Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

TT-R 600

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

TT-R 600

Δημοσίευσηαπό elias » 21 Φεβ 2005, 20:10

Έχω δύο χρόνια που οδηγάω παπάκι 50 κυβικά.
Έχω βγάλει πρόσφατα δίπλωμα για μεγάλη μηχανή.
Μου αρέσει πάρα πολύ το ΤΤ-R 600 και θέλω να το αγοράσω.
Έχω μερικούς προβλιματισμούς. Το μοντέλο που βρήκα (νομίζω 2002) είναι χωρίς μίζα και μου λένε πολλοί ότι είναι πολύ δύσκολο έως ακατόρθωτο να το βάλω μπροστά και ότι καμιά φορά μπορεί να γυρίσει η μανιβέλα ανάποδα με κίνδυνο να χτυπήσω. Αληθεύουν αυτά; Εμένα πάντως δε με πειράζει να μην έχει μίζα. Δεν θέλω τη μηχανή απλά επειδή μου αρέσει. Θέλω να μάθω να οδηγάω καλά μεγάλη μηχανή. Αλλά και από την άλλη δεν θέλω να πάω σταδιακά από λίγα κυβικά σε πολλά γιατί μου αρέσουν και τα αυτοκίνητα και δεν μπορώ να τα συνδυάσω και τα δύο. Θέλω δηλαδή μηχανή για 3-4 χρόνια. Ποιά είναι η γνώμη σας;
Θέλω τη γνώμη σας όμως για το TT-R 600.
Άβαταρ μέλους
elias
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 21 Φεβ 2005, 19:49
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

TT-R 600

Δημοσίευσηαπό IKE » 21 Φεβ 2005, 22:14

Απο ΧΤ που έχω οδηγήσει και έχει παρόμοιο (?) γκάζι θα σου έλεγα πως δεν υπάρχει πρόβλημα αρκεί να είσαι συνετός και να μην βιάζεσαι να μάθεις όπως λες.

Αυτες οι μηχανές είνια πολύ εύκολες στο χειρισμό και πιστευω θα εξοικειωθείς γρήγορα.Για τη μίζα καλό θα ήτανε να υπάρχει, δεν ξέρω αν το ΤΤ βγαίνει και με μίζα αλλα αν υπάρχει αξίζει να πληρώσεις κάτι παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό microbe » 22 Φεβ 2005, 09:44

Θα συμφωνήσω κι εγώ με τον IKE . Από γκάζι το ΤΤ μοιάζει με το ΧΤ κατα τ'άλλα έχει πολύ καλύτερες αναρτήσεις (πίσω Ohlins) ρυθμιζόμενες. Για την μανιβέλα τώρα....κάποτε σκεφτόμουν να το αγοράσω κι εγώ το ΤΤ , έχω οδηγήσει και κανά δύο, λοιπόν υπάρχουν άνθρωποι που "ορκίζονται" στην μανιβέλα από την άποψη ότι δεν υπάρχει δεν χαλάει ,επίσης ποτέ δεν πρόκειται να σε αφήσει (όπως π.χ. η μίζα λόγω μπαταρίας) άρα υπερέχει σε αξιοπιστία., είναι και ελαφρύτερο!!! Από την άλλη έχω ακούσει ότι παίρνει έυκολα μπροστά κρύο όταν βρεις τον τρόπο του όμως. εγώ όταν μου εξηγήσανε το έβαλα μπροστά με την πρώτη. Επίσης ζεστό παίρνει πάλι εύκολα μπροστά , εκεί που έχει σχετικά πρόβλημα είναι όταν το μηχανάκι δεν έχει ζεσταθεί καλά και σου σβήσει ή όταν μπουκώσει από τις πολλές μανιβελιές. Εκεί πρέπει να περιμένεις λίγο (κάνε κανένα τσιγάρο...) και μετά ξαναπροσπάθησε. Τώρα σαν αξιοπιστία λένε ότι δεν σπάει δεν χαλάει (Yamaha γαρ....). Α! Η μανιβέλα όντως ρίχνει ανάποδες αν δεν τις πάρεις τα μπόσικα όπως λένε...... . Αυτά ! Ελπίζω να σε βοήθησα κάπως . Η γνώμη μου είναι να οδηγήσεις μερικά να δεις πως σου κάθεται σαν μηχανή και να ρωτήσεις κάποιον ειλικρινή που το έχει για περισσότερα.....
Άβαταρ μέλους
microbe
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 14 Φεβ 2005, 18:27
Τοποθεσία: Πειραιάς

Δημοσίευσηαπό alp » 22 Φεβ 2005, 11:27

Η καλύτερη μηχανή είναι αυτή που γουστάρεις πειρσσότερο.

Αφού το ΤΤ σου κάνει κλικ, πάρτην και μη σκέφτεσαι τίποτε άλλο.

Σχετικά με τη μανιβέλα, τα πράγματα είναι απλά :

Από τη μία, όλα τα χωμάτινα έχουν πλέον μανιβέλα καθότι εάν σου σβήσει σε μονοπάτι με γκρέμι στο πλάι ή μέσα σε κάνα βούρκο άντε να βαράς μανιβελιές να πάρει μπρος....
Το βάρος και η αξιοπιστία δεν θα έπρεπε να σε απασχολεί για τέτοια κατηγορία.

Από την άλλη, τόσα χρόνια χωρίς μίζες, τι κάναμε δηλαδή, δε καβαλάγαμε μηχανάκια ?

Οπότε φίλε μου, πάρε αυτή που γουστάρεις και κάνε όσες βόλτες μπορείς...
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό Gorgorofteros » 23 Φεβ 2005, 13:53

Δεν υπάρχουν μειονεκτήματα, στίς μηχανές που μας αρέσουν.

Συμφωνώ απόλυτα με τον Alp, απλά πάρτο.

Κράνος και τα συναφή και κατέβα σε trail ride για να βελτιωθείς.

όπου κολλήσεις, ρώτα, τα αυτιά μας είναι πάντα ανοιχτά.

Εγώ προσωπικά γουστάρω ευρωπαϊκά και μάλιστα ΚΤΜ,
αλλά δεν σου το συστήνω γιατί θα κ@βλώσεις και δεν θα το ξεκαβαλάς μετά.

Για μεταχείρω ΚΤΜ με 3.000 - 5.000 , το σκέφτεσαι καθόλου ?.
KΕΡΑΣΙ CLUB
Άβαταρ μέλους
Gorgorofteros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: 13 Απρ 2004, 08:19
Τοποθεσία: Χαλάνδρι - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό meco » 23 Φεβ 2005, 15:21

Το ΤΤ κατασκευάζεται στην Ιταλία. Τουλάχιστον τα πρώτα μοντέλα.
Οπότε από μία άποψη είναι ευρωπαϊκό. :wink:
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό alp » 23 Φεβ 2005, 21:03

meco έγραψε:Το ΤΤ κατασκευάζεται στην Ιταλία. Τουλάχιστον τα πρώτα μοντέλα.
Οπότε από μία άποψη είναι ευρωπαϊκό. :wink:



χμ...... Το απόλυτο μηχανάκι θα το σχεδίαζαν Ευρωπαίοι και θα το κατασκεύαζαν Ιάπωνες.

Το αντίθετο.....δεν ξέρω .....
:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό elias » 23 Φεβ 2005, 21:31

Ευχαριστώ για τις συμβουλές σας.
Gorgoroftere ψάχνω και για ΚΤΜ και άλλα απλά αυτό μου άρεσε πιο πολύ.
Άβαταρ μέλους
elias
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 21 Φεβ 2005, 19:49
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό epital » 23 Φεβ 2005, 23:00

Εχει βγει μόνο για μιά χρονιά,-2000/01??- το ΤΤμε μίζα.Είχα βρεί ένα στην Γρ.Λαμπράκη στην Νίκαια,αλλά τελικά δεν το πρόλαβα και κατέληξα σε ΧΤ
μια και είναι πιο .....βολικό για τις δουλειές της Αθήνας!!

Το ΤΤ πάντως δίνει 4 ίππους παραπάνω απο το ΧΤ, είναι σαφώς πιο...
χωμάτινο και όπως το ΧΤ θα πρέπει να το παλέψεις πολλύ
για να το σπάσεις!!

Με ενα εξτρά ζευγαράκι ζαντολάστιχα supermoto θα έχεις ενα μουράτο
μηχανακι για την πόλη και μια καλή λύση για χωμάτινες βόλτες!!

Αντε..με το καλό!!
η επόμενη μέρα
.....θα είναι νύχτα
Άβαταρ μέλους
epital
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 548
Εγγραφή: 01 Φεβ 2004, 23:07
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΛΕΩ

Δημοσίευσηαπό alp » 24 Φεβ 2005, 16:40

elias έγραψε:Ευχαριστώ για τις συμβουλές σας.
Gorgoroftere ψάχνω και για ΚΤΜ και άλλα απλά αυτό μου άρεσε πιο πολύ.


το λες αυτό επειδή δεν έχει ς δει το 640 μου :lol: :lol: :lol:

... που είναι και ΝΖΙ νούμερο...
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό Roukounas » 25 Φεβ 2005, 01:01

Φίλε elias,
ως κάτοχος ενος ΤΤ600R '03 με 33.000 χλμ θα ήθελα να σου πω κι εγώ τη γνώμη μου.
Καταρχήν ταυτιζομαι με με όλους εκείνους που σου λέν να το πάρεις επειδή το γουστάρεις και σου γυάλισε από την πρώτη στιγμή. Στο προκείμενο:
Μανιβέλα: Θα την συνηθίσεις γρήγορα, όπως και θα συνηθίσεις να δουλεύεις έτσι το μηχανάκι ώστε να μην το αφήσεις να σου σβήνει συχνα. Η διαδικασία εκκίνησης εύκολη και χιλιοειπωμένη, αν μουλαρώσει, ρίχνεις τρεις τέσσερις με γκάζι ανοιχτό χωρίς ρεύμα για να 'ξεπλυθεί" ο κύλινδρος. (Ξέρω, ξέρω οι μιζάτοι στο βάθος ήδη γελάνε...)
Απόδοση κινητήρα: Είναι σαφώς δυνατότερο από το ΧΤ, αλλά όχι όσο δυνατό θα έπρεπε. Για σένα που αποχωρίζεσαι παπί, μάλλον πλεονέκτημα το βλέπω. Πάντως επιδέχεται βελτιώσεις και μάλιστα εφαρμοσμένες (25 χρόνων κινητήρας είναι αυτός, εχόυν ασχοληθεί πολλοί με τ' αλογά του)
Αξιοπιστία: Χμμ... Εδώ πρέπει να ξανατονίσουμε ότι "το μηχανακι δεν είναι τζαπάν". Μέχρι στιγμής, η σημαντικότερη αβαρία που μου έτυχε, ήταν τα ψωριασμένα γρανάζια δευτέρας και τρίτης, φθορά φυσιολογική στα μεγάλα μονοκύλινδρα, αλλα παρουσιάστηκε νωρίς (30000χλμ ευτυχώς μέσα στην εγγύηση). Είχα ακούσει -και διαβάσει- πριν το αγοράσω, έμαθα κι άλλα μετά την επισκευή και τώρα πλέον νομίζω πως επιβεβαιώνεται ότι το κιβώτιο των ΤΤ είναι μάλλον πιο ευάισθητο από των ΧΤ. Δεν ξεχνώ όμως ότι διαχειρίζεται περισσότερα άλογα, εστώ κι αν είναι μόνο 6 (33,5 ΧΤ - 39,5 ΤΤ) όπως επίσης και ότι δουλέυεται διαφορετικά (χωμάτινη χρήση).
Φινίρισμα: Μέτριο, αν και όλα του τα πλαστικά ειναi ACERBIS. Αν πηγαίνεις στο χώμα δε σε νοιάζει διόλου. Το καλό είναι ότι είναι φθηνά, όπως και γενικά όλα τα ανταλλακτικά του.
Οδήγηση: Εμένα μου ταίριαξε "γάντι". Είναι μανιτζέβελο στην κίνηση, "μπάινει" μια χαρά στα στροφιλίκια και στο χώμα τηρουμένων των αναλογιών (βλέπε βάρος - σχετικά αδύναμος κινητήρας) τα πάει περίφημα. Εάν καταλάβεις από νωρίς ότι δεν είναι "καθαρό", θα περάσεις φίνα, γιατί μπορει πραγματικά να πάει πολύ σβέλτα και σχεδόν παντού. Αν το πνίξεις σε απαιτητικά μονοπάτια πρέπει να έχεις χέρια... για να το βγάλεις
Φρένα - αναρτήσεις άνω του μέσου όρου. Οι αναρτήσεις δεν εχουν για διακοσμητικά τα κουμπάκια ρύθμισης των αποσβέσεων, τις δέχονται κιόλας. Το πίσω φρένο ισως φανεί αναίσθητο, αλλά ψάξιμο σε τακάκια βοηθα προς το καλύτερο.
Σε γενικές γραμμές αυτή είναι η γνώμη μου για το μηχανάκι ΜΟΥκαι ελπίζω να σε βοηθήσω στην επιλογή σου.
Άβαταρ μέλους
Roukounas
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 31 Ιαν 2005, 19:39
Τοποθεσία: Ilisia, Athens

Δημοσίευσηαπό pino » 25 Φεβ 2005, 08:31

Φίλε Roukounas, το γρι καλώδιο από την ηλεκτρονική το αποσύνδεσες ώστε να χαθεί η τρύπα που υπάρχει στις μεσαίες στροφές στην καμπύλη της ροπής;
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό Roukounas » 27 Φεβ 2005, 18:24

Το καλωδιάκι το αποσύνδεσα από νωρίς και πραγματικά είδα βελτίωση. Ουσιαστικά έφυγε το κομπιασμα που είχε στις μεσαίες. Είναι πραγματικά ένας ανέξοδος τρόπος βελτίωσης της απόδοσης στη συγκεκριμένη μοτοσικλέτα.
Η αλήθεια είναι ότι λίγοι γνωρίζουν την ύπαρξη αυτού του καλωδίου κι εσύ pino, αν δεν απατώμαι, δεν οδηγεις ΤΤ...
Άβαταρ μέλους
Roukounas
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 31 Ιαν 2005, 19:39
Τοποθεσία: Ilisia, Athens

Δημοσίευσηαπό pino » 27 Φεβ 2005, 21:06

Ε..ναι, δεν οδηγώ ΤΤ αλλά στην παρέα έχουμε ένα και έτσι έμαθα κι εγώ...(ας είναι καλά ο mister-Yamaha smokie)
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό jimmy01000001 » 02 Μαρ 2005, 20:59

IKE ΕΓΡΑΨΕ,,,,
Αυτες οι μηχανές είνια πολύ εύκολες στο χειρισμό και πιστευω θα εξοικειωθείς γρήγορα.Για τη μίζα καλό θα ήτανε να υπάρχει, δεν ξέρω αν το ΤΤ βγαίνει και με μίζα αλλα αν υπάρχει αξίζει να πληρώσεις κάτι παραπάνω.

ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΤΟ ΤΤ-R 600 ΤΟΥ 2004. ΤΟ ΜΙΧΑΝΑΚΙ ΑΥΤΟ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΖΑ ΤΟΥ 04 ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΩΡΑ ΠΙΟ ΠΑΛΙΟ ΑΝ ΕΧΕΙ ΜΙΖΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ.
Elias ΕΣΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΤΤ??? ΛΟΙΠΟΝ ΑΚΟΥ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΜΙΑ ΓΚΑΖΙΑ ΜΕ ΤΟΥ ΧΤ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΡΟΠΑΤΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΣΤΟ ΓΡΑΝΑΖΟΜΑΠΟΥ ΤΟΙΧΟΝ ΕΙΧΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ENDURO ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΧΤ. ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΣΦΑΛΤΟ. ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΦΙΣΗ ΔΕΝ ΜΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΔΥΝΑΜΟ ΓΙΑ 600 ΝΟΜΙΖΩ ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ 1 ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΗΚΩΝΕΤΕ ΚΑΛΑ ΜΕ 2Α ΘΕΛΕΙ ΤΡΑΒΗΓΜΑ, ΓΕΝΙΚΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΜΠΑΜ ΠΟΥ ΕΙΧΕ. ΤΩΡΑ ΣΕ ΧΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΠΟΥ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΚΑΙ ΣΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΗΚΟ ΜΕΣΟ ΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ. ΑΝ ΟΜΩΣ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΗΝΗΓΑΣ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΕΚΕΙ ΘΑ ΔΙΞΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΙΨΗ ΔΥΝΑΜΗΣ ΣΑΝ ΑΛΛΑ ΚΑΘΑΡΟΙΜΑ ENDURO KAI ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΠΟΡΕΙΑ. ΕΠΙΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΣΕ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΒΡΑΣΕ ΖΕΣΤΑΘΗΚΕ ΠΟΛΥ. ΕΠΙΣΕΙΣ ΤΟ ΠΙΣΩ ΦΡΕΝΟ ΘΕΛΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΣΘΗΣΗ.

ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΑΜΑ ΤΟ ΘΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ. ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΜΙΖΑ. ΕΧΩ ΚΟΥΤΣΕΝΑ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΑΝΑΠΟΔΗ ΠΟΥ ΕΦΑΓΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΠΟΥΚΟΜΑ. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ...
01000001
Άβαταρ μέλους
jimmy01000001
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: 01 Φεβ 2005, 14:00
Τοποθεσία: Αυλώνας Αττίκης

Επόμενο

Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 24 επισκέπτες