Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Είναι νόμιμη η εξουσία της ΕΛΠΑ;

Enduro, Scramble, Supermoto, Trial κ.α.

Δημοσίευσηαπό zman » 19 Ιαν 2007, 17:20

Ειτε οι αγωνες ειναι ερασιτεχνικοι, ειτε επαγγελματικοι.
Εφ'οσον στην χωρα μας ειναι ερασιτεχνικοι και εφ'οσον μιλαμε για αθλητισμο και αθλητες, τοτε ολοι οι αγωνιζομενοι πρεπει να ειναι μελη αθλητικων σωματειων εγγεγραμμενων στη ΓΓΑ και εγγεγραμμενοι στα μητρωα αθλητων των σωματειων αυτων με ολες τις υποχρεωσεις και τα δικαιωματα που προκυπτουν. Επαγγελματιες στο χωρο, μπορουν να παρεχουν συγκεκριμενες υπηρεσιες βασει υπογεγραμμενων συμβασεων με τους διοργανωτες και βεβαια να πληρωνονται αναλογα με την προσφορα και την ποιοτητα του εργου τους. Τα μη κερδοσκοπικα σωματεια πρεπει να καταθετουν μηδενικα κερδη στο τελος της χρονιας. Οι εθνικες ομοσπονδιες το ιδιο (εφ'οσον προκειται για ΝΠΙΔ). Τα διαφημιστικα και τηλεοπτικα δικαιωματα πρεπει να χωρηγουνται παλι συμφωνα με τις ισχυουσες κρατικες και ευρωπαικες διαταξεις και εννοειται οτι μερος των εσοδων πρεπει να διατιθενται με διαφανεις διαδικασιες στα σωματεια και τους αθλητες ειτε ως επιχορηγησεις, ειτε ως πριμ ειτε ως χορηγιες σε διεθνεις οργανωσεις. Απολυτως απαραιτητη η δημοσιευση των ισολογισμων ολων των εμπλεκομενων και η προσβαση οποιουδηποτε σε αυτα τα στοιχεια.
Το πρωταθλημα με το καλυτερο θεαμα και αθλητικο ενδιαφερον, θα προσεγγισει και θα εξασφαλισει περισσοτερους χορηγους, τα χρηματα των χορηγων θα αυξησουν τα πριμ και τα επαθλα προς τους αγωνιζομενους και θα αναβαθμιζουν τις διοργανωσεις, τα αυξημενα χρηματικα οφελη και το επιπεδο των αγωνων θα προσελκυσουν καλυτερους αθλητες και παει λεγοντας...
Αν δεν υπαρχει αθεμιτος ανταγωνισμος που για αλλους μειωνει και αλλους μεγαλωνει το κοστος διεξαγωγης ενος αγωνα αναλογα με τα "μεσα" του καθε οργανωτη, τοτε αργα η γρηγορα τα πραγματα θα παρουν μονα το δρομο τους προς το καλυτερο.
Οι αγωνιζομενοι εχουν τους διοργανωτες που τους αξιζουν, παραφραζοντας τη διασημη ρηση. Πολυ ευκολο με μερικους βαρυγδουπους τιτλους και βαρυτιμα τροπαια που δεν εχουν καμμια πραγματικη αξια αλλα δειχνουν ομορφα στο ραφι του συνεργειου να εξαγοραστουν μερικες συνειδησεις. Ολοι πρωταθλητες θελουν να γινουν σ'αυτη τη χωρα.
Κατι ακομα,
Ο Κ.Ο.Κ. και το αρθρο 49 του δεν εχουν εφαρμογη εκτος δημοσιων δρομων, στην αρχη αρχη το λεει...
Ο λογος που δεν υπαρχει χρημα στους αγωνες απο τις επιχειρησεις ειναι οτι το ρουφανε σαν τα βαμπιρ το αιμα τα περιοδικα του χωρου. Ευτυχως οι ωρες τις βασιλειας τους ειναι πια μετρημενες... Οπως επισης και οι φορες που οι διαφημιζομενοι/χορηγοι θα επιλεγουν να χρηματοδοτουν σε διεθνεις συναντησεις δημοσιογραφικες αποστολες αντι για αγωνιζομενους.
Μεχρι τοτε βλεπουμε...
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό drMel » 19 Ιαν 2007, 18:33

mavrofidi έγραψε:σε θεματα αρχων των αγωνων ολοι οι αναβατες πρεπει να εχουν επιρροη, ακομη και οι "τελευταιοκλασσατοι".
χωρις αναβατες δεν υπαρχουν αγωνες.
ακομη και χωρις τον τελευταιο δεν υπαρχει ο πρωτος.
το θεμα των διοργανωσεων ειναι πρωτιστως θεμα των αναβατων. αυτοι θα κρινουν τον καλυτερο και θα τον ακολουθησουν.
μην τους υποτιματε λοιπον.



Των αρχών (αρχή του σπόρ δηλαδή)
Συμφωνώ μαζί σου ότι οι αναβάτες πρέπει να έχουν λόγο, αλλά επι της παρούσης δεν έχουν και το ξέρουμε όλοι. Και δεν πρόκειται αν απόκτησουν γιατί σε κάθε είδος μηχανοκίνητου υπάρχει και άλλο σωματείο με εσωτερικές τριβές.
Συμφωνώ επίσης ότι οι αναβάτες κρίνουν τις διοργανώσεις. Αλλά όχι το αν η ΜΟΤΟΕ κάνει καλύτερα την δουλειά της απο την ΕΛΠΑ. Με αυτό δεν έρχονται σε επαφή, με το ποιός κάνει τον αγώνα έχουν επαφή.

Αλλά στο ότι υποτιμώ τους αναβάτες έχεις και πάλι λάθος.
Είμαι και γώ αναβάτης, άγνωστος στο πανελλήνιο και χωρίς διακρίσεις, κουτσα στραβά το πάω, αλλά είμαι.
Μην μου μιλάς για το πόσο τιμάω λοιπόν τους αναβάτες.
Στην τελική εγώ κάθε Σαββατοκύριακο μαζί τους τρώω τα #^%%, εσύ όχι.
drMel
 

Δημοσίευσηαπό Castor » 19 Ιαν 2007, 18:36

zman έγραψε:Ειτε οι αγωνες ειναι ερασιτεχνικοι, ειτε επαγγελματικοι.
Εφ'οσον στην χωρα μας ειναι ερασιτεχνικοι και εφ'οσον μιλαμε για αθλητισμο και αθλητες, τοτε ολοι οι αγωνιζομενοι πρεπει να ειναι μελη αθλητικων σωματειων εγγεγραμμενων στη ΓΓΑ και εγγεγραμμενοι στα μητρωα αθλητων των σωματειων αυτων με ολες τις υποχρεωσεις και τα δικαιωματα που προκυπτουν. Επαγγελματιες στο χωρο, μπορουν να παρεχουν συγκεκριμενες υπηρεσιες βασει υπογεγραμμενων συμβασεων με τους διοργανωτες και βεβαια να πληρωνονται αναλογα με την προσφορα και την ποιοτητα του εργου τους. Τα μη κερδοσκοπικα σωματεια πρεπει να καταθετουν μηδενικα κερδη στο τελος της χρονιας. Οι εθνικες ομοσπονδιες το ιδιο (εφ'οσον προκειται για ΝΠΙΔ). Τα διαφημιστικα και τηλεοπτικα δικαιωματα πρεπει να χωρηγουνται παλι συμφωνα με τις ισχυουσες κρατικες και ευρωπαικες διαταξεις και εννοειται οτι μερος των εσοδων πρεπει να διατιθενται με διαφανεις διαδικασιες στα σωματεια και τους αθλητες ειτε ως επιχορηγησεις, ειτε ως πριμ ειτε ως χορηγιες σε διεθνεις οργανωσεις. Απολυτως απαραιτητη η δημοσιευση των ισολογισμων ολων των εμπλεκομενων και η προσβαση οποιουδηποτε σε αυτα τα στοιχεια.
Το πρωταθλημα με το καλυτερο θεαμα και αθλητικο ενδιαφερον, θα προσεγγισει και θα εξασφαλισει περισσοτερους χορηγους, τα χρηματα των χορηγων θα αυξησουν τα πριμ και τα επαθλα προς τους αγωνιζομενους και θα αναβαθμιζουν τις διοργανωσεις, τα αυξημενα χρηματικα οφελη και το επιπεδο των αγωνων θα προσελκυσουν καλυτερους αθλητες και παει λεγοντας...
Αν δεν υπαρχει αθεμιτος ανταγωνισμος που για αλλους μειωνει και αλλους μεγαλωνει το κοστος διεξαγωγης ενος αγωνα αναλογα με τα "μεσα" του καθε οργανωτη, τοτε αργα η γρηγορα τα πραγματα θα παρουν μονα το δρομο τους προς το καλυτερο.
Οι αγωνιζομενοι εχουν τους διοργανωτες που τους αξιζουν, παραφραζοντας τη διασημη ρηση. Πολυ ευκολο με μερικους βαρυγδουπους τιτλους και βαρυτιμα τροπαια που δεν εχουν καμμια πραγματικη αξια αλλα δειχνουν ομορφα στο ραφι του συνεργειου να εξαγοραστουν μερικες συνειδησεις. Ολοι πρωταθλητες θελουν να γινουν σ'αυτη τη χωρα.
Κατι ακομα,
Ο Κ.Ο.Κ. και το αρθρο 49 του δεν εχουν εφαρμογη εκτος δημοσιων δρομων, στην αρχη αρχη το λεει...
Ο λογος που δεν υπαρχει χρημα στους αγωνες απο τις επιχειρησεις ειναι οτι το ρουφανε σαν τα βαμπιρ το αιμα τα περιοδικα του χωρου. Ευτυχως οι ωρες τις βασιλειας τους ειναι πια μετρημενες... Οπως επισης και οι φορες που οι διαφημιζομενοι/χορηγοι θα επιλεγουν να χρηματοδοτουν σε διεθνεις συναντησεις δημοσιογραφικες αποστολες αντι για αγωνιζομενους.
Μεχρι τοτε βλεπουμε...


Στα 27 χρόνια που συμμετέχω σε αγώνες (αυτοκινήτου) , στα 4-5 χρόνια που συμμετέχω σε διάφορα φόρουμ περί αγώνων δεν έχω διαβάσει πιο ΞΕΚΑΘΑΡΗ άποψη στο θέμα (ελάχιστα θα μπορούσα να συμπληρώσω αλλά μόνο μία παρατήρηση να κάνω , δεν υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές μεταξύ auto-moto απ'ότι καταλαβαίνω)!

Πέρα όμως από αυτά , μένει το δια ταύτα!

1. Έχουμε μία αλαζονική αρχή που "κρατάει" το διεθνές pouvoir sportif
2. Έχουμε δύο Ομοσπονδίες Μοτό και μία Auto
3. Έχουμε δύο νεκρούς στο αυτοκίνητο το 2006
4. Έχουμε έναν ΚΟΚ με άρθ 45 που έχει τον αλαζόνα και την μία Ομοσπονδία μοτο
5. Έχουμε τους πολιτικούς
6. Έχουμε κάποιους αγωνιζόμενους που στ'@@ τους τι γίνεται

Μήπως πρέπει να υπάρξει γενικώτερη συννενόηση, κόντρα στην γνωστή "σαλαμοποίηση" (λέγε με διαίρει και βασίλευε) για να βγεί κάποτε μία άκρη?
Άβαταρ μέλους
Castor
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 17:43

Δημοσίευσηαπό zman » 19 Ιαν 2007, 19:32

Οσο το επιπεδο κρατιεται τοσο τραγικα χαμηλο, ειναι πανευκολο να μοιραστουν μερικα καθρεπτακια σε ιθαγενεις που θα ειναι διατεθειμενοι να πεσουν σαν τους λυκους και να φανε τα προβατα που θ'αρχισουν να ξεμακραινουν απο το κοπαδι...
Ο τυπος δε, μπορει να θαψει οποιονδηποτε οργανωτη και αγωνα θελει αν δεν εξυπηρετει τα συμφεροντα ειτε τα δικατου ειτε των εντολεων του. Και τα συμφεροντα αυτα ειναι σχεδον παντα διαπλεκομενα. Κανεναν δεν συμφερει η αναβαθμιση των αγωνων, εκτος απο τους λιγους πραγματικους αθλητες που ειναι διατεθειμενοι να υποστουν σε μονιμη βαση της θυσιες που απαιτει το σπορ και βεβαια τους θεατες...
Τα περιοδικα θα πρεπει να καλυπτουν πληρεστερα τους αγωνες και τους χορηγους τους πραγμα που κοστιζει αρκετα παραπανω απο τα δελτια τυπου των αντιπροσωπειων και τις κασετες του MotoGP που αποτελουν την υλη τους τωρα.
Οι οργανωτες θα πρεπει να ξοδευουν τουλαχιστον τα δεκαπλασια απο οτι ξοπδευουν αυτη τη στιγμη για να ανταποκριθουν στις νεες απαιτησεις (και λιγα λεω)
Οι λεσχες θα απαιτουν τρομερα σκληρη δουλεια και εκπαιδευση απο τους εθελοντες τους, χωρις βεβαια καμμια ανταμοιβη.
Οι αγωνιζομενοι του γλυκου νερου θα πρεπει να προπονουνται και να κοψουν το τσιγαρο και τα κοψιδια, ασε που θα πρεπει να συντηρουν σωστα τον εξοπλισμο τους και ΝΑ ΤΗΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ.
Οι αντιπροσωπειες και τα μαγαζια θα πρεπει να βαλουν το χερι στην τσεπη για να προβληθουν, ενω τωρα σε ξεφορτωνονται με ενα "σιγα το πρωταθλημα"
Το κρατος θα πρεπει να αναπτυξει μηχανισμους ελεγχου τοσο για το περιβαλλον οσο και για τον ανταγωνισμο και την τηρηση των νομων.
Οι διοικησεις των Ομοσπονδιων θα πρεπει να παρατησουν τις καριερες τους και να δουλευουν μονιμα για το αθλημα που αντιπροσωπευουν.
Θα ισχυσουν και μερικα ασυμβιβαστα για τους πολυθεσιτες του χωρου :wink:
Κλπ, κλπ.
Που να τρεχουμε τωρα... καλα ειμαστε στο καφενειο με τη γκρινια και να κλαιγομαστε για τους αγαδες που μας ταλαιπωρουνε.
Και για το οτι ειναι μικρη η αγορα μπλα, μπλα, 135.000 ταξινομησεις η Μεγαλη Βρετανια 90.000 η Ελλαδα το 2006 και μην μου πει κανενας τα παπια και τα κινεζικα οτι φτιαχνουν το νουμερο γιατι τοσα BMW, KTMκαι GSXR δεν τα βλεπουν αλλου πουθενα στο δρομο.
Αντι να ερχεται ολη η Ευρωπη να τρεξει στην Ελλαδα πηγαινουμε εμεις στη Ρουμανια (και στη Νεα Ζηλανδια χωρις μηχανακια, mousse, tireballs και λαστιχα ) και για Dragster στο Hockenheim με τρια μηχανακια στην οκταδα του Ευρωπαικου.
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό tagre » 19 Ιαν 2007, 19:45

παρουσα επιστολη υπογραφετε απο τον Γιωργο Τριανταφυλλου
Κυριοι, θα συμφωνησω με τον Παρη. Σημασια δεν εχει τοσο ποια αρχη
εποπτευει το σπορ αλλα ποιες λεσχες -οργανωτες κανουν τους αγωνες.
Εαν λοιπον αυτες οι λεσχες διαχειριζονταν σωστα τον κοσμο που αγωνιστη
κε στο εντουρο την δεκαετια του 80 ,οπου καθε αγωνας μαζευε απο 100-150 συμετοχες ,τωρα δεν θα ειχαμε φθασει σε τελμα.
Και εξηγουμε. Εκεινη την εποχη ολοι οι αγωνες βγαινανε με λιγη ως μετρια προσπαθεια. Υπηρχε μεχρι και κατηγορια ψευδοεντουρο. Οσοι λοιπον απο εμας τους αγωνιζομενους θελαμε και μπορουσαμε ασχολιομασταν ποιο σοβαρα, περνοντας καποιο καθαροαιμο,κανοντας και προπονηση. Ερχονταν ομως στους αγωνες και οι υπολοιποι αφου περναγαν
καλα.
Σιγα-σιγα αυτο το πανηγυρι φουντωνε.
Ηρθαν λοιπον σπονσορες(βλεπε χρημα). Οι λεσχες αρχισαν τις διαμαχες για το ποια θα κανει οχι τον ποιο αρτια οργανωμενο αγωνα αλλα τον ποιο
δυσκολο, ικανοποιοντας την ματαιοδοξια του εκαστοτε υπευθυνου για την
διαδρομη τοπικου εντουρα, που ετρεχε κιολας στον αγωνα.
Ελα ντε που οι αναβατες δεν ακολουθησαν γιατι ζουμε στην Ελλαδα και δεν
υπαρχει επαγγελματισμος στα μηχανοκινητα. Ετσι πηγε ο καθενας στο βουνο του.
Το αποτελεσμα το βλεπετε. 45 συμετοχες σε πρωταθληματικο αγωνα.
Κλεινοντας καλω τους κ.κοργανωτες να ερθουν μια κυριακη στα 120 και
να δουν ποσοι αναβατες υπαρχουν. Επισης να τους πουν να βγαλουν τα κρανη για να δουν οτι η πλειοψηφια τους ειναι 40δες. Πως λοιπον αυτοι οι αναβατες (μεσα και γω) θα βγαλουν εναν σημερινο αγωνα εντουρο,οταν οι λεξεις προπονηση(οχι βολτα), διατροφη, αυτοσυγκεντρωση στην οδηγηση ειναι αγνωστες" τι πρωτεινω. Ξανα απο την απχη μπας και ερθουν
νεοι στο σπορ, αλλα αυτη τη φορα καντε κατι για να τους κρατησετε.
Γιωργος Τριανταφυλλου
ευχαριστω τον Τακη για την φιλοξενια.
Άβαταρ μέλους
tagre
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 05 Απρ 2005, 18:24
Τοποθεσία: iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό mavrofidi » 19 Ιαν 2007, 22:08

φιλε Γιωργο,
Γιωργος Τριανταφυλλου έγραψε: Κυριοι, θα συμφωνησω με τον Παρη. Σημασια δεν εχει τοσο ποια αρχη
εποπτευει το σπορ αλλα ποιες λεσχες -οργανωτες κανουν τους αγωνες.

το ψαρι βρωμαει απο το κεφαλι. αν η αρχη του σπορ δεν ενδιαφερεται και δεν ελεγχει και ελεγχεται, πως εχεις απαιτηση απο τις λεσχες να λειτουργησουν σωστα.
η υπαρχουσα αρχη ενδιαφερεται μονο για να παραμεινει αρχη.....
και δυστυχως δεν διαθετει αρχες.

Γιωργος Τριανταφυλλου έγραψε: Εαν λοιπον αυτες οι λεσχες διαχειριζονταν σωστα τον κοσμο που αγωνιστη
κε στο εντουρο την δεκαετια του 80 ,οπου καθε αγωνας μαζευε απο 100-150 συμετοχες ,τωρα δεν θα ειχαμε φθασει σε τελμα.
Και εξηγουμε. Εκεινη την εποχη ολοι οι αγωνες βγαινανε με λιγη ως μετρια προσπαθεια. Υπηρχε μεχρι και κατηγορια ψευδοεντουρο. Οσοι λοιπον απο εμας τους αγωνιζομενους θελαμε και μπορουσαμε ασχολιομασταν ποιο σοβαρα, περνοντας καποιο καθαροαιμο,κανοντας και προπονηση. Ερχονταν ομως στους αγωνες και οι υπολοιποι αφου περναγαν
καλα.
Σιγα-σιγα αυτο το πανηγυρι φουντωνε.


οι λεσχες (προφανως εννοεις αυτες της ΜΟΤΟΕ) προσφεραν πολλα στον χωρο και γι αυτο εφτασαν να εχουν 150 συμμετοχες.
σ' αυτες υπηρχαν ανθρωποι που θα σε βοηθουσαν να ξεκινησεις, σε μαθαιναν τα βασικα, σε εξυπηρετουσαν για να πας σε εναν αγωνα πχ στα Γρεβενα κλπ
το κακο ξεκινησε οταν καποια στιγμη ολοι θελαν την ιδια την καρεκλα.
και οχι τοσο για το χρημα, που ακομη και σημερα τα ποσα που διαχειριζοναι ειναι για γελια, οσο για την δοξα

Γιωργος Τριανταφυλλου έγραψε:Ηρθαν λοιπον σπονσορες(βλεπε χρημα). Οι λεσχες αρχισαν τις διαμαχες για το ποια θα κανει οχι τον ποιο αρτια οργανωμενο αγωνα αλλα τον ποιο
δυσκολο, ικανοποιοντας την ματαιοδοξια του εκαστοτε υπευθυνου για την
διαδρομη τοπικου εντουρα, που ετρεχε κιολας στον αγωνα.
Ελα ντε που οι αναβατες δεν ακολουθησαν γιατι ζουμε στην Ελλαδα και δεν
υπαρχει επαγγελματισμος στα μηχανοκινητα. Ετσι πηγε ο καθενας στο βουνο του.
Το αποτελεσμα το βλεπετε. 45 συμετοχες σε πρωταθληματικο αγωνα.

δεν απομακρυνουν τους αναβατες οι δυσκολοι αγωνες, αλλα οι απροσωποι αγωνες. οταν δεν εχεις κατι κοινο με τους γυρω σου, γιατι να κοπιασεις.
και επαναλαμβανω σιγα το χρημα που διακινει ο χωρος. παρακαλανε τους σπονσορες να διαφημιστουν για ενα κομματι ψωμι και αυτοι τους κανουν και τον δυσκολο...

