Σελίδα 2 από 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιουν 2007, 01:15
από GFiotakis
doc έγραψε:Άμα είσαι "μάγκας", ότι και να οδηγάς μάγκας θασαι!

Αν δεν είσαι μάγκας, ένα "καλό" μηχανάκι μπορεί να είναι χειρότερο από το "μέτριο"...

Να το κάνω πιο λιανά: Ένας που δεν..., θα τα καταφέρει καλύτερα με XR 250 παρά με ΥΖ 250... Ποιό είναι το πιο καλό μηχανάκι?

Δεν έχει σημασία αν είσαι μάγκας ή αν είναι καλό το εργαλείο. Σημασία έχει πιο εργαλείο ταιριάζει σε ποιόν. Για αυτό υπάρχουν και τόσοι κατασκευαστές, και τόσες επιλογές, και "καλά" και "κακά", και εύκολα και δύσχρηστα, και φτηνά και ακριβά, και καθαρά και on-off...

+100%
μονο να προσθεσω πως στο βουνο δεν υπαρχουν μαγκες αλλα ανθρωποι με ψυχη .....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2007, 18:49
από villi1
Μάγκας ειναι αυτος που αν ειχε να επιλέξει αναμεσα σε TT και ΚΤΜ θα διάλεγε το πρώτο για να παλέψει περισσότερο και να αναδείξει στον ΕΑΥΤΟ του τον ανθρώπινο παράγοντα. Δεν χρειάζεσαι ηλ. κατσαβίδι για να βιδώσεις μια βίδα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2007, 20:28
από doc
villi1 έγραψε:Μάγκας ειναι αυτος που αν ειχε να επιλέξει αναμεσα σε TT και ΚΤΜ θα διάλεγε το πρώτο για να παλέψει περισσότερο και να αναδείξει στον ΕΑΥΤΟ του τον ανθρώπινο παράγοντα. Δεν χρειάζεσαι ηλ. κατσαβίδι για να βιδώσεις μια βίδα.


Με συγχωρείς για αυτό που θα πω, αλλά αυτός που θα έχει την δυνατότητα να διαλέξει και θα προτιμήσει ΤΤ (του τότε) αντί ΚΤΜ για να.... αυτό που λες, δεν είναι μάγκας... Μ@λ@κ@ς είναι!

...ή τουλάχιστον γραφικός, μαζόχας, κάτι τέτοιο τέλος πάντων! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D :D :D :D

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2007, 09:34
από Berg
Το μηχανάκι που σε κάνει "μάγκα" στο βουνό είναι αυτό με το οποίο ο συγκεκριμένος αναβάτης κατεβάζει τους χρόνους και πηγαίνει πιό ξεκούραστα.

Αυτό που γουστάρουμε βέβαια είναι άλλο καπέλο! :oops: :oops: :oops:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2007, 09:43
από sacram
sorry Κιόλας....τι παει να πει ΤΤ εναντι ΚΤΜ...το ένα ειναι μοντέλο το άλλο είναι μάρκα!!! :-k
ΚΤΜ 50ρι?? ΚΤΜ950?????? To καθε μοτορι συγκρίνετε μόνο με μοτόρι της κατηγορίας του

Και για να τα λέμε απλά τα πράγματα...αν ήταν να διαλέξω αναμεσα σε TT600R και σε ΚΤΜ 640,,,φυσικά θα ξαναδιάλεγα ΤΤR. οver (τι να την κάνω την άλλη την μαούνα????) :haha:
To καθε μοτορι στην κατηγορία του
.
Το θέμα είναι να ξέρεις τι παίρνεις
ΜΗ συγκρίνετε exc...husaberg....κτλ πολεμοχαρή μηχανακια με πολιτικά endurakia

Αιντεεεε κουλαδια όλοι σας που θέλετε και όπλα
:haha: :haha: :haha: :beer: :moon: :starwars: :smoke: :smoke:

χοχο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2007, 14:17
από marios8
sacram έγραψε:τι να την κάνω την άλλη την μαούνα????


Ρώτα τον ΚΑΤΑΝΑ :lol: :lol: :lol:
:occasion5: :occasion5: :wave:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2007, 01:40
από Papasouzas
Πάντως ο Katanas την χοντρή την πάει σαν 125!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2007, 02:01
από axelkal
Απλά ο Σταύρος , είναι η εξαίρεση
που επιβεβαιώνει το κανόνα :wink:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2007, 08:35
από sacram
και σκέψου πως...τώρα ο Κατανας ,επειτα από την βελτιώσεις-αναβαθμίσης Τιτανίου.... θα την πηγαινει ακόμα καλυτερα την χοντρούλα
Θα χει και τόσο καιρό ν'ανέβει.... 50ρι θα την κάνει να φαίνετε
Ακούς Κατάνααααα???
πάμε πάμεεεε
:wink: :rockout3: :rockout3: :rockout3: :fag: :beer: :cheers:

MAΓΚΑΣ !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2007, 11:29
από geco
axelkal έγραψε:Απλά ο Σταύρος , είναι η εξαίρεση
που επιβεβαιώνει το κανόνα :wink:


ΑΚΡΙΒΩΣ !!!

Φαντάζεσαι τι θα έκανε ο Σταύρος με ένα σωστό μηχανάκι;

Re: MAΓΚΑΣ !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2007, 12:04
από patrinos
geco έγραψε:
axelkal έγραψε:Απλά ο Σταύρος , είναι η εξαίρεση
που επιβεβαιώνει το κανόνα :wink:


ΑΚΡΙΒΩΣ !!!

Φαντάζεσαι τι θα έκανε ο Σταύρος με ένα σωστό μηχανάκι;


Αμα θες να πεις κατι ομως Γιωργο το λες ΑΨΟΓΑ και ΕΥΣΤΟΧΑ!!!...κι οσοι το πιασουνε... :roll: :D :D

ttr vs 640

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2007, 12:11
από Bleu
sacram έγραψε:sorry Κιόλας....τι παει να πει ΤΤ εναντι ΚΤΜ...το ένα ειναι μοντέλο το άλλο είναι μάρκα!!! :-k
ΚΤΜ 50ρι?? ΚΤΜ950?????? To καθε μοτορι συγκρίνετε μόνο με μοτόρι της κατηγορίας του

Και για να τα λέμε απλά τα πράγματα...αν ήταν να διαλέξω αναμεσα σε TT600R και σε ΚΤΜ 640,,,φυσικά θα ξαναδιάλεγα ΤΤR. οver (τι να την κάνω την άλλη την μαούνα????) :haha:
To καθε μοτορι στην κατηγορία του
.
Το θέμα είναι να ξέρεις τι παίρνεις
ΜΗ συγκρίνετε exc...husaberg....κτλ πολεμοχαρή μηχανακια με πολιτικά endurakia

Αιντεεεε κουλαδια όλοι σας που θέλετε και όπλα
:haha: :haha: :haha: :beer: :moon: :starwars: :smoke: :smoke:

χοχο




Εδώ κουλάδι.
Ο σουμιές έιναι καλός ωραίος έυκολος αλλά λίγος.
Από την άλλη το 640 έχει αναρτήσεις πλαίσιο και πάς και στην δουλειά σου την τρίτη ( τη δευτέρα το πλένεις)
Όχι δε πιστευω ότι με ελαφρύτερο μηχανάκι θα πήγαινα καλύτερα.(αν μετράει η αποψή μου).
Ούτε με πιό κοντό.
Σωματομετρικά είναι περισσότερο στα μέτρα μου από ένα 525.
Geco προσδιόρισε το "σωστό".

EEEEΠ !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2007, 19:00
από geco
ΚΑΛΛΛΛΛΑ!

ΣΙΓΟΥΡΑ, ΠΛΛΛΛΑΚΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ !

Re: EEEEΠ !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2007, 21:39
από Bleu
geco έγραψε:ΚΑΛΛΛΛΛΑ!

ΣΙΓΟΥΡΑ, ΠΛΛΛΛΑΚΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ !



Αμα σε λεώ εγώ έτσι έιναι.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2007, 22:17
από forester
Θα μιλήσω γενικά, για διάφορα σπορ που διεξάγονται με εξοπλισμό, αλλά γενικέυεται και φτάνει μέχρι το τάβλι.... γιατί αλλιώς παίζεις με κοκκάλινα πούλια σε ξύλινο τεραίν κι αλλιώς με πλαστικά σε νοβοπαν.... :twisted: :twisted: :twisted: Βέβαια, σε καμιά περίπτωση δεν αλλάζει το αν ξέρεις ή όχι, τάβλι!!!!! Πάντα θα κερδίζει αυτός με τα λιγότερα λάθη και το -συγκριτικά- καλύτερο ζάρι....
Ας πάμε τώρα στα "μηχανάκια"...
Ασφαλώς, αν πάρω exc 400 θα πηγαίνω πιο γρήγορα και -κυρίως- πιο εύκολα!!! από ότι πάω με την Άφρικα, στο βουνο....
Δεν αλλάζω κλάση ως αναβάτης, απλά με τη βοήθεια της σωστής μηχανής και τις -όποιες- συγκεκριμένες ικανότητες/δυνατότητές μου, θα πηαγαίνω καλύτερα και θα το ευχαριστιέμαι κιόλας.... Ενώ με τη γουρούνα, απλώς ταλαιπωρούμαι (μου αρέσει όμως) και κουράζομαι για να πάω στο 1/3 από ότι με το "καλό"...
Επιπλέον, επειδή βοηθάει το "ρημάδι" που είναι ειδικό γι αυτή τη δουλειά, μαθαίνω κιόλας... Μαθαίνοντας, πα και πιο γρήγορα, και σιγά σιγά βελτιώνονται τα αντανακλαστικά (μαθαίνει ο εγκέφαλος να αποκρυπτογραφεί τα ερεθίσματα πιο γρήγορα και να αντιλαμβάνεται τα τεκτενόμενα σε fast forward....), οπότε με εξάσκηση κλπ, φτάνεις σε κάποιο επίπεδο, στο οποίο δε θα έφτανες ποτέ χωρίς το σωστό μηχανάκι...
Τώρα, όπως λέει κι ο Doc, μα δεν το έχεις......
Καλύτερα πας με μέτρια κι ευκολοδήγητα μηχανάκια.
Πρακτικά, τα ίδια ισχύουν με τον εξοπλισμό σε όλα τα σπορ, όπως: σκι, αυτοκίνητο, σερφ, ποδήλατο, ακόμα και μπάλα αλλιώς παίζεις στο χόρτο με καρφιά κι αλλιώς σε χώμα με τάπες πλαστικές....Αλλά και πάλι, αν είσαι αγύμναστος κι 100 κιλά, με τα καρφιά στο χόρτο σπας εύκολα γόνατα κλπ....

Όλα είναι σχετικά κι εξαρτώνται από αριθμό παραγόντων, όπως όρεξη, ικανότητες, φυσική κατάσταση, ταλέντο, χρόνο, χρήμα, βαθμό εμπλοκής....
και τελιωμό δεν έχουν!!!!!

Να πω και κάτι άλλο?
Αν έχεις μέσα σου την ταχύτητα και γνωρίζεις 5-6 πράγματα από οδήγηση, πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη ασφάλεια, πηγαίνεις με ένα WRX, παρά με ένα Golf 1.6 .Ακόμα και το λάθος, αν ξέρεις και το λέει η ψυχή σου, το Impreza θα στο συγχωρέσει, θα σε βγάλει αλώβητο κι έτσι γίνεσαι καλύτερος σιγά σιγά.
Αν όμως είσαι πρωτάρης και δεν ξέρεις βασικά πράγματα (πχ δεν αφήνω απότομα γκάζι όταν είμαι τουρμπισμένος και βγάλει λίγα μούτρα, ή γυρίσει), κι αφήσεις , τότε το "καλό" γίνεται φονιάς -εκδικητής!!! και τρως το ξερό σου κεφάλι......

Έτσι είναι σε όλα τα σπορ. Με τα καλά σκι πας πιο γρήγορα, πιο ξκούραστα κι έχεις καλύτερο έλεγχο. Αν όμως υπερεκτιμήσεις ικανότητες, και δε μπορείς να ελέγξεις την απίστευτα μεγάλη ταχύτητα που έχεις "πιάσει", τότε η σαβούρδα θα είναι σοβαρή, με πολλά χλμ, και αρκετά κόκκαλα σπασμένα....
Για όποιον θέλει να ασχοληθεί με οτιδήποτε, κι ασχοληθεί σοβαρά κι όχι επιπόλαια, ο καλύτερος εξοπλισμός βοηθάει...
Απλά, δεν είναι πανάκεια!!!!