Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Περιορισμός κυβικών σε Rally

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

Περιορισμός κυβικών σε Rally

Δημοσίευσηαπό avatar » 14 Απρ 2005, 08:46

Ρε παιδιά, σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς για τους αγώνες Rally δεν υπάρχει περιορισμός κυβικών στις Moto, μέχρι 450 cc, ακόμα και για τα μονοκύλινδρα?

Στο Optic 2005 πως τρέχαν τα 660?
KTM Adventure 640
KTM EXC 250
Sponcored by Χρέπια.gr
Άβαταρ μέλους
avatar
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 11:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Περιορισμός κυβικών σε Rally

Δημοσίευσηαπό superspy » 14 Απρ 2005, 09:10

avatar έγραψε:Ρε παιδιά, σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς για τους αγώνες Rally δεν υπάρχει περιορισμός κυβικών στις Moto, μέχρι 450 cc, ακόμα και για τα μονοκύλινδρα?

Στο Optic 2005 πως τρέχαν τα 660?



:) :) :) Avatar.... η FIM αναφέρει ότι ο περιορισμός θα ξεκινήσει απο το 2006....
Ρίξε μια ματιά εδώ: http://www.off-road.gr/article397.html

Η ΚΤΜ πάντως ήδη έχει σταματήσει την περαιτέρω εξέλιξη του 660
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Περιορισμός κυβικών σε Rally

Δημοσίευσηαπό avatar » 14 Απρ 2005, 09:35

superspy έγραψε: :) :) :) Avatar.... η FIM αναφέρει ότι ο περιορισμός θα ξεκινήσει απο το 2006....
Ρίξε μια ματιά εδώ: http://www.off-road.gr/article397.html


Γαμώτο ... νόμιζα ότι ισχύουν από φέτος και γι' αυτό δεν δήλωσα συμμετοχή :D

superspy έγραψε:Η ΚΤΜ πάντως ήδη έχει σταματήσει την περαιτέρω εξέλιξη του 660


... τέλος εποχής ... κρίμα :(
KTM Adventure 640
KTM EXC 250
Sponcored by Χρέπια.gr
Άβαταρ μέλους
avatar
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 11:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Περιορισμός κυβικών σε Rally

Δημοσίευσηαπό IKE » 14 Απρ 2005, 10:13

To όριο για τα 450 νομίζω είναι ίδιο για τις μοτοσυκλέτες ανεξαρτήτως αριθμού κυλίνδρων, σωστά?

Οπότε να περιμένουμε 2κύλινδρο 450 μοτέρ απο ΚΤΜ αν ισχύει το παραπάνω (αν και ενα V4 θα ήταν ακόμα καλύτερο :P )
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Re: Περιορισμός κυβικών σε Rally

Δημοσίευσηαπό avatar » 14 Απρ 2005, 10:25

IKE έγραψε:Οπότε να περιμένουμε 2κύλινδρο 450 μοτέρ απο ΚΤΜ αν ισχύει το παραπάνω (αν και ενα V4 θα ήταν ακόμα καλύτερο :P )


Μπα ... λίγο δύσκολο το βλέπω για V2. Εξ' άλλου δεν νομίζω ότι υπάρχει άμμεσος λόγος. To EXC μια χαρά τα πηγαίνει (το περιστατικό με τις μπαταρίες στο τελευταίο Dakar απροσεξία ήταν) και φαίνεται να έχει ακόμα πολλά περιθώρια εξέλιξης.

Βέβαια από την άλλη μεριά αλλάζει εντελώς η εικόνα των Rally αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία που σηκώνει πολλή συζήτηση ...
KTM Adventure 640
KTM EXC 250
Sponcored by Χρέπια.gr
Άβαταρ μέλους
avatar
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 11:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Περιορισμός κυβικών σε Rally

Δημοσίευσηαπό superspy » 14 Απρ 2005, 12:17

H KTM έχει εξελίξει εδώ και δύο χρόνια το 450 XC (ΟΧΙ EXC ΠΡΟΣΟΧΗ!).
Έχει 4 ταχύτητες ρυθμίσεις για XC (Cross Country Rally).

Απ την άλλη η Yamaha εξελίξε επίσης το 450 για XC....
Νομίζεται ότι ήταν τυχαίος ο περιορισμός στα 450; Μια αφορμή θέλανε και τη βρήκαν φέτος στο Dakar (Perez-Meoni)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό avatar » 14 Απρ 2005, 12:43

Από Honda μεριά δεν έχει ακουστεί τίποτα? Κανένα ... CRκάτι (CRF με καινούρια αυτοκόλλητα δηλαδή) ?
KTM Adventure 640
KTM EXC 250
Sponcored by Χρέπια.gr
Άβαταρ μέλους
avatar
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 11:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό IKE » 14 Απρ 2005, 12:59

Tα 450 βολεύουν τα υπάρχοντα μοντέλα αλλα πιστευω αν ανέβει ο ανταγωνισμός και οι ιαπωνικές εταιρίες συμμετέχουν κανονκά ειδικά για rally raid τα δικύλινδρα 450 θα είναι μονόδρομος.

Η aprilia έχει ήδη ενα μοτέρ που θα ήταν ιδανικό αλλα χαροπαλεύει οικονομικά.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό superspy » 14 Απρ 2005, 13:00

Μπα.... οι Ιάπωνες μας έχουν συνδέση με κέντρο
Και το Yamaha αν δεν ήταν οι Γάλλοι και οι Ολλανδοί.... στον τάφο θα ήταν ακόμα...
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 14 Απρ 2005, 13:01

IKE έγραψε:...
Η aprilia έχει ήδη ενα μοτέρ που θα ήταν ιδανικό αλλα χαροπαλεύει οικονομικά.


Ώς συνήθως..... και όχι μόνο!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 03 Μάιος 2005, 21:59

Το ιδιο σκηνικο ειχε γινει πριν μερικα χρονια οταν καταργήθηκε το Group B και εμφανιστηκε το Group A στο WRC. Το αποτέλεσμα ήταν να έχουμε αμάξια με 300 (και κατι) αλογα που πάνε το ίδιο γρήγορα με αυτά του Group B (που είχαν 600+ άλογα). Ειναι ανούσιο, αν οχι κουτό και επικίνδυνο, να περιορίζεις τα κυβικά για να μειωθεί η ταχύτητα. Αν θελει η FIM, ASO, ή οποια αλλη διοργανώτρια αρχή, να μειθούν οι ταχύτες μπορεί απλά να δώσει περισσότερη βαρύτητα στην πλοήγηση/προσανατολισμό και να μειώσει τα βοηθήματα (περιορισμένες δυνατότητες GPS, σαφήνεια roadbook).Έτσι θα μειωθεί ο μέσος όρος ταχύτας γιατί απλά αν πάνε γρήγορα οι αγωνιζόμενοι,ειναι σίγουρο πως θα χαθούν. Από την στιγμή μάλιστα που μειώνει τα χιλιόμετρα η FIM και τις αποστασεις ανεφοδιασμών στις ειδικές και απλές, αυτόματα κάνει πιο ελαφριά τα μηχανήματα, άρα πιο γρήγορα αφού δεν χρειάζονται τόσα καυσιμα και τόσα ανθεκτικά υλικά. Τα βγάζουμε απο την πόρτα και τα βάζουμε απο το παράθυρο?
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό superspy » 04 Μάιος 2005, 17:28

Prop όπως τα λές είναι....
Μην ξεχνάμε ότι ήδη ο Fretigne πέρσι στο Dakar "έπαιζε" μπροστά....
Επίσης είναι δεδομένο ότι όσο μικρένουν οι "ειδικές" και ελαφρένουν τα "πραπρα" τόσο μεγαλώνει η ταχύτητα....
Αλλά μην ξεχνάμε όμως ότι ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ είναι αυτές που τα κανονίζουν αυτά....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό avatar » 05 Μάιος 2005, 08:25

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι τι συμφέρον έχουν οι εταιρείς για κάτι τέτοιο.

Σκοπεύουν δηλαδή να μειώσουν την παραγωγή των μεσαίων on-off τους (που συνήθως πλασάρονται με άρωμα Dakar) και να το ρίξουν στα μικρά?

Η KTM (EXC) και η Yamaha (WRF) έτσι κι αλλιώς δεν νομίζω να έχουν ανάγκη περεταίρω προόθησης των μοντέλων τους. Όποια πέτρα κι αν σηκώσεις ή πορτοκαλί θα είναι ή μπλέ. Αντίθετα μειώνεται η "αίγλη" (αν μπορεί να ειπωθεί έτσι) των Adventure και του νέου Tenere (αν αληθεύουν οι φήμες)

H BMW βγαίνει εντελώς έξω από το παιχνίδι, έστω και σαν ημηεπίσημη παρουσία με ανεξάρτητες ομάδες αφού δεν θα έχει μηχανή να τρέξει

Η Aprilia ακόμα ψάχνει χρηματοδότη

Η Honda συνεχίζει να μην καταλαβαίνει γιατί ένα εξαιρετικό moto-cross μηχανάκι σαν το CRF (με οποιαδήποτε γραφικά και αυτοκόλλητα) δεν μπορεί να εξαφανίσει όλες τις άλλες εταιρείες απο οποιαδήποτε μορφή χώματος. Δε λέω, οι Ιταλοί της Dal' ara κάνουν ότι μπορούν αλλα ... βελτιωτές είναι οι άνθρωποι, δεν φτιάχνουν μηχανές από την αρχή. Για το XR δεν λέω γιατί η Honda εγκατέλειψε έναν από του λίγους θρύλους που υπάρχουν.

Το μόνο θετικό που βλέπω είναι πιθανές συμμετοχές Berg και Huski

Το χειρότερο όμως, για εμάς που παρακολουθούμε και ονειρευόμαστε, είναι ότι θα βλέπουμε πλάνα από παλιότερους αγώνες όπου οι αναβάτες προσπαθούσαν να παλέψουν με τα θηρία των 200+ κιλών και τα κατάφερναν και θα τα συγκρίνουμε με τα μελλοντικά όπου θα παρακολουθούμε αγώνες enduro και moto-cross στην άμμο (... όπως είπε και ο Meoni σε μία από τις τελευταίες δηλώσεις του)
KTM Adventure 640
KTM EXC 250
Sponcored by Χρέπια.gr
Άβαταρ μέλους
avatar
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 11:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 05 Μάιος 2005, 10:48

Αααααχχχχχχ!!!!

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Ωραία τα ΚΤΜ αλλα και τα 22000 ευρώ.....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό IKE » 05 Μάιος 2005, 10:54

Εγω δεν νομίζω πως οι κανονισμοί επιβάλονται απο τα εργοστάσια, κάθε άλλο.

Ο παραλληλισμός με το Group Β νομίζω είναι σωστός, το Group Α χρειάστηκε πολλά χρόνια για να φτάσει την ταχύτητα του Group Β και η εξέλιξη μέχρι τότε είχε κάνει τα αυτοκίνητα πολύ πιο ευκολοοδήγητα και ασφαλή.

Ακόμα και σήμερα ενα Xsara WRC μπορεί να είναι πιο γρήγορο απο ενα Audi S1 με 500 άλογα αλλα ο οδηγός του είναι πολύ λιγότερο επιρρεπής σε ατύχημα λόγω απώλειας ελέγχου ενώ με τα Group Β απλώς χαροπάλευε συνέχεια.

Τα 450άρια μπορεί κάποια στιγμή να είναι το ίδιο γρήγορα με τα 950 αλλα θα είναι πολύ πιο εύκολα ελέγξιμα και επειδή θα είναι ελαφρύτερα.

Πιο εύκολα κουμαντάρεις μια μηχανή 200 κιλών (με όλα επάνω) με 140χαω παρά 300 κιλών.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Επόμενο

Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 19 επισκέπτες

cron