Γιωργος Τριανταφυλλου έγραψε:Κλεινοντας καλω τους κ.κοργανωτες να ερθουν μια κυριακη στα 120 και
να δουν ποσοι αναβατες υπαρχουν. Επισης να τους πουν να βγαλουν τα κρανη για να δουν οτι η πλειοψηφια τους ειναι 40δες. Πως λοιπον αυτοι οι αναβατες (μεσα και γω) θα βγαλουν εναν σημερινο αγωνα εντουρο,οταν οι λεξεις προπονηση(οχι βολτα), διατροφη, αυτοσυγκεντρωση στην οδηγηση ειναι αγνωστες" τι πρωτεινω. Ξανα απο την απχη μπας και ερθουν
νεοι στο σπορ, αλλα αυτη τη φορα καντε κατι για να τους κρατησετε.
Γιωργος Τριανταφυλλου

σε λιγα χρονια δεν θα υπαρχει αυτο το ειδος του ανθρωπου: homo varimbopis. δυστυχως η νεολαια δεν ασχολειται παρα μονο με το clubing.
μαλλον τα πραγμτα ειναι δυσκολα για μια λεσχη που θα θελησει να κανει οτι η ΛΕΜΟΤ του 80.
δεν βλεπεις τι γινεται γυρω σου με τους παντογνωστες και τους νεοπρωταθλητες? μπορει αυτος ο χωρος να βρει μια κοινη συνισταμενη για να πορευτει στο μελλον?
τωρα βεβαια τι τις θελεις αυτες τις αναδρομες στα παλια....
προσεξε μην σου που κι εσενα οτι βλεπεις φαντασματα.
φιλικα,
mavrofidis

ΥΓ καληνυχτα Τακη, ονειρα γλυκα
Άβαταρ μέλους
mavrofidi
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2006, 11:04
Τοποθεσία: οπου υπαρχει λασπη...

Δημοσίευσηαπό mavrofidi » 19 Ιαν 2007, 22:12

φιλε zman,
συμφωνω απολυτα με οσα εγραψες και στα 2 σου post.
το σημαντικοτερο ομως, που φανερωνει το γιατι βρισκομαστε να συζηταμε τα ιδια και τα ιδια 25 χρονια τωρα, ειναι το παρακατω:

zman έγραψε:Οσο το επιπεδο κρατιεται τοσο τραγικα χαμηλο, ειναι πανευκολο να μοιραστουν μερικα καθρεπτακια σε ιθαγενεις που θα ειναι διατεθειμενοι να πεσουν σαν τους λυκους και να φανε τα προβατα που θ'αρχισουν να ξεμακραινουν απο το κοπαδι...
Άβαταρ μέλους
mavrofidi
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2006, 11:04
Τοποθεσία: οπου υπαρχει λασπη...

Δημοσίευσηαπό mavrofidi » 19 Ιαν 2007, 22:20

Castor έγραψε:Πέρα όμως από αυτά , μένει το δια ταύτα!

1. Έχουμε μία αλαζονική αρχή που "κρατάει" το διεθνές pouvoir sportif
2. Έχουμε δύο Ομοσπονδίες Μοτό και μία Auto
3. Έχουμε δύο νεκρούς στο αυτοκίνητο το 2006
4. Έχουμε έναν ΚΟΚ με άρθ 45 που έχει τον αλαζόνα και την μία Ομοσπονδία μοτο
5. Έχουμε τους πολιτικούς
6. Έχουμε κάποιους αγωνιζόμενους που στ'@@ τους τι γίνεται

Μήπως πρέπει να υπάρξει γενικώτερη συννενόηση, κόντρα στην γνωστή "σαλαμοποίηση" (λέγε με διαίρει και βασίλευε) για να βγεί κάποτε μία άκρη?


φιλε Castor,
δυο ερωτησεις μια και εισαι απο τον χωρο του αυτοκινητου:
υπαρχει ομοσπονδια αυτοκινητου?
τι γινεται με την διαμαχη ΣΟΑΑ και ΕΘΕΑΜ?
για την γενικοτερη συνεννοηση δεν εχεις αδικο, αλλα δεν βλεπεις τι γινεται σε ενα μονο ειδος αγωνων μοτοσυκλεττας? υπαρχει δυνατοτητα να συνεννοηθουν ολοι οι αγωνιζομενοι στα μηχανοκινητα σπορ?
mavrofidis

ΥΓ καληνυχτα Τακη, ονειρα γλυκα
Άβαταρ μέλους
mavrofidi
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2006, 11:04
Τοποθεσία: οπου υπαρχει λασπη...

Δημοσίευσηαπό mavrofidi » 19 Ιαν 2007, 22:34

drMel έγραψε:Συμφωνώ επίσης ότι οι αναβάτες κρίνουν τις διοργανώσεις. Αλλά όχι το αν η ΜΟΤΟΕ κάνει καλύτερα την δουλειά της απο την ΕΛΠΑ. Με αυτό δεν έρχονται σε επαφή, με το ποιός κάνει τον αγώνα έχουν επαφή.

Αλλά στο ότι υποτιμώ τους αναβάτες έχεις και πάλι λάθος.
Είμαι και γώ αναβάτης, άγνωστος στο πανελλήνιο και χωρίς διακρίσεις, κουτσα στραβά το πάω, αλλά είμαι.
Μην μου μιλάς για το πόσο τιμάω λοιπόν τους αναβάτες.
Στην τελική εγώ κάθε Σαββατοκύριακο μαζί τους τρώω τα #^%%, εσύ όχι.


αγαπητε δοκτωρα,
θελεις δεν θελεις, οι αναβατες θα κρινουν αν η ΜΟΤΟΕ ειναι καλυτερη απο την ΕΛΠΑ ή οχι.
οι αναβατες δεν μασανε πλεον και μπορουν να κρινουν και να αποφασιζουν.
ευτυχως σ' αυτο εχεις βοηθησει κι εσυ με το off-road.gr, του οποιου αν δεν κανω λαθος εισαι στελεχος.
η συζητηση (ας το πουμε ετσι) που γινεται τους 2-3 τελευταιους μηνες μεσα απο το forum διαβαζεται απο πολυ κοσμο, που εχει την ικανοτητα να αποφασισει για το ποιος εχει δικιο...
εχεις δικιο, εισαι κι εσυ αναβατης. αλλα εισαι και διοργανωτης.
αποφασισε λοιπον τι απο τα 2 προεχει για σενα γιατι θα κανεις καμμια σχιζοφρενεια.
εχεις δικιο για μενα. εγω δεν οδηγω αγωνιστικη μοτοσυκλεττα enduro. εχω να τρεξω σε αγωνα 15 χρονια, αν θυμαμαι καλα.
σιγουρα δεν γνωριζω τον χωρο τοσο καλα οσο ο κ. Κωστας Κουκοδημος και η κ. Δωρα Πηγαδιωτη. αλλωστε αυτοι, γι αυτο τον διοικουν...
ευχαριστω για την υπομονη σου,
mavrofidis

ΥΓ καληνυχτα Τακη, ονειρα γλυκα
Άβαταρ μέλους
mavrofidi
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2006, 11:04
Τοποθεσία: οπου υπαρχει λασπη...

Δημοσίευσηαπό Castor » 20 Ιαν 2007, 06:47

mavrofidi έγραψε:φιλε Castor,
δυο ερωτησεις μια και εισαι απο τον χωρο του αυτοκινητου:
υπαρχει ομοσπονδια αυτοκινητου?
τι γινεται με την διαμαχη ΣΟΑΑ και ΕΘΕΑΜ?
για την γενικοτερη συνεννοηση δεν εχεις αδικο, αλλα δεν βλεπεις τι γινεται σε ενα μονο ειδος αγωνων μοτοσυκλεττας? υπαρχει δυνατοτητα να συνεννοηθουν ολοι οι αγωνιζομενοι στα μηχανοκινητα σπορ?
mavrofidis

ΥΓ καληνυχτα Τακη, ονειρα γλυκα


Καλημέρα,

Υπάρχει Ομοσπονδία αυτοκινήτου όπως υπάρχουν και αθλητικά σωματεία σύμφωνα με τον 2725/99.

Για τις σχέσεις ΣΟΑΑ - ΕΘΕΑ , όσο δεν καλύπτονται τα μίνιμουμ που είναι η ουσιαστική (και όχι τυπική) παρέμβαση του παρατηρητή ασφαλείας , η τροποποίηση και αύξηση των καλύψεων του ασφαλιστηρίου συμβολαίου , και η ουσιαστική εκπαίδευση οδηγών-κριτών , δεν νομίζω ότι έχουμε να πούμε πολλά.

Εν πάσει περιπτώσει , τον άλλο μήνα έχουμε Γ.Σ. και εκλογές και τουλάχιστον από την μεριά μας θα πρέπει να ξεκαθαρίσουν κάποια πράγματα.

Επί τη ευκαιρία ίσως έχετε διαβάσει το άρθρο στο ert/motosport όπου αναφέρει μεταξύ άλλων ο συντάκτης " Έχοντας κάνει «καλές δοκιμές» το 2006 στην ανταλλαγή επιστολών με τον ΣΟΑΑ, στο ξεκίνημα του 2007, η ΕΛΠΑ έστειλε εξώδικο στην «ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΜΟΤ.Ο.Ε.». Στη συνέχεια, θέλοντας κατά πάσα πιθανότητα να αποτρέψει αντίστοιχες πρωτοβουλίες στο χώρο του αυτοκινήτου,"

Παρ'ότι δεν συμφωνώ συνήθως ούτε με το περιεχόμενο αλλά ούτε με το στύλ του συγκεκριμμένου συντάκτη , εντούτοις στην προκειμένη περίπτωση θεωρώ ότι το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θέλει η ΕΛΠΑ όλα τα μέτωπα ανοικτά!

Σκεφτείτε συμπληρωματικά τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί και στο κάρτ και φτειάξτε ένα ωραίο πάζλ.
Άβαταρ μέλους
Castor
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 17:43

Δημοσίευσηαπό emerald » 20 Ιαν 2007, 17:07

mavrofidi έγραψε:αγαπητε δοκτωρα,
θελεις δεν θελεις, οι αναβατες θα κρινουν αν η ΜΟΤΟΕ ειναι καλυτερη απο την ΕΛΠΑ ή οχι.
οι αναβατες δεν μασανε πλεον και μπορουν να κρινουν και να αποφασιζουν.
ευτυχως σ' αυτο εχεις βοηθησει κι εσυ με το off-road.gr, του οποιου αν δεν κανω λαθος εισαι στελεχος.
η συζητηση (ας το πουμε ετσι) που γινεται τους 2-3 τελευταιους μηνες μεσα απο το forum διαβαζεται απο πολυ κοσμο, που εχει την ικανοτητα να αποφασισει για το ποιος εχει δικιο...
εχεις δικιο, εισαι κι εσυ αναβατης. αλλα εισαι και διοργανωτης.
αποφασισε λοιπον τι απο τα 2 προεχει για σενα γιατι θα κανεις καμμια σχιζοφρενεια.
εχεις δικιο για μενα. εγω δεν οδηγω αγωνιστικη μοτοσυκλεττα enduro. εχω να τρεξω σε αγωνα 15 χρονια, αν θυμαμαι καλα.
σιγουρα δεν γνωριζω τον χωρο τοσο καλα οσο ο κ. Κωστας Κουκοδημος και η κ. Δωρα Πηγαδιωτη. αλλωστε αυτοι, γι αυτο τον διοικουν...
ευχαριστω για την υπομονη σου,
mavrofidis

ΥΓ καληνυχτα Τακη, ονειρα γλυκα


σιγουρα οι αναβατες μπορουν να αποφασιζουν ομως μονο αυτοι που σκεφτονται η αυτοι που μετρανε τη τσεπη τους!!!
το φορουμ ειναι τοπος συζητησης και μαλλον οχι λυση προβληματων παρα μονο σχολιασμου του εκαστοτε που μπαινει εδω.

πιστευεις οτι μεσα απο τη συζητηση των 3 τελευταιων μηνων δεν εχει μπερδευτει αρκετος κοσμος?
ειδικα με το οποιο αμφιταλαντευμα σου και τον εριστικο τροπο που διαθετεις αναπτυσοντας ομως αρκετα καλα τα κειμενα σου?
ευτυχως που υπαρχουν ανθρωποι οπως ο tagre που γνωριζουν αρκετα απο το χωρο και δεν ειναι περιπλανωμενα φαντασματα!

για το επομενο σχολιο θα σου πω οτι υπηρξαν και υπαρχουν αρκετοι αναβατες που ειναι και διοργανωτες και δεν εχουν κανει στο περασμα των χρονων καμια σχιζοφρενεια!
μηπως αλλος εχει το ονομα κι αλλος τη χαρη???

αμα εχεις να τρεξεις 15 χρονια τοτε απορω πως εχεις αποψη του τι συμβαινει στο χωρο εκτος κι αν εισαι διαπλεκομενος σε καποια ομοσπονδια.
αμμεσα το αρνεισαι αλλα μαλλον γνωριζεις αρκετα για το χωρο και καλυπτεσαι πισω απο τη παλια σου ''αγωνιστικη '' δραση :D

οι κυριοι/κυριες που αναφερεις ειναι μελη της σημερινης εθεαμ συμφωνα με ανακοινωση της δικτυακης της σελιδας και μαλλον ειναι απο τους πολλους που θα περασουν απο αυτη τη θεση!!!
αλλωστε κανεις δεν αντεξε πολυ η δεν ηθελε να κατσει αρκετο καιρο σε μια τετοια θεση!

το τελευταιο χαιρετισμο καλυτερα θα ειναι να τον κοψεις εντελως γιατι το συγκεκριμενο μελος σε εχει παρακαλεσει να μη του ξανααπντησεις σε οτιδηποτε ποσο μαλλον να τον ειρωνευτεις με αυτο το τροπο!!

***αληθεια σημερα δε σε ειδα κατα μαραθωνα μερια με το ποδηλατο σου αλλα ξεχασα εσυ πας σε απορρητες περιοχες!!

ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ BLACKSNAKE!!!

:withstupid: :withstupid: :withstupid:
κουκουρικου ξυπνηστε!!!
Άβαταρ μέλους
emerald
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 17 Ιαν 2007, 18:58
Τοποθεσία: γλυφαδα

Δημοσίευσηαπό iron » 20 Ιαν 2007, 17:09

doc έγραψε:
iron έγραψε:Μήπως ξέρεις πως έμεινε εκτός εθνικής ομάδας ISDE ο πρώτος γενικής του 2006?


Επειδή τυχαίνει να ξέρω εγώ, και αρκετή παραφιλολογία έχει ακουστεί, θα εξηγηθεί και επίσημα.
Το τι παπαριά θα πει ο καθένας μετά είναι άλλο θέμα!

Η προσωπική μου εμπλοκή με το ISDE έγινε ΜΟΝΟ αφότου διασφάλισα ότι προσωπικές αντιπαραθέσεις Μπαβέλα - Σιαφαρίκα δεν με αφορούν και μπαίνουν στην άκρη, και ο Σιαφαρίκας ΚΑΙ ο Τσακατσώνης καλέσθηκαν επισταμένως να συμμετάσχουν.

Εν ολίγοις, όταν ήτανε το dead line των συμμετοχών για το ISDE, υπήρχαν 5 συμμετέχοντες. Ο Σιαφαρίκας λοιπόν δεν υπήρχε, παρόλο που τον παρακαλούσα προσωπικά, κι αυτόν και τον Λουκόπουλο.
Ο ίδιος ο Βασίλης, ενώπιον μαρτύρων, δήλωσε ότι δεν έχει βρει μηχανάκι, και δεν καίγεται να πάει στo ΙSDE, το έχει κάνει ήδη τρεις φορές και το έχει χορτάσει, έχει να κάνει και προπόνηση κ.α., και ότι δεν θέλει να δεσμευτεί και να τον κρεμάσει η Honda από μηχανάκι στο τέλος.
Δηλώθηκε το όνομά μου ως έκτος, και αφού πέρασε και διάστημα ενός μηνός κι έπρεπε να οριστικοποιηθούν τα πράγματα και να νοικιάσω -αν είναι μηχανάκι, πράγμα που έγινε, θυμήθηκε η Honda να ανακινήσει το θέμα, λέγοντας ότι πιθανόν και ότι ΘΑ διασφαλίσει να βρει μοτοσυκλέτα από Ιταλία...

Ήταν όμως αργά φίλε Παναγιώτη. Η ΕΛΠΑ και καμιά ΕΘΕΑΜ δεν μπορεί να παρακαλάει κανέναν...

Το πως αλλάζουν τα λεγόμενα και τα πράγματα μετά... με το πως συμφέρει τον καθένα... εκμεταλλευόμενοι μικροπολιτικά συμφέροντα είναι άλλο θέμα Παναγιώτη μου, και το ξέρεις!

Αν ο Σιαφαρίκας και ο Τσακατσώνης ήθελαν να τρέξουν στο ISDE εγώ θα ήμουν -και ήμουν- ο πρώτος που το ήθελε και το υποστήριζε και δεν θα είχε κανένα δικαίωμα να τους το στερήσει, εφόσον εμπλεκόμουν στην υπόθεση. Αλλά μετά.... τρέχουν ΟΛΟΙ να σταυρώσουν... Ακόμη και κάτι φίλοι σαν τον Σκαρή, που γράφουν editorial με την σύνθεση της Ελληνικής ομάδας, τη στιγμή που πριν 1-3 χρόνια ήταν μέλλος της, με δική του πρόταση, και αυτός και ο Χούντρας και ο Αντζούς.... σε μια αποστολή "δίπλα" στη χώρα μας! Τότε αυτοί ήταν οι καλύτεροι? Ε?

Αλλά Παναγιώτη τα ξέρεις καλύτερα, έχεις πολλά δίκια, τα οποία δυστυχώς δεν νομίζω ότι θα δικαιωθούν στην ΑΜΟΤΟΕ μεριά. Μακάρι βέβαια!


Οι δικές μου πληροφορίες λένε άλλα...τα οποία όμως δεν εξέφρασα.

H αφορμή της απάντησής σου, αφορούσε τον Μπαβέλα και όχι εσένα, ως λόγο της μη συμμετοχής του Σιαφαρίκα, πράγμα που στην ουσία επιβεβαίωσες.

Επειδή την εποχή της συμμετοχής του Σκαρή, Χούντρα, Αντζού δεν ασχολήθηκε δημοσίως κανείς με την εθνική ομάδα, δε σημαίνει ότι δεν θα ασχοληθεί και στο μέλλον.

Επειδή έχεις από τότε και μέχρι σήμερα "ιδιαίτερη" σχέση με την ΕΛΠΑ, φιλικά σου λέω πως θα πρέπει να προσέχεις λίγο περισσότερο την εικόνα σου αφού πλέον όλοι κρίνουν αλλήλους...είναι και της μόδας.
Και επειδή κρίνω και εξ ιδίων θα σου θυμήσω πως το 2003 που η IRON TEAM είχε αναλάβει ως promoter το πρωτάθλημα ταχύτητας, προτάθηκε στην Κατερίνα Δάφνη να γίνει μέλος της ΕΘΕΑΜ. Η Κατερίνα εκτός από 2 φορές αλυτάρχης των παγκοσμίων εντούρο στα Καλάβρυτα κατείχε και οργανική θέση στους αγώνες ταχύτητας. Απαίτησα λοιπόν από την Κατερίνα να απορρίψει την πρόταση γιατί θεωρούσα αντιδεοντολογικό να βρ'ισκεται και στις δύο θέσεις.

Είμαι σίγουρος ότι μπορείς να καταλάβεις.
Άβαταρ μέλους
iron
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 16 Φεβ 2004, 15:07
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό drMel » 20 Ιαν 2007, 17:34

mavrofidi έγραψε:αποφασισε λοιπον τι απο τα 2 προεχει για σενα γιατι θα κανεις καμμια σχιζοφρενεια.


εγώ αποχωρώ απο την συζήτηση. σε αφήνω στα χέρια πιο έμπειρων ανθρώπων όπως ο Tagre και ο Emerald.
Εκείνοι ξέρουν, εγώ μαθαίνω.
Και για να σε αντιμετωπίζουν με αυτό τον τρόπο, κάτι θα ξέρουν.
Επιβεβαίωσαν την αρχική μου άποψη.
Είσαι πάντα ευπρόσδεκτος στο off-road.gr.
drMel
 

Δημοσίευσηαπό zman » 20 Ιαν 2007, 17:40

Σουπερ Κατερινα...
Γεννημενη εντουρας!
Ας ειναι καλα το κοριτσι (και ο πατερας της), μου ειχαν βγαλει πληρη αποζημιωση για το τρακαρισμα που μου εκοψε το Harley στα δυο! :(

Ασχετο...
Άβαταρ μέλους
zman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2005, 01:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό doc » 20 Ιαν 2007, 19:24

iron έγραψε:H αφορμή της απάντησής σου, αφορούσε τον Μπαβέλα και όχι εσένα, ως λόγο της μη συμμετοχής του Σιαφαρίκα, πράγμα που στην ουσία επιβεβαίωσες.

Επειδή έχεις από τότε και μέχρι σήμερα "ιδιαίτερη" σχέση με την ΕΛΠΑ, φιλικά σου λέω πως θα πρέπει να προσέχεις λίγο περισσότερο την εικόνα σου αφού πλέον όλοι κρίνουν αλλήλους...είναι και της μόδας.

Και επειδή κρίνω και εξ ιδίων θα σου θυμήσω πως το 2003 που η IRON TEAM είχε αναλάβει ως promoter το πρωτάθλημα ταχύτητας, προτάθηκε στην Κατερίνα Δάφνη να γίνει μέλος της ΕΘΕΑΜ. Η Κατερίνα εκτός από 2 φορές αλυτάρχης των παγκοσμίων εντούρο στα Καλάβρυτα κατείχε και οργανική θέση στους αγώνες ταχύτητας. Απαίτησα λοιπόν από την Κατερίνα να απορρίψει την πρόταση γιατί θεωρούσα αντιδεοντολογικό να βρ'ισκεται και στις δύο θέσεις.

Είμαι σίγουρος ότι μπορείς να καταλάβεις.


Δίκιο έχεις, αλλά ο βασικός λόγος ήταν αυτός που είπα. Η κακή σχέση επηρρέαζε αλλά δεν ήταν καθοριστική

...κάνω ότι μπορώ. Το ότι κρίνομαι το ξέρω και φροντίζω να κάνω την δουλειά μου όσο μπορώ καλύτερα και πιο ξεκάθαρα και ποτέ δεν κρύφτηκα πίσω από τίποτα.

Ο λόγος της ενασχόλησή μου με το Πρωτάθλημα Enduro είναι και αυτός που δεν ήθελα να είμαι -και δεν είμαι- μέλος της ΕΘΕΑΜ

Σαφώς και καταλαβαίνω, όπως και συ, όπως και άλλοι που ξέρουν πράγματα όντας πιο μέσα στο χώρο και μετράνε τα λόγια τους.

Δυστυχώς υπάρχουν κι οι άλλοι που ούτε ξέρουν, κι ούτε τα μετράνε... :?
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αγώνες Μοτοσυκλέτας

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες

cron