Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα....

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα....

Δημοσίευσηαπό superspy » 17 Φεβ 2005, 23:38

Μερικοί ... κατασκευαστές, διαφημίζουν τα .... αυτονόητα....
και έτσι μια και γίνανε πολλές, ας δούμε ποια είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της μοτοσικλέτας μου!

1. Μοτοσικλέτα που κατασκευάστηκε από ανθρώπους με χρόνια εμπειρία τόσο στην κατασκευή μοτοσικλέτας όσο και στο off roading!
Κατασκευαστής με χρόνια εμπειρία στην δημιουργία και προβολή της μοτοσικλέτας στη χώρα μας.
Σχεδιαστές που έχουν συμμετάσχει σε ομάδες που σχεδίασαν best sellers με ιδιαίτερη επιτυχία!

2. Η μοτοσικλέτα μου στήθηκε με προτεραιότητα στην ασφάλεια!
α. Έχει φρένα και σωληνάκια που εμπνέουν ασφάλεια στη χρήση τους και 300ρη δίσκο. Όπως είναι γνωστό τα φρένα είναι απαραίτητα για να μπορείς να κυκλοφορήσεις με ασφάλεια, μια και δεν αρκεί να βάλεις τα πόδια κάτω για να σταματήσεις!

β. Η μοτοσικλέτα μου έχει σέλα με μεγάλο φάρδος και υλικό, έτσι ώστε να μην απειλούνται τα μαλακά μου μόρια στα πολύωρα ταξίδια και έτσι να μπορώ να βγάζω ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα.

γ. Η μοτοσικλέτα μου στήθηκε με βάση τους διεθνείς κανόνες ασφαλείας. Ο σχεδιαστής έχει προβλέψει έτσι ώστε όλα τα προεξέχοντα σημεία που μπορεί να είναι επικίνδυνα για την σωματική μου ακεραιότητα να... έχουν στρογγυλεμένες άκρες, ενώ - σημειώστε - έχει ΚΑΙ ΦΩΤΑ!

δ. Στη μοτοσικλέτα μου ο κατασκευαστής έχει προβλέψει να υπάρχει συγκεκριμένο πλάνο ανεφοδιασμού και έτσι όταν κοντεύω να μείνω από βενζίνη, μου ανάβει ένα λαμπάκι και μετά μπορώ να κάνω ακόμα μερικά χιλιόμετρα και επειδή μπορεί να το ξεχάσω μου ανάβει ακόμα ένα λαμπάκι που με ειδοποιεί ότι θα μείνω σίγουρα από βενζίνη στα επόμενα 30 χιλιόμετρα! Έτσι με καλύπτει σε όλες τις περιπτώσεις! (Βέβαια μερικές φορές δε δουλεύει και ... μένω απο βενζίνη και αυτό το @#$%^ τεπόζιτο ΔΕΝ έχει δυνατότητα να το γυρίσω στην !@#$#@@ ρεζέρβα, όπως άλλα μηχανάκια)

3. Η μοτοσικλέτα μου έχει ένα σταθερό πλάνο, παροχής ανταλλακτικών και έτσι μπορώ ίσως να βρω ανταλλακτικά αν μου χρειαστούν μέσα στην εγγύηση μια και σχεδιάστηκε μια φορά και ακόμα και μετά από δέκα χρόνια το μοντέλο παραμένει ουσιαστικά το ίδιο. (Βέβαια μερικές φορές περνάνε πολλά χρόνια και το @#$$@ ανταλλακτικό δεν έρχεται)
Μόλις έμαθα τα «χούγια» της και είμαι σίγουρος ότι πλέον δύσκολα θα μου τη βγει κάποιος με ίδιο μηχανάκι!

4. Η μοτοσικλέτα μου διαφημίστηκε αρκετά, λίγο πριν βγει στην κυκλοφορία και έτσι ο κατασκευαστής νομίζει ότι δε χρειάζεται άλλο διαφήμιση. – Ποιος είμαι εγώ για να το κρίνω αυτό;
Η συμμετοχή σε αγώνες και οι περιβόητες δοκιμές εξέλιξης και οι βελτιώσεις είναι κάτι που η μοτοσικλέτα μου δεν χρειάζεται!
18 χρόνια είναι η ίδια, όποιος θέλει ξέρει που θα την βρει.
Α... ξέχασα, με μια αφίσα στο υποκατάστημα των ανταλλακτικών, καλύπτονται και οι νέοι αναβάτες, αφού στο κάτω – κάτω άμα κάποιος ενδιαφέρεται, θα μάθει για αυτήν!
Έτσι ο κατασκευαστής διατηρεί χαμηλά και το κόστος - για αυτόν.
Οι αναβάτες που γνωρίζουν είναι πρόθυμοι να πληρώσουν σε αυτόν κάτι, που σε άλλους το βρίσκουν φθηνότερα, μια και οι «άλλοι» κατασκευαστές δεν ξέρουν να σχεδιάζουν μοτοσικλέτες.

5. Η μοτοσικλέτα μου στήθηκε με στόχο την ευχαρίστηση του αναβάτη και την αδρεναλίνη

α. Παρέχεται από τον κατασκευαστή με λάστιχα παντός εδάφους, έτσι ώστε να μην υπάρχει - χρειάζεται ειδική επιλογή που να προσφέρει τα μέγιστα σε μεμονωμένο είδος εδάφους. Εντάξει δεν αποδίδουν πουθενά καλά – αλλά – τι να τα κάνεις τα λάστιχα; Αρκεί να προσέχεις που πάς!

β. Αποφεύγονται λύσεις που μπορεί να θεωρηθούν πρωτοποριακές – ο κατασκευαστής δεν χρειάζεται να ταρακουνήσει τα λιμνάζοντα ύδατα!

γ. Η οδήγηση της, βασίζεται στη σταθερότητα που προσφέρει το βάρος και η «εικόνα» της και λιγότερο στις δυνατότητες του αναβάτη (!!!)

δ. Σχεδιάστηκε με βάση τη γνώση των πραγματικών δυνατοτήτων των αναβατών σε εκτός δρόμου συνθήκες, με στόχο να αποφεύγονται κατά το δυνατόν ζημιές σε αυτήν (!!)

6. Γίνονται προσπάθειες να εξασφαλιστούν χρηματικά έπαθλα και δώρα για τους αγοραστές, με κάθε μέσο, από άλλες εταιρίες και χορηγούς. Οι συζητήσεις βρίσκονται στο τελικό στάδιο και αναμένονται σύντομα ευχάριστα νέα. Ο κατασκευαστής έχει συνάψει «ειδικό συμβόλαιο» με «κατάλληλα»» άτομα που ασκούν πιέσεις με τον «κατάλληλο» τρόπο, ώστε να δοθούν κίνητρα για την αγορά της.


Ξέχασα…. Έχω και δεύτερη μοτοσικλέτα, ένα ΚΤΜ που με «καυλώνει» κάθε φόρα που ανεβαίνω πάνω του και με έχει "σώσει" αμέτρητες φορές, όταν το έχω παρακάνει! :lol: :lol: :lol:
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα....

Δημοσίευσηαπό on-off » 24 Φεβ 2005, 09:19

ΚΑΙ Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ;
Άβαταρ μέλους
on-off
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 04 Φεβ 2005, 09:09
Τοποθεσία: N.ERITHREA


Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες