zman έγραψε:Λοιπον πηγα απο την ΕΛΠΑ για να δω τη δικη τους αποψη, και απ'οτι καταλαβα, εχουν διαθεση να προσπαθησουν λιγο παραπανω απ'οτι τις αλλες χρονιες. Μου εκανε εντυπωση η αποφασιστικοτητα του προεδρου κου Μανιατοπουλου και η σοβαροτητα του στην προθεση να ασχοληθει προσωπικα με την επιβλεψη του φετινου προγραμματος. Εκανα και την προταση για κοινη βαθμολογια σε αγωνες και των δυο φορεων και απ'οτι καταλαβα ειναι θεμα powerstruggle μεταξυ τους και μαλλον εχουν γνωση και οι μεν και οι δε οτι κανενας δεν μπορει να βγει κερδισμενος απο αυτη τη διασπαση αλλα θα την κανουν ετσι κι αλλιως. Μενει λοιπον ν'αποφασισουν οι αμεσα ενδιαφερομενοι δηλαδη οι εταιρειες και οι αθλητες ποιο προγραμμα θα ακολουθησουν οποτε στην συγκεντρωση τη Δευτερα εγω θα προτεινω να τρεξουμε σε τρεις-τεσσερις αγωνες απο τον καθενα και να βγαλουμε ατυπη βαθμολογια και γιατι οχι ενδοεταιρικο επαθλο. Τουλαχιστον η δικη μου ομαδα θα κατεβει σε αγωνες της επιλογης μας σε συννενοηση ελπιζω και με αλλες και με στοχο τη συμμετοχη σε επιλεγμενους αγωνες του Παγκοσμιου Πρωταθληματος (FIM) . Ενα θετικο που ακουσα ειναι οτι η ΕΘΕΑΜ δε θα προβαλλει κανενα εμποδιο σε αναβατη που θα επιλεξει να αγωνιστει στο πρωταθλημα της ΑΜΟΤΟΕ οταν αυτος θα χρειαστει licence και starting permission για αγωνες στο εξωτερικο υπο την αιγιδα της FIM, που μονο αυτη μπορει να εκδωσει σαν εκπροσωπος της. Αρα το μονο θεμα που μπορει να προκυψει ειναι το θεμα της επιλογης για εθνικη ομαδα για το SdN και για το βαλκανικο/ευρωπαικο η οποια προφανως θα γινει απο την ΕΘΕΑΜ. Κι εκει τα πραγματα δεν ειναι τραγικα, αφου το μονο που θα απαιτησει η ΕΛΠΑ απο εναν αναβατη πουθα θελει να συμμετασχει θα ειναι η εκδοση λισανς με το αναλογο κοστος. Οσον αφορα το παγκοσμιο (βασικα Ιταλια-Γαλλια) εγω ισως θα εχω τη δυνατοτητα να καλυψω τη μεταφορα καποιων μοτο και του εξοπλισμου τους αν εκδηλωθει απο καποιον ενδιαφερον και εχω αρκετο χωρο (που μαλλον θα εχω). Μακαρι να κρατηθουν ενωμενοι οι αγωνιζομενοι και οι εισαγωγεις γιατι σε διαφορετικη περιπτωση το Supermoto θα υποστει ανεπανορθωτη ζημια. Οπως παρατηρησαν πολλοι μεταξυ των οποιων και ο Μπουστας η του οποιου η εταιρεια-υποστηρικτης εχει εκφρασει την προθεση να συμμετασχει στο πρωταθλημα της ΑΜΟΤΟΕ δεν εχει κανενα νοημα να εισαι πρωταθλητης αν δεν τρεχεις εναντια στους καλυτερους οδηγους οποτε ειναι πολυ σημαντικο τουλαχιστον στο κορυφαιο επιπεδο των "επαγγελματιων" να τηρηθει εστω καποια fair play γραμμη, ειδικα αν τα προγραμματα συμπιπτουν χρονικα. Σε τελικη αναλυση οταν το επιπεδο ειναι χαμηλο, οι συμμετοχες λιγες, οι θεατες ακομη λιγοτεροι, οι συνθηκες τριτοκοσμικες, τα χρηματικα επαθλα και κινητρα ανυπαρκτα, η επικοινωνιακη καλυψη στοιχειωδης, οι διοργανωτες/promoters με περιορισμενα budget οι αθλητες με ακομα πιο περιορισμενα, το νεο αιμα απεχει κλπ. το λογο εχουν οι εταιρειες και οι ομαδες και αν συννενοηθουν θα περασει τελικα το δικο τους. Θα δουμε τη Δευτερα.
Μακαρι να πανε ολα καλα και να παρει επιτελους μπρος η φαση.
η προταση που εκανες σιγουρα παει στο κενο γιατι εδω και καιρο και η ελπα και η αμοτοε με την εξαγγελια προγραμματων ακολουθουν το δρομο τους ο καθενας ξεχωριστα.
οσο για το ενδοεταιρικο επαθλο ισως πεσει κι αυτο στο κενο χωρις ομως να προδικαζω τιποτα.
επισης για να ξερεις για λισανς fim η uem ειναι κοντα στα 100 ευρω περιπου η λιγο πιο πανω και μαλλον θα πρεπει να φροντιζεις η να προγραμματιζεις τουλαχιστον 2-3 εβδομαδες πριν για την εκδοση της και οχι τελευταια στιγμη.
οι αγωνιζομενοι και οι ομαδες θα ακολουθησουν προφανως τους πρωτους αγωνες αλλα οι υποστηρικτες θελουν βασικα αγωνες σε μεγαλες πολεις(αθηνα-θεσσαλονικη).
μετα κανεις δε ξερει τι θα γινει αλλα η αποψη μου λεει οτι ο καλυτερος οργανωτης αγωνιστικα θα κερδισει τη ψηφο για τη συνεχεια του πρωταθληματος.
η επιλογη της εθνικης ομαδας ειναι επιλογη της εθεαμ και μη ξεχνας οτι ηδη χρωσταει σε 3 αναβατες απο περυσι οταν ''θυσιασε'' την αποστολη στην ιρλανδια για να σωσει το πρωταθλημα που παρεπιπτοντως ειχε αλλαγη ημερομηνιας μια εβδομαδα πριν τον αγωνα του παγκοσμιου των εθνων κανοντας εκ των πραγματων την αποστολη αδυνατη ενω ολα ηταν ετοιμα για τη μεταφορα μοτοσυκλεττων και τα αεροπορικα εισιτηρια κλεισμενα!!!
για την δηλωση της εταιρειας συγκεκριμενου αναβατη εχεις ηδη παρει την απαντηση σου πιο πανω απο τον tagre.
μοιραιο θα ειναι τα προγραμματα να συμπιπτουν χρονικα αλλα αυτο ειναι πια επιλογη της αμοτοε αφου οι ημερομηνιες της εθεαμ εχουν ανακοινωθει.
αναμενουμε τα νεα σου απο τη συναντηση της δευτερας και φυσικα τα σχολια σου!