Σελίδα 1 από 1

Επιλογη Μηχανης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Αύγ 2009, 22:28
από grhgoros
Παιδια ειμαι νεος στο forum και θα ηθελα την αποψη σας... θελω να παρω μια μηχανη βασικα motard αλλα και enduro να ειναι παλι θα την κανω motard εσεις πια μαρκα λετε οτι ειναι η καλυτερη σε μοτερ και περιφεριακα γκαζια κλπ?? :?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Αύγ 2009, 15:08
από grhgoros
παιδια help!!!!!!!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Αύγ 2009, 16:33
από geco
Καλώστονε !!!

Μήπως πρόσεξες ότι το site λέγεται ΟFF-ROAD.GR ;;;
Γιατί motard σώνει και καλά;
Γιατί όχι εντούρο; Δεν θέλεις να λερωθείς με τα χώματα και τις λάσπες;
Τι ακριβώς θέλεις να κάνεις με αυτό το μηχανάκι; Εντύπωση μήπως;
Τι εμπειρία έχεις;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Αύγ 2009, 21:48
από grhgoros
geco έγραψε:Καλώστονε !!!

Μήπως πρόσεξες ότι το site λέγεται ΟFF-ROAD.GR ;;;
Γιατί motard σώνει και καλά;
Γιατί όχι εντούρο; Δεν θέλεις να λερωθείς με τα χώματα και τις λάσπες;
Τι ακριβώς θέλεις να κάνεις με αυτό το μηχανάκι; Εντύπωση μήπως;
Τι εμπειρία έχεις;
το ειδα φιλε το site και πιστευα οτι εσεις θα ξερετε περισσοτερα για αυτα τα μηχανακια για΄το το εγραψα εδω :D
Βασικα γουσταρω πολυ αυτα τα μηχανακια τυπου mx και εντουρο... στην αρχη ηθελα να παρω ενα mx ή εντουρο 250 4τ (μεταχειρισμενο) και να το εχω μονο για βουνο/ πιστα για να κανω την πλακα μου βεβαια αλλα δεν πηρα εκανα υπομονη και μαζεψα καποια χρηματα ακομα και τωρα λεω να παρω κατι καινουργιο 450cc αλλα δεν θελω να το βαλω απο την αρχη στις λασπες... κριμα δεν ειναι?? :cry: αλλα τωρα δεν το θελω μονο για το βουνο θελω να κανω και βολτες στον δρομο και απο οσο μου εχουν πει αυτα τα μηχανακια δεν κανουν για τον δρομο γιατι "κουραζονται" γι' αυτο ελεγα για αρχη να το εκανα motard... εσεις τι λετε??? και απο εμπειρια μονο παπι και scooter :lol:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Αύγ 2009, 23:15
από geco
Λοιπόν παλληκάρι δώσε βάση:

Τα Motard ξεκίνησαν από την Γαλλία όπου κάποιοι τύποι βρήκαν τον τρόπο να κάνουν ασφάλτινους αγώνες με φτηνό κόστος μετατρέποντας μηχανάκια Μοτοκρος με τροχούς 17'' και λάστιχα slick ή racing βροχής. Στη συνέχεια έκαναν επεμβάσεις σε αναρτήσεις, μοτερ, πλαίσια κλπ αλλά πάντα γιά αγώνες! Οι αγώνες αυτοί έγιναν δημοφιλείς και διαδόθηκαν και στην υπόλοιπη Ευρώπη και οι βιομηχανίες το εκμεταλεύτηκαν βγάζοντας μοντέλα στην παραγωγή όπως π.χ. ο "Δούκας" κ.α. Βγήκαν και κάποια ψευτο-motard (FMX, XTX) αλλά δεν ήταν και τόσο εμπορικά.

Η μόδα των motard πέρασε και οι πωλήσεις τους πάτωσαν και συνεχίζουν την καθοδική τους πορεία.

Τα διάφορα αλάνια όμως, θεωρούν μηχανάκι γιά μάγκες ένα Μοτοκρος με τροχούς 17'' και ορθάνοιχτη Akrapovic (κατα προτίμηση) με το οποίο μπορούν να λυσάνε ανάμεσα στα αυτοκίνητα και να ξεφεύγουν εύκολα από τις βαριές-δυσκίνητες αστυνομικές πριν προλάβουν να τους κυνηγήσουν.
Τα μηχανάκια αυτά έχουν, συνήθως, "κακά γεράματα", χάνουν γρήγορα την αξία τους και πουλιούνται στο ίδιο συνάφι ή σε εντυπωσιασμένους νεαρούς που σύντομα ψάχνουν να τα κάνουν ανταλλαγή με κάτι πιό χρηστικό (σε μηχανάκι) ή με αυτοκίνητο.

Τώρα που έμαθες, κάνε του κεφαλιού σου. Μην γυρίσεις και μου πεις όμως "Δεν το ήξερα!"

Καλή τύχη στην ... συναρμολόγηση !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Αύγ 2009, 23:52
από grhgoros
φιλε geco με εβαλες σε σκεψεις με αυτα που εγραψες....εσυ τι θα μου πρωτεινες να παρω για την χρηση που το θελω??? βασικα τα εντουρο κανουν για βολτες και στον δρομο??

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2009, 00:21
από megalexandros
Αλλο enduro αλλο το ΜΧ αλλο το S/M.Διαφορετικη φιλοσοφια τοκαθε ενα.Ενα enduro κανει και για βολτες στο δρομο, αντε και κανα γυρο σε πιστα.Με τις αναλογες υποχωρησεις ολα αυτα βεβαια.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2009, 00:36
από grhgoros
megalexandros έγραψε:Αλλο enduro αλλο το ΜΧ αλλο το S/M.Διαφορετικη φιλοσοφια τοκαθε ενα.Ενα enduro κανει και για βολτες στο δρομο, αντε και κανα γυρο σε πιστα.Με τις αναλογες υποχωρησεις ολα αυτα βεβαια.
φιλε αν θελεις πες καποιες υποχωρησεις (με τα εντουρο).... για να καταλαβω δηλαδη τι πρεπει να αγορασω....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2009, 12:05
από geco
Δεν ξέρω τον προυπολογισμό σου αλλά θα πρέπει να πάρεις κάτι αξιόπιστο και με δυνατότητα μεταπώλησης (Θα 'ρθει κι αυτή η ώρα) !

Σε μεταχειρισμένο, εξαιρετικό σχολείο και εργαλείο γενικής χρήσης είναι ένα ΧR 250! Φιλικό, άθραυστο, οικονομικότατο στην κατανάλωση τα κάνει ΟΛΑ! Θα πρέπει να βρεις όσο πιό καινούργιο γίνεται αλλά και ανταλ/κά και συνεργείο υπάρχουν να το κάνεις καινούργιο με λογικό κόστος!

Σε καινούργια υπάρχουν τα ΚLX250 & WR250R.
Πολύ καλά και τα δύο με το Kawasaki αρκετά φτηνότερο!
Μπες στο www.mototriti.gr και ψάξε τιμές, τεστ, τεχν. χαρακτηριστικά.

Ρώτα, ψάξε, μάθε, ενημερώσου και εδώ είμαστε !

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Αύγ 2009, 15:33
από grhgoros
geco έγραψε:Δεν ξέρω τον προυπολογισμό σου αλλά θα πρέπει να πάρεις κάτι αξιόπιστο και με δυνατότητα μεταπώλησης (Θα 'ρθει κι αυτή η ώρα) !

Σε μεταχειρισμένο, εξαιρετικό σχολείο και εργαλείο γενικής χρήσης είναι ένα ΧR 250! Φιλικό, άθραυστο, οικονομικότατο στην κατανάλωση τα κάνει ΟΛΑ! Θα πρέπει να βρεις όσο πιό καινούργιο γίνεται αλλά και ανταλ/κά και συνεργείο υπάρχουν να το κάνεις καινούργιο με λογικό κόστος!

Σε καινούργια υπάρχουν τα ΚLX250 & WR250R.
Πολύ καλά και τα δύο με το Kawasaki αρκετά φτηνότερο!
Μπες στο www.mototriti.gr και ψάξε τιμές, τεστ, τεχν. χαρακτηριστικά.

Ρώτα, ψάξε, μάθε, ενημερώσου και εδώ είμαστε !
βλεπω απο τα μηχανακια που μου ειπες οτι σου αραισουν και σε εσενα τα ιαπωνικα οπως και σε εμενα οποτε εσυ θα ξερεις αν ειναι καλα και αξιοπιστα τα hm honda και kl kawasaki (σε enduro)...αυτα τα μηχανακια που μου ειπες απο οτι εχω διαβασει ειναι πολυ αδυναμα σε σχεση με τα πχ crf x , wrf κλπ...οπως καταλαβες δεν θελω να αρχισω απο το δημοτικο αλλα απο το λυκειο :lol: :lol: :lol:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2009, 00:19
από geco
Δεν έχει σημασία τι μου αρέσει εμένα. Εγώ έχω ένα CRF450X με μεγάλη προίκα που το πηγαινοφέρνω σε αγώνες και προπόνηση ΜΟΝΟ με τρέιλερ. Πριν είχα XR650, Husa FE550, GASGAS EC250, Husa501, DR400Z, RMX250, DR350, WR200, YZ250, IT250. Επειδή δουλεύω από το 77 στα μηχανάκια και τρέχω από το 82 σε αγώνες τα έχω δοκιμάσει σχεδόν όλα.

Δεν γίνεται να πηδήσεις τάξεις! Δεν θα μάθεις και δεν θα ευχαριστηθείς ποτέ αυτό που θα πάρεις!

Συμβουλή μου είναι να ξεκινήσεις με ένα από τα προτεινόμενα που θα μπορούν να τα κάνουν ΟΛΑ! Αν αποδειχτείς ταλέντο θα βρείς και το κατάλληλο μηχανάκι που θα σου ταιριάξει σύντομα.

Μην βιαστείς! Φρόντισε να είναι μεγάλη η περίοδος μάθησης, βρές παρέες, ρώτα, ψάξε, δούλεψε, βάλε χιλιόμετρα στην άσφαλτο και το χώμα. Μπες στους αγώνες, τόλμησε να έρθεις τελευταίος, να εγκαταλείψεις, να ζοριστείς, να παλέψεις, να κάνεις λάθη και να διδαχτείς από αυτά. Να αναγνωρίσεις την ανωτερότητα των αντιπάλων και να τους συγχαρείς που σε νίκησαν.

Αν θέλεις τα εύκολα διάλεξε motard και καφετέρια και μετά βάλε αγγελία στην Χρυσή Ευκαιρία!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2009, 01:20
από grhgoros
geco βλεπω εχεις μεγαλη εμπειρια....ξερεις για τα hm honda και kl kawasaki αν ειναι αξιοπιστα οπως τα honda και τα kawasaki και τι διαφορα εχουν μεταξυ τους?? :?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2009, 09:17
από geco
Πάρε τηλέφωνο 210 7624017

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2009, 14:56
από grhgoros
ενα 125αρι 2τ μηχανακι καιει περισσοτερη βενζινη απο ενα 250αρι 4τ?? :?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2009, 15:09
από geco
Πάρε τηλέφωνο τώρα ! Σε βλέπω, είσαι μέσα !
Γιώργος Οικονομάκος