Σελίδα 8 από 9

ΚΑΤΣΕ ΦΡΟΝΙΜΑ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Σεπ 2006, 14:47
από sacram
Sacram αραξε με τη μαουνα σου και μην ασχολεισαι πολυ με τα drz γιατι οταν τα συναντησεις στο βουνο θα πατησουν το εξαφανιζολ(στο σκυλοσπιτο χε χε χε χε
:twisted:
:twisted:)και μην τον ειδατε...
.

To δικό σου DRZ πάντως πατάει εξαφανιζόλ μόνο με.....όπισθεν, και αυτό μόνο όταν βιάζετε να πάει στον ...ηλεκτρολόγο :twisted: :twisted: :twisted:

Aλήθεια.........μιας και είπες σκυλόσπιτο.....την θυμάσαι ακόμα την πινακίδα μου??
:twisted:
:twisted:

παλιατσουρίες keep going

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Σεπ 2006, 16:14
από sacram
superspy έγραψε:[
Eεεεεε......
Οι παλιατσουρίες τουλάχιστον δουλευουν χωρίς τιτάνιο :twisted: :twisted:

να μία ακόμα <παλιατσουρία>.
Κυβικα 270+!!!
Πιστονι wiseco
πλανιαρισμένη-γιαλυσμένη κεφαλή
(όσοι εχουν ασχοληθει με βελτιώσεις, φαντάζονται πως πάει, ΤΑΠΑ)

Και φυσικά μοντέλο 1991!!!!!!

Με το ΧR αυτό κόλησα με το βουνό και
εκανα την μαλ@@κια και το πούλησα πριν 1μισι χρόνο :cry: :cry:
Μέχρι σήμερα το συγκεκριμένο XRaki δεν έχει κάνει κίχ
(το αγόρασε από εμένα γνωστός και μαθαίνω νέα του)

Ροδα τσαντα και κοπανα και μαρσαρω την...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2006, 13:50
από leipsippos
Μητσοοοοοοό..... σημερα το παιρν.... Ωχ.... τι αβαταρ ειναι τουτ' ρε ; Εχασες βαρος;

Ροδα τσαντα και κοπανα και μαρσαρω την...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2006, 16:12
από markd
Καλορίζικο ρεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!

Re: Ροδα τσαντα και κοπανα και μαρσαρω την...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2006, 16:27
από THANOS_KTM
leipsippos έγραψε:Μητσοοοοοοό..... σημερα το παιρν.... Ωχ.... τι αβαταρ ειναι τουτ' ρε ; Εχασες βαρος;


Απο τότε που δοκιμάσαμε αυτά τα παλιομηχανάκια του έχει γίνει έμμονη ιδέα. :wink:
Με τόσες ονειρώξεις....σε λίγο θα γίνει φωτομοντέλο μιλάμεεε. :D :D

Re: Ροδα τσαντα και κοπανα και μαρσαρω την...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2006, 16:46
από markd
THANOS_KTM έγραψε:
leipsippos έγραψε:Μητσοοοοοοό..... σημερα το παιρν.... Ωχ.... τι αβαταρ ειναι τουτ' ρε ; Εχασες βαρος;


Απο τότε που δοκιμάσαμε αυτά τα παλιομηχανάκια του έχει γίνει έμμονη ιδέα. :wink:
Με τόσες ονειρώξεις....σε λίγο θα γίνει φωτομοντέλο μιλάμεεε. :D :D


Κάποτε αυτό το μηχανάκι θα είναι στο γκαράζ μου!!!

Re: Ροδα τσαντα και κοπανα και μαρσαρω την...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Οκτ 2006, 10:07
από leipsippos
Προς το παρων το γκαραζ σου εχει μονο Ιαπωνεζικα τσιγκελοκουτια και το μονο αξιολογο κομματι της συλλογης βρισκετε σε αλλο γκαραζ. Προφανως δεν αντεχει αυτη την ψαριλα που βρωμανε τα μηχανακια-σουσι... πραγμα φυσικο αν σκεφτει κανεις οτι οταν το φτιαχαν το 250, οι υπαλληλοι ακουγαν Στραους... δεν τρωγαν ωμο ψαρι τυλιγμενο σε φυκια και μετα πηγαιναν να συναρμολογησουν το DR ...
Ελεος δλδ!!! Που θες να με πεισεις οτι βγαζουν σοβαρα μηχανηματα... :lol: :lol:

Re: Ροδα τσαντα και κοπανα και μαρσαρω την...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Οκτ 2006, 11:06
από sacram
leipsippos έγραψε:Προς το παρων το γκαραζ σου εχει μονο Ιαπωνεζικα τσιγκελοκουτια και το μονο αξιολογο κομματι της συλλογης βρισκετε σε αλλο γκαραζ. Προφανως δεν αντεχει αυτη την ψαριλα που βρωμανε τα μηχανακια-σουσι... πραγμα φυσικο αν σκεφτει κανεις οτι οταν το φτιαχαν το 250, οι υπαλληλοι ακουγαν Στραους... δεν τρωγαν ωμο ψαρι τυλιγμενο σε φυκια και μετα πηγαιναν να συναρμολογησουν το DR ...
Ελεος δλδ!!!
Που θες να με πεισεις οτι βγαζουν σοβαρα μηχανηματα... :lol: :lol:


Εχουμε και λέμε
Καταρχήν το παρακάτω κείμενο δεν το εμπνεύστικα εγώ.
Περιοδικό 0/300 τεύχος 142 Μάιος 2006
<<Η HONDA Στην δεκαετία του 60' είχε την οικονομική άνεση να πειραματιστεί για την εξέλιξη νέων μοντελών........
Λόγο της απέχθεια του κ. Soichiro Honda προς τους δύχρονους κινητήρες, οι δοκιμές είχαν ξεκινήσει απο το 68'-69'
Λίγο αργότερα, το 1972, η εταιρεία εκφράζετε πάνω στο XL250 που το συνόδευε το motorsport. Επρόκειτο για μία μοτοσυκλέτα <σταθμό> που θα έφερνε τα πάνω κάτω.
Σήμερα μονοκύλινδρο τετράχρονο μοιάζει τόσο <συνηθισμένο θέμα>, ενω το 1972 η XL250Motorsport ήταν η...μοναδική μοτοσυκλέτα για χρήση <εντός-εκτός> δρόμου με τέτοιο κινητήρα.
Λίγους μήνες μετα την παρουσίαση της ΧL250, ο αναβάτης Ron jones, κατάφερε να κερδίσει στρατιά ευρωπα'ι'κών δυχρόνων(cz, maico, Husgvarna), αλλά και μεγάλα Βρετανικά 2κύλινδρα, στον εξαιρετικά απαιτητικού αγώνα εκτός δρόμου Virginia city.
Ta Husgvarna TE510 και τα KTM LC, είδαν φως και μπήκαν σον χορό απο τα μέσα της δεκαετίας του 80'>>.....


:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Οκτ 2006, 12:20
από leipsippos
η συνεχεια αυτης της ιστορικης αντιπαραθεσης για να αφησουμε το θεμα μονο για τη εισαγωγη στα εντουρο, μιας και εχει εξελιχθει με αρκετα ενδιαφερον τροπο μεχρι στιγμης και ειναι κριμα να το χαλασουμε.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Οκτ 2006, 14:49
από leipsippos
Το δικο μου μηχανακι για την εισαγωγη στα εντουρο ειναι ενα Husqvarna WR 125 2T '99 μοντελο. Μεχρι στιγμης δεν εχουν μπει χιλιομετρα αλλα στα λιγα που εχω βαλει εχω να πω τα εξης 3: -Το μηχανακι ειναι καλο, εχει καλη αναρτηση, πλαισιο και τιμιο γκαζι για καποιον που δεν ξερει. -Ειναι αρκετα ελεφρυ ωστε να το πηγαινεις ΕΣΥ οπου θες οχι να σε πηγαινει αυτο οπου θελει (το Adventure με βγαζει συχαν βολτα στο βουνο) -Τα τσοπανοσκυλα ειναι φοβερο κινητρο για να πας πιο γρηγορα.
Περισσοτερα μολις μαθω πως ανοιγει το γκαζι και πως το ψηνουμε σε χαμηλη φωτια... :lol:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Νοέμ 2006, 19:45
από iatrodikastis
Τελικά ο Μάνος αγόρασε DRZ400E.
Και ζήσαν αυτοί καλά και ο Μάνος ΠΩΣ?
Επρεπε να κάνεις βόλτα το KTM μου στη Μελετόπιστα.
Πιστεύω ο alexandros(συμφωνώ και γω)ειχε δίκιο.
Σε περιμένουμε γρήγορα κοντά μας.Μην μασάς Κυριακή είναι και η άλλη.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Νοέμ 2006, 16:33
από alexandros
εεεεεεε, τα εχεις μπλέξει λιγο.... δεν ειναι ο ιδιος Μανος !!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Νοέμ 2006, 18:24
από markd
Παίρνω αμπάριζα και βγαίνω!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Νοέμ 2006, 12:56
από Quadmaniac
Ο άλλος Μάνος περιμένει το bonus για το XRακι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Νοέμ 2006, 15:25
από iatrodikastis
markd έγραψε:Παίρνω αμπάριζα και βγαίνω!!!

Ναι ρε κράξε.
Μάνο sorry.