Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Motocross ??

Enduro, Scramble, Supermoto, Trial κ.α.

Δημοσίευσηαπό Berg » 29 Μάιος 2007, 10:30

GasGas300 έγραψε:Μην ξεχάσεις το παιδί!!!

Την πέμπτη προπόνηση ε; ελπίζω να μου έχουν φέρει το γαμ..κέντρο και τα ρουλεμάν...


Δεν ήξερες δεν ρώταγες? Πάλι τα ρουλεμάν? Το έχουμε ξεκο@#$@#$ στην προπόνηση?

Καλά, πάντως αν τα πράγματα στρώσουν τα επόμενα 3 χρόνια θα είναι θαύμα.
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό doc » 29 Μάιος 2007, 19:32

ktmakis έγραψε:Τι θέμα είναι οτι την πληρώνουν όλοι και αυτοί που φταίνε.


Δεν το κατάλαβα αυτό?
Τι & ποιούς εννοείς?

Αν εννοείς τους αγωνιζόμενους, αυτοί σίγουρα δεν πληρώνουν τίποτα, παρά μόνο κερδίζουν από την όλη κατάσταση!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό montesa » 31 Μάιος 2007, 22:41

Χαίρετε,

Ενδιαφέρουσες απόψεις διαβάζω και θα συμφωνήσω με τον superspy ότι η ατιμωρησία (λέγε με γλύψιμο) είναι ένας παράγοντας υποβάθμισης. Ο άλλος είναι η έλλειψη κεντρικής οργάνωσης και σχεδιασμού, η οποία δεν γινόταν και ΔΕΝ να γίνεται (όπως φαίνεται) από όλους τους μνηστήρες της καρέκλας.

Και δεν θα συμφωνήσω με τον doc σε 2 σημεία:
1ον ότι δεν υπάρχουν οργανωτές Enduro αφού υπάρχουν 2 πρωταθλήματα, το 1 της ΕΛΠΑ, κατά τον ίδιο πάει πολύ καλά, το άλλο της ΑΜΟΤΟΕ, επίσης πάει καλά σύμφωνα με το ότι λένε οι περισσότεροι όπως γράφουν και τα ρεπορτάζ από Γρεβενά, Γιάννενα κ.α.
2ον, ότι ΔΕΝ πληρώνουν οι αγωνιζόμενοι τίποτα, οι οποίοι κατ’ εμέ είναι και οι μόνοι χαμένοι, γιατί, με αυτήν την διάσπαση, κανένας αγώνας, ειδικά στο ΜΧ δεν είναι καλός, ούτε έχει συμμετοχές, ούτε θεατές, άρα ούτε χορηγούς κ.λ.π. Ασε που το οικοδόμημα των αγώνων στηρίζεται αποκλειστικά σε αυτούς, άρα τώρα που μπάζει από παντού, οι χαμένοι είναι αυτοί.
Και τα λεφτά και τα υπόλοιπα «ταξίμια» των ΟΜΕ, ΕΛΠΑ αφορούν λίγους ενώ όλοι ξέρουν ότι μόλις μείνει ένας, τέρμα όλα. Και εν τω μεταξύ θα έχει διαλυθεί το σύμπαν.
Θα συμφωνήσω δε με τον superspy για το «ύποπτο φούσκωμα» αλλά σε άλλο επίπεδο. Οσο ακούω και μαθαίνω, τόσο στο ΜΧ όσο και στο Enduro, οι διοργανωτές το έχουν ρίξει στην πλειοδοσία: «τι μου δίνεις για να κάνω αγώνα με σένα», «αν δεν φροντίσεις για το τάδε, το δείνα, εγώ αγώνα δεν κάνω» κάτι που θα οδηγήσει στο φαινόμενο, μόλις βγει ο μοναδικός πλειοδότης ο οποίος θα κόψει τις παροχές, οι «παχουλοί» οργανωτές θα κάτσουν σπίτι τους. Και οι αγώνες θα πρέπει να ξαναρχίσουν από την αρχή, άρα ξανά οι αγωνιζόμενοι είναι οι χαμένοι.
Όλα όσα συμβαίνουν είναι απίστευτα, η ΕΛΠΑ χορηγός αναβατών (καλό εεε) την εποχή που αγώνες δεν γίνονται.
Διάβασα δε τώρα τελευταία κάτι ανακοινώσεις του ΑΣΟΑΜ, καλά τα λένε αλλά όλα αυτά τα χρόνια τι έκαναν; Δεν έβλεπαν την κατάσταση;
Θα πει κανείς, αγωνιζόμενοι είναι, τι να κάνουν; Δεν μπορούν να είναι ηθοποιοί και θιασάρχες. Είχαν κάνει μια σωστή κίνηση, τότε που έπεσε το «μπερτάκι» στον Βόλο. Και είχαν ψιλοφτιάξει τα πράγματα για λίγο.
If it moves, race it!!!
Άβαταρ μέλους
montesa
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 25 Μαρ 2007, 09:22
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Δημοσίευσηαπό superspy » 01 Ιουν 2007, 00:42

montesa έγραψε:....ένας παράγοντας υποβάθμισης....είναι η έλλειψη κεντρικής οργάνωσης και σχεδιασμού, η οποία δεν γινόταν και ΔΕΝ να γίνεται (όπως φαίνεται) από όλους τους μνηστήρες της καρέκλας.



montesa έγραψε:....οι αγωνιζόμενοι ... είναι και οι μόνοι χαμένοι, γιατί, με αυτήν την διάσπαση, κανένας αγώνας, ειδικά στο ΜΧ δεν είναι καλός, ούτε έχει συμμετοχές, ούτε θεατές, άρα ούτε χορηγούς ...


montesa έγραψε:... τα λεφτά και τα υπόλοιπα «ταξίμια» των ΟΜΕ, ΕΛΠΑ αφορούν λίγους ενώ όλοι ξέρουν ότι μόλις μείνει ένας, τέρμα όλα. Και εν τω μεταξύ θα έχει διαλυθεί το σύμπαν.


montesa έγραψε:.....μόλις βγει ο μοναδικός πλειοδότης ο οποίος θα κόψει τις παροχές, οι «παχουλοί» οργανωτές θα κάτσουν σπίτι τους. Και οι αγώνες θα πρέπει να ξαναρχίσουν από την αρχή, άρα ξανά οι αγωνιζόμενοι είναι οι χαμένοι.

Όλα όσα συμβαίνουν είναι απίστευτα, η ΕΛΠΑ χορηγός αναβατών (καλό εεε) την εποχή που αγώνες δεν γίνονται.
....



Πικρές αλήθειες.... =D>
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό doc » 01 Ιουν 2007, 01:04

montesa έγραψε:Και δεν θα συμφωνήσω με τον doc σε 2 σημεία:
1ον ότι δεν υπάρχουν οργανωτές Enduro αφού υπάρχουν 2 πρωταθλήματα,
2ον, ότι ΔΕΝ πληρώνουν οι αγωνιζόμενοι τίποτα,


Δεν διαφωνούμε!

1ον Τα δύο πρωταθλήματα διαβιούν χάρη στην κεντρική υποστήριξη ατόμων που συμπαραστέκονται και βοηθούν οικονομικά τις λέσχες!

2ον Στην παρούσα φάση, δεν μπορείς να αρνηθείς ότι οι αγωνιζόμενοι έχουν τις περισσότερες παροχές από ποτέ, αφού όλοι κατεβάζουν(ζουμε) τις απαιτήσεις και τα κόστη συμμετοχής, ενώ ανεβαίουν οι παροχές στα πάντα... Βραχυπρόθεσμα! Το μακροπρόθεσμα άστο... Θα το δούμε...
Θέλω να είμαι αισιόδοξος, και είμαι. Όχι υπέρ μίας ή άλλης πλευράς, αλλά των αγώνων γενικότερα.
Θεωρώ την εξέλιξη που υπάρχει αναμενόμενη, και όσο υπάρχει κινητικότητα, σε καλό θα βγει. Είμαι σίγουρος. Καμία καρέκλα δεν μπορεί να υπερνικήσει το λαϊκό φρόνημα! (Τι λέω ο π@ύστης - τι σου κάνουν οι αριστερ΄ς καταβολές... :D :D :D )
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό mavrofidi » 01 Ιουν 2007, 09:52

doc έγραψε: Καμία καρέκλα δεν μπορεί να υπερνικήσει το λαϊκό φρόνημα!


Δημητρη σε βρισκω λιγο μπερδεμενο.
ποια ειναι η "καρεκλα" και ποιο το "λαϊκο φρονημα"? (εδω, πραγματικα υπαρχουν πολλες απαντησεις...)

παντως, αν και ο τιτλος του θεματος ειναι motocross, το ριξατε παλι στο enduro.
τα δυο σπορ, οργανωτικα, διαφερουν σημαντικα, και γι αυτο πραγματα που ισχυουν για το ενα, δεν ισχυουν για το αλλο.
το ΜΧ ειναι κατ' εξοχην "θεατρικο" σπορ, που μπορει να πρoσελκυσει θεατες, σπονσορες, ΜΜΕ κλπ, πραγμα που δεν ισχυει για το enduro.
η γνωμη μου ειναι οτι αφου τοσα χρονια δεν εχει καταφερει το ΜΧ να ορθοποδησει οργανωτικα, τα πραγματα για το enduro ειναι δυσοιωνα....
Άβαταρ μέλους
mavrofidi
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2006, 11:04
Τοποθεσία: οπου υπαρχει λασπη...

Δημοσίευσηαπό montesa » 01 Ιουν 2007, 09:58

Καλό μήνα,

Φίλε Doc,
Πάλι δεν θα συμφωνήσω, όχι τουλάχιστον σφαιρικά. Τα 2 πρωταθλήματα ΜΧ διαβιούν για αυτό τον λόγο που λες (Δαμουλάκης, Μανιατόπουλος «τα χώνουν») αλλά στο εντούρο, το 1 πρωτάθλημα μόνο στηρίζεται από τσέπη όπως και στο Σούπερμοτο (δεν χρειάζεται να πω ποια). Αν ισχύουν όσα διαβάζω στο bikenet.gr και αλλού, και το 1 πρωτάθλημα στρητ στηρίζεται σε «άνωθεν» τσέπη.
Όπως δεν θα συμφωνήσω για τις παροχές προς αγωνιζόμενους γιατί οι παροχές δεν είναι μόνο οικονομικές, μικρό παράβολο κλπ. Απλά επειδή, ειδικά με το ΜΧ ασχολούμαι από παλιά, σου λέω, ότι το ’85-’86, οι αγωνιζόμενοι έτρεχαν σε αγώνες με 70-75 συμμετοχές (2 όμως κατηγορίες!!!) 3500 εισιτήρια (ελληνοβουλγαρικό του ’84), πλήρωναν όλοι 0δρχ, αν φορούσαν σαλιάρα (προαιρετική), αν δεν φορούσαν η συμμετοχή έκανε όσο ένα πίσω λάστιχο ΜΧ και αν τερμάτιζαν στην εξάδα (αυτών με σαλιάρα, οι πρώτοι δεν φορούσαν γιατί δεν τους σύμφερε!) έπαιρναν ποσά αντίστοιχα με την σημερινή συμμετοχή. Οι δε 10 πρώτοι έπαιρναν δωρεάν μοτοσυκλέτες συχνά περισσότερες από 2 (Λεοντιάδης, Ευθυμίου).
Φυσικά υπήρχαν σκόνες, αποτελέσματα στο χέρι κ.λ.π. αλλά, μιλάμε για 20τοσα χρόνια πίσω. Εποχή που, το να καβαλούσες μοτοσυκλέτα ήταν ντροπή, ήσουν αλήτης. Να μην μιλήσω δε για εποχές Μαραθώνα όπου ο Νάμνα αλλά και άλλοι, έπαιρνε σε κάθε αγώνα λεφτά περισσότερα από το κόστος μιας μοτοσυκλέτας ΜΧ.
Με αυτά τα δεδομένα, μπορώ εύκολα να αρνηθώ το: «ότι οι αγωνιζόμενοι έχουν τις περισσότερες παροχές από ποτέ». Με τα σημερινά δεδομένα έπρεπε να παίρνουν SLK (καλά-καλά υπερβολή).
Μην θεωρείς ότι οι δικοί σου αγώνες είναι το παν, όπου και εκεί υπάρχουν ελλείψεις. Μην παίρνεις φόρα, δεν σε αφορά άμεσα, αλλά αν συμβεί κάτι σε αγώνα σου, θα λύσει το πρόβλημα η Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΘΕΑΜ όπως έκανε με τον Χριστοδούλου, που μετά εξαφάνισε !!! την ποινή…. Πειθαρχικό ΑΠ (άμα πιάσει) δεν έχω ξαναδεί.
Αλλά και σε ΟΜΕ, ΑΜΟΤΟΕ, ομίχλη, μόνο που αυτοί έχουν ακόμα την δικαιολογία του βρέφους. Ενώ η γηραιά κυρία…


Superspy χαίρομαι που συμφωνείς με τις «πικρές αλήθειες» γιατί το πρώτο και ουσιαστικότερο βήμα για την έξοδο από μια λύση, είναι η διαπίστωση ότι είμαστε σε κρίση! Μόνο που αυτή την διαπίστωση πρέπει να την κάνουν πολλοί, καθώς και να συμφωνήσουν για το είδος της κρίσης αλλά και την πορεία εξόδου. Πάντως αυτά έρχονται μετά..
If it moves, race it!!!
Άβαταρ μέλους
montesa
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 25 Μαρ 2007, 09:22
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Δημοσίευσηαπό doc » 01 Ιουν 2007, 18:25

montesa έγραψε:....


Αγαπητέ Montesa,

λες αληθινά γεγονότα, αλλά δεν μπορούμε να ζούμε με τα φαντάσματα του παρελθόντος, όσο γλυκά κι αν είναι!

Γιατί τότε το Τατόι γέμιζε με μεγάλα 5ψήφια νούμερα, ενώ σήμερα κάνουμε κρα να δούμε τετραψήφιο.
Το Μοtosport πουλούσε 30.000 φύλλα και τα περιοδικά σήμερα με το ζόρι 7-8000.
Τότε δεν υπήρχε τηλεόραση και βίντεο, ούτε καν Η/Υ, ενώ τώρα μαθαίνεις, βλέπεις, ενημερώνεσαι διασκεδάζεις μέσα από μια οθόνη...

Επιμένω ότι οι οδηγοί έχουν περισσότερες παροχές από άλλωτε, στον κοντινό μου βίο που έχω γνωρίσει την μοτοσυκλέτα κι εμπλέκομαι με αυτή.
Δεν ζω στο 85, ζω στο σήμερα και μπήκα στο χώρο το 89.
Ακόμη και τότε, 3 αναβάτες είχαν δωρεάν μοτοσυκλέτα στο enduro, λίγοι στο ΜΧ, περισσότεροι στην ταχύτητα, όπου τότε άρχισαν να σβήνουν οι μεγάλες χορηγίες. Marlboro, Rothmans...
Δες μετά τι έγινε με το Supermoto, με τα scramble και διάφορα φιλικά, που έφεραν χορηγούς, παροχές αι αγώνες σε άλλο επίπεδο. Δες τώρα τι γίνεται, που στο enduro τους πληρώνουν και το παγωτό!
Σήμερα περισσότερο από ποτέ μετά την κάμψη του '90. Για αυτή την εποχή μιλάω. Ας το διαχωρίσουμε για να συνεννοούμαστε.

Όσο για το άλλο: Σαφώς και ΔΕΝ θεωρώ ότι οι αγώνες μου είναι τέλοιοι, σαφώς έχω ελλείψεις, κάνω λάθη και μπορώ να βελτιωθώ. Προσπαθώ για το καλύτερο - θέλω να πιστεύω. Κι επιτέλους, θέλω να ξεχωρίζεις -εσύ ως παλιός- τα γραφόμενα ενός Δ.Τ. από την προσωπική (μου) άποψη...
Κάθε Δ.Τ. οφείλει να ωραιοποιήσει και να είναι αισιόδοξο.

Όσο για την αντικειμενικότητα των αποφάσεων, τι να πω! Έχω και κει βρεθεί αρκετές φορές σε δύσκολη θέση είτε ως οργανωτής / αλυτάρχης, είτε ως αγωνοδίκης και νομίζω ότι τα κατάφερα. (Πρόσφατο παράδειγμα στο Athens 2006). Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα υποπέσω σε λάθη, ούτε ότι δεν θα γίνουν από άλλους δίπλα μου. Αλλά τουλάχιστον, δεν θα υπάρχει σκοπιμότητα, ...όσο μπορώ να το εγγυηθώ.

Η διαπίστωση για το πρόβλημα υπάρχει! Χρειάζεται όμως και ιδέα, και πράξη...

Α! και υπάρχει άλλη μια τσέπη: Η τσέπη της ΜΟΤΟΕ που δίνει στην ΑΜΟΤΟΕ.

Υ.Γ. Να έρθεις Χορευτό να γνωριστούμε... :wink:
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό doc » 01 Ιουν 2007, 18:35

mavrofidi έγραψε:
doc έγραψε: Καμία καρέκλα δεν μπορεί να υπερνικήσει το λαϊκό φρόνημα!


Δημητρη σε βρισκω λιγο μπερδεμενο.
ποια ειναι η "καρεκλα" και ποιο το "λαϊκο φρονημα"? (εδω, πραγματικα υπαρχουν πολλες απαντησεις...)


Θοδωρή,
Η καρέκλα είναι η εξουσία και το λαϊκό φρόνημα οι κάθε λογής ομάδες αγωνιζομένων που αποφασίζουν να πράξουν συλλογικά...
Όπως η εξουσία της ΕΛΠΑ τρίζει τιμωρούμενη από τους οδηγούς, έτσι μπορεί να τρίξει και αυτή της ΟΜΕ, ΑΜΟΤΟΕ κτλ, αν δεν παρουσιάσουν / συνεχίσουν / καθιερώσουν καλούς αγώνες.
Και δεν θα είναι το θεσμικό πλαίσιο -της εκάστοτε ομοσπονδίας- δικαιολογία.

Αυτό εννοώ.
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό montesa » 02 Ιουν 2007, 00:31

Φίλε Doc,

Θα ξεκινήσω, με απορίες. Τι είναι το Δ.Τ; Πώς ξέρουμε πόσα φύλλα πουλούσε το Motosport; Εκείνη την εποχή ούτε οι 4Τ δεν πουλούσαν τόσα περιοδικά (συμφώνα με όσα ισχυριζόντουσαν).
Τώρα, βλέπω ότι το αλλάζεις, το «από ποτέ» το κάνεις «κοντινό βίο» και αυτό είναι πρός τιμή σου.
Επίσης, οι αγώνες σου είναι πολύ καλοί, εγώ αναφέρθηκα στο περιβάλλον από πίσω το οποίο δεν ξέρω γιατί δεν αγγίζεις.
Επομένως δεν μπορώ να είμαι σίγουρος ότι συμφωνούμε για το ότι έχουμε πρόβλημα, ότι περνάμε κρίση. Πόσο μάλλον για το είδος του προβλήματος που έχουμε άρα οι ιδέες και η πράξεις είναι μακριά.
Περί τσέπης της ΜΟΤΟΕ, να σχολιάσω ότι γεμίζει από τα μέλη της ΜΟΤΟΕ, τα οποία σε μεγάλο ποσοστό είναι και μέλη της ΑΜΟΤΟΕ. Ο Μανιατόπουλος (π.χ.) είναι μοτοκροσέρ; ‘Η έστω καβαλάει μοτοσυκλέτα; Ο Δεσποτόπουλος πόσα μηχανάκια έχει; Τον Δαμουλάκη τον έχω δείσε αγώνα, καβαλάει. Αρα μπορεί να πεί ότι χαλάει λεφτά για το χόμπυ του (τώρα πιο είναι το χόμπυ του, το συζητάμε)

Το σκραμπλ καλά πάει αν αναλογιστείς ότι από εκδήλωση του ΣΥΜΟΦΕ παλιά, τώρα έχει 2-3 πρωταθλήματα και αλλά τόσα κύπελα. Το Σούπερμοτο, πέραν του ότι αναπτύχθηκε σε βάρος της ταχύτητας χωρίς να έχει όμως παγκόσμια το βάρος της (ο Rossi δίνει αξία στον Μπούστα και στον Συνιώρη), έβγαλε τα μάτια του μόνο του, βάζοντας μέσα του ξενέρωτες μοτοσυκλέτες, αυτοκίνητα και καρτ όταν ήταν στο ζενίθ.

Και όσο το καταλαβαίνω εγώ, η καρέκλα της ΕΛΠΑ δεν τρίζει επειδή την τιμωρούν οι οδηγοί. Οι οδηγοί την βρίζουν και ψάχνονται χρόνια-δεκαετίες. Ακόμα από τα χρόνια που ανέφερα, η μόνιμη κουβέντα ήταν "να ρίξουμε την ΕΛΠΑ" αλλά τίποτα δεν έγινε. Η ΕΛΠΑ βγάζει τα μάτια της μόνη της, αποκλειστικά. Μόνο που κάποιοι την βοηθούν χαϊδεύοντάς την.

Υ.Γ. Δύσκολο λόγω χρόνου γιατί ή δουλειά μου έχει παράξενα ωράρια και ημέρες. Αμα μπορέσω..
If it moves, race it!!!
Άβαταρ μέλους
montesa
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 25 Μαρ 2007, 09:22
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Δημοσίευσηαπό doc » 02 Ιουν 2007, 13:10

Θα σου λύσω τις απορίες:

montesa έγραψε:Θα ξεκινήσω, με απορίες. Τι είναι το Δ.Τ; Πώς ξέρουμε πόσα φύλλα πουλούσε το Motosport; Εκείνη την εποχή ούτε οι 4Τ δεν πουλούσαν τόσα περιοδικά (συμφώνα με όσα ισχυριζόντουσαν).


Δ.Τ. είναι δελτίο τροφίμων που παίρνουν οι δημόσιοι υπάλληλοι. Μπορεί να είναι και Δίκτυο Τηλεόρασης, όπως και Δελτίο τύπου στην δική μας περίπτωση.Ξέρεις πολύ καλά τι είναι. Μην το παίζεις χαζός. Όπως ξέρεις πολύ καλά ότι η μόνη επίσημη ενημέρωση για την μοτοσυκλέτα τότε ήταν το Motosport. Δεν ξέρω ότι πουλούσε τόσο. Μπορεί και περισσότερο. Και αυτό το ξέρεις καλύτερα ως πιο παλιός. Αν είναι τόσο τρομερή η απορία να την ψάξω...

montesa έγραψε:Τώρα, βλέπω ότι το αλλάζεις, το «από ποτέ» το κάνεις «κοντινό βίο» και αυτό είναι πρός τιμή σου.

Ευχαριστώ! :D

montesa έγραψε: Υ.Γ. Δύσκολο λόγω χρόνου γιατί ή δουλειά μου έχει παράξενα ωράρια και ημέρες. Αμα μπορέσω..

Τι δουλειά κάνεις που έχει τόσο παράξενα ωράρια, αλλά όλους τους αγώνες τους παρακολουθείς? Έλα να παρακολουθήσεις άλλον έναν!
Τόσο πολύ πια κρυψινισμός σας διακατέχει μερικούς μερικούς?
...που να τρέχεις τώρα και με το Montesa... Άσε μη κολλήσει... :D :D :D :D :D :D

Υ.Γ. Πές μου κανά καλό τσιπουράδικο στο Βόλο που θα έρθω...
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό Stelios_Christodoulou » 02 Ιουν 2007, 14:45

Να’ μαι και εγώ. Καλό μήνα σε όλους.

Θα ζητήσω εκ των προτέρων συγγνώμη γιατί μπορεί να παρεξηγήσω μερικούς αφού δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για τα ονόματα αφού αρέσκεστε στα παρατσούκλια, άντε και σε μικρά ονόματα. Ακόμα και εσείς δεν θα μπορείτε να είστε σίγουροι για μένα αφού, όπως ανακάλυψα πρόσφατα, ένα από τα ιδρυτικά μέλη του ΜΟΘ λέγεται Στέλιος Χριστοδούλου, επομένως μπορεί να είμαι αυτός και όχι ο ξερόλας, βρόντακας που δουλεύει στην ΕΛΛΗΝΜΟΤΟ.

Παρακολουθώ το forum από καιρό αλλά ήταν/είναι πολύ εντουράδικο και ραλυτζίδικο για να έχω γνώμη.
Αποφάσισα όμως να συμπράξω για 3 λόγους:
-Επιτέλους κάποιος αποφάσισε να ασχοληθεί με το Motocross και εμένα αυτό με ενδιαφέρει. Το προηγούμενο ειδικό θέμα σε σχέση με το Motocross ήταν της Ντινούλας (αν κατάλαβα καλά) πριν από 4 χρόνια…
-Εκτάκτως, έχω χρόνο για να αφιερώσω αλλά ελπίζω σύντομα να εκλείψει ο σχετικός λόγος.
-Αυτός ο montesa τα λέει καλά και χρειάζεται υποστήριξη, ίσως δε και λίγο συμπλήρωμα.
Θα ξεκινήσω με κάτι που έγραψε ο montesa, για τους αγωνιζόμενους, ότι δεν μπορούν να είναι ηθοποιοί και θιασάρχες. Σωστό, αλλά δεν μπορούν και να γκρινιάζουν για τίποτα. Την εποχή που όλα πήγαιναν καλά, δεν μιλούσαν, αφήστε που και την εποχή των προβλημάτων δεν ήταν/ήμασταν ποτέ ΟΛΟΙ μαζί. Αρα μην παραπονιόμαστε τώρα! Αυτά που παθαίνουμε, αυτά μας αξίζουν. Και δεν συμφωνώ ότι το ξύλο (Βόλος, Οκτ. ‘98) είναι λύση. Μπορεί να μην είναι καν βοήθεια. Όχι ότι είναι αποκλειστικά δουλειά τους, αλλά αν δεν μπορεί να υπάρξει άλλη λύση, θα πρέπει να ενωθούν, ΟΛΟΙ, και μπορεί να βρεθεί λύση.

Επί της ουσίας τώρα, είναι γεγονός ότι το Τατόι γέμιζε, αλλά γέμιζε και η λεωφόρος όταν έπαιζαν ΠΑΟ_ΟΣΦΠ και τώρα γεμίζει το ΟΑΚΑ (3πλάσιο) ενώ τότε ΔΕΝ υπήρχε ουσιαστικά μπάσκετ, βόλλεϋ κ.α. Το βιοτικό επίπεδο έχει ανέβει και ο κόσμος πηγαίνει όπου περνάει καλά. Πρόσφατα, ΔΕΝ έγιναν οι Σπέτσες αλλά κάποιοι πήγαν για τον αγώνα και γύρισαν έξαλλοι. Αυτό έχει γίνει καμιά 100ή (!) φορές τα τελευταία 20 χρόνια και ο κόσμος έχει γυρίσει το κεφάλι του αλλού.
To Motosport μπορεί να πουλούσε 30.000 (που δεν πουλούσε, αλλά έχει κάνει κάποια στιγμή καλά νούμερα), αλλά ήταν μόνο του. Τώρα, με τα15θήμερα (MOTO,0-300, ΜοτοΤρίτη που πουλάνε καμιά 45.000 τεύχη το μήνα συνολικά), και τα λοιπά, PowerBikes, 2TPOXOI, MotoExtreme, Crossaction, πωλούνται τα διπλάσια σχεδόν από αυτά του Motosport (Οπως υπολογίζω. Αλήθεια Δημήτρη, πως ξέρεις τα νούμερα αφού δεν ανακοινώνονται; ).

Ανέφερες το βίντεο που κάποτε σχεδόν εξαφάνισε τους κινηματογράφους. Αλλά εκεί οι επαγγελματίες, βρήκαν τον τρόπο, και σήμερα έχουν αίθουσες πολλές και τεράστιες (άσε που τελικά το βίντεο τους βοήθησε ακόμα και τεχνικά γιατί το video assisted film production, έχει αλλάξει τα κόστη και τις δυνατότητες του film). Αρα δεν υπάρχουν τελικά κακές συγκυρίες.
Θα μπορούσαμε να πούμε ότι το ΜΧ πέφτει παγκοσμίως, αλλά η ταχύτητα ανεβαίνει, ενώ στην Αμερική των σοβαρών επαγγελματιών πάει με 300.
Οι μεγάλοι χορηγοί, με έντεχνο τρόπο (Marlboro, Rothmans, Camel η τελευταία άκρως σημαντική για το ΜΧ!) εκδιώχθηκαν κακήν κακώς. Είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι σε προσέγγιση του ΑΣΟΑΜ στην Camel στα τέλη του ’80, η απάντηση ήταν: «παιδιά ότι θέλετε, αλλά τίποτα που να σχετίζεται με την ΕΛΠΑ».

Μένοντας στον χώρο του Motocross παρά την γενική υποβάθμιση που υπάρχει, μια εκδήλωση παραμένει σταθερά κυριαρχική, σταθερά δημοφιλής, κλπ. To Athens Supercross. Να κάνουμε ένα σενάριο θρίλερ και να σκεφτούμε την ΕΛΠΑ και τους λοιπούς φωστήρες (Δαμουλάκης κ.λ.π.) να αναλαμβάνουν την διοργάνωσή του; (μακριά από μας…). Πόσα χρόνια λες να συνεχίσει; Γιατί οι οδηγοί δεν τιμωρούν τον Λαμάρη; Γιατί αντέχει το Αthens SX παρά τα πλήγματα που δέχεται συνέχεια; Μήπως, λέω μήπως, γιατί διοργανώνεται με σοβαρότητα και σεβασμό προς θεατές και αναβάτες;

Ενα ακόμα, έχουμε μια από τις καλύτερες πίστες Motocross στον κόσμο (Μεγαλόπολη) όπου έγινε παγκόσμιο πρωτάθλημα με επιτυχία. Μήπως μπορείς να υπολογίσεις πόσες φορές συζήτηση σε ΔΣ της ΕΛΠΑ, ή έστω σε συνεδρίαση της ΕΘΕΑΜ (!!!!!) περί του γιατί αυτή η πίστα ερημώνει και εγκαταλείπεται; Κυκλοφορείς στην Μεσογείων 395 και θα ξέρεις. Και μην μου πεις ότι το παγκόσμιο στην Μεγαλόπολη μπήκε μέσα! Και το Ακρόπολις, ΚΑΘΕ χρόνο μέσα έμπαινε και μπαίνει αλλά η ΕΛΠΑ έπαιρνε επιχορηγήσεις για να το κάνει. Ακόμα μια ερώτηση, μήπως ξέρεις πόσες προσπάθειες έχει κάνει η ΕΛΠΑ για επιχορήγηση ή χορηγία του παγκόσμιου στην Μεγαλόπολη;

Και τέλος, θα μου πεις σε ποιο αγώνα Παγκοσμίου στην ΕΛΛΑΔΑ (Μεγαλόπολη MΧ, Ελασσόνα Sidecar, Μέγαρα-Ελληνικό-Ηράκλειο-Πειραιάς Supermoto, Καλάβρυτα-Σέρρες Enduro) πήγε, έστω και μια φορά κάποιος Πρόεδρος της ΕΛΠΑ, της Αρχής μας του Σπόρ; Ηρθε ο Zerbi ο πρόεδρος της FΙΜ και δεν βρήκε τον ομόλογό του. Να έρθει ο Mosley (FIA) και ο Δεσποτόπουλος να έχει πάει στο Sevlievo για Motocross ή στο Bergamo για Enduro….(καλό εεε).
Ποιος λοιπόν τιμωρεί ποιον και γιατί;

Συγνώμη Δημήτρη για την (φαινομενική) επίθεση, αλλά εκφράζεις απόψεις που ακούγονται τον τελευταίο καιρό από συγκεκριμένα στόματα, απόψεις που χρήζουν σχολιασμού.

Στέλιος
Υ.Γ.1 Τι ακριβώς παροχή και κέρδος ήταν η πρόσφατη πρός τους motocrossάδες που είχαν κλείσει ξενοδοχεία, είχαν βγάλει εισητήρια σε καράβια, είχαν διαμορφώσει το προσωπικό τους πρόγραμμα (και καθε αλλαγή κοστίζει) κ.λ.π. για να μάθουν στο παρά 5' ότι ο αγώνας στις Σπέτσες δεν θα γίνει;
Υ.Γ2. Ασχετο. Προς τον κατασκευαστή της σελίδας, με όλο το το θάρρος, η Προεπισκόπηση" γράφεται με η....
Stelios_Christodoulou
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 02 Ιουν 2007, 14:09
Τοποθεσία: Πεντέλη, (μεγάλο χωριό...)

Δημοσίευσηαπό doc » 02 Ιουν 2007, 16:23

Καλώς ήρθες Στέλιο!

Πάντα χρήσιμες οι τοποθετήσεις σου και οι απόψεις σου.
Μην στεναχωριέσαι, δεν θα σε μπερδέψει κανείς.
Είσαι ο βρόντακας στρητοκροσέρ - η χαρά του ορθοπεδικού!

Ξέρεις ότι συμφωνούμε σε πολλά, διαφωνούμε σε λιγότερα.

Περαστικά!
(το βγαλες το μπιλάου ή να φωνάξω υδραυλικό? Epital ακούει? Πελάτης!)

Υ.Γ. Προς το διαχειριστή του forum: Μπορώ να μάθω γιατί τα I.P. κάποιων μελών είναι ίδια? Έρχονται κάποιοι από το Βόλο και μπαίνουν στο internet στην Αθήνα?
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό emerald » 02 Ιουν 2007, 19:53

doc έγραψε:Υ.Γ. Προς το διαχειριστή του forum: Μπορώ να μάθω γιατί τα I.P. κάποιων μελών είναι ίδια? Έρχονται κάποιοι από το Βόλο και μπαίνουν στο internet στην Αθήνα?


τι εγινε γιατρε μου χρησιμοποιεις τη τεχνολογια για να καταλαβεις γραφομενα?
αν ειχες συνδεσει καποια γραπτα με αλλα φορουμ θα εβλεπες ιδιες δημοσιευσεις με τον montesa!

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΕΛΙΟ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ !
σου εστειλα κι ενα μηνυματακι στο κινητο σα παλιος καλος φιλος!
οι γνωσεις σου παντα ευπροσδεκτες οπως και τυχον προτασεις σου που ειναι ακομα πιο ευπροσδεκτες αλλα παντα συζητησιμες.

παντα φιλικα

Σαρλας Βασιλης(με αλλο ψευδωνυμο εδω).

:P :P :P
κουκουρικου ξυπνηστε!!!
Άβαταρ μέλους
emerald
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 17 Ιαν 2007, 18:58
Τοποθεσία: γλυφαδα

Δημοσίευσηαπό maria1970 » 02 Ιουν 2007, 23:16

Doc πως γίνεται να αλλάξω το pass μου γιατί με αυτά τα ιερογλυφικά που έχω απο τον διαχειριστή έκανα άλλη εγγραφή μπάς και αλλά μπά....Ήθελα να το κάνω γρήγορα για να απαντήσω στον Βασιλάκη,αλλά μου ήρθε εμετός με τόσα σάλια που διάβασα και σταμάτησα...
Άβαταρ μέλους
maria1970
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 02 Ιουν 2007, 23:11

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αγώνες Μοτοσυκλέτας

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες