Σελίδα 1 από 3

Περιορισμός κυβικών σε Rally

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Απρ 2005, 08:46
από avatar
Ρε παιδιά, σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς για τους αγώνες Rally δεν υπάρχει περιορισμός κυβικών στις Moto, μέχρι 450 cc, ακόμα και για τα μονοκύλινδρα?

Στο Optic 2005 πως τρέχαν τα 660?

Re: Περιορισμός κυβικών σε Rally

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Απρ 2005, 09:10
από superspy
avatar έγραψε:Ρε παιδιά, σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς για τους αγώνες Rally δεν υπάρχει περιορισμός κυβικών στις Moto, μέχρι 450 cc, ακόμα και για τα μονοκύλινδρα?

Στο Optic 2005 πως τρέχαν τα 660?



:) :) :) Avatar.... η FIM αναφέρει ότι ο περιορισμός θα ξεκινήσει απο το 2006....
Ρίξε μια ματιά εδώ: http://www.off-road.gr/article397.html

Η ΚΤΜ πάντως ήδη έχει σταματήσει την περαιτέρω εξέλιξη του 660

Re: Περιορισμός κυβικών σε Rally

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Απρ 2005, 09:35
από avatar
superspy έγραψε: :) :) :) Avatar.... η FIM αναφέρει ότι ο περιορισμός θα ξεκινήσει απο το 2006....
Ρίξε μια ματιά εδώ: http://www.off-road.gr/article397.html


Γαμώτο ... νόμιζα ότι ισχύουν από φέτος και γι' αυτό δεν δήλωσα συμμετοχή :D

superspy έγραψε:Η ΚΤΜ πάντως ήδη έχει σταματήσει την περαιτέρω εξέλιξη του 660


... τέλος εποχής ... κρίμα :(

Re: Περιορισμός κυβικών σε Rally

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Απρ 2005, 10:13
από IKE
To όριο για τα 450 νομίζω είναι ίδιο για τις μοτοσυκλέτες ανεξαρτήτως αριθμού κυλίνδρων, σωστά?

Οπότε να περιμένουμε 2κύλινδρο 450 μοτέρ απο ΚΤΜ αν ισχύει το παραπάνω (αν και ενα V4 θα ήταν ακόμα καλύτερο :P )

Re: Περιορισμός κυβικών σε Rally

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Απρ 2005, 10:25
από avatar
IKE έγραψε:Οπότε να περιμένουμε 2κύλινδρο 450 μοτέρ απο ΚΤΜ αν ισχύει το παραπάνω (αν και ενα V4 θα ήταν ακόμα καλύτερο :P )


Μπα ... λίγο δύσκολο το βλέπω για V2. Εξ' άλλου δεν νομίζω ότι υπάρχει άμμεσος λόγος. To EXC μια χαρά τα πηγαίνει (το περιστατικό με τις μπαταρίες στο τελευταίο Dakar απροσεξία ήταν) και φαίνεται να έχει ακόμα πολλά περιθώρια εξέλιξης.

Βέβαια από την άλλη μεριά αλλάζει εντελώς η εικόνα των Rally αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία που σηκώνει πολλή συζήτηση ...

Re: Περιορισμός κυβικών σε Rally

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Απρ 2005, 12:17
από superspy
H KTM έχει εξελίξει εδώ και δύο χρόνια το 450 XC (ΟΧΙ EXC ΠΡΟΣΟΧΗ!).
Έχει 4 ταχύτητες ρυθμίσεις για XC (Cross Country Rally).

Απ την άλλη η Yamaha εξελίξε επίσης το 450 για XC....
Νομίζεται ότι ήταν τυχαίος ο περιορισμός στα 450; Μια αφορμή θέλανε και τη βρήκαν φέτος στο Dakar (Perez-Meoni)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Απρ 2005, 12:43
από avatar
Από Honda μεριά δεν έχει ακουστεί τίποτα? Κανένα ... CRκάτι (CRF με καινούρια αυτοκόλλητα δηλαδή) ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Απρ 2005, 12:59
από IKE
Tα 450 βολεύουν τα υπάρχοντα μοντέλα αλλα πιστευω αν ανέβει ο ανταγωνισμός και οι ιαπωνικές εταιρίες συμμετέχουν κανονκά ειδικά για rally raid τα δικύλινδρα 450 θα είναι μονόδρομος.

Η aprilia έχει ήδη ενα μοτέρ που θα ήταν ιδανικό αλλα χαροπαλεύει οικονομικά.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Απρ 2005, 13:00
από superspy
Μπα.... οι Ιάπωνες μας έχουν συνδέση με κέντρο
Και το Yamaha αν δεν ήταν οι Γάλλοι και οι Ολλανδοί.... στον τάφο θα ήταν ακόμα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Απρ 2005, 13:01
από superspy
IKE έγραψε:...
Η aprilia έχει ήδη ενα μοτέρ που θα ήταν ιδανικό αλλα χαροπαλεύει οικονομικά.


Ώς συνήθως..... και όχι μόνο!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Μάιος 2005, 21:59
από leipsippos
Το ιδιο σκηνικο ειχε γινει πριν μερικα χρονια οταν καταργήθηκε το Group B και εμφανιστηκε το Group A στο WRC. Το αποτέλεσμα ήταν να έχουμε αμάξια με 300 (και κατι) αλογα που πάνε το ίδιο γρήγορα με αυτά του Group B (που είχαν 600+ άλογα). Ειναι ανούσιο, αν οχι κουτό και επικίνδυνο, να περιορίζεις τα κυβικά για να μειωθεί η ταχύτητα. Αν θελει η FIM, ASO, ή οποια αλλη διοργανώτρια αρχή, να μειθούν οι ταχύτες μπορεί απλά να δώσει περισσότερη βαρύτητα στην πλοήγηση/προσανατολισμό και να μειώσει τα βοηθήματα (περιορισμένες δυνατότητες GPS, σαφήνεια roadbook).Έτσι θα μειωθεί ο μέσος όρος ταχύτας γιατί απλά αν πάνε γρήγορα οι αγωνιζόμενοι,ειναι σίγουρο πως θα χαθούν. Από την στιγμή μάλιστα που μειώνει τα χιλιόμετρα η FIM και τις αποστασεις ανεφοδιασμών στις ειδικές και απλές, αυτόματα κάνει πιο ελαφριά τα μηχανήματα, άρα πιο γρήγορα αφού δεν χρειάζονται τόσα καυσιμα και τόσα ανθεκτικά υλικά. Τα βγάζουμε απο την πόρτα και τα βάζουμε απο το παράθυρο?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Μάιος 2005, 17:28
από superspy
Prop όπως τα λές είναι....
Μην ξεχνάμε ότι ήδη ο Fretigne πέρσι στο Dakar "έπαιζε" μπροστά....
Επίσης είναι δεδομένο ότι όσο μικρένουν οι "ειδικές" και ελαφρένουν τα "πραπρα" τόσο μεγαλώνει η ταχύτητα....
Αλλά μην ξεχνάμε όμως ότι ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ είναι αυτές που τα κανονίζουν αυτά....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Μάιος 2005, 08:25
από avatar
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι τι συμφέρον έχουν οι εταιρείς για κάτι τέτοιο.

Σκοπεύουν δηλαδή να μειώσουν την παραγωγή των μεσαίων on-off τους (που συνήθως πλασάρονται με άρωμα Dakar) και να το ρίξουν στα μικρά?

Η KTM (EXC) και η Yamaha (WRF) έτσι κι αλλιώς δεν νομίζω να έχουν ανάγκη περεταίρω προόθησης των μοντέλων τους. Όποια πέτρα κι αν σηκώσεις ή πορτοκαλί θα είναι ή μπλέ. Αντίθετα μειώνεται η "αίγλη" (αν μπορεί να ειπωθεί έτσι) των Adventure και του νέου Tenere (αν αληθεύουν οι φήμες)

H BMW βγαίνει εντελώς έξω από το παιχνίδι, έστω και σαν ημηεπίσημη παρουσία με ανεξάρτητες ομάδες αφού δεν θα έχει μηχανή να τρέξει

Η Aprilia ακόμα ψάχνει χρηματοδότη

Η Honda συνεχίζει να μην καταλαβαίνει γιατί ένα εξαιρετικό moto-cross μηχανάκι σαν το CRF (με οποιαδήποτε γραφικά και αυτοκόλλητα) δεν μπορεί να εξαφανίσει όλες τις άλλες εταιρείες απο οποιαδήποτε μορφή χώματος. Δε λέω, οι Ιταλοί της Dal' ara κάνουν ότι μπορούν αλλα ... βελτιωτές είναι οι άνθρωποι, δεν φτιάχνουν μηχανές από την αρχή. Για το XR δεν λέω γιατί η Honda εγκατέλειψε έναν από του λίγους θρύλους που υπάρχουν.

Το μόνο θετικό που βλέπω είναι πιθανές συμμετοχές Berg και Huski

Το χειρότερο όμως, για εμάς που παρακολουθούμε και ονειρευόμαστε, είναι ότι θα βλέπουμε πλάνα από παλιότερους αγώνες όπου οι αναβάτες προσπαθούσαν να παλέψουν με τα θηρία των 200+ κιλών και τα κατάφερναν και θα τα συγκρίνουμε με τα μελλοντικά όπου θα παρακολουθούμε αγώνες enduro και moto-cross στην άμμο (... όπως είπε και ο Meoni σε μία από τις τελευταίες δηλώσεις του)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Μάιος 2005, 10:48
από superspy
Αααααχχχχχχ!!!!

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Ωραία τα ΚΤΜ αλλα και τα 22000 ευρώ.....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Μάιος 2005, 10:54
από IKE
Εγω δεν νομίζω πως οι κανονισμοί επιβάλονται απο τα εργοστάσια, κάθε άλλο.

Ο παραλληλισμός με το Group Β νομίζω είναι σωστός, το Group Α χρειάστηκε πολλά χρόνια για να φτάσει την ταχύτητα του Group Β και η εξέλιξη μέχρι τότε είχε κάνει τα αυτοκίνητα πολύ πιο ευκολοοδήγητα και ασφαλή.

Ακόμα και σήμερα ενα Xsara WRC μπορεί να είναι πιο γρήγορο απο ενα Audi S1 με 500 άλογα αλλα ο οδηγός του είναι πολύ λιγότερο επιρρεπής σε ατύχημα λόγω απώλειας ελέγχου ενώ με τα Group Β απλώς χαροπάλευε συνέχεια.

Τα 450άρια μπορεί κάποια στιγμή να είναι το ίδιο γρήγορα με τα 950 αλλα θα είναι πολύ πιο εύκολα ελέγξιμα και επειδή θα είναι ελαφρύτερα.

Πιο εύκολα κουμαντάρεις μια μηχανή 200 κιλών (με όλα επάνω) με 140χαω παρά 300 κιλών.