Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Περιορισμός κυβικών σε Rally

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

Δημοσίευσηαπό avatar » 05 Μάιος 2005, 11:10

Ναι αλλά τα 450ρια είναι αρκετά εξειδηκευμένες μοτοσυκλέτες (λόγω μικρού κυβισμού) σε αντίθεση με την μεσσαία κατηγορία 600-650 που έχει ο περισσότερος κόσμος (καθημερινή χρήση, κανένα ταξιδάκι, κανένα βουναλάκι κτλ κτλ)

Η εξέλιξη μέσα από τους αγώνες, στις on-off τουλάχιστον, περνάει πολύ γρήγορα στην παραγωγή (δεν υπάρχει αυτή η χαώδης διαφορά στα αγωνιστικά και πολιτικά μοντέλα όπως στα αυτοκίνητα και στις SS) και φοβάμαι ότι η πιο δημοφιλής κατηγορία (600-650) θα φρενάρει αρκετά τώρα

Anyway ... ο χρόνος θα δείξει

PS : Σπύρο, η KTM εκτός από τα Dummy Silencers που έχει, άκουσα ότι θα βγάλει και Racing Σαλιάρες στα Powerparts του 2006. Εγώ πάντως έχω παραγγείλει :-)
KTM Adventure 640
KTM EXC 250
Sponcored by Χρέπια.gr
Άβαταρ μέλους
avatar
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 11:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 05 Μάιος 2005, 11:10

avatar έγραψε:.....
Το χειρότερο όμως, για εμάς που παρακολουθούμε και ονειρευόμαστε, είναι ότι θα βλέπουμε πλάνα από παλιότερους αγώνες όπου οι αναβάτες προσπαθούσαν να παλέψουν με τα θηρία των 200+ κιλών και τα κατάφερναν και θα τα συγκρίνουμε με τα μελλοντικά όπου θα παρακολουθούμε αγώνες enduro και moto-cross στην άμμο (... όπως είπε και ο Meoni σε μία από τις τελευταίες δηλώσεις του)



Κάτι τέτοιο ....θυμάσαι!
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


(Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν αρκετές φωτογραφίες στα χέρια μελών και απο άλλα "παλιά" Dakar μηχανάκια!)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 05 Μάιος 2005, 11:21

IKE έγραψε:Εγω δεν νομίζω πως οι κανονισμοί επιβάλονται απο τα εργοστάσια, κάθε άλλο.

Μην είσαι και πολύ σίγουρος :-)

IKE έγραψε:Ο παραλληλισμός με το Group Β νομίζω είναι σωστός, το Group Α χρειάστηκε πολλά χρόνια για να φτάσει την ταχύτητα του Group Β και η εξέλιξη μέχρι τότε είχε κάνει τα αυτοκίνητα πολύ πιο ευκολοοδήγητα και ασφαλή.

Ακόμα και σήμερα ενα Xsara WRC μπορεί να είναι πιο γρήγορο απο ενα Audi S1 με 500 άλογα αλλα ο οδηγός του είναι πολύ λιγότερο επιρρεπής σε ατύχημα λόγω απώλειας ελέγχου ενώ με τα Group Β απλώς χαροπάλευε συνέχεια.

Σωστά....

IKE έγραψε:Τα 450άρια μπορεί κάποια στιγμή να είναι το ίδιο γρήγορα με τα 950 αλλα θα είναι πολύ πιο εύκολα ελέγξιμα και επειδή θα είναι ελαφρύτερα.

Ακόμα όχι αλλά "κάποια στιγμή" ίσως....

IKE έγραψε:Πιο εύκολα κουμαντάρεις μια μηχανή 200 κιλών (με όλα επάνω) με 140χαω παρά 300 κιλών.


Το θέμα είναι ότι:
Τα 140 είναι "λιγα" στο Dakar - συνήθως παίζουν 160+.
Οι περισσότεροι παίζουν στα 200-220 κιλά -max- γεμάτα (εκτός 950)
Τα "μικρά" δεν είναι (ακόμα) το ίδιο "σταθερά" στα "πολλά" όσο τα μεγάλα. Το (λογικό) βάρος βοηθά στα πολλά σε σχέση με το "φτερό στον άνεμο"

Τέλος οι μικρές ειδικές ανεβάσουν την πίεση στους οδηγούς - που αναγκάζονται να πηγαίνουν "τάπα γκάζι Χ2" για να κάνουν διαφορά στα λίγα χιλιόμετρα - αυτό ανεβάζει τον κίνδυνο ακόμα παραπάνω:

avatar έγραψε:... θα τα συγκρίνουμε με τα μελλοντικά όπου θα παρακολουθούμε αγώνες enduro και moto-cross στην άμμο (... όπως είπε και ο Meoni σε μία από τις τελευταίες δηλώσεις του)


έτσι είναι avatar! Δυστυχώς εδώ "βοηθάει" η TV που τη συμφέρει (από πλευράς κόστους) να μικραίνουν αυτοί οι αγώνες και να έχουν περισσότερες στιγμιαίες δυσκολίες ώστε το θέαμα να είναι μεγαλύτερο
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό IKE » 05 Μάιος 2005, 11:28

avatar εγω πιστευω πως είναι πολύ καλή ευκαιρία για να αναπτυχθούν μικρά δικύλινδρα εντουράκια τα οποία πιστευω θα είναι καλύτερα και για καθημερινή χρήση απο τα μονοκύλινδρα σημερινά 600άρια.

Kαι επειδή λέω πως θα είναι καλύτερα τα 2κύλινδρα απο τα μονοκύλινδρα για να εξηλεωθώ πάρτε φωτογραφία του μεγαλύτερου μονοκύλινδρου ever (και ενός απο τα ωραιότερα μεγάλα εντούρο κατα τη γνώμη μου), του DR750/800 big:

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 05 Μάιος 2005, 11:54

Πάντως αυτό

Εικόνα
(η φωτό είναι απο το http://homepages.pathfinder.gr/THANOS_KTM/F1010020.JPG)

είναι πολύ ποιό σταθερό στην άμμο από αυτό

Εικόνα
(η φωτό είναι απο το http://homepages.pathfinder.gr/THANOS_KTM/F1010018.JPG)
Τελευταία επεξεργασία από THANOS_KTM και 05 Μάιος 2005, 12:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Περιορισμός κυβισμού ???

Δημοσίευσηαπό geco » 05 Μάιος 2005, 12:04

Πράγματι το DR 800 ήταν εξαιρετικό μηχανάκι!!!

Να θυμίσω ακόμη ότι τον κινητήρα αυτόν, του DR Big, τον χρησιμοποίησαν και στους αγώνες ταχύτητας SOS (Sound of singles) με εξαιρετικά αποτελέσματα! Σάρωσε κυριολεκτικά τις νίκες.

Εμπορικά όμως πάτωσε! Εκτός από την Γερμανία όπου οι άνθρωποι έχουν ορθολογικά κριτήρια και η αισθητική δεν τους λέει τίποτα.

Σταματάω όμως εδώ γιατί το θέμα είναι η μείωση του κυβισμού και μάλλον έχουμε ξεφύγει.
Άβαταρ μέλους
geco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 03 Μαρ 2004, 13:47
Τοποθεσία: Όπου έχει χώμα !

Δημοσίευσηαπό avatar » 05 Μάιος 2005, 12:54

THANOS_KTM έγραψε:Πάντως αυτό
http://homepages.pathfinder.gr/THANOS_KTM/F1010020.JPG


Μα αυτό είναι ... 660 !!! :shock:
KTM Adventure 640
KTM EXC 250
Sponcored by Χρέπια.gr
Άβαταρ μέλους
avatar
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 11:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό THANOS_KTM » 05 Μάιος 2005, 13:04

avatar έγραψε:
THANOS_KTM έγραψε:Πάντως αυτό
http://homepages.pathfinder.gr/THANOS_KTM/F1010020.JPG


Μα αυτό είναι ... 660 !!! :shock:


Σωστά...660 κατευθείαν από το Rally Pharaon,τo είχε ένας βέλγος που είχε τρέξει με αυτό στον αγώνα.Μιλάμεεε...για πολύ γκάζι...και δεν ήταν και ιδιαίτερα βαρύ.Φανταστικό μηχανάκι :!:
Άβαταρ μέλους
THANOS_KTM
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: 25 Ιαν 2005, 12:11

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 08 Μάιος 2005, 11:14

Πιστεύω ότι τόσο το αγοραστικό κοινό όσο και οι εταιρείες και εξελικτικοί οίκοι δεν ειναι τρελοί. Δηλαδή, όταν ένα σύνολο δουλεύει, φαίνεται. Η χρυσή τομή στο μονοκύλινδρο δεν απέχει απο τα μηχανάκια που κυκλοφορούν σήμερα στο εμπόριο γιατι στην ουσία όταν ξεκινούσε το DAKAR οι άνθρωποι τρέχαν με νορμαλ μηχανες, π.χ. ΧΤ500, του τότε. Άρα δεν υπήρχε καποιος περιορισμός απο τις εταιρειες. Αν πίστευε κάποιος ότι μπορούσε να περάσει την Σαχάρα με Honda Cub 50 ή με Harley Davidson Fat Boy, "μαγκια του" σε τελική ανάλυση αν τα κατάφερνε. Η εξέλιξη ήρθε με τον καιρό πανω σε μηχανες που, όχι απλα κάναν , αλλα κάναν σωστά το ζητούμενο. Παρατηρήθηκε λοιπον οτι τα πολλα κυβικα κανουν πιο βιαιη και αμεση την αποκριση στο δεξι γκριπ,αυξάνουν την ταχύτητα, αλλα και το βάρος, αφου αυξάνουν πολύ την κατανάλωση.Απο την άλλη, τα λίγα κυβικά ήταν πιο σβέλτα στο χειρισμό και περναγαν τα εμπόδια πιο ευκολα αλλα όταν κολλαγαν σε λάσπη και άμμο, ο "πολυστροφος" κινητηρας ηταν ανεπαρκης για να βγαλει αρκετη δυναμη χαμηλα. Χρειαζοταν λοιπον μια χρυση τομή, στον μονοκυλιδρο κινητήρα, στην οποία θα ειχαν μικρο σχετικα βαρος, αρκετη δυναμη και το συνολο θα ηταν "λογικο" για αυτο που του ζητείτο να κάνει. Η χρυση τομή δεν πιστευω οτι έχει βρεθει ακομα αλλα καπου εκεί κοντα ειναι, πιο κατω απο ένα DR Big , πιο πανω απο ενα ΧΤ 500. Το να κοψουμε το χερι επειδη ποναει ειναι μια λύση, οχι παντα η καλίτερη. Την νεα κατηγορία των 450 την θεωρω "ισχνή" αγωνιστικά και "αντιρομαντική", αλλα για αυτό το θέμα επιφυλλασομαι για το μέλλον.
Α! Και σταματήστε επιτέλους να δημοσιεύετε φοτογραφιες απο αγωνιστικές μηχανές, ειναι ψυχολογική βία για τους υπολοιπους.
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό IKE » 08 Μάιος 2005, 13:20

prop τότε έτρεχαν με ΧΤ500 γιατι δεν υπήρχε και κάτι άλλο, όσο για το βάρος αν σκεφτείς πως ενα 4κύλινδρο GSX-R1000 ζυγίζει κάτω απο 170 κιλά τότε δεν θα ήταν καθόλου υπερβολικό με την τεχνολογία του σήμερα ενα καθαρόαιμο 2κύλινδρο 1000άρι εντούρο να ζυγίζει το ίδιο.

Η κατηγορία των 450 είναι μια καλή ευκαιρία ωστε να εξελιχθεί όλος ο κλάδος και όχι να αρκείται σε βελτιώσεις, το 660raly είναι ενα βελτιωμένο ΧΤ αν το δούμε μακροσκοπικά.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 08 Μάιος 2005, 22:08

Αυτο ακριβως λεω, οτι το ΧΤ ήταν η πιο λογικη απαντηση στο προβλημα "διασχιζω την Σαχαρα" και μετα πιασαν τη βαση που δουλευε και αρχισαν να την εξελισουν για να λύσουν τα προβληματα που εβρισκαν καθε φορά. Αν ηθελαν θα μπορούσαν να το κρατήσουν στα λ.χ. 550 κυβικά αλλα δεν το έκαναν. Εφτασαν σταν 650 για κάποιο λόγο.
Και γιατι στο κατω κατω να υπάρχει μόνο μια κατηγορία? Τωρα αναγκαστικα τους βάζει όλους στα ιδια κυβικά. Ο Ορφανος που ετρεχε με την Ηοντα και έπαιρνε διακρισεις στην κατηγορία του, πλεον θα του ειναι οχι αδύνατο, απλα απίθανο να κανει κάτι όταν θα έχει μπροστά του οχι 2 αλλά 40 εργοστασιακές συμμετοχές. Εικονικά δίνει το δικαίωμα στον ερασιτέχνη να φτάσει τον επαγγελματία αλλα όλοι ξέρουμε οτι δεν είναι ουσιαστικά ετσι το παιχνίδι.
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 08 Μάιος 2005, 22:11

Ή Χόντα ή Honda η μηχανή του Ορφανού, σόρρυ.
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Καλά - καλά ... μη βαράς....!

Δημοσίευσηαπό superspy » 19 Μάιος 2005, 16:16

prop έγραψε:.....
Α! Και σταματήστε επιτέλους να δημοσιεύετε φοτογραφιες απο αγωνιστικές μηχανές, ειναι ψυχολογική βία για τους υπολοιπους.



Καλα, αφού δε θες, θα σταματήσω να βάζω τέτοιες ..... φωτογραφίες!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 19 Μάιος 2005, 20:18

Καλα, αφού δε θες, θα σταματήσω να βάζω τέτοιες ..... φωτογραφίες!


Ναι, ναι, εεε εννοώ οχι , όχι...!!!!!

Και για να γυρίσουμε στο θέμα μας, επι τη ευκαιρια να πω στα παιδιά να δούν τα τρία video στον τίτλο "΄Αλλες εποχές στο Dakar". Ειδικά στο δευτερο, τι ακριβώς ασφάλεια παρεχει ένα 450 όταν πας με τέτοιες ταχύτες και σου έρχονται τέτοια πράγματα στο διάβα σου, με το 450 το πολύ να κατάφερνε άλλα 5 μέτρα στον αέρα, αν ήταν οτιδήποτε άλλο εκτος απο άμμο ( δηλ. κοτρώνες , σκληρό χώμα, αμάξι που έχει φύγει και ε΄χει τουμπάρει κτλ ) εκεί που προσγειώνεται θα τον κλαίγαμε τον τύπο. Τι ακριβώς θα σώσουν τα κυβικά;




Πως σκ#$%& λειτουργει το #$%* quote ??????????

Υπάρχουν 2 τρόποι, είτε πατάς παράθεση στο ποστ που θέλεις να κάνεις quote και σου έχει έτοιμο τον κώδικα στην απάντησή σου είτε το κάνεις χειροκίνητα πατώντας τα εξής:

[quotε] το κείμενο που θες να κάνεις quote [/quotε]

στα παραπάνω αντικαθιστάς το "ε" με "e" για να δουλέψει το tag

IKE
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 05 Ιούλ 2005, 09:35

SENTINEL

Tested on different 2004 World Cup events and used successfully on the 2005 Dakar, Sentinel is a safety horn whose function is to facilitate overtaking between cars, bikes and trucks.Sentinel is linked to the horn of the vehicle that wants to overtake. When the horn is sounded, Sentinel transmits the information digitally to the target vehicle up to 150 metres in open terrain. The driver or rider of the target vehicle receives a sound warning (110dB buzzer) and is visually informed (powerful 50-diode flashing light). He then replies to the vehicle following, whose race number has been digitally transmitted, by briefly sounding his own horn. The former then receives an OK-to-pass signal (sound and light).

Sentinel is also fitted with a powerful alarm function with a range of up to 500 metres in open terrain which issues a warning if an accident has occurred or a vehicle has come to a halt but is out of sight. A sound and light sequence is triggered in all vehicles arriving on the scene, or approaching a vehicle that is stuck in the sand behind a dune.

αυτο ειναι ενα καλο συστηματακι που χρησιμοποιουν εδω και ενα χρονο και στην περιπτωση του auriol στον αμμολοφο θα τον γλυτωνε απο αρκετα γιατι θα εκοβε αν υπηρχε αμαξι απο πισω πεσμενο.

Το αλλο μετρο ειναι το πιο απλο και το δηλωνουν ωμα οι ανθρωποι της ΑΣΟ στην ιστοσελιδα του Ντακαρ.

Speed

The maximum speed during the race is now fixed at 150 kph for trucks and motorbikes.


ολα αυτα απο το site της οργανωσης στην διευθυνση>
http://www.dakar.com/2006/presentation/ ... urite.html
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες