντιπολιτευση", τοσο σε αυτο οσο και στους υπλοιπους χωρους τουμηχανοκινητου.

Ειπαμε η ΕΛΠΑ ειναι αχρηστη, εμεις δηλαδη πως ειμαστε χρησιμοι, τι συγκεκριμενο προτεινουμε για να γινει καλιτερο το σπορ; Ειναι οντως το σωστο ή αυτο μας βολυει, μηπως καποιοι κρυβονται πισω απο μια καραμελα και προσπαθουν να περασουν ως σωστοι απλα γιατι "Η ΕΛΠΑ ειναι λαθος, ολοι το ξερουν";

Προτασεις συκγεκριμενες αντι για πραπονα, ιδεες ειπωθηκαν αρκετες, το προβλημα ξερετε ποιο ειναι και οι τροποι να το αντιμετωπισετε ξερετε ποιοι ειναι, αν δε ξερετε τους τροπους κακως ειστε εκει.

Προτασεις προς αξιολογηση απο το κοινο λοιπον οχι γκρινια. Αλλιως ειστε σαν τον μαυροφιδι, πνευμα αντιλογιας και μονο.
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό karka » 25 Ιαν 2007, 20:22

ψευτης να βγω αλλα νομιζω οτι το παιγνιδι ειναι πια για το "διοικω" και για το "κονομαω".
καποιοι επιτελους εστω και κουτσουρεμενα θα μπορουν να κανουν πραξη το ονειρο ζωης και να "διοικησουν" αυτο που καποτε αγαπουσαν, και καποιοι αλλοι θα ερθουν κοντυτερα στις περιφημες "επιχορηγησεις" που τοσο θελουν και παλευουν απο διαφορα γραφεια υπουργων εδω και χρονια.
Άβαταρ μέλους
karka
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 19:52

Δημοσίευσηαπό tagre » 26 Ιαν 2007, 14:37

Σημερα 26/1 η ΕΛΠΑ, θα προσπαθησει να μας πεισει οτι ΑΥΤΗ θα κανει πιο καλους αγωνες, κατι για το οποιο προσπαθησε τη Δευτερα ο συνεργατης(;) πλεον της ΜΟΤΟΕ Π.Σιδερης, να μας πει.
Τρεις Αφελεις ερωτησεις λοιπον προς ΕΛΠΑ, ΜΟΤΟΕ, ΟΜΕ
1) Γιατι δεν καθεστε σένα τραπεζι να κουβεντιασετε απο την αρχη; Η διασπαση δεν βοηθαει κανενα. Θα σηκωθειται-απο το τραπεζι- μονο οταν εχετε λυση.Και μην μου πειται οτι δεν γινεται να ξανακουβεντιασεται.Να γινει!
2) Του χρονου ποιος θα στειλει αποστολη στο SMdN;Και με ποια σημαια; Και αν οι καλοι αναβατες τρεξουν με τη ΜΟΤΟΕ, η ΕΛΠΑ δεν θα τους επιτρεψει να συμμετασχουν στο εξωτερικο;
3) Γιατι οι αναβατες ,οι χορηγοι, κλπ. δεν κανουν ενα ειδος εκβιασμου, προκειμενου να τρεχουν ολοι μαζι (και οχι διασπασμενοι), σε κοινη προκυρηξη αγωνων; Π.χ. 3 αγωνες ΕΛΠΑ, 2 ΜΟΤΟΕ, 1 ΟΜΕ, και ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ!
Οποιος καταλαβαινει, καταλαβε
Tagre
Άβαταρ μέλους
tagre
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 05 Απρ 2005, 18:24
Τοποθεσία: iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό zman » 26 Ιαν 2007, 15:20

Αυτο θα ηταν και το καλυτερο απ'ολα αφου θα εδινε την ευκαιρια στους οργανωτες να αποδειξουν εμπρακτα τις προθεσεις τους και δεν θα υποκειτο το αθλημα στην υποβαθμιση που αδιαμφισβητητα το οδηγει η διασπαση. Σαν να λεμε πρωταθλημα συνομοσπονδιας.
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 305
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό zman » 26 Ιαν 2007, 23:02

Λοιπον πηγα απο την ΕΛΠΑ για να δω τη δικη τους αποψη, και απ'οτι καταλαβα, εχουν διαθεση να προσπαθησουν λιγο παραπανω απ'οτι τις αλλες χρονιες. Μου εκανε εντυπωση η αποφασιστικοτητα του προεδρου κου Μανιατοπουλου και η σοβαροτητα του στην προθεση να ασχοληθει προσωπικα με την επιβλεψη του φετινου προγραμματος. Εκανα και την προταση για κοινη βαθμολογια σε αγωνες και των δυο φορεων και απ'οτι καταλαβα ειναι θεμα powerstruggle μεταξυ τους και μαλλον εχουν γνωση και οι μεν και οι δε οτι κανενας δεν μπορει να βγει κερδισμενος απο αυτη τη διασπαση αλλα θα την κανουν ετσι κι αλλιως. Μενει λοιπον ν'αποφασισουν οι αμεσα ενδιαφερομενοι δηλαδη οι εταιρειες και οι αθλητες ποιο προγραμμα θα ακολουθησουν οποτε στην συγκεντρωση τη Δευτερα εγω θα προτεινω να τρεξουμε σε τρεις-τεσσερις αγωνες απο τον καθενα και να βγαλουμε ατυπη βαθμολογια και γιατι οχι ενδοεταιρικο επαθλο. Τουλαχιστον η δικη μου ομαδα θα κατεβει σε αγωνες της επιλογης μας σε συννενοηση ελπιζω και με αλλες και με στοχο τη συμμετοχη σε επιλεγμενους αγωνες του Παγκοσμιου Πρωταθληματος (FIM) . Ενα θετικο που ακουσα ειναι οτι η ΕΘΕΑΜ δε θα προβαλλει κανενα εμποδιο σε αναβατη που θα επιλεξει να αγωνιστει στο πρωταθλημα της ΑΜΟΤΟΕ οταν αυτος θα χρειαστει licence και starting permission για αγωνες στο εξωτερικο υπο την αιγιδα της FIM, που μονο αυτη μπορει να εκδωσει σαν εκπροσωπος της. Αρα το μονο θεμα που μπορει να προκυψει ειναι το θεμα της επιλογης για εθνικη ομαδα για το SdN και για το βαλκανικο/ευρωπαικο η οποια προφανως θα γινει απο την ΕΘΕΑΜ. Κι εκει τα πραγματα δεν ειναι τραγικα, αφου το μονο που θα απαιτησει η ΕΛΠΑ απο εναν αναβατη πουθα θελει να συμμετασχει θα ειναι η εκδοση λισανς με το αναλογο κοστος. Οσον αφορα το παγκοσμιο (βασικα Ιταλια-Γαλλια) εγω ισως θα εχω τη δυνατοτητα να καλυψω τη μεταφορα καποιων μοτο και του εξοπλισμου τους αν εκδηλωθει απο καποιον ενδιαφερον και εχω αρκετο χωρο (που μαλλον θα εχω). Μακαρι να κρατηθουν ενωμενοι οι αγωνιζομενοι και οι εισαγωγεις γιατι σε διαφορετικη περιπτωση το Supermoto θα υποστει ανεπανορθωτη ζημια. Οπως παρατηρησαν πολλοι μεταξυ των οποιων και ο Μπουστας η του οποιου η εταιρεια-υποστηρικτης εχει εκφρασει την προθεση να συμμετασχει στο πρωταθλημα της ΑΜΟΤΟΕ δεν εχει κανενα νοημα να εισαι πρωταθλητης αν δεν τρεχεις εναντια στους καλυτερους οδηγους οποτε ειναι πολυ σημαντικο τουλαχιστον στο κορυφαιο επιπεδο των "επαγγελματιων" να τηρηθει εστω καποια fair play γραμμη, ειδικα αν τα προγραμματα συμπιπτουν χρονικα. Σε τελικη αναλυση οταν το επιπεδο ειναι χαμηλο, οι συμμετοχες λιγες, οι θεατες ακομη λιγοτεροι, οι συνθηκες τριτοκοσμικες, τα χρηματικα επαθλα και κινητρα ανυπαρκτα, η επικοινωνιακη καλυψη στοιχειωδης, οι διοργανωτες/promoters με περιορισμενα budget οι αθλητες με ακομα πιο περιορισμενα, το νεο αιμα απεχει κλπ. το λογο εχουν οι εταιρειες και οι ομαδες και αν συννενοηθουν θα περασει τελικα το δικο τους. Θα δουμε τη Δευτερα.
Μακαρι να πανε ολα καλα και να παρει επιτελους μπρος η φαση.
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 305
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό tagre » 27 Ιαν 2007, 11:56

. Οπως παρατηρησαν πολλοι μεταξυ των οποιων και ο Μπουστας η του οποιου η εταιρεια-υποστηρικτης εχει εκφρασει την προθεση να συμμετασχει στο πρωταθλημα της ΑΜΟΤΟΕ

Αν ησουν στη συγκεντρωση του Σιδερη, τη Δευτερα, διευκρινηστηκε απο τον ιδιο τον Μπουστα οτι , η Hellinmoto που αντιπρωσωπευει την Ducati θα ακολουθησει τη ΜΟΤΟΕ.
Η KTM Hellas ΔΕΝ εχει κανει καμμια ανακοινωση ακομα....
Άβαταρ μέλους
tagre
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 05 Απρ 2005, 18:24
Τοποθεσία: iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό iron » 27 Ιαν 2007, 13:08

Hδη ψηφίστηκε και θα έχει ισχύ σε τρεις μήνες από τη δημοσίευσή του στην φημερίδα της κυβερνήσεως.
Άβαταρ μέλους
iron
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 16 Φεβ 2004, 15:07
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό emerald » 27 Ιαν 2007, 19:50

zman έγραψε:Λοιπον πηγα απο την ΕΛΠΑ για να δω τη δικη τους αποψη, και απ'οτι καταλαβα, εχουν διαθεση να προσπαθησουν λιγο παραπανω απ'οτι τις αλλες χρονιες. Μου εκανε εντυπωση η αποφασιστικοτητα του προεδρου κου Μανιατοπουλου και η σοβαροτητα του στην προθεση να ασχοληθει προσωπικα με την επιβλεψη του φετινου προγραμματος. Εκανα και την προταση για κοινη βαθμολογια σε αγωνες και των δυο φορεων και απ'οτι καταλαβα ειναι θεμα powerstruggle μεταξυ τους και μαλλον εχουν γνωση και οι μεν και οι δε οτι κανενας δεν μπορει να βγει κερδισμενος απο αυτη τη διασπαση αλλα θα την κανουν ετσι κι αλλιως. Μενει λοιπον ν'αποφασισουν οι αμεσα ενδιαφερομενοι δηλαδη οι εταιρειες και οι αθλητες ποιο προγραμμα θα ακολουθησουν οποτε στην συγκεντρωση τη Δευτερα εγω θα προτεινω να τρεξουμε σε τρεις-τεσσερις αγωνες απο τον καθενα και να βγαλουμε ατυπη βαθμολογια και γιατι οχι ενδοεταιρικο επαθλο. Τουλαχιστον η δικη μου ομαδα θα κατεβει σε αγωνες της επιλογης μας σε συννενοηση ελπιζω και με αλλες και με στοχο τη συμμετοχη σε επιλεγμενους αγωνες του Παγκοσμιου Πρωταθληματος (FIM) . Ενα θετικο που ακουσα ειναι οτι η ΕΘΕΑΜ δε θα προβαλλει κανενα εμποδιο σε αναβατη που θα επιλεξει να αγωνιστει στο πρωταθλημα της ΑΜΟΤΟΕ οταν αυτος θα χρειαστει licence και starting permission για αγωνες στο εξωτερικο υπο την αιγιδα της FIM, που μονο αυτη μπορει να εκδωσει σαν εκπροσωπος της. Αρα το μονο θεμα που μπορει να προκυψει ειναι το θεμα της επιλογης για εθνικη ομαδα για το SdN και για το βαλκανικο/ευρωπαικο η οποια προφανως θα γινει απο την ΕΘΕΑΜ. Κι εκει τα πραγματα δεν ειναι τραγικα, αφου το μονο που θα απαιτησει η ΕΛΠΑ απο εναν αναβατη πουθα θελει να συμμετασχει θα ειναι η εκδοση λισανς με το αναλογο κοστος. Οσον αφορα το παγκοσμιο (βασικα Ιταλια-Γαλλια) εγω ισως θα εχω τη δυνατοτητα να καλυψω τη μεταφορα καποιων μοτο και του εξοπλισμου τους αν εκδηλωθει απο καποιον ενδιαφερον και εχω αρκετο χωρο (που μαλλον θα εχω). Μακαρι να κρατηθουν ενωμενοι οι αγωνιζομενοι και οι εισαγωγεις γιατι σε διαφορετικη περιπτωση το Supermoto θα υποστει ανεπανορθωτη ζημια. Οπως παρατηρησαν πολλοι μεταξυ των οποιων και ο Μπουστας η του οποιου η εταιρεια-υποστηρικτης εχει εκφρασει την προθεση να συμμετασχει στο πρωταθλημα της ΑΜΟΤΟΕ δεν εχει κανενα νοημα να εισαι πρωταθλητης αν δεν τρεχεις εναντια στους καλυτερους οδηγους οποτε ειναι πολυ σημαντικο τουλαχιστον στο κορυφαιο επιπεδο των "επαγγελματιων" να τηρηθει εστω καποια fair play γραμμη, ειδικα αν τα προγραμματα συμπιπτουν χρονικα. Σε τελικη αναλυση οταν το επιπεδο ειναι χαμηλο, οι συμμετοχες λιγες, οι θεατες ακομη λιγοτεροι, οι συνθηκες τριτοκοσμικες, τα χρηματικα επαθλα και κινητρα ανυπαρκτα, η επικοινωνιακη καλυψη στοιχειωδης, οι διοργανωτες/promoters με περιορισμενα budget οι αθλητες με ακομα πιο περιορισμενα, το νεο αιμα απεχει κλπ. το λογο εχουν οι εταιρειες και οι ομαδες και αν συννενοηθουν θα περασει τελικα το δικο τους. Θα δουμε τη Δευτερα.
Μακαρι να πανε ολα καλα και να παρει επιτελους μπρος η φαση.


η προταση που εκανες σιγουρα παει στο κενο γιατι εδω και καιρο και η ελπα και η αμοτοε με την εξαγγελια προγραμματων ακολουθουν το δρομο τους ο καθενας ξεχωριστα.
οσο για το ενδοεταιρικο επαθλο ισως πεσει κι αυτο στο κενο χωρις ομως να προδικαζω τιποτα.
επισης για να ξερεις για λισανς fim η uem ειναι κοντα στα 100 ευρω περιπου η λιγο πιο πανω και μαλλον θα πρεπει να φροντιζεις η να προγραμματιζεις τουλαχιστον 2-3 εβδομαδες πριν για την εκδοση της και οχι τελευταια στιγμη.
οι αγωνιζομενοι και οι ομαδες θα ακολουθησουν προφανως τους πρωτους αγωνες αλλα οι υποστηρικτες θελουν βασικα αγωνες σε μεγαλες πολεις(αθηνα-θεσσαλονικη).
μετα κανεις δε ξερει τι θα γινει αλλα η αποψη μου λεει οτι ο καλυτερος οργανωτης αγωνιστικα θα κερδισει τη ψηφο για τη συνεχεια του πρωταθληματος.
η επιλογη της εθνικης ομαδας ειναι επιλογη της εθεαμ και μη ξεχνας οτι ηδη χρωσταει σε 3 αναβατες απο περυσι οταν ''θυσιασε'' την αποστολη στην ιρλανδια για να σωσει το πρωταθλημα που παρεπιπτοντως ειχε αλλαγη ημερομηνιας μια εβδομαδα πριν τον αγωνα του παγκοσμιου των εθνων κανοντας εκ των πραγματων την αποστολη αδυνατη ενω ολα ηταν ετοιμα για τη μεταφορα μοτοσυκλεττων και τα αεροπορικα εισιτηρια κλεισμενα!!!
για την δηλωση της εταιρειας συγκεκριμενου αναβατη εχεις ηδη παρει την απαντηση σου πιο πανω απο τον tagre.
μοιραιο θα ειναι τα προγραμματα να συμπιπτουν χρονικα αλλα αυτο ειναι πια επιλογη της αμοτοε αφου οι ημερομηνιες της εθεαμ εχουν ανακοινωθει.

αναμενουμε τα νεα σου απο τη συναντηση της δευτερας και φυσικα τα σχολια σου!

:discussion: :discussion: :discussion:
κουκουρικου ξυπνηστε!!!
Άβαταρ μέλους
emerald
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 17 Ιαν 2007, 18:58
Τοποθεσία: γλυφαδα

Δημοσίευσηαπό zman » 28 Ιαν 2007, 22:02

Ωχ.... το κεφαλι μου μ'επιασε...

Αντε να δουμε.

:evil:
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 305
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Αγώνες Μοτοσυκλέτας

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